Trocha optimismu neuškodí

datetime 20. 02., 17:05 | author The Shed | cathegory blog » názor redaktora
$item->title

Když před začátkem sezóny 2011/12 přicházel do týmu nahradit zkušeného, ale v posledním ročníku neúspěšného, Carla Ancelottiho mladíček André Villas-Boas, nikdo nečekal, že po půl roce už se opět bude volat po změně manažera. Příchod tohoto nadějného Portugalce sliboval ofenzivní pojetí hry a výsledky, leč není ani jedno, ani druhé. Je však třeba udělat další řez trenérským postem? A leží vůbec všechna vina na AVB?...  

Když před samým začátkem sezóny 2011/2012 přicházel do týmu nahradit zkušeného, ale v posledním ročníku již neúspěšného, Carla Ancelottiho mladíček André Villas-Boas, nikdo nečekal, že po půl roce už se opět bude volat po změně manažera. Příchod tohoto neostříleného Portugalce sliboval ofenzivní pojetí hry a výsledky, leč není ani jedno, ani druhé. Je však třeba udělat další řez trenérským postem? A leží vůbec všechna vina na AVB?...

Pojďme se vrátit o několik měsíců zpátky, konkrétně do léta 2011. Chelsea právě jmenovala na post sympatického manažera - mladého a „nezkušeného“ vítěze Evropské ligy André Villas-Boase. Zdálo se, že vedení chce konečně nastolit určitou koncepci, svěřilo mu generační obměnu kádru a již od začátku se mluvilo o „tříletém projektu“, který u nás měl nový trenér realizovat. Z té doby si nepamatuji jinou reakci od fanoušků než nadšení a naprostou spokojenost (dobrá, někteří chtěli také Guuse Hiddinka). Takže co se vlastně tolik pokazilo, že by dnes mnoho lidí nejraději mladého Portugalce zlynčovalo?

Nejprve si zrekapitulujme, jak jsme na tom před sezónou ve skutečnosti byli. André zdědil tým, který už předcházející ročník procházel relativně nehezkou krizí a jehož kostra zase o rok zestárla a kvalitativně zeslábla. Vedení proto přivedlo Juana Matu, zálohu chtělo posílit i o Luku Modriće, což se tedy nepovedlo, a tak jsme se museli „spokojit“ s jedním z největších tahounů Liverpoolu – Raulem Meirelesem. Bohužel, jak vidíme v současnosti, tihle dva hráči zdaleka nestačili. Aby toho ale nebylo málo, brzy se na 7 měsíců zranil jeden z našich nejlepších hráčů – Michael Essien. Kromě toho všeho jsme skončili s neschopnými útočníky Torresem a Drogbou na hrotu (ne, Lukaku skutečně nepřicházel jako posila na letošní sezónu). No a já se ptám, co že jsme od takového týmu očekávali?

Snad nikdo se netěšil na titul z Premier League, přesto většina lidí čekala na pěkný, útočný fotbal, alespoň čtvrtfinále v Lize mistrů, možná trofej z FA Cupu a druhé, nejhůře třetí místo v lize. Když si ale uvědomíme, jak jsme na tom na začátku byli, o takovém zakončení ročníku jsme mohli maximálně snít. Všem bylo jasné, že tato sezóna bude sezónou přechodnou a prioritní byla kvalifikace na příští ročník LM. Ale stejně dnes chce většina z Vás Andrého vyhodit. Proč?

Poprvé jsme se tento týden na jedno kolo dostali z pozic zajišťujících LM a to pouze o skóre. Z posledních 4 zápasů jsme sice získali pouze 3 body, což je samozřejmě příšerná bilance, ALE…Je třeba si uvědomit, že v této době jsme byli bez (podle mě) nejlepšího hráče sezóny Ramirese, dále bez největších motivátorů týmu Terryho, Lamparda a Drogby, pryč byl i Kalou. Navíc Essien se vrátil po půlročním zranění a potřeboval stále ještě odpočívat. Nakonec jsme se tak museli spoléhat na hráče jako Meireles, Bosingwa, Torres, či Malouda. Až od úterního zápasu by Chelsea měla být poprvé za celou sezónu v plné síle. Mimo Premier League jsme stále v Lize mistrů i FA Cupu. Netřeba srovnávat s Manchesterskými celky, které mají mnohem lepší týmy a podle většinového názoru, předpokládám, i lepší trenéry.

Bezpochyby největším problémem Chelsea je neschopnost spolehlivě si zajistit 4. místo v lize. Na druhou stranu ale máme rozhodně větší šanci na něm skončit než naši konkurenti Arsenal, Liverpool a Newcastle. Během posledních dvou týdnů se nám do týmu postupně vrátilo 6 hráčů, z nichž všichni ještě velmi pomůžou dosáhnout tohoto cíle. Určitě to bude těžký konec sezóny, ale každopádně máme mnohem větší pravděpodobnot úspěchu než konukrence.

Takže se vás zeptám. Opravdu nám tahle „obří krize“ stojí za další vyhazov trenéra? Je skutečně na místě znovu vzpomínat a oplakávat odchod Josého? To rozhodně ne. Pokud bychom Portugalce vyhodili, celá tahle sezóna by byla k ničemu a příští rok bychom ji prožili znovu. Následující měsíce holt budeme muset nějak vydržet a doufat, že předváděná hra se alespoň trochu zlepší, možná nějakou tu trofej vyhrajeme, ale jednoduše nemůžeme neustále vyhazovat trenéry. V létě nás konečně čeká malá revoluce, tak já doufám, že každý dáte Andrému ještě šanci, potřebuje ji.

