Wolverhampton 0:2 Chelsea

datetime 20. 02. 2010, 17:53 | author Sajmonn, chelsea-fc.cz | cathegory news » reportáže
$item->title

Aktualizováno. Manchester United zaváhal a Chelsea toho plně využila? To už tu dlouho nebylo! Didier Drogba nadělil Wolverhamptonu dva góly a náskok na čele se zvýšil na čtyři body. Jen tak dál...

Carlo Ancelotti měl při manipulaci se základní sestavou dost svázané ruce, zvláště když se rozhodl šetřit Carvalha (Riccy díkybohu není zraněný). Na hřiště se tak podíval Paulo Ferreira – a pokud bude zranění Žirkova vážnější, asi ho tam v příštích dnech a týdnech uvidíme ještě častěji.

Wolves už od začátku utkání dokazovali, že nejsou žádní nazdárci, a proti pevné obraně Vlků měla Chelsea pramálo inventivních nápadů. Naopak, Petr Čech byl ten zaměstnanější z obou brankářů, dvakrát musel zklamat aktivního Kevina Doylea.

Na druhé straně Blues vstřelili branku z první pořádné akce a nutno dodat, že tato kombinace si gól zasloužila. Petr Čech vyslal mužstvo do protiútoku, Jurij Žirkov přeběhl až k vápnu soupeře, tam si excelentně narazil s Michaelem Ballackem a naservíroval Drogbovi přihrávku před prázdnou bránu. Takový gól do šatny nikdy neuškodí.

Kdo si ale myslel, že je 1-0 a je hotovo, se šeredně zmýlil. Vlci naskočili do druhého poločasu s ohromnou vervou a nebýt Petra Čecha, Chelsea by si tři body neodvezla. Český brankář nejprve reflexivně vyrazil volej Jarvise a poté napravoval zaváhání Terryho včasným vyběhnutím proti Foleymu.

A stejně jako v prvním poločase, když Wolves tlačili nejvíc, přišla rána na druhé straně. Tentokrát už to nebyla taková kombinační paráda jako při první trefě. Teď prostě Petr Čech vzal míč, podíval se, předložil senzační výkop Drogbovi a druhý nejlepší střelec ligy chladnokrevně zakončil. Stěží někdy padl jednodušší gól.

Chelsea už zápas dohrála a pojistila si vedení v čele Premier League. Ještě nejásejme, do konce sezóny zbývá 11 zápasů a výlety na Anfield Road, Old Trafford nebo White Hart Lane. Ale doufat snad můžeme...

Muži zápasu: Petr Čech & Didier Drogba.

Rozhodlo utkání: Série Čechových zákroků, nejprve proti Jarvisovi a následně Foleymu. Těžko říci, jestli by Chelsea ještě zvrátila utkání na svou stranu, kdyby se domácím podařilo vyrovnat.
Wolverhampton 0:2 Chelsea FC

Molyneux
Branky:
40. a 67. Drogba.

Wolverhampton:
Hahnemann, Zubar, Craddock, Berra, Ward, Foley (75. Mujangi Bia), Guedioura, Henry, David Jones (75. Halford), Jarvis (75. Ebans-Blake), Doyle.

Chelsea: Čech, Ferreira, Ivanovič, Terry, Žirkov (53. Bruma), J. Cole, Mikel, Ballack, Malouda, Anelka, Drogba.

