V kůži manažera… (I.část, defenziva)

datetime 08. 03., 16:36 | author Usty | cathegory blog » názor redaktora
$item->title

Určitě si každý z vás již mnohokrát lámal hlavu, jakou sestavu zase Ancelotti, Mourinho a spol. na hřiště poslali. Každý z vás by to udělal jinak a udělal by to „stoprocentně lépe“. Také já, jako obyčejný fotbalový fanoušek, mám svoji vlastní představu, jak jedenáctku složit a téměř před každým zápasem skřípu zuby. V tomto článku se pokusím podrobněji svůj kádr sestavit a vžít se tak do kůže manažera Chelsea. Let’s go...!

Stejně jako každá sestava, i ta moje musí mít nějaký systém, rozestavení. Když se zvolí špatně, může to mít katastrofické následky. O tom se přece můžeme přesvědčovat víkend co víkend.

Rozestavení

Při pohledu na kádr současné Chelsea jsou k mání prakticky tři možnosti. Zaprvé je tu tradiční ostrovní hra na křídla (ačkoli nyní, při nárůstu cizích vlastníků, tuhle hru praktikuje naprosté minimum Premier League), 4-4-2 s diamantem anebo můžu zvolit Ancelottiho chaos, přiněmž se soupeř spíše porazí sám, než aby se o to hráči nějak zasloužili. Při vší úctě k italskému stratégovi si vyberu křídelní hru, která by dle mého názoru seděla Chelsea nejvíce.

Volba: 4-3-3


A teď již přejděme k samotným hráčům.

Brankář

Bezpochyby jeden z nejdůležitějších postů na hřišti je brankář. Rovněž je to pozice, nad kterou v Chelsea nemusíme přemýšlet. V létě příchozí Ross Turnbull pořádně nedostal šanci a Portugalec Hilário není stoprocentní jistotou. Nicméně, když se do brány postaví, umí podržet. I přesto je však má jednička v bráně jasná a suverénní. Mr.Perfect, Pan dokonalý, nebo pouze Big Pete. Český brankář se znovu dostává do oslnivé formy a nutí útočníky soupeře k zoufalství. Jeho návrat na výslunní sice zastavilo drobné zranění, jsem si ale jistý, že ho nijak nezlomí a mezi tři tyče se za dva až tři týdny vrátí ten samý gólman, jenž zesměšnil Arshavina, Fabregase nebo duo „Vlků“.

Volba: Petr Čech



Obrana Blues je pověstná svou neprostupností. Momentálně ovšem prožívá slabší období, což potvrzuje i statistika obdržených branek, v níž Chelsea (26) figuruje „až“ na třetí pozici za Aston Villou (21) a Manchesterem United (24). Přesto je však z čeho vybírat.

Levý obránce

Tak jako u brankáře, ani zde není příliš nad čím přemýšlet. Ashley Cole již téměř 10 let opanuje levou stranu špičkových londýnských klubů a reprezentace Albionu a patřit mu bude i kraj mé sestavy. Yuriho Zhirkova beru spíše jako křídlo, kam ho, doufejme, co nejdříve zařadí i Ancelotti. Paulo Ferreira, jenž opanuje Coleyho post nyní, si svoji pozici drží jen díky zranění obou jmenovaných. Držme jen palce, aby se Ashley Cole brzy vrátil do plné zátěže a co nevidět nastoupil v modrém dresu.

Volba: Ashley Cole

Po levém brázdiči hřiště přichází na řadu asi nejtěžší post celé sestavy. Kdo se postaví vedle JT? Nebo snad Mr.Chelsea přijde po kapitánské pásce v Anglii i o pozici v základní jedenáctce?