The Shed

[reagovatreply] Beb 20. 02., 17:15: ámen
Kulis's avatar
[reagovatreply] Kulis 20. 02., 17:21: Pridavam se k modlitbe :)
Kulis's avatar
[reagovatreply] Kulis 20. 02., 17:21: tomu xavimu.... :

Rebríček najlepších národných futbalových líg podľa IFFHS za obdobie rokov 2001 - 2011:
1. Anglicko - Premier League 12 619 bodov
2. Španielsko - Primera División 12 314
3. Taliansko - Serie A 11 513
4. Nemecko - I. bundesliga 10 115
5. Francúzsko - Ligue 1 9645,5
...
24. Slovensko - Corgoň liga 3901,5
[reagovatreply] Johny91 20. 02., 17:50: Nebylo by na škodu přidat i Česko, když jsme skoro jeden národ a jsou to české stránky.
Kulis's avatar
[reagovatreply] Kulis 20. 02., 17:55: Je to ukradene ze slovenskeho fb profilu, cesko tam nebylo :)
Dal jsem to sem pro jednoho rejpavyho fanouska Barcy :)
[reagovatreply] Johny91 20. 02., 19:27: Nevadí. Bylo to jen čistě ze zvědavosti jak si na tom naši stojí :D
[reagovatreply] kubes 20. 02., 17:59: skopiroval to zo slovenskej stranky kde ceska republika nebola ale s istotou ste podstatne vyssie tak co
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 18:53: Su 14..
marco555's avatar
[reagovatreply] marco555 20. 02., 17:21: Dosť som sa potešil, keď som v minulom článku videl, že The Shed sem-tam niečo napíše. Úplne súhlasím s každou vetou článku, tá obmena jednoducho musí prísť. Ak by bol AVB odvolaný, tak by sa to akurát tak posunulo. Myslím, že nikto nečakal nejak extra úspešnú sezónu. AVB jednoducho musí zostať. Dokedy by ste chceli takto striedať trénerov??? Palec hore za článok
marua's avatar
[reagovatreply] marua 20. 02., 17:23: souhlas, musí nastoupit dalši generace, hlavně se nebát prodat Drogbu,Torrese,Maloudu,Bosingwu a Meirelese!!! JT a Lamps ještě at zustanou
[reagovatreply] figo5 20. 02., 17:47: presne tak ale didimu bych dal taky sanci on pro nas udelal dost a nerad bych ho takhle vyhazoval spis prodat kaloua
[reagovatreply] Hawke 20. 02., 17:24: Já si myslím, že je spíš na místě pobavit se o tom, jestli někteří hráči opravdu chtějí tu šanci Andrému dát. Abramovič neměl nikdy trpělivost, takže já si trvám na svém, že když neudělá někde výsledek (4 místo PL nebo finále FA, aspoň semifinále LM), tak ho vyhodí. Já mu věřím, ovšem, aby byl úspěšný, tak potřebuje vyměnit ty hráče, kteří nevěří jemu a komunikují s Mourinhem. Musí to být hrozný pocit, že každé vaše rozhodnutí hráči probírají s cizím trenérem.
[reagovatreply] Hawke 20. 02., 17:26: a hlavní dostat buď Frankieho do formy (ne golové, ale herní), nebo přivést kreativního záložníka. To je podle mě největší současný problém naší hry. Útočníci mu zdatně konkurují, ale holt nemáme Messiho, aby se rozběhl do půlky, orazil si balon o spoluhráče a dal 4 goly.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 17:37: Jestli něktěří hráči chtějí dát šanci trenérovi?

Možnost nechtít pro slušného člověka vůbec nemá existovat. André je jejich nadřízený a tudíž ho musí na slovo poslouchat. Kdyby se něco podobného stalo v obyčejné firmě, zaměstnanec okamžitě vyletí. Bohužel, tohle AVB nemůže udělat dřív než v létě.
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 20. 02., 17:25: Dám to tady ještě jednou, speciálně kvůli tomu poslednímu odstavci pro libora...:
Už nemůžu dokola poslouchat, jak skvělej je Torres, protože on se prý snaží pomoci naši nulové záloze.

Tak v první řadě je dobré si uvědomit, že když se stáhne, tak na hrotu nikdo není a pak není na koho tvořit. Pak je teda záloha nulová, protože maximálne může posílat míče do křídel.. Ovšem to je stejnej nezmysel, páč nikdo není ve vápně a opět je center jen odevzdaným míčem. Takže ne-kreativita zálohy v zápase, ve kterém hraje Torres je způsobena i ním.

Dále on tu hru tvořit neumí a jeho "snaha pomoct záloze" je totálně k ničemu, protože v žádném případě neposílá nějaké skvělé pasy, naopak většinou míče ztrácí, nebo jen posouvá do křídel. Jeho stahování nám jen škodí. A prosím, nikdo mi neargumentujte počtem asistencí, to byly spravidla takové haluz asistence, že škoda mluvit. Jako asistence se to počítá, ale tak promiňte, od kdy je odrazení od ramene připravení gólu??! Jako můžeme řít, že asistenci má, ale zato podíl na gólu takřka nulovej. Až bude mít 11 asistencí typu kolmice, nebo lob za obranu, pak neřeknu ani slovo.

K jeho věčnému zasekávaní se snad vyjadřovat ani nemusím, on je snad v tomhle ještě horší případ než Nicolas...

A k L!80r-ovi; napsal jsi, že Torrese budeš hodnotit až bude fungovat celej tým. Dobře tedy, tím pádem to takhle platí u každého, tak ne že teď budu vidět, jak kritizuješ Meirelesa, nebo Bosingwu. Těch taky kritizuj až tehdy, když to půjde celému týmu.
[reagovatreply] Hawke 20. 02., 17:32: Torrese jsem vždy hájil, obraňoval a věřil mu. Ale posledních pár zápasů už mě utvrdilo jen v tom, že by sám měl chtít odejít. Skoro 50 zápasů a NIC, za každý zápas, co za nás odehrál dostali Live 1 milion liber. Docela sranda.
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 20. 02., 17:33: Ty vole, raz nasmeroval loptu ramenom (pricom bez toho by Rami ten gol nedal lebo lopta mu sla do behu) a vsetci sa idu posrat, ze ake haluz asistencie ...
dalej, ze chyba na hrote? odkial teda ma Rami a Frank tolko golov? ty to hovoris, ako keby on zbehol na kridlo a vsetci osatni hraci by ostali na svojich poziciach, teda zaloha v zalohe, Danny na kridle a Mata ktovie kde, ale tak to nie je, furt sa do vapna dakto natlaci a nesnaz sa mi povedat ze nie, len tolko k tomu ze "nikto nie je na hrote"...
dalej, hoci posunie loptu na kridlo, tak aj tak je to lepsie ako velka cast prihravok nasej zalohy, ktore idu aj tak dozadu alebo do sirky...
k tomu zasekavaniu, no v Liverpoole mu to slo a bol v tom dobry, tak to skusa aj teraz, no ale uz vieme ako to je...
a neviem ci niekto hovori ze je skvely, skor ho tu len obhajujeme ked nanho ide zbytocna kritika, ale aj tak si nejak nepamatam aby niekto pisal ze hra vyslovene skvele
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 20. 02., 19:18: Spomenul jsem sice ten odraz od ramene, ale více asistencí bylo takových rutinérských. Prostě když třeba jedou dva na jednoho a Torres mu přihraje (což je více-méně od něj v takové situaci vyžadováno), tak to taky není nějaká brilantní asistence. Možná 2-3 z těch asistencí byly opravdu chvályhodné, ty zbytné bych vlastně ani neomílel, protože to jsou takové asistence-neasistence.