Sajmonn, chelsea-fc.cz

[reagovatreply] Jaaura 20. 02. 2010, 17:58: Supééér a ted na Inter
[reagovatreply] Johny91 20. 02. 2010, 18:14: ted je na rade inter a mimochodem na lavicke krome hilaria sedeli mladi hraci, ale do zapasu naskocil jen jeden
[reagovatreply] Dvoři 20. 02. 2010, 18:42: Skvělý výkon - zvlášť Péťa a Didi
[reagovatreply] jirka15 20. 02. 2010, 17:59: ...jen to udrzet !!!
Haluz's avatar
[reagovatreply] Haluz 20. 02. 2010, 18:00: Muž zápasu: Petr Čech
[reagovatreply] Vinnie 20. 02. 2010, 18:00: čech @ drogba, hraci zapasu! klobuk dole pred nimi!
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley 20. 02. 2010, 18:00: Párada hoší, jen tak dál. Dnešní den patřil Čechovi a Drogbovi. Tak a ve středu si dáme Inter. ;)
[reagovatreply] xslayeer 20. 02. 2010, 18:01: Slušný výkon, ted jenom udržet místo v tabulce a jeste navysit post kdyz UNITED prohrali xD: Petr Čech muž zápasu dneska :-)
Ax-Cris's avatar
[reagovatreply] Ax-Cris 20. 02. 2010, 18:01: len prosim nech sa uzdravi Zhirkov a lampard na inter lebo musime podat maximalny vikon
[reagovatreply] Anceloti 20. 02. 2010, 18:01: Kdo všechno je zraněnej?? Nepočítám Lamparda
[reagovatreply] JurajCFC 20. 02. 2010, 18:01: ten Carletto mě už pomalu sere s tím střídáním!! Mohl tam dat ke konci aspon Kakutu.. nebo někoho....
[reagovatreply] seppi blues 20. 02. 2010, 18:03: Neřešit,vyhráli jsme
[reagovatreply] dj chelsea 20. 02. 2010, 18:06: Ha Ha Ha Man Utd prehrali 3:1 nad Evrtonom a aspon sme vyhrali a mame naskok o stiri body pred Man Utd ... A ku zapasu Drogba hral perfektne aj Lampard no proste vset ci ... Skoda ze nehral Kakuta ... No a teraz ideme zautocit na Murinha Inter ma v tejto sezone ma Inter dobre posili ale oni na nas nemaju ...
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 20. 02. 2010, 18:07: Lampard ?!
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 20. 02. 2010, 18:09: co?:))))))))) lampard ani nehrál nevi mna co jsi se díval
zrakypako's avatar
[reagovatreply] zrakypako 20. 02. 2010, 18:19: jojo Lampard hral hodne dobre...nebo spis fandil hodne dobre :)
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 20. 02. 2010, 18:07: Mám neuvěřitelnou radost ze tří bodů jelikož Manchester zápas s Evertonem nezvládl, ale ještě větší radost mám z aktuální formy Petra Čecha. Petr Čech a Didier Drogba jsou momentálně nejdůležitější hráči Chelsea. Pokud bude Petr chytat tak skvěle i proti Interu a Drogbovi se bude tolik dařit tak nemám strach, že bychom nevyhráli ikdyž ta naše obrana je velmi oslabená...
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 20. 02. 2010, 18:16: Po dnesku sa pre mna stava favoritom na majstra ManU...A to veru dnes Devils hrali dost zle...Nasa hra nema ziadnu koncepciu, kvalitu, neda sa na to pozerat...A co je horsie, nevidim nadej ze sa nieco zmeni, kym sa nevrati Essien...Lebo Ancelotti jednoducho system menit nebude...On tam toho Anelku bude davat jednoducho vzdy a tym padom mozme hrat jedine stromcek alebo diamant...Ked sa vrati Essien, tak mozme vitazit aj napriek tomu, ze Ancelotti naordinuje totalne nelogicky a neefektivni system....Dnes si neviem vybrat ci hral horsie Anelka alebo Terry...Ale priklonim sa asi k Anelkovi, ten totiz skvele predviedol svoju specialnu schopnost - neviditelnost...Nechapem co ten chlapec robi v zaklade...Posledne 3-4 zapasy to bolo z jeho strany neskutocne...Nielenze sa vobec nepohybuje v priestoroch kde ma, ale uplne kasle aj na obranu a len sa vznasa nad ihriskom ako duch...Tak ale dneska zahrali slabo prakticky vseci az na 2och frajerov, ktori operuju na opacnych stranach ihriska...