Střední obránci

Nebojte se. Jedinou jistotou v mém výběru má na stoperu právě John Terry. Legenda, muž, v jehož těle teče modrá krev. Jeho forma je teď na bodu mrazu, i přesto si ho ovšem opomenout nedovolím. Jenže kdo k němu? Už spoustu měsíců se vedou mezi fanoušky dohady, Alex nebo Carvalho? Jeden tvrdý jako skála, s dělovou ránou a nekompromisním přístupem k protihráčům, druhý dokonale ovládá rozehrávku, skvěle čte hru. K Angličanovi, jemuž je Alex stylem hry velmi podobný, by se tak zřejmě hodil více. Je tu však ještě třetí jméno. Bezpochyby nejlepší obránce, ne-li nejlepší hráč Chelsea v letošní sezoně. Branislav Ivanović dokonale využil zranění Josého Bosingwy a pravá strana obrany patří jemu. Je ovšem známo, že srbský bek je původem střední obránce, čemuž svědčí i jeho pozice v reprezentace, kde spolu s Nemanja Vidićem tvoří možná nejlepší národní stoperskou dvojici. A co až se rychlý Portugalec vrátí? Bude jeden z nich sedět na lavičce? Na to si bohužel budeme muset počkat až na příští sezonu, jelikož Bosingwovo zranění se ukázalo být závažnějším. V této rubrice se však na zranění nehraje a proto si vedle Terryho stoupne letošní objev sezony – rodák ze Sremské Mitrovice Branislav Ivanović.

Volba: John Terry, Branislav Ivanović


První výběr vpravdě Sofiin tedy máme za sebou a vzhledem k výsledkům teď na řadu přichází velmi jednoduchý post. Po „odpadnutí“ Ivanoviće se totiž o pravého obránce pere jen jeden hráč.

Pravý obránce

Těžko počítat s hráči jako Paulo Ferreira či Juliano Belletti do základní jedenáctky, cesta je tedy volná Portugalci z konžskými kořeny, José Bosingwovi. O výkonech tohoto jezdce po pravé lajně se letos moc vykládat nedá, odehrál pouze osm utkání a pak si přivodil zranění kolene, kvůli němuž bude nejspíše do konce sezony mimo. I tak má ale pozici jasnou.

Volba: José Bosingwa




Kompletní sestava (defenziva):

Petr Čech

José Bosingwa – Branislav Ivanović – John Terry – Ashley Cole

??? - ??? - ???

??? - ??? - ???


První část těžkých rozhodování je tedy úspěšně za námi. V dalším průběhu se pochopitelně bude volit záložní řada, křídelní hráči a střední útočník. V komentářích máte prostor k jistě plodným diskuzím. ;)

Usty

[reagovatreply] altair 08. 03., 16:59: Takhle bych dal obranu i já.
[reagovatreply] Lampard 8 08. 03., 16:59: presne s tebou souhlasim s branem na strednim obranci on je bojovnik jako terry snazi se nechat na hrsiti vse ne jako ballack ktery vi ze je pomaly a nestiha s hraci tak fauluje na cervenou nebo zlutou ja kdyz si vzpomenu na sezony kdyz sme vyhrali titul tak sme v ofenzive sazeli na mladiky jako joe cole a arjen robben hraci kterym sme dali sanci to same by sme meli delat tedko se stochem a kakutou jinak ty penize do nich vkladane sou knicemu navic si mylsim ze by se meli pomalu hledat hraci za hrace co pomalu budou koncit belletti hilario ballack deco ferreira za tyto hrace by se meli zapracovat bud nasi odchovanci a nebo mladi talenti z jine souteze
[reagovatreply] Bizik04 08. 03., 18:32: plný souhlas
[reagovatreply] raduinho 08. 03., 17:02: souhlasim s touto sestavou a zaroven me napada ze mame snad nejlepsi obranu na svete,kdyz neni nikdo zraneny,vemte si ze s takovou sestavou a Alexem a Carvalhem na lavicce...doufam ze se Jose i Ashley brzo uzdravi
[reagovatreply] T-scar 08. 03., 17:02: urcite souhlasim s tim, ze ivanovic ma formu jak hovado ..... sakra ne, chtel jsem to zkritizovat, ale cim vic nad tim premejslim, tim vetsi smysl to dava ..... a carvalha nebo alexe bych za par supu poslal do arsenalu, kde nekoho takovyho sakra potrebujou a nebo bych je prodal s obrovskou prirazkou realu :D
jinak neni co dodat, posli tyhle napady romanoj a mozna tady budem pristi rok nadavat na tebe :D:D
[reagovatreply] worow 10. 03., 21:50: XD to jsi vystihnul dobre XD
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 08. 03., 17:04: zcela souhlasím.ashley je nejlepší levý obránce,terry legenda,ivanovič objev a bosingwa nemá soueře.co se čecha týče tak ten má pozici taky jistou.pokud tedy nepřijde někdo nový......
[reagovatreply] mical99 08. 03., 17:05: super článek...Už se těžím na další dil ;) A určitě by to chtělo vyzkoušet Ivanoviče i vedle Terryho.
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 08. 03., 17:05: a kdyby se jetě koupil dani alves tak bysme měli nejlepšíobranu na světě
[reagovatreply] raduinho 08. 03., 17:08: zbytecny nakup,nejlepsi obranu mame i ted
[reagovatreply] GC27 08. 03., 17:08: http://sport.cas.sk/clanok/155144/lovec-autogramov-poriadne-nachytal-hviezdu-fc-chelsea.html