Ano, na hortu chybí. Častokrát si toho všímám, že když se stáhne, tak pozice hroťáka je úplně prázdná a nepohybuje se tam nikdo. Frank většinou dává góly z náběhu z druhé vlny, to už je ovšem mnohem jiná situace, jelikož to už jdeme na zteč. Já mám na mysli situace, kdy se hra vyvíjí ve středu pole a záloha i kdyby chtěla nemůže vymyslet nic překvapivého, jelikož není na koho.

Dále - naše zálohy nikdy neměl problém posunout míč do stran, takže v tomhle Torres nijak nevyniká a je to od něj zbytečné. Kdyby to z hrotu sklepával do křídel, tak to jo, ale on si zběhne a až tak to tam posune, což je vlastně hloupost. V liverpoolu mu to možná šlo, u nás ani trochu. Měl by prokázat trochu zdravého rozumu tím, že by to dělat přestal. Bohužel, nějak se to nekoná.

Ani netvrdím, že někdo hodnotí jeho hru jako skvělou, ovšem za skvělé se považuje to jeho sbíhaní - které není skvělé, nýbrž přesný opak toho slova a častokrát dokonce našemu týmu škodlivé. A někdy mě až udivuje, jak může být Torres stále tak obhajován. Co mě zvykne pořádně udivovat je i to, že Torresfans někdy z ničeho nic cítí nutnost svého miláčka obhajovat i když se na něj v ten moment nekydá (několikkrát se už tak stalo).

Závěr - Torresův odchod = Úspěch pro obě strany.

Dutko's avatar
[reagovatreply] Dutko 20. 02., 17:34: Podla mna je Torres stale skvely hrac ale nie pre Chelsea!
Keby hral v inom tyme tak by mu to podla mna zacalo slapat ale proste na styl Chelsea sa nehodi a na tom sa nic nezmeni.
Pozrite si jeho goly za L´pool a takmer vsetky idu do otvorenej obrany a takmer ziadny do betonu ako to robime my.

Takze bud zmenit styl hry (Co je podla mna blbost koli jednemu hracovi) alebo ho predat.
Ja som za 2.moznost aj ked mam Torresa rad, ale pomoze to aj jemu aj nam.
[reagovatreply] L!80r 20. 02., 18:00: Vidím, že tě můj komentář oslovil. Předpokládám že s ním v hloubi duše souhlasíš, když mi to tu už podruhé dáváš.

Meirelese nemám ve zvyku kritizovat, protože podle mě nehraje v záloze tak špatně. Ale u Bosse kritizuju často a rád, protože narozdíl od Torrese, pravý bek není tak závislej na zbytku týmu jako hrotový útočník. A jeho chyby v obraně a nezodpovědnost nepramení z nedostatku podpory od týmu.
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 20. 02., 19:08: Dávám to podruhé hlavně z toho důvodu, že jsem chtěl vidět reakci víc lidí, tamto jsem napsal jen tak. Navíc zkus použít logiku (jestli nějakou máš) a ověř si, zda s ním můžu souhlasit, když píšu to, co píšu. Napsals, že budeš hodnotit Torrese až když bude šlapat celý tým. Já ho hodnotím už teď, takže máš pocit, že s tím souhlasím? Jestli ano, tak s logikou, nebo už vůbec jen s obyčejným uvažováním je to u tebe hodně bídné.