[reagovatreply] Paldini 20. 02. 2010, 18:32: Hele hráls někdy fotbal nejen na PC? Asi ne, protože nechápu jak můžes psát takový blbosti. Neříkám, že jsme hráli nějak oslinivě, ale má 3body ze soupeřova hřiště(po dlouhé době)a vedem o 4body. K zápasu...Nehrál Lamps coč byl náš největší průser, protože nám nikdo netvořil hru. Za druhé viděls to hřiště?? tam se vůbec nemohlo dát hrát nějákej pěknej fotbal..prostě hnus. Anelka hrál na prd, ale praměnilo to taky z toho že si musel hodně zbíhat do středu pro balony. Jinač pokud se na to budeš dívat nezaujatě(modře) tak si všimneš, že Vlci hráli velice dobře ze zadu a zdvojovali si hráče. Takže nevím co brečiš?! jsme první jsme. Ted hurá na inter!!!
The Blues's avatar
[reagovatreply] The Blues 20. 02. 2010, 18:40: Přesně tak myslím si to stejný a taky jsem to chtěl tomu hnupovi napsat ale nechtělo se mi protoze jsem vedel ze by to bylo na delsi psani reagovat na ty jeho hemzy a tak jsem rad ze jsi to napsal ty a ja to muzu jenom potvrdit
DEJV's avatar
[reagovatreply] DEJV 20. 02. 2010, 18:47: Né že bych souhlasil s každým slovem od Freddiho, ale má pravdu.
Nechápu, jak by někdo mohl být nadšený z dnešního výkonu... (Opakuji, z výkonu, ne z výsledku). Anelka působí poslední dobou bohužel ztraceně, už mi ani moc nepříjde, že by dělal "černou" práci za Drogbu.
Jinak beru, že nehrál Lampard, ale jestli nechceme být jako Liverpool bez Gerrarda, tak bychom to měli zvládnout i bez Franka.
Čech mě dneska potěšil, podržel v několika důležitých momentech a celkově poslední dobou působí jistě.
Každopádně, jestli chceme uspět na Interu, musíme předvést daleko lepší výkon... A to ve všech částech, doladit trhliny v defenzívě a hlavně zlepšit přechod do útoku.
Dnešní výkon mizerný, ale výsledek z něho je úžásný. Jsem opravdu rád, že se nám konečně povedlo využít zaváhání MU.
The Blues's avatar
[reagovatreply] The Blues 20. 02. 2010, 18:54: jasne vykon nic moc ale tak skoro polovicni podil si troufam tvrdit na tom mel teren a neni zadnej tym kterej prehraje soupere v kazdym utkani, Arsenal i Man.Utd nekdy hrajou hovno a bud ztrati body nebo vyhraji tak jako my dneska
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 20. 02. 2010, 18:48: Samozrejme vyhovoriek sa najde milion vzdy...Kebyze chcem, tak poviem, ze sme setrili sily, vyhrali sme bez velkej namahy, bravo chlapci a huraa na Inter...Ja sa na nasu hru pozeram z dlhodobejsieho hladiska...A je nezvratny fakt, ze od navratu Drogbu z APN sa neskutocne herne trapime...Vlastne trapili sme sa ohromne aj pred APN, potom sme odohrali 3 dobre zapasy, vratil sa DD a okrem Arsenalu by som tazko nasiel zapas, kde by som nasich mohol oznacit za lepsich...Ja si nenecham zalepit oci tym, ze sme prvi, ked vidim, ze nasa hra je "organizovany" chaos a nie sme schopni prehrat superov z dolnej polky tabulky...V prvom rade pozeram futbal kvoli tomu, aby som sa zabaval pri dobrej hre a nie som ochotny zabudnut na vsetko zle v zapase len kvoli tomu, ze sme vyhaluzili vyhru...