pozrite si to, John Terry.. co mu spravil fanusik je tam k tomu aj video
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 08. 03., 17:12: svojou zostavou si nacrtol podla mna dalsi problem v buducnost...Navrat Bosingwu podla mna uplne rozbije najlepsie fungujuci post naseho timu...Nedokazem si predstavit,zeby v pravo hral pomaly a prispaty ballack s nezodpovednym bosingwom...to by sme mali vpravo doslova den otvorenych dveri...A pri tom bosingwa v ofenzive nie je lepsi ako ivanovic, ba povedql by som,ze je aj menej efektivny...A zase na stopera mame lepsich hracov ako ivanovic....On je na stoperovi hrozne zviazany zodpovednostou a doplaca na to rozohravka...Takze navratom bosingwu sa podla mna pokazia dalsie 2 posty a fungovat uz nebude prakticky nic....
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 17:19: Nevím, proč by tam měl hrát Ballack, Bosingwa je skvělý bek, hraje téměř totožně jako Ashley.. Jsme jen zmlsaní výkonama Ivanoviće, že jsme zapomněli na Josého - ten byl přitom loni rovněž nejlepším obráncem týmu.. žádná ztráta a neboj se.. chystám mu tam na pravo hodně silný duo ;)
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 08. 03., 17:26: jasne....ja som trochu zabudol,ze zalohu ides este len predstavit....ja som si k tomu hned pridal realnu nasu zalohu a preto som sa zhrozil:)
Cfc FaNs's avatar
[reagovatreply] Cfc FaNs 08. 03., 17:27: No v obrane máme dosť veľké príjemné problémy. Máme asi dvoch najlepších pravých obrancov v PL a možno pri zraneniach Ferdinanda a Vidića aj najlepších stoperov a to ešte nehovorím o Ashleym, ktorý spolu s Evrom nemajú konkurenciu. Ale ako to poskladať. Ivanović mi teraz príde ako najlepší hráč v tejto sezóne ( aj tak to vyhrá Didi ), ale keď sa vráti Bosingwa tak by bolo ťažké nechať jedného z nich sedieť. Ale myslím, že José by mal ostať sedieť. Može zase čakať ako Ivanović, kým jeho "konkurent" bude nedajbože zranený alebo z formy. Navyše je podľa mňa kvalitnejšia náhrada za Ashleyho ako Ferreira s Belletim dokopy. Yura už začína hrávať v zálohe. A teraz to najťažšie. Aj dvojica JT-Alex aj Riccy-JT fungujú fakt skvele. Ale podľa mňa sa na útočníkov PL viac hodí tvrdý Alex. Čiže obrana:
Ivanović, Terry, Alex, A. Cole
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 08. 03., 17:27: Přesně tak jsem tady psal obranu včera mysli. A momentálně je asi nejlepší když beru ohled na zranění ivanovič alex terry zhirkov
[reagovatreply] terry26drogba11 08. 03., 17:28: Souhlasím, bohužel, že zranění neumožňují tuto sestavu
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 08. 03., 17:30: ranieri to byl borec když se tak dívám na tu fotku,ale za carla jsem taky rád
[reagovatreply] seda 08. 03., 17:35: alex vedle terryho,si myslim je lepší volba
makaveli's avatar
[reagovatreply] makaveli 08. 03., 17:37: Takto by som to zvolil jedine že by som bol opitý :) Ivanovic je teraz jedinečným obrancom, niečo medzi stopérom a krajným ofenzívnym obrancom. Ak má formu, dokáže zvládať útočné akcie a zároveň aj skvele brániť. Bosingwa, ak sa rozbehne dopredu, tak tam veľmi rád ostane a brániť za neho musia iní. Na kraj teda jednoznačne Ivanovic, čím by sme získali tretieho stopéra a skvelého zástupcu Bosingwu vpredu. Ďalšie posty su zrejme jasné, takže ja by som volil Ivanovic - Alex - Terry - ACole a na striedačke Bosingwa, Mancienne a mali by sme opäť najlepšiu obranu sveta.
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 17:42: Docela by mě zajímalo, kde, kdy, v jakým zápase, v jakým období se vám Bosingwa zhnusil. Z těch 42 zápasů v Chelsea odehrál 40 skvěle, loni naprosto zastínil Ashleyho, letos, nebýt zranění, by Braňa ani nepustil ke slovu...
makaveli's avatar
[reagovatreply] makaveli 08. 03., 18:03: mne sa Bosingwa nezhnusil, stále je to špičkový obránca, len by to bol risk mať 2 ofenzívnych krajných obrancov...Braňo je zodpovedný. Ale ak by tam hodil Carlo diamant, tak jednoznačne by som volil Bosingwu