Schválně jsem zvědav, zda budeš kritizovat hráče jiných postů, než obranných, tak, jak to naznačuješ v druhé odstavci. Jsem opravdu zvédav.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 20. 02., 17:29: Souhlasím , ale vymlouvat se na to že nám někdo chybí to je troch udivné -jinýmtýmum nikdy nikdo nechyběl??? Ale ti hráči co je nahradí prostě makají jezdí po prdeli. Ti naši mi přijdou jako primadony kteří hrajou jen z povinosti. A ani neví co mají hrát naše hra nemá žádnou tvář.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 17:33: K přístupu hráčů jsem se ani nechtěl vyjadřovat, protože ten článek by potom byl minimálně ještě jednou tak dlouhej. Možná někdy příště...:D
[reagovatreply] torres1 20. 02., 17:30: furt dokolecka ta sama pisnicka.redaktori neustale pisou kdo ma vetsi podil na tom ze se nedari!a dokolecka se dovidame ze za to muze AVB+hraci+rozebiraji proc to tak je.opravdu kazdy si umi dat 1+1 a vysledek zna.opravdu nechapu,co redaktor,to jiny nadpis clanku..celkove hodnoceni,nic noveho se nedovime,max.to,ye se nudi a nemaji o cem jinem psat
[reagovatreply] beli28 20. 02., 17:30: Na začátku sezony jsem byl za AVB velice rad a nečekal jsem hned vítězství, ale musíme hrát se ctí. Nikdo po něm nechce hned vyhrat LM ale chceme vidět že ta změna se pomalu projevuje, protože se neobmění celej kadr v létě a 2/3 týmu musí mít styl zažitej a nové tváře se jen zařadí. Omlouvám se ale nevidím bohužel žádnou změnu a jsem skeptický vůči jeho práci....Každopadáně mu přeji at dostane prostor i když v Anglii at už od fanoušku, novinářů, komentátorů, hostů ve studiu mu nikdo nevěří.... Čas ukáže.....
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 20. 02., 17:35: Už bych to nerozebíral. Prostě nemáme nějak skvělěj kádr, ale díky Boasovi hrají dost pod svoje možnosti. Na 4. flek prostě máme a jestli to Boas nezvládne ukopat, tak ať táhne.
[reagovatreply] Vidlak 20. 02., 17:40: tleskám článku ;) chce to klid a nohy v teple, nervy nechme Romanovi
[reagovatreply] torres1 20. 02., 17:40: opravdu trapny clanek,tak jako dalsich minimalne 5.to opravdu redaktori nemaji uz o cem psat?ptam se,co jsme se ted z toho clanku??nic..tak otazka zni,tento portal je o cem?posledni mesic jen citame to stejny.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 17:45: Tak ho nečti nebo si běž vyhonit na Youjizz, je mi to jedno. Ale pokud nemáš nějaké rozumné argumenty, nepiš, že mám trapný článek. Chápu, že Tě nebaví a nudí Tě, ale pro příště jej prosím jendoduše nečti.
[reagovatreply] torres1 20. 02., 17:50: vidim ze urazka tveho kalibru je trapna.napsal jsem objektivni nazor na tvuj clanek stejne tak,jak ty pise nazor na AVB.atd..promin,ale kdyby jsi byl prvni s clankem se kterym jsi prisel,tak sklonim hlavu,protoze napsane jsi to mel docela pekne.bohuzel uz jsi asi 20 co psal stejny a nebo podobny clanek s timto tematem.opakovany vtip neni vtipem.sorry,totez plati o tomto clanku.nic proti tobe.to je cele
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 17:57: Uznávám, že jsem to přehnal, sry. Každopádně nechápu Tvoji pointu. Pokud tyhle články nechceš číst, tak je nečti. To Tě snad obtěžuje pouhá přítomnost takového článku na webu? Jak vidím, tak je stále mnoho lidí, kteří si podobné texty rádi přečtou.
[reagovatreply] torres1 20. 02., 18:02: kaslem na to.nechci a nechtel jsem te nejak urazit.byl to muj nazor
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 20. 02., 19:31: Prý že napsal jsem objektivní názor :D když už tak ten tvůj je subjektivní, stejně jako názor každého jiného z nás, ovšem určitě ne objektivní...
Ifco's avatar
[reagovatreply] Ifco 20. 02., 17:53: The Shed, aspoň máš tú česť poznať tie pocity, keď ťa niekto kritizuje... s článkom súhlasím, tú kritiku si nevšímaj, tá vždy bola aj bude :-)
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 20. 02., 17:46: Tak dělej redaktora ty hňupe když jen pindáš na všechny strany...ono se ani pořádně o ničem jiném psát nedá...
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 17:51: Mas sice pravdu ze v poslednej dobe sa tu objavuje dost clankov ktore su sice dlhe ale ked si precitas ten clanok cely,mas z toho ca. rovnako "vela" ako z nadpisu.Ja som tento napriklad ani necital,ale je tu urcite zopar uzivatelov ktorych tieto clanky mimoriadne tesia a tak nemusis byt tak agresivny.
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 20. 02., 17:42: Já AVB ač nerad stále věřím...je to trenér do budoucna a s našim týmem,budoucím týmem,toho hodně dokáže.Neříkejte mi,že treble s Portem byla náhoda...a proč se mu vůůůůbec nedaří zde?Dle mě je jeden jedinej důvod kvůli kterému se CA musel pakovat.A to je pořád a pořád dokola starší hráči.Je to utrpení a bolí mě z toho srdce jak fanouška,která bezmocně čumí na monitor každý víkend a věří,že to tentokrát bude lepší.A ono tomu je spíše naopak....a potom mám zkažený celý víkend.Je zkrátka nutnost obměnit pořádně tým a doplnit ho vhodně posilami či mladíky.
Bez pochyby a bez slitování by se měli po sezoně pakovat:
Bosingwa-neumí ani útočit,ani bránit,centry s prominutím k hovnu a brání tak "jen aby se neřeklo"
Malouda-Nejlepší má za sebou a to s jakou chutí hraje je na zblití...Nico nebyl jinej,ale ten to alespoň pochopil,že už na CFC nemá
Mikel-tomu se pod AVB nedaří protože mu nesedí styl a trochu mě to mrzí,ale jestli chce být top na svém postu měl by odejít
Meireles-to je posila dost k ničemu protože přišel tvořit hru a on jí tvoří jen na beky
??Drogba??...to já sám nevím...mám ho moc rád,dokáže tým vyburcovat a strhnout utkání na naší stranu...ale zase už je docela dost starý a zabírá místo Lukakovi....
??Kalou??-u toho si jistý vůůbec nejsem protože on se tu za 7 let nedokázal ani trochu prosadit...ale zase vyjímečně někdy dokázal jako žolík dát gól a rozhodnout...ale spíš sem pro odchod