[reagovatreply] indy 20. 02. 2010, 19:42: jsem rád že se konečně nekdo našel...podobný názor hledám delší dobu....osobně jsem přikládál vinu diddimu ad si dava golu kolik chce sním jde hra dolů...nevím...je to sobec to je jasné...ale občas zkousí strašné blbosti...drží míc v naprosto nevhodných chvílích....bez něho to byla krása....možná je to tím že už nehrajem ten křídelní systém co v lednu...v čele s anelkou ve předu....to nám svědčilo...navíc to svědčilo lampardovi a tomu když to jde tak vyhráváme všechno...ted nema prostor...pro hráče zdruhé vlny je téměř nemožné mít šanci....když dostane drogba ve předu balon do zadu se nedíva jediná možnost je k brance a když tam nikdo není tak klidně vystřelí někde z 30 metrů jak to má ve zvyku....přitom občas podržet balon a nahrát lepe postavenemu hrači...by bodlo a ne jen do 100% šance...drogba chce dělat všechno tvořit hru dávat goly....chce být u všecho a to škodí na to jsou tam jiní
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 20. 02. 2010, 19:59: Tak podla mna ma Drogba tak nepriamo zly vplyv na nasu hru...On je jednoducho killer, takyto utocnici aj vela pokazia lebo casto robia to, co ich ako prve napadne, ale su to hraci co robia rozdiel...Keby nedaval momentalne goly DD, tak si neviem predstavit kto...Problem je skor v tom, ze sa Ancelotti nevie vysporiadat s tym ze ma 2 hviezdnych forwardov...A tlaci ich oboch do zostavy aj vtedy ked to nie je vhodne na ukor efektivity herneho systemu...
[reagovatreply] dRaK3 20. 02. 2010, 20:08: Taky souhlasim takovej Sturidge :) by tam seděl víc :)
[reagovatreply] Lampard 8 20. 02. 2010, 20:59: ja nevim proc carlo to neresi jako avram grant za jeho pusobeni drogba hral kdyz sme meli nejaky tezky tym v zakaldu a dkyz to bylo muzstvo ze spodni poloviny tabulky tak hral anleka a kdyz se nedarilo tak tam sel prave didi ale myslim si ze diid je proste pro krasny fotbal moc dobry on neni typ utocnika ktery by nechtel dat z kazde pozice gol anelka hral tzv volenho hrace a to bylo videt v zapase se sunderlandem
leclercq's avatar
[reagovatreply] leclercq 20. 02. 2010, 22:52: presne tak, didier je sice vynikajuci utocnik ale ten futbal co hrala chelsea ked bol na APN bol asi najkrajsi a najpozeratelnejsi za dlhsiu dobu. a treba si uvedomit ze didier nebude mat formu vecne.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 21. 02. 2010, 08:49: Taky jsem názoru že od návratu drogby naše hra nestojí za nic-a je to způsobeno podle mě tozestavením už dlouho jsme nezahrál i433 všecko hrajem strašně pomalu,středem.jediné štěstí je že poslední dobou hodně využíváme to minimum šancí co máme. Anelka a měsíc leden a unor to je jako nebe a dudy. Sanží se ale pro něj je podle mě místo budto na hrotu nebo čistě na křídle jako za Hidinka.Joe hraje taky nic moc a malouda když hraje víc ze středu hřiště tak je taky neviditelný-trošk unechápu vždycky když bylo 433 naše rha byla super i rychlá ale anceloti bude radši hrát diamant:(
Ale 3 body jsou 3 body to je dneska nejduležitější,jen doufám že na inter to bude jiná chelsea,chelsea z doby ledna.
[reagovatreply] henry 20. 02. 2010, 18:55: jj máš naprostou pravdu:-)
[reagovatreply] pedza 20. 02. 2010, 20:41: hele jako sorry ale ty ses asi moc nedival co???my sme hrali to co jsme potrebovali...dobre nekdy to bylo vazne na hrane ale poslouchal si komentare na prima cool???asi ne vid....nevim kdo tomu rozumi vic oni rekneme profesionalove nebo nejakej 14-ti letej fanosek Chelsea???nevim no..
DEJV's avatar
[reagovatreply] DEJV 21. 02. 2010, 00:01: No jestli tvrdíš, že jsme hráli to, co jsme potřebovali, tak to spíš vypadá, že ses moc nedíval ty... A jestli hodnotíš zápasy jen podle toho, co říkají naši "kvalitní" komentátoři... To samo o sobě mluví za vše.