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 18:35: Proč by to byl risk? :) Co Sanga a Clichy? Evra a Rafael? Alves a Zambrotta? Ostatní týmy nemají 2 ofenzivní krajní obránce jen kvůli tomu, že je to vzácnej druh.. Tihle hráči dneska rozhodujou zápasy a duo Ashley - José je dost možná nejlepší dvojka na světě.
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 08. 03., 19:18: Tak ale Ivanovic je mozno este vzacnejsi druh ako vseci ktorych si vymenoval...Jeho defenzivne a ofenzivne schopnosti su aktualne rovnako skvele(z ofenzivnych treba vyzdvihnut hlavne kvalitny center), okrem toho je silny, zodpovedny a vo vzduchu nema problem...Ja som mu spociatku neveril, ale teraz ma uplne udivuje...Toto je prototyp krajneho beka novej generacie ak to tak mam nazvat a ak bude hrat pravidelne, moze sa stavat pravidelne rozdielovym hracom...Bosingwa ma svoje nesporne kvality a do niektorych zapasov by sa hodil viac jak Ivanovic, ale podla mna by bolo strasne mrhanie nerozvijat naplno Ivanovicov potencial...
makaveli's avatar
[reagovatreply] makaveli 08. 03., 19:58: Neviem no...Bosingwa a Ashley mi pripadajú až extra ofenzívni - akoby častokrát zabúdali že hrajú v obrane. Jeden taký hráč by v mojej zostave bohato stačil :-)
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 20:14: musí někdo útočit, když to neobstará Ballack ani Anelka a Joey s Yurim sedí.. :!
[reagovatreply] Bizik04 08. 03., 18:37: jaký risk vždyť sme to tak loni hráli celou sezonu!!!
LUkyno's avatar
[reagovatreply] LUkyno 08. 03., 17:38: taky si myslim ze terry - alex je lepsi stoperska dvojice a ivanovic na pravo
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 17:39: to je asi nejlepší volba tato obrana a zálohu bych viděl Essien-Mikel-Lampard a útok Anelka(Kalou)-Drogba-Malouda
[reagovatreply] Svoboda 09. 03., 10:43: U toho útoku si polož otázku, kdo z nich, které jmenuješ, by hrál v základu Barcelony. Odpovím Ti- nikdo. Možná Didier by seděl na lavičce nebo na tribuně, jako Henry.
[reagovatreply] Michal88 08. 03., 17:40: stym celkem souhlasim bylo by skoda kdyby nebyl v zakladu bosingwa riccy je uz stary ale aj alexe by mozna bylo skoda dovi a chtel sem se zeptat kdy uz se vrati ten essien a zhirkov?
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 17:46: Oficiálně žádné info není.. Co se týče předběžných spekulací, vypadá to, že Bosingwa s Essienem už si letos nekopnou, Zhirkov by mohl být na West Ham připraven.
Cfc FaNs's avatar
[reagovatreply] Cfc FaNs 08. 03., 17:51: Ak je pravda, že Essien tento rok skončil tak to je veľká strata. Kedysi sme sa pýšili najlepšou obranou, potom najlepšou zálohou a teraz sa bohužial nemožme ani jedným. Obi je kvalitný hráč, ale na Essiena proste nemá. O Ballackovi nemusím asi ani hovoriť.
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 17:52: to že si Essien nekopne psal jen The Sun
Michael Essien si ještě počká na návrat na hřiště. Záložník Chelsea se v lednu podrobil operaci kolena a nyní se vyskytly komplikace. Anglická média dokonce začala spekulovat o tom, že Essien přijde o zbytek sezony, o tak vážný problém se ale nejedná. "Vyskytly se sice komplikace, ale ty si vyžádají několik týdnů, ne měsíců," řekl asistent manažera Blues Ray Wilkins.
[reagovatreply] Monster 08. 03., 17:44: volil bych pro alexe než ivanoviče
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 08. 03., 17:51: Čech má místo jasné, ale obranu bych složil jinak. Jelikož mě velice překvapil Ivanovič a "přirostl" mi k srdci tak bych ho volil na pravý kraj obrany. Do stoperské dvojice bych pak dal skvělého obránce Alexe a nejlepšího obránce současnosti Johna Terryho. Na lévý kraj patří dle mého jeden z nejlepších levých obránců, ne-li nejlepší - Ashley Cole.
maca13's avatar
[reagovatreply] maca13 08. 03., 17:57: přesně !!!!! přesně tak bych to videl i ja :-)
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 17:54: do konce března se rozhodne o Ribérym jestli zůstane v Bayernu nebo přestoupí
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 08. 03., 18:28: radši bych vypláznul 30 mega za di mariu než 30 mega za riberyho