Dost odchodů,napíšu sem i nějakou tu posilu:
Hazard-to je man který nám chybí.Dokáže zahrát na jakýmkoliv postu v záloze a s Matou a Dannym by mu to sedělo(Mata jako playmaker a Eden na jeho místo)
Lucas Moura-dle mě podobný typ jako Hazard
??Modrič??-bylo by ho třeba kdyby přišel jeden nebo dva co jsem uváděl výše?Na to si udělejte názor sami
HROT-jedině v případě odchodu Didiera a hostování pro Lukaku,ale nejsem si jist kdo by to měl být...Cavani asi ne protože by mi do PL neseděl postavou a myslím že to není takový borec jako o něm všichni mluví...
??Hulk??-v případě,že by to nebyla nějaká astronomická částka a v případě že jiný útočník nedojde(na hrot by se posunul Danny a střídal by se s Nandem-beru že Lukaku je na hostování a Didi že odešel)
[reagovatreply] figo5 20. 02., 17:51: nadherne napsany souhlasim s kazdym slovem a jeste bych mozna zkusil dovest falcaa ae paradni myslenka konecne clovek ktery mysli jako ja
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 20. 02., 17:56: No sláva že je tu člověk který sdílí můj názor :-)
Falcao je dle mě stejně přeceňovaný jako Cavani...to by ale musel odejít Didier a Romelu na hostování,to pak jo :-)
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax 20. 02., 18:00: Kalou bych nechal jako žolíka z lavky(což mu de náramě),jinak OUT ještě Ferreira a Torres(pokud se nějak zázračně v letošní sezoně ještě nechytne).Koupit náhradu za bosingwu(mladý 17,18 let starý pravý bek který se spokojí s lavkou),potom jeden z trojice Hazard,Moura,Hulk a bezpodmínečně TOP playmaker(modrič ne,někoho mladšího).No a nakonec TOP CLASS STRIKER(Cavani,Higuain,Benzema atp)...A také nesmíme zapomenout že na hostovačkách máme Kakutu,De Bruyneho,Courtouse(nevim jak se to přesně píše),Brumu(uvidíme jestli nezustáne po vypršení za rok a půl v Hamburku).Tihle 4 ve svých týmech září,tak doufejme že naše vedení neudělá znovu chybu a nepustí je.Cmon Chelsea!♥
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 20. 02., 18:05: Já bych koupil jako top playmakera Edena....zabili bychom dvě mouchy jednou ránou a to vyřešili bychom playmakera a pojištění křídla kdyby se někdo zranil....ale víceméně tvůj názor se mi zamlouvá :-)
Monster's avatar
[reagovatreply] Monster 20. 02., 18:10: nechápu tu větu s bekem proč bychom měli kupovat beka a k tomu ještě mladého když v rezervě máme kanea
[reagovatreply] The frosty 20. 02., 17:52: Carlo se tady před vyhazovem neobhajoval skoro vůbec... A při tom výsledky měl a kromě toho útlumu v zimě se člověk na Chelsea díval jako na silné a disciplinované mužstvo... Já teda doufám že to je hráčema,nerad bzch viděl,jak se v létě utrtí nevím kolik miliard za nové hráče v rámci "přestavby" a ve výsledku to byla stejná hrůza jako teď.
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 20. 02., 17:54: Muzu se zeptat autora jak si je tak jisty tim co tvrdi v posledni vete ? Kde bere tu jistotu ze v lete probehne obrovska revoluce v kadru ?
Ja bych si az tak jisty nebyl , tipuju ze odejde Drogba a Kalou. Bosingwa nejspis zustane , mozna odejde Hilario a Fereira ale ti jsou vicemene nepodstatni.A tim podle me skoncime.
Pochybuju ze odejde takovy Malouda ktery ma smlouvu do 2013 jelikoz bere velke prachy a za vykony za posledni rok a pul ho nikdo s takovym platem chtit nebude.
Dalsi casto vyhazovany hrac je Mikel ten je zase pomerne mlady a musela by pristat solidni nabidka a to momentalne nevim od koho.

Ja sem teda s nejakou velkou revoluci opatrnej , pocitam odchod tak 3-4 hracu , stejny pocet se koupi , mozna spise mensi protoze je moznost stahnout si nejake hrace z hostovani.
Tot moje vyjadreni k te posledni vete. Celkove vyjadreni na Boase je takove ze ho nevyhazuju , ale pokud neskonci v prvni 4 v lize tak nam asi nic jineho nezbyde na tom se doufam vsichni shodnem.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 18:00: Úryvek z mého článku:
"V létě nás konečně čeká malá revoluce..."
Tvůj komentář:
"...v lete probehne obrovska revoluce v kadru..."
Opravdu? Jakože OPRAVDU?
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 20. 02., 18:03: Ja nad tim premyslel ze to obrovska nepsat , ale pak sem si rekl ze o to az tolik nejde jde tam o slovo revoluce ktery proste znaci velke zmeny.Takze kde beres tu jistotu ?
Pokud je to jen tvuj nazor tak pro priste bude lepsi napsat ocekavam malou revoluci a ne ze nas ceka jako by to bylo na 100% jiste.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 18:13: Nejprve tvrdíš, že na slovech nezáleží a o větu později mě chytáš za slovo. Vyplývá to nejen z prohlášení Andrého, ale už onen "tříletý projekt", který často zmiňuje, nám logicky říká, že se bude v létě něco dít, ono je nesmysl, aby byl tříletý projekt založen na chytání Drogbovy formy ve 35 letech. Změny za ty tři roky přijdou určitě a proč by se měly o rok odkládat, když se viditelně měly odehrát již před dvouma rokama.
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 20. 02., 18:03: Tak dám vám svoj názor na zápas s Neapolom.

Čech
Ivanovic, Luiz, Terry/Cahill, Cole/Bertrand
Ramires, Essien, Lampard
Sturridge, Torres, Mata

De Sanctis/Rosati
Campagnaro/Fernandez, Cannavaro, Aronica
Maggio, Gargano, Inler, Dossena
Hamsik, Lavezzi
Cavani/Pandev

Tak toto sú moje predpokladané zostavy.
A teraz odôvodnenie. Začnem od obrany. Myslím že tu vysvetľovať nič netreba. Ivanovic predviedol výkon za aký by si určite mal udržať pravé miesto. Luiza uprednostní pred Cahillom už len pre viac odohraných zápasov a doterajšiu formu. Terryho štart nieje istý a myslím že určite je prvá voľba miesto Terryho. A v prípade neučasti Ashleyho Colea ho určite nahradí Bertrand alebo Bosingwa (ktorý na ľavo nehrá veľmi zle). Tak Ramires našu hru jednoznačne oživí a ak to doplníme Essienom a Lampardom tak to nevyzerá na také fiasko. A útok. Za to sa namňa určite navalý množstvo kritiky. Sturridge nepredviedol zlý výkon proti Birminghamu a naviac ak by nastúpil proti Neapolu kde majú starú obranu a naviac iba 3-člennú. Torres. Posledná najdiskutovanejšia téma. Myslím že z rovnakého dôvodu ako Sturridgea by som ho do tohoto zápasu pustil. Nie pretože predviedol dobrý výkon (čo nepredviedol). Drogbu by som do zápasu poslal ako žolíka v cca 60-70 minúte. A Mata? To je klasika. Na podhrota by som ho momentálne nedával lebo ľavé kvalitné krídlo nám výrazne chýba, ale ak by AVB zmenil taktiku napríklad na 4-3-1-2 tak by som ho tam kľudne pustil.