Drogba je střelec, ale i Anelka dokázal, že umí na stejném postu zahrát velice kvalitně. Proto se nedivím, že Ancelotti sám neví, komu z nich dát přednost... Tím pádem to řeší tak jak to teď vypadá...
[reagovatreply] pedza 21. 02. 2010, 13:00: :) hele nevim no....ale oni tomu asi rozumi vic nez ty:)kdyz se nejakymu hraci Chelsea nedari tak ho pomlouvate at tahne do hajzlu....napr. John obi Mikel porad na nej nadavate ze na Chelsea nema a ted pisete ze bysme se bez nej neobesly??tak co se prvne rozhodni co pises.....
DEJV's avatar
[reagovatreply] DEJV 21. 02. 2010, 13:28: Tak za prvé, proč by tomu měli rozumět víc než já? Jen kvůli toho, že jsou to komentátoři a mají u každého hráče připravenou nějakou bulvární informaci? Že si před utkáním našprtají pár statistik? Abych rozumněl fotbalu, tak podle tebe musím sedět za mikrofonem? Fotbal jsem hrál přes 15 let a Premier league sleduji bez mála 10 roků a věřím, že o tom fotbalu něco vím.
Za druhé, najdi mi nějaký můj příspěvek, kde posílám nějakého našeho hráče do haj***.
Když má někdo názor, že někomu nesedí určitý post, neznamená to hned, že se toho hráče máme zbavit.
Tak se prosimtě uklidni a raději chvilku popřemýšlej nad tím, než něco napíšeš.
Pavelcfc's avatar
[reagovatreply] Pavelcfc 20. 02. 2010, 18:16: nejlepší hráči Čech,Drogba ti byli suprový
[reagovatreply] chelsea the blues 20. 02. 2010, 18:20: to jo čech a drogba
[reagovatreply] henry 20. 02. 2010, 18:30: Byl to výborný výkoon zejména chci pocvhálit petra čecha a didiera drogbu :-) a ty jejich spoloupráce nejdříve k petrovi : chytal výborně měl výborné 2 zákroky s kterýma výrazně pomohl chelsea k výhře a ke svoji 0 a didier má prostě formu je skvělý utočník a dneska zase předvedl jak je chladnokrevný v zakončení hlavně tidle dva muži mají velikou zásluhu na tom že chelsea vyhrála john terry tam měl 2 hrubky ale zaskočil ho skvěle čech a pak john vykopával z brankové čaryale to byl faul na petra a co se mi nelíbilo byl výkon ballacka a anelky který byl ale dneska velice vlažnýy... ale skvěle chelsea máme 4 body náskok protože nám pomohli toffies kteří porazil man united a potvrdili svou formu
[reagovatreply] Drogbič11 20. 02. 2010, 18:31: Výborně! :-) A United můžou začít brečet... :-P
Nejlepší hráči zápasu: Dragba-Čech a to tak, že jednoznačně! :-)
DilenS's avatar
[reagovatreply] DilenS 20. 02. 2010, 18:32: Nejlepsi hraci zapasu jsou Cech a Drogba,Cech byl vynikajici a to jsem si vsadil 0-3 pro chelsea
sona's avatar
[reagovatreply] sona 20. 02. 2010, 18:34: najlepsi hrac zapasu tantaratammmm drogba + cech
Chelsea hrala perfekny futbal len skoda ze je lampard zraneny ale teraz nema proti nam inter sancu keby sme hrali dobre istotne by sme ho porazili
[reagovatreply] Michal88 20. 02. 2010, 18:38: nerekl bych ze sme hraly paradni fotbal 2 gole ze tri sanci a to snad ani sance nebyla spis hral dobre wolves nic moc vykon ale tri body su doma