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 18:31: no řekl bych že tady nejde (jen) o 30 mega, ale aspoň o 50
[reagovatreply] raduinho 08. 03., 18:37: Ribery je dobry a libil by se mi tady,na oplatku by k nim mohl jit Ballack:D
Cfc FaNs's avatar
[reagovatreply] Cfc FaNs 08. 03., 19:20: Nesmej sa, dáva to celkom zmysel ...
[reagovatreply] raduinho 08. 03., 19:36: sak ja se smeju ze nam to hraje do karet
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 19:53: asi tak jedinej velkej rozdíl mezi Ballackem a Ribérym je ten že Ribéry je ofenzivní záložník a Ballack je záložník na ho***
[reagovatreply] coudie 08. 03., 18:25: stejné složení obrany bych dal i já :-)
[reagovatreply] Michal88 08. 03., 19:08: jak si essien nekopne tak to bude pekne s champions league se mozem rozloucit
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 19:27: no v březnu si určitě nezahraje
Ax-Cris's avatar
[reagovatreply] Ax-Cris 08. 03., 19:21: taky sa mi pacil ALex proti Stoke takze aj on by tam mohol byt
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 08. 03., 19:31: Ivanovič mi moc na stopera nesedí. Tam preferuju Alexe, před Carvalhem
Red.Raspberry's avatar
[reagovatreply] Red.Raspberry 08. 03., 19:38: já bych dal místo ivanoviče alexe a misto bosingwi ivanoviče :)
[reagovatreply] ***RisQo-Blues*** 08. 03., 19:45: Pre mna alex na stoperovi,ivan alebo jose na kraji obrany?...to je dilema,bohvie v akej forme sa vrati bosingwa,co ak prekvapi,ale je pravda ze ivanovic je perfektny...Uvidime :))...Kazdopadne prestanme sa zahravat s trapnymi rozostaveniami ako je stromcek a vselico podobne...Ta hra mi obcas pride ako ked hraju chlapci na ulici...
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 08. 03., 20:14: Neví někdo prosim Vás kde bych si mohl objednat dres Chelsea 2009/2010 s vlastním potiskem? Díky
Nepoviem's avatar
[reagovatreply] Nepoviem 08. 03., 20:28: Essien-Mikel-Lampard....J.Cole-Drogba-Zhirkov len moj typ,nic ine.
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 20:41: .. :)
[reagovatreply] Chmelda.M 08. 03., 20:45: Obrana : Cole, Terry, Alex, Brano ....Brano nemůže hrát na stoperovi nejvíc se mi líbí na krajním obránci....a Alex by mohl konečně zůstat v základu ted prokázal že má na to tam hrát....jestli to tak bude tak to bude hráz jako minulou sezonu :-)
Matuno93-BFC's avatar
[reagovatreply] Matuno93-BFC 08. 03., 20:45: At už tam ten ital začne davat Cola, fakt nechapu proc takovej hrac sedi!!!
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 09. 03., 16:15: jestli myslíš ashleyho tak ten je zraněnej ale jestli myslíš joa tak s tebou souhlasim
weiss.cfc's avatar
[reagovatreply] weiss.cfc 08. 03., 20:46: Tak isto s tebou súhlasím.....a som zvedavý ako zostavíš zálohu a útok
[reagovatreply] Lampard 8 08. 03., 20:47: jen vam povim pokud joey nepodepsie smlouvu a odejde bud do manchesteru nebo ac milan tak musi prijit stoch jelikoz zadna jina nahrada za joeyho mi tu fakt nesedi konecne by mohl carlo sazet na mlade hrace:Pkakuta stoch clifford sturridge= budoucnost chelsea
M0rb1D4S's avatar
[reagovatreply] M0rb1D4S 08. 03., 21:00: Jo Usty, je sice hezký si takhle skládat sestavu, ale právě ten manažer má problémy buď se zdravím hráčů, kartami a nebo jenom formou... takové sestavy si můžeme doma čmárat na papír (já si je ve škole píšu do sešitů), ale ve skutečnosti je to úplně o něčem jiném...
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 21:30: To, co píšeš, platí možná u Essiena.. Ale takovej Zhirkov, Joe Cole apod. nehrají, když mají lepší formu (což usuzuji z výkonů na hřišti) než Ballackové, Decové nebo Anelkové.. Zhirkov každej zápas předvedl super hru (až na CC proti BBurnu) a přesto další zápas nehrál.. a když jo, tak na úkor Ashleyho na levým beku.. Ancelotti prostě koukal jen na Euro, kde zazářil v obraně, ale nadá mu prostor na křídle, kde je dost nejlepší v Anglii. Jenže toho se nidky nedočkáme, protože budem koukat na posranej diamant a křídla nikdy mít nebudem. :(
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 08. 03., 21:32: *dost možná..

