Preview: Wolverhampton vs. Chelsea

datetime 02. 01., 10:01 | author blade115 | cathegory news » preview
$item->title

Aktualizováno. Co jiného než konec roku by mělo utnout mizérii Chelsea v posledních měsících? Když se ohlédneme z hlediska fanoušků Blues, tak rok 2011 byl katastrofický... Ani jedna trofej, herní výkony, u kterých by si i slepý zakryl oči a bohužel minimum optimistických vyhlídek. Tento nešťastný rok je už za námi, teď tu čeká ten nový. A ten bude zahájen výzvou jménem Wolverhampton.

Jestli se kdy měli fanoušci Chelsea obávat i týmů ze spodní části tabulky, je to právě teď. Wolves patří 16. příčka, Blues pátá, přesto není blázen ten, kdo půjde vsadit na domácí. Výsledková i herní krize se totiž s týmem André Villas-Boase táhne už od půlky prosince. Remíza s Wiganem, remíza s Tottenhamem, remíza s Fulhamem a stupidní prohra s Aston Villou. Ne, dřívější suverenita s týmy jako Wolves mizí v dálce...

Wolverhampton se ovšem také nemá čím chlubit. Poslední čtyři zápasy družiny Micka McCarthyho dopadly stejně jako u jejich protějšku – tři remízy a prohra. Už to samo o sobě je dost na pováženou, smutnější však je, že Wolves v těchto zápasech dokázali vstřelit ještě více branek než Londýňané... Vyhlídky tedy opravdu nejsou vůbec příznivé, avšak je zbytečné házet flintu do žita. Třeba je to jeden ze zápasů, který se hráčům Blues povede a bude poté provázen další sérií mizerných výkonů...

Když se týmy potkaly naposledy, zaujímal Wolverhampton 17. příčku – tedy prokazuje mírné zlepšení. Zápas však tehdy nabíral očekávaného scénáře. Chelsea se ještě v prvním poločase ujala vedení a utkání nakonec skončilo 3:0 pro domácí. Vzhledem k současné formě obou klubů by to mohl být vyrovnanější zápas a vidina bodového zisku už je o něco hmatatelnější.

Klub byl založen roku 1877 a patří tedy k jedněm z nejstarších v Anglii. Byl i u zakládání tehdejší Football League. Po celou tu dlouho dobu, co tým existuje, se v jeho barvách prohánělo několik slavných hráčů, kdysi patřili Wolves k britské elitě. Zejména v padesátých letech, tehdy vyhráli hned třikrát první divizi. Klub se pyšní i několika dalšími úspěchy v podobě několika vítězství v nižších ligách nebo čtyř trofejí z FA Cupu. Poslední dobou však Wolves patří spíše k menším klubům.

Mick McCarthy je váženou postavou v britském fotbale. Jako hráč působil v kádru klubů jako Manchester City, Celtic Glasgow, Lyon nebo Millwall. Ovšem klubem jeho srdce zůstává Barnsley, v jehož dresu odehrál šest sezón a odehrál přes 270 ligových utkání. Když se pak irský stoper rozhodl skončit s kariérou hráče, dal se na trenérskou dráhu. Po čtyřech letech v Millwallu stanul na lavičce irské reprezentace, kde působil krásných šest let. Poté přesedlal zpět na klubovou úroveň, začal trénovat Sunderland odkud se poté vypravil do Wolverhaptonu. Zde působí od roku 2006 a tým dokázal vytáhnout z druhé ligy do Premier League, kde ho úspěšně drží již druhým rokem.

Wolverhampton = P – P – R – R – R

Man Utd vs. WolvesPremier League – 4:1

Wolves vs. Stoke – Premier League – 1:2

Wolves vs. Norwich – Premier League – 2:2

Arsenal vs. WolvesPremier League – 1:1

Bolton vs. WolvesPremier League – 1:1

Chelsea = V – R – R – R - P

Chelsea vs. Man City – Premier League – 2:1

Wigan vs. ChelseaPremier League – 1:1

Tottenham vs. ChelseaPremier League – 1:1

Chelsea vs. FulhamPremier League – 1:1

Chelsea vs. Aston VillaPremier League – 1:3

Marodka Wolves obsahuje například Ronalda Zubara, jehož trápí koleno. Mimo je i Jody Craddock s kotníkovými potíži, nebo Jamie O’hara s kýlou. Suspendován je pak Nenad Milijas a na hostování ve Watfordu je Michael Kightly.

Chelsea opět nebude moci využít služeb srbského beka Branislava Ivanoviče, stejně tak i záložníka Johna Obi Mikela. Oba se mají vrátit do tréninku stejně s dlouhodobě zraněným Michaelem Essienem do dvou týdnů. Zcela fit už je José Bosingwa, jenž si připsal start už v utkání s Aston Villou.