[reagovatreply] Lampard 8 20. 02. 2010, 18:46: jediny co z tohodle zapasu beru jako plusy je ze cech chytal skvele pak ze drogba se dotahuje na rooneyho v tabulce strelcu a ze mame 4 body naksok na manchester doufam ze proti interu ve stredu predvedeme vykon hodny tymu ktery vede nejlepsi fotbalovou soutez na svete,dneska horzny vykon podali hlavne joe s anelkou maloudu nehodnotim hral post ktery mu neni vubec vhodny ale jeste tu je jeden hrac co predvadi stale hrozne vykony a rad bych misto nej videl v tymu gregoryho van der wiela je to paulo ferreira hrozne hraje posledni tri sezony on by mel odejit do portugalska ukoncit karieru
[reagovatreply] Monster 20. 02. 2010, 18:53: nechapu proc nevystridal anelku kdyz bylo videt ze se dneska trapil
wattie's avatar
[reagovatreply] wattie 20. 02. 2010, 19:02: Freddie je <->
[reagovatreply] frankie 8 20. 02. 2010, 19:25: Sem moc rád že man.u. prohrál a my mme větší náskok.V utkání zahrál výborně DROGBA a taky se pěkně předved Žirkov když Drogbovy přihrál na góla.Taky smekám před ČECHEM kterej předved několik úžasnechj zákroků.Myslim si že zápas s Interem vyhrajem a doufám že se uzdravý Lampard.
[reagovatreply] ArsenalFC 20. 02. 2010, 19:47: Zdravím, opět gratulace k výhře. Musím říct, že co sem viděl, tak pro mě je Drogba jednoznačně MOTM :-) Výborný výkon podal i Čech, a ta přihrávka Drogbovi, není co dodat :-) Každopádně sem rád, že ztratil Manchester, a že se Arsenal znovu dotahuje :-)
cafik's avatar
[reagovatreply] cafik 20. 02. 2010, 19:53: jj taky si přeju, aby chelsea vyhrála :-) a arsenal na druhym místě ..ty si určo přeješ opačně ..tak uvidíme jak to dopadne
[reagovatreply] ArsenalFC 20. 02. 2010, 19:58: Tak přeju si to opačně, ale sem realista, Chelsea si letos ten titul zaslouží, a když by se Arsenalu poštěstilo nějak se dostat na tu druhou příčku, tak ta tabulka nebude mít chybu :-) Ikdyž sem fanoušek Arsenalu, stále tvrdím, že Arsenal nemá tým na titul, a nebude mít, pokud Wenger bude pokračovat v tom, co dělá.
cafik's avatar
[reagovatreply] cafik 20. 02. 2010, 21:03: arsenal nema zkušenosti no, opravdu světový tým to bude za nějaké 2-3 roky ...Tak já mám o hodně radši Arsenal, než ty blbečky United. Tak hodně štěstí, abysme společně rozdrtili ty sráče.:-)
[reagovatreply] ArsenalFC 21. 02. 2010, 15:59: To se o Arsenalu říká pořád dokola, počkejte, až ten tým dozraje, apod... ale narovinu, už to začíná být i trapný... Navíc Arsenal ani nemá zas tak mladý tým - Almunia, Gallas, Rosický, Arshavin,... i Fabregas, i přes svůj nízký věk už má troufnu si říct, zkušeností dostatek... on by to byl světový tým už teď, kdyby Wenger sáhl hlouběji do klubové kasy a přivedl kvalitního golmana, a kvalitního hrotovýho útočníka - kanonýra. Jo, a ještě když by vyhodil Denilsona, to by taky nebylo na škodu :-)
[reagovatreply] Svoboda 20. 02. 2010, 20:01: Výsledek je perfektní, ale jinak souhlsím s Lampardem 8. Zkuste spočítat, pokud lze někde vidět záznam, kolik jsme vyhráli hlavičkových soubojů na polovině vlků. Podle statistiky jsme taky vystřelili dvakrát do branky. Takže s Interem musíme hrát úplně jinak.
[reagovatreply] Jarrrda.chelsea 20. 02. 2010, 20:02: nemáte někdo nějaký video highlites tohoto zápasu? viděl sem jenom góly ale chctěl bych vidět i ty zákroky čecha a šance díky !
[reagovatreply] dRaK3 20. 02. 2010, 20:06: Zdravim Všechny