A do mňa :DDD
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 20. 02., 18:05: ako Cahill je prvá voľba za Terryho :D
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 20. 02., 18:08: Cavani a De Sanctis maj nejake poraneni nebo proc pises ze mozna nebudou hrat ? Podle me je to na 100% jasne ze hrat budou.
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 20. 02., 18:09: tak De Sanctis má chrípku či čo .... a Cavani/Pandev? tak u nich neviem lebo aj Pandev v sa poslednej dobe nejak dostáva do formy
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 18:15: No,ale Pandev je asi tak dobry ako snurky kopaciek Cavaniho :D
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 18:12: Myslim ze Torres si nezahra.Inac ked som zbadal tvoj nick,mal som zaludok v hrdle...
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 20. 02., 19:03: Chceš tým povedať že neuznávaš AVB?.. Veriť treba vždy....viem nemáme výsledky ktoré by sme mali mať ale príčinou nieje iba AVB akždý má na tom svoj podiel viny....

A dá sa pochopiť že fanúšikovia v Anglícku už AVB odpisujú ale to že ho odpisuješ aj ty to už je veľa......rozdiel medzi tebou a nimi je vekový...ty máš 14 či koľko a oni majú prinajmenšom 20
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:07: Hej mam 14.A do 20 nemozem kritizovat trenera? :D Snad nazor mozem mat aky chcem ne?A ty fanuskovia v Anglicku vedia o futbale viac ako cely tento web dokopy (samozrejem bezo mna,ja viem viac ako oni dokopy :D),tak preco nemozem mat tiez nazor ako oni?Lebo som mladsi? :DD
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:08: Pre uplnych retardakov,to v zatvorke nie je myslene vazne :)
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 20. 02., 18:17: Čech
Ivanovič-Luiz-Terry-Cole
Ramires-Essien-Lamps
Danny-Drogba-Mata

Pokud nastoupí tahle sestava,tak máme dost velkou šanci na výhru...Schválně jsem napsal Terryho,jelikož na skysports je článek v kterém se píše,že to riskne a nasadí ho...Ash by měl být taky fit...
[reagovatreply] kubes 20. 02., 18:04: Moj nazor je ze Abramovic uz nebude tak rozhadzovat ako pred rokmi a ak tak zrejme naposledy pretoze teraz to muzstvo potrebuje.. a ja neviem ci na posledne velke utracanie je Boas ten spravny muz..hlavne ak bude mat to novovyskladane muzstvo hrat podobne chaoticky futbal..Jednoducho Mourinho je pre mna lepsi trener pretoze sa dokaze prisposobit kazdemu muzstvu Inter bol velkoklub ale pod jeho vedenim bolo po dlhej dobe na vyslni a po jeho odchode to zase upadlo..to iste my,este aj za Carla sa hralo z toho co vytvoril Mourinho...teraz to uz nestaci ti hraci su starsi a muzstvo nieje dobre vyvazene..jednoducho ja mu neverim bol by som rad ak by prekvapil ale ak pokasle aj dalsie leto dostaneme sa na uroven Arsenalu a Liverpoolu..
Josh's avatar
[reagovatreply] Josh 20. 02., 18:24: Už jenom z ekonomické stránky by se Romanovi ten vyhazov nevyplatil. Vždyť (jestli se nepletu) na vykoupení z Porta potřeboval 28 mil Ł a vyhodit ho 2 roky před vypršením smlouvy, opět by musel vylovit pár milionků z peněženky...i když je Roman nedočkavý člověk, tak na toto nemá koule. A taky je ještě potřeba myslet na FFP. Já osobně jsem ochotnej vydržet 2-3 roky, aby si mohl tým přizpůsobit podle sebe (fotbal co praktikoval v Portu se mi hodně líbil), ale pak už bych očekával výsledky.
[reagovatreply] howard webb 20. 02., 18:32: Odjakživa, když to mužstvo nemělo výsledky a hra byla špatná,tak se pakoval trenér.Tak to bylo ,je a bude.Celý mančaft nevyměníš,to je stará pravda.Není to někdy férové řešení ale většinou to funguje.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 20. 02., 18:34: Zrovna jsem to chtěl napsat. Vždy je první na řadě trenér.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 20. 02., 18:40: Bohužel to tak chodí...
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 18:43: A to je podle mě nesmysl. Není potřeba vyměnit půlku týmu, pokud v létě odejde 4/5 hráčů a 3/4 kvalitní hráči přijdou, budu naprosto spokojen. Pokud to nebude stačit, v zimě poté můžou klidně přijít další. V létě dalším případně udělat finální změny - neříká se tomu tříletý projekt pro nic za nic. Je třeba trpělivost, za jeden rok se nový tým nepostaví...
raduinho's avatar
[reagovatreply] raduinho 20. 02., 18:34: Super článek, kritika, která tu je od uživatelů k tomuto článku je k smíchu :D
Jinak našel sem zajímavý článek na Financial Times o Torresovi, kdo má zájem tak je tady. Je samozřejmě v angličtině, pro ty méně chápavé.
http://www.ft.com/intl/cms/s/2/e7c80640-5788-11e1-869b-00144feabdc0.html#axzz1mrX9CpVs
[reagovatreply] esetik 20. 02., 18:51: sestavu na Neapol bych zkusil takhle, ale vsichni vime co udela AVB, ikdyz mu verim ale uz by mohl zmenit trosku rozestaveni vzdyt to musi videt....