A Joey.. každou chvilku Carlo naříká, že Cole nepodepsal, ale proč asi? Ani do FA Cupu ho nepostaví a ani na pár minut! Bejt ním, okamžitě odcházím, má kvality na jakejkoli mančaft na světě. Když jsem viděl jeho pohled v nějaký 80', když na něj šel záběr, bylo mi smutno..
[reagovatreply] Arbiter 08. 03., 21:54: Joey nepodepsal, protože má takového agenta, jakého má. Myslím si, že na něj tlačí a chce, aby dostal víc a víc. Na druhou stranu Carla taky nechápu, namísto toho postaví Kaloua na celý zápas, což si nevysloužil a divil jsem se, že vůbec dohrál...
Willis's avatar
[reagovatreply] Willis 08. 03., 21:11: Je to dobrý, ale já bych dal místo Ivanoviče Alexe a místo bosingwi Ivanoviče
[reagovatreply] Arbiter 08. 03., 21:52: Turnbull nedostává šanci, protože se nedokáže předvést ani v rezervě. Podle ohlasů od lidí, co sledují PL, se jedná snad o jednoho z nejhorších brankařů v PL (na postu jedničky v M'boro)...Hilário toho nemá tolik odchytaného, proto ty chyby proti ManCity, je to spíš trojka než dvojka...No a mrzelo by mě, kdybych utopil Braňa ve středu pole, přeci jen na kraji rozkvetl, bylo o něm známo, že je to obránce, co si udělá rád ofenzivní výpad(a přijde mi, že tohle naučil i Terryho:-D). Navíc je dozadu mnohem jistější než Bosingwa, je přímočařejší, bojovnější, tady není o čem. K Terrymu bych dál rozhodně Alexe (proti Stoke byl ten rozdíl mezi ním a Ricardem patrný), Carvalho stárne, ztrácí rychlost, už není to, co býval. Ale čas nezastavíš:-)
[reagovatreply] Arbiter 08. 03., 21:56: Jinak k rozestavení- Carlův diamant je dobrý jak kdy, pokud je potřeba zahustit střed pole, tak je to ideální systém a v mnohá případech jsme díky tomu vyhráli. To, že tam utápí Lampse, není tam místo pro Joeyho atd. je věci druhou. Každopádně by se někdy využit dál:-)
[reagovatreply] Arbiter 08. 03., 21:59: ještě taková poznámka k Ivanovićovi. Visel tady otazník, zda takový obránce jeho tělesné konstrukce bude stíhat rychlostně. A pro většinu lidí jsou jeho rychlostní výkony překvapením (překvapením však už nejsou jeho výkony jako takové, koupili jsme si skvostného obránce a on to jenom potvrdil:))
Radekinho's avatar
[reagovatreply] Radekinho 08. 03., 22:05: a já myslel že se původně kupoval jako rychlý obránce, tak jsem se asi sekl
[reagovatreply] Arbiter 08. 03., 22:10: no ano, on se možná kupoval jako rychlý obránce, jenže jinou rychlost potřebuješ pro souboje v obranné fázi a jinou do ofenzívy. A prostě na ofenzivního beka zas tak rychle nepůsobí, jde pouze o typologii postavy. Postav vedle sebe Bosingwu a Braňa a řekni mi, kdo nebude stíhat?:-) A Braňo všem vytřel zrak, za což jsem docela rád:-)
[reagovatreply] rozhon 08. 03., 22:05: ČECH
BOSINGWA-IVANOVIČ-TERRY-A.COLE
ESSIEN-LAMPARD-ZHIRKOV
J.COLE-DROGBA-STURRIDGE