Za 1 musím naprosto souhlasit z FREDDIEM bere my slova z úst.Tímto mu děkuju že my ušetřil spoustu textu snad jen vyzvednu krásnou větu.Doufám že s nebudeš zlobit FREDDIE(Organizovaný chaoz).Tak teď ktěm chybám co sem viděl já a co vidim skoro v každym utkání. Nestřídáme proč.Neni Anceloti schopnej měnit styl.I když jsou hráči zranění nebo jim to nejde A poslední připomínka co do Chelsea přinesl kromě toho že (vyhráváme),ale jak.Nevidim žádný koncept.A poslední připomínka je taká že jsem zvědavej na LIGU MISTRů. A jestli se bude vymlouvat že máme zraněný klíčový hrače tak proč někoho nekoupil nebo proč nezapojuje mládež která za celou jeho karieru u Chelsea přesto že sliboval jim bude dávat šanci a ani v dbešním zápase ať kdo ho viděl Ví že střídat bylo koho :( tam nikoho nevystřídal a Anelka co dodat. Jinak uvidíme proti INTERU :)
[reagovatreply] JurajCFC 20. 02. 2010, 21:01: Souhlasím,střídal jednou proč?!.. a mladíci??.. chce z nást mít druhej AC Milan..kdyby se nezranil Zhirkov,tak snad ani střídat nebude. Ale s tím Anelkou,on hraje pořád dobře,a né že né :) ,jenom prostě je ve stínu Drogby. Anelka odpoutává hráče a běhá po celém hřišti,a Didi to má o něco lehčí,tenhle rok si oba prohodili role
[reagovatreply] TembleTerry 20. 02. 2010, 21:10: Ahoj všichni nechci vám kazit radost po našem těžce vybojovaném vítězství ale frank ma potíže se srdcem byl v nemocnici na nějakém přístroji co měří funkčnost srdce jest-li pracuje jenom mám strach že bude muset skončit s fotbalem snad ne držte mu všichni palce
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 20. 02. 2010, 21:35: odkaz prosím
[reagovatreply] salo86 20. 02. 2010, 21:48: Kde si to čítal?
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 20. 02. 2010, 21:43: Anelka společně s Arshavinem nejzbytečnější ofenzivní hráči posledních týdnů, Ballack neviditelnej - jako tvůrce hry, což je tím nepochopitelnější. Kdysi dobrej Malouda zaujal jen účesem, Joey standart. Ivanović ukazuje, že on v sestavě musí být i po návratu Bosingwy, i kdyby to mělo znamenat Alex + Carvalho na lavičce. Terrymu nic nevyčítám, udělal jednu chybu, žádná věda, to se stane každýmu. Ferreira hrozný, Zhirkov super, ale zraněnej, což je naprostá katastrofa, protože všichni tři dynamičtí krajní beci jsou v hajzlu, takže zbejvá univerzál Ivanović, kterej tím pádem půjde na pravo a vlevo Ferreira? To snad ne... Drogba ukázal skvělej čich na góly, Čech skvělej čich na Drogbu, ale to jsou jediný dvě pozitivní věci ze zápasu, kterej mi ještě znechutil neskutečnej idiot Palička, kterej neustále nazýval Joeyho Colea - John Cole, kterej si myslí, že Kalou hraje pravidelně v základu, kterej nezná jedinýho hráče mimo Big Four, kterej se směje, když ho napadne stejná věc jako komentátora. Tři body jsou pěkná věc, ale na Old Trafford shoříme jak mravenec pod lupou. Ach jo..
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley 20. 02. 2010, 22:05: Hele do zápasu s MU zbýva hodně času, takže bych předem naše modrý chlapce neodepisoval. Očekávám, že se do té doby uzdraví Essien. Takže naše hra zase dostane náboj. Takže bych hned neházel flintu do žita!!!