4-2-3-1

čech
ivanovič-luiz-terry-cole
essien-lampard
ramires-mata-sturridge
drogba

lavicka:
Hilario
Bosingwa
Meireles
Lukaku
Bertrand
Torres

jenze ted zalezi kdyz by hral Drogba jak by mu to rozestaveni sedelo, mno uvidime
[reagovatreply] zola 20. 02., 18:55: mě je uplně jedno koho vymění a koho nechají hrát. Říkám Vám jedno, tak jako teď, jsem se nikdy u fotbalu Chelsea nenudil. A pokud vzniká přerod k útočnému fotbalu, tak by to snad mělo jít vidět, ne? nemyslím výsledkama, ale určitě to není tak, že začnou hrát fotbal bez absolutní myšlenky. Lampard by potřeboval zpět na hostování do West Ham, tam už by mu připoměli, že má běhat a ne jenom vyklusávat, tak jak to teď dělá!
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:01: Podla mna by sme mali v lete kupit takych hracov akych si bude zelat Torres.Najlepsie aby to bol nejaky univerzal,ked bude mat Torres potrebu "tvorit hru" tak nasa posily bude na hrote a Torres mu da za zapas niekolko spickovych asistenci,ked bude mat Torres chut strielat goly,posila pojde do zalohy,prejde si celu obranu,brankara,necha loptu kusok pred brankou,zavola Torresa a bude dufat ze to spanielsky borec trafi.A samozrejme by nemala byt cena nijako obmedzena,ved co by sme nespravili pre nasu legendu (on je legenda,preco vam odvovodnia experti ako Libor,torres1...).Potom da za sezonu urcite aj 40-50 golov a tak 30 asisitencii :)
[reagovatreply] Backo 20. 02., 19:11: Ale Boas ma v tom prsty najviac,lebo on vybera hracov...ako moze niekto davat nemoty do zakladu to nemehlo Meirelesa???ked nevyjde zapas Lampsovi,tak okamzite sedi,ked spravi chybu sedi,ale Bosingwa moze kazit a topiť muzstvo kazdy jeden zapas...učeň nema co robit vo velkoklube a ak sa chce presadit,nemoze presadzovat bratrickovanie...
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:12: Antidrogbovci a Torresofily,neotvarajte to ak nechcete dostat infarkt :) !!!

http://www.fotbalportal.cz/anglie/premier-league/28245-didier-drogba-potvrdil-ze-chce-i-nadale-setrvat-v-chelsea/
[reagovatreply] Talker 20. 02., 19:27: Chtít můžeš, ale ten pokryteckej bastard řekne cokoliv, jen aby si udržel co nejlepší pozici na vyjednávání :)

Drogba musí po sezoně odejít a je jedno kam. Ideálně i s Torresem a koupit nového hrota.
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:36: Ty si taky debil,ako mozes Drogbu nazvat "pokryteckym bastardom"?!
[reagovatreply] L!80r 20. 02., 19:37: Nazývejme věci pravými jmény.
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:38: Potom ti nepoviem nijak inac ako sku*vysyn :))
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 19:38: Ironie? (Tím myslím komentář, na který reaguju)
RoboChelsea-Fu*k Barca!'s avatar
[reagovatreply] RoboChelsea-Fu*k Barca! 20. 02., 19:44: Nie,mam Drogbu rad a pytam sa to vazne.Je to niekto co pre nas toho velmi vela urobil,mal sice skandaly ale to bolo iba ked mal problemy,Chelsea ma rad a tamten kokot ho nazve bastardom :D Ked som raz na Torres napisal ze je buzik,vyrutilo sa na mna kopu uzivatelov a pritom Torres nie je v nasej historii,sucasnosi a na 99% ani v buducnosti o nic dolezitejsi ako vrchna upratovacka na SB.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 20:00: Jenže o Drogbovi to je bohužel do určité míry pravda.
[reagovatreply] Talker 20. 02., 20:25: Máš pro to důkazy, že je Torres teplej? Pokud ano, nebudu nic namítat.

Ohledně Drogby - odmítl smlouvu s nižším platem, před pár lety chtěl odejít jen proto, že byl vyhozenej Mourinho, stávkoval téměř půlrok a sral na tým pod Grantem, kdy pokaždé, když dostal míč, tak ho okamžitě ztratil. Ten hráč je absolutní pokrytec a kryje si akorát záda na léto, až odejde, aby to byla chyba vedení a on byl ten hodnej kluk, kterej miluje CFC, ale byl donucen odejít. Takže ano, je to absolutní pokrytec.
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 19:37: Naprosto souhlasím, jenom bych dodal, že před nákupem novýho hrota, by nebylo na škodu tam konečně vyzkoušet Sturridge...
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 20. 02., 19:39: konečne vyskúšať? veď tam svoju príležitosť dostal...a neohromil...naviac kvalitné pravé krídlo nemáme
The Shed's avatar
[reagovatreply] The Shed 20. 02., 20:02: Samozřejmě za předpokladu, že by přišlo kvalitní pravé křídlo..
[reagovatreply] Talker 20. 02., 20:26: Stejně bude potřeba novej hrot, nemůžeme odehrát sezonu se Sturridgem a Lukakuem na hrotu. Chce to jednoho špičkového útočníka + Studge musí ukázat, že může případně zaskakovat, pokud by to Lukaku nezvládal.
Pjotr #8 - Bosingwo, táhni už!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - Bosingwo, táhni už! 20. 02., 20:13: The Shed palec nahoru!
Krabak's avatar
[reagovatreply] Krabak 21. 02., 08:36: K tomu článku... Může za to AVB, páč neumí sestavit pořádnou základní 11ku. Vlastně žádnou základní 11ku nemáme. Vždy to musel zazdít jednou ze 4 chyb! (Torres/Meireles/Bosingwa/Malouda) Tihle tu nemají co dělat. A samozřejmě ještě Kalou, který se naštěstí moc v zápasech neobjevuje. Ivanovič, Lukaku, Romelu, všichni jsou na tribunách, nevyužívání pomalu našeho nejlepšího střelce...Lampse, zahození půl roku života Joshe, totální ignorace mladých hráčů. Je ti to málo? Dobře, budu pokračovat.

Píšeš že Meireles nestačí? Sakra, jak by mohl stačit, když nic nehraje. Tohle že byl tahoun Liverpoolu? V tom případě vím, proč se ho zbavili. Přijde mi, že nás Liv používá jako odpadkovej koš.

Dále minulá sezona tragická? Porovnej tuto a minulou sezonu. Řekl bych tak 500% zhoršení. V PL sme skončili druhý, pokud je ti to málo, tak tenhle rok bys měl skočit z mostu.

Cituji: " Všem bylo jasné, že tato sezóna bude sezónou přechodnou a prioritní byla kvalifikace na příští ročník LM." Pak se ptáš, proč ho chcem vyhodit? Protože nemáme ani tu blbou LM jistou. A důvod? Přečti si ho v prvním odstavci.

AVB neumí nic! Neumí sestavit pořádnou 11ku, neumí motivovat hráče, neumí si zjednat respekt, neumí nakupovat hráče. Co to je sakra za manažera? Umí jen zdecimovat TOP tým, který se díky němu stane do dalších let průměrem na 10tém místě tabulky, pokud u nás zůstane...
[reagovatreply] dapleon 21. 02., 11:37: Replica ORIS WATCHES

fake ORIS WATCHES

cheap ORIS WATCHES

copy ORIS WATCHES

ORIS WATCHES sale

.Some bump off watches have some pretty official looking sites.Make sure you purchase your check out from a common dealer that will insure you're not getting cheated.If the sole place so you see a particular watch for sale is on the web this can be another sign that must be a sweep off.