... nejvíce by byl asi obsazení v 3členné záloze toho vlevo (v mém případě Zhirkov) ale já bych to zkusil takhle když tak tam je alternativa malouda, ballack, mikel ... ti všichni by tam měli možnost zaskočit...

Sturridge bych preferoval místo Anelky jelikož v rozestavení 4-3-3 se mi Anelka moc nelíbí když tak hrajeme... krom toho Dani je investice do budoucna a už nám dokázal že s něho může něco být.
[reagovatreply] 1Lampard8 08. 03., 23:44: Čech
Bosingwa-Ivanovič-Terry-A.Cole
Lampard-Essien-Malouda
J.Cole-Drogba-Anelka
Rudolfek's avatar
[reagovatreply] Rudolfek 09. 03., 07:21: S první částí zcela souhlasím, Alexe a Žirkova určitě ponechat.
Když uvažuji o zbytku základu, je potřeba vzít v úvahu základní rozestavení, ale dokázat ho změnit, když to situace vyžaduje. Mám-li naplnit diamant našeho trenéra (kterého bych vyměnil jako prvního za Guuse, možná i za Mourinha), moc se mi líbí John Obi, hraje elegantně a s přehledem, bohužel dokáže vyrobit i fatální chybu. Napravo Essien, to je fantastickej motor a občas se tou netechnickou pumelicí i trafí a rozhodne zápas. Fanda je jasnej, je to génius, kterému se teď moc nedaří, ale když to šlo předtím, musí se to vrátit. Levá strana je nejslabší,od Žirkova jsem čekal víc, zatím bych ho použil jako náhradníka za Ashleyho, je tu první sezónu, možná, že se zlepší. Takže zbývá lemra Malouda, občas mívá světlé chvilky. Víc by se mi líbil takový Bellamy. Útok Didi a Nicolas. Každopádně i tato sestava dokáže zahrát někdy super, někdy se nedaří. Psal jsem svůj názor na jednu variantu, existují i jiná rozestavení, podle situace a soupeře, kde se uplatní Joe, až zase začne hrát fotbal a střílet góly, je potřeba i (zejména v rozhodnutých utkáních) zapojovat mládež, což Ancelotti nedělá.
[reagovatreply] Bruma 09. 03., 15:16: To je sestava podle mě,jen ten Ivanovič.....Ne že by se mi to nelíbilo ale je to těžká volba mezi Alexema a Branislavem
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 09. 03., 16:23: Čech
A.Cole-Terry,Ivanovič-Bosingwa
Malouda-Lampard-Essien-J.Cole
Sturridge,Drogba

to je můj tip a jen dodávám že essien by byl defenzivnější a lampard ofenzivnější.
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 09. 03., 20:39: trošku mimo.. čekal bych, že si všimneš rozestavení, když je to hned první odstavec ;)
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 10. 03., 14:13: já myslel jako žetakhle bych to udělal já.to tvoje si typuju že bude:
čech
a.cole-ivanovič,terry-bosingwa
malouda-lampard-essien
j.cole-drogba-zhirkov
[reagovatreply] mizis 10. 03., 16:52: Alex teď hrál úžasně a Ivanovič je čím dál lepší. Myslím, že nikdo z nás neví, jak to zrovna chodí v kabině a další věci, které zná jen tréner a jen on ví nejlíp, kdo by měl nastouptit. U televize se to kecá...
johnny10's avatar
[reagovatreply] johnny10 12. 03., 22:54: čech
ivanovič - alex - terry - a. cole