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley 20. 02. 2010, 22:09: A nezapomeň, že dnes naší hře chyběl Lampard, což bylo znát.
[reagovatreply] salo86 20. 02. 2010, 21:52: Podľa Ancelottiho bude Zhirkov za 2,3 dni bude fit. Nikde som nenašiel že by mal Frank nejaké problémy so srdcom.
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley 20. 02. 2010, 22:08: A nezapomeň, že dnes naší hře chyběl Lampard, což bylo znát.
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 20. 02. 2010, 22:15: tak jako s Arsenalem nejlepší hráči utkání Didi a Čechíno
[reagovatreply] TembleTerry 20. 02. 2010, 22:41: http://www.chelsealive.pl/n-13547-lampard-z-niewydolnoscia-serca.php
tady je ten odkaz ale doufám že to nic není
[reagovatreply] TembleTerry 20. 02. 2010, 22:43: terry měl i nápi get well soon bulldog a to mělo víc hráčů asi se s frankem něco děje těžko říct jde tu o život to není banalita
[reagovatreply] TembleTerry 20. 02. 2010, 22:53: no nevím no snad to bude ok ale na interu asi nenastoupí byl by to moc velký risk te nfotbal za život nestojí
[reagovatreply] conman 20. 02. 2010, 23:15: zdar borci,kdybyste se nekdo sel podivat na oficialni stranky Chelsea,tak si tam prectete,ze problem se srdcem ma Frank opravdu......ale nejakej Frank Steer.Takze Frankovi hodne stesti a Chelsea titul a vitezstvi v LM. :D
[reagovatreply] TembleTerry 20. 02. 2010, 23:57: jj kluci a holky v klidu Frank Steer asistent v chelsea má jít na operaci kvůli srdci na polákach nás matou to je jiný frank náš lamps má jen virozu oni asi četli frank tak mysleli na lamparda je to v klidu ufffffffffffff
[reagovatreply] Marek 21. 02. 2010, 00:25: Chlapci nesklamali!!!
raduinho's avatar
[reagovatreply] raduinho 21. 02. 2010, 01:21: parada ted to chce uhrat dobry vysledek s Interem
makaveli's avatar
[reagovatreply] makaveli 21. 02. 2010, 09:48: Tak výkon to nebol nijak oslnivý ale neviem prečo sa obávate Interu? Drogba je presne ten typ útočníka čo žiari vo veľkých zápasoch a dokáže tam neuveriteľné veci. Ak titul nezískame tak to bude rozhodne a jedine kôli zaváhaniam proti slabším súperom. Veď sa pozrite na zápasy proti Big four + Porto - ani jeden inkasovaný gól a dominantný spôsob hry. Na Interi Didi podá o 80% lepší výkon ako proti Wolves, kde by mal dostať viac priestoru asi Anelka...
Miškin's avatar
[reagovatreply] Miškin 21. 02. 2010, 10:47: Má někdo odkaz na goly ? :-)
LUkyno's avatar
[reagovatreply] LUkyno 21. 02. 2010, 11:03: rekl bych ze se interu nemusime bat protoze v tehle sezone umime na silny tymi a jeste snad bude hrat Frank
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 21. 02. 2010, 15:13: Takze Chelsea podala dobry vykon. Hlavne Petr Cech podrzal Chelsea pri asi 2 istych goloch. Dokonca este aj asistoval Drogbovi pri druhom gole takze Petr si pochvalu zasluzi. Odskocili sme ManUtd na rozdiel 4 bodov tak dufam ze si to minimalne tak udrzime.
johnny10's avatar
[reagovatreply] johnny10 22. 02. 2010, 17:40: důležité vítězství, ve středu by sme to mohli zopakovat..
[reagovatreply] ChelseaNavry 24. 02. 2010, 10:24: sice vyhráli ale fotbal to byl nic moc:(