Luxury brand names of watches are usually not sold at more than a 50% discount it doesn't matter what.Even probably the most aggressive dealer is not going to give people this big of any discount over retail amount.If that dealer will give you will this good of any discount a probably your fake.Luxury brands will also be not offered for sale at clearance or end with the season marketing.There isn't a need in the retailer to dispose of their invaluable jewelry for such great discounts
[reagovatreply] goRi 21. 02., 19:17: Naprosto souhlasím s tímto článkem :) výstižně napsáno ! Nevyhazovat AVB ! To nám může jen pomoci ! Jinak dneska na neapol : Čech-Cole-Luiz-Cahill-Ivanovic...Ramires,Lampard,Essien..Mata-Drogba-Sturridge !Come On CHELSEA!!
[reagovatreply] veef 22. 02., 12:51: velmi zajímavé zápasy

http://cospe.bloger.cz/
[reagovatreply] coach008 28. 02., 07:56:

Coach handbags with double-stitched seams and handles, added inside pockets, and only the finest leathers. we guarantee the toppest handbags at low price you will find from coach outlet online.When I first went to the web site coach factory online,I wasn't sure what to expect.Then,once I was scrolling through the handbags I saw this and I was fond of it!Once I received it, it matched my cell phone and no matter what I put in it, it never hurt my shoulder.If you are planing to buy Coach Jewelry Sets, don't hesitate. Just come to the coach online outlet online. Coach Jewelry Sets are your first choice.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 07:59:

In particular, products from coach factory outlet with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.There are different kinds of crossbody bags within marketplace nowadays. Even so it is not possible to beat the timeless design jointly with traditional elegance of the Bags at the coach factory outlet online.Here you can find the latest products in different kinds of coach factory outlet store making best materials.They are leisure practical products in the new generations.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:01:

If you buy bags and purses of the latest new designs from the louis vuitton outlet now, you can enjoy special discounts. What else are you waiting for?louis vuitton outlet usa is offering great collection of louis vuitton Sneakers for women in different styles and collections, which can make our dressing become more and more fashionable.It is the best time for you to match clothing in this summer afternoon, carrying with the new LV handbags in louis vuitton usa.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:04:

The christian Signature Hobo is from the latest release of christian louboutin uk. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.Welcome to our christian outlet store to enjoy the cheap christian louboutin uk sale from which you can get 100 percent service.There are some practical and beautiful items for sale at? christian louboutin for your selection. Do not miss it and have one for a try.

[reagovatreply] coach00 05. 03., 07:10:

Though handbags are basically an accessory item of girls, there are many modern handbags and wallets for males too as it has become the ultimate fashion accessory at coach factory outlet.coach factory outlet online is a fashion brand to ensure its quality. With designer coach shoulder bags, you will always attract people's attention. The bags will emphasize your personal style and taste.This new Coach Handbag at the coach factory online outlet is a great bag that is perfect for summer or to carry all the year long. It can match with different occasions.

[reagovatreply] coach00 05. 03., 07:16:

Several days ago, my friends recommended coach factory online to me, which provides women with cheaper Coach goods, better service and faster delivery.At the coach factory store,all the fashionable Coach handbags are superior in material and excellent in workmanship.It is definitely suitable to you.Just buy get for yourself or your friends.

[reagovatreply] coach00 05. 03., 07:18:

Have you ever dreamed of being as charming as Madonna? Have you ever thought of becoming an envy of all your friends? If so, come to louis vuitton outlet.This summer,?louis vuitton outlet online shop combined with Chinese style, the international trend of the subversive elements in bold, the idea of ?weaving in elements in the interpretation of low-carbon fashion casual.All the louis vuitton items at the louis vuitton online shop can satisfy you needs. What you need to do is to visit it immediately,and get the products that you long for back to your home.

[reagovatreply] coach00 05. 03., 07:25:

coach factory online provides people many coach goods. If you wish to snatch the coach handbag, then this best method is made for that you like for coach discount.At coach factory, You can purchase the collections of handbags with the various many years to chase the changing style.coach factory online outlet is a great place to find coach handbags at great prices. You may have noticed that the Coach purses are not discounted on a regular basis at the department stores, as well as, those great coupons you get in the mail normally excludes Coach products.

[reagovatreply] hlh119 Dnes, 03:36: In recent endeavors coach outlet has been teaming up with famous artists to create limited edition collections. In 2012, artist and illustrator Hugo Guinness produced a collection of art-inspired leather and canvas illustrated bags and accessories for men.Regarding the craft, the goods from coach outlet online is tight, the seams are aligned and details emulate the designer's actual handbags. The coach outlet online Store sells many series. The Coach shoulder bags are always the best popular series because they are very practical and beautiful.The reputation of the coach outlet with the good old bag, was actually the original inspiration came from a softball glove, Cheap replica Coach Handbags features soft. You know, Coach items are so perfect and fascinating. Now I grow up, and find coach outlet on the Internet offering affordable products with reliable quality.The Bags that you can buy in coach outlet online tend to be affordable, feel comfortable knowing that they are simply promoting traditional Coach Handbags. coach outlet sells products which are excellent in quality and reasonable in price. All customers can easily pick up their favorite Coach briefcase, wallets, shoes, hats, scarf, jewelry and sunglasses.The medium to long term strategy of a football club, with regard to transfer policies, youth development and other sporting matters, is not the business of a coach outlet canada in most footballing countries. The presence of a sporting director is designed to give the medium term development of a club the full attention of one professional. I received the headphones purse I ordered at the beats by dre yesterday.I like its fashionable style as well as fine workmanship very much.Now you chances have come. dre beats provides you with cheap and fine beats products, which gives an easy access to your earnest wishes. Just come to our dr dre beats to get your favorite bag. There are many kinds of designs of beats products for you to make choice.For your consideration is the Cheap beats headphones which is made in USA . It is crafted in traditional monogram canvas and has natural cowhide leather.