Wanderers hrají své zápasy na Molineux Stadium, který má kapacitu zhruba 28.000 diváků. Původně stojí stadion už od roku 1889, během let 1991 – 1993 však prožil poslední rekonstrukci. I přes svou nevelkou kapacitu je jeho rekord v návštěvnosti téměř dvojnásobný – 61.315 diváků. V návrhu jsou i plány na další rozšíření stánku, tentokrát až na kapacitu 50.000 diváků.

Brankářský post je opět jistý, tedy jisté je, kdo tam nastoupí, jistotou totiž v poslední době Petr Čech moc neoplývá... Obranná čtveřice pak zřejmě nastoupí ve složení Cole – Terry – Luiz – Bosingwa, tedy to nejlepší, co má André Villas-Boas v rukávě. Do zálohy by se na dnešek mohl vzhledem k (ne)formě Raúla Meirelese vrátit Frank Lampard doplněný Oriolem Romeuem a Ramiresem. O útočnou práci by se dle mého měli postarat Juan Mata, Fernando Torres a Daniel Sturridge.

Zápas: Wolverhampton vs. Chelsea

Výkop: 2.1.2012, 16:00

Stadion: Molineux Stadium

Rozhodčí: Peter Walton

Video preview ZDE

Upřímně se zápasu docela bojím. Po posledních výkonech se sám sebe ptám, proč se na to trápení stále dívám... Ale zpět k zápasu. Wolverhampton má poměrně šanci na bodový zisk, Blues ještě nedokázali nijak posílit kádr a do zápasu tak opět nastoupí ti samí hráči. V poslední době se optimistické tipy moc neosvědčily, zůstanu tedy při zemi volím tradiční remízu 1:1.

Hráč ke sledování (Chelsea): Fernando Torres

Hráč ke sledování (Wolverhampton): Steven Fletcher

Tip na výsledek: 1:1

blade115

Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 14:08: André tam zcela určitě nasadí svého oblíbence Drogbu a ten se tam zase bude "prohánět" jako každý zápas.
[reagovatreply] Paulie02 Dnes, 16:27: Co to plácáš za sračk.???
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 14:09: Určitě bude hrát Drogba,když i na zápas s Portsmouthem možná bude připraven...Tedy Boas ho využije jak jen to půjde...A ta záloha?No...To bude zase výkon...
[reagovatreply] sheva7 Dnes, 15:00: Drogba prosim nesranduj sak hra velke hov.no
hyper01's avatar
[reagovatreply] hyper01 Dnes, 14:10: V této situaci a s hráči, které má AVB k dispozici by bylo nejlepší nastolit taktiku 4-1-3-2.
Bosingwa, Luiz, Terry, Cole
Romeu
Sturridge, Mata, Ramires(Kalou/Malouda)
Drogba, Torres
[reagovatreply] martin_prochazka Dnes, 14:12: má vysněná sestava na tento zápas:
čech
ivanovic-hutchinson-terry-bertrand
oriol-mceachran
sturrdige-mata-kalou
lukaku
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 14:13: bramp este nebude moct hrat
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 14:13: *Brano
[reagovatreply] martin_prochazka Dnes, 14:20: já zapoměl, tak tam bude bosingwa a nebo zkusit todda kanea
[reagovatreply] pipo Dnes, 15:28: chlape prober se.. přece nejde nasadit do zápasu 5-6 nových hráčů, kteří v letošní sezóně hráli minimálně PL O:)
[reagovatreply] martin_prochazka Dnes, 17:31: a kdy je teda má začít stavět? když ne proti slabším soupeřům tak kdy?
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 14:13: Hovorte si každý kto chce čo chce, ale za toto može Boas. Z hráčov spravil totálne hovná a okrem toho proste on nevie čo má robiť. Veď tá hra nemá systém, tam si každý behá kde chce a robí čo chce. Potom to tak aj vyzerá. Aj Luiz nech sa na mňa nehnevá ale v prvom rade je stoper tak nech láskavo bráni a nie že je polovicu zápasu vpredu ako hrot. Boas bol proste moc precenený. Hiddink je ten kto by to tu zvládal. Chelsea nieje Porto. Pripadá mi to ako keby Boas prešiel zo škodovky do 6 litrového AMG Mercedesu a aboslútne ho nevie šoférovať. Tak to totiž reálne vyzerá. Chelsea prajem úspešný rok 2012.
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 14:14: presne tak, navyse mne sa moc nelubi to vybehovanie stoperov.
kopu razi teraz vidime aj Terryho byt vysoko. a Luizovi ani nehovorim.
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 14:24: Je to o trenérovi a hotovo, trenér nieje len od toho aby spravil zostavu, on má vedieť hráčov motivovať, nažhaviť, byť aj prísny povedať ty budeš robiť toto a toto a hotovo. Dávať im rady, čo robia zle. On sa proste spolieha že nejak sa to už ukope. Tí hráči sú totálne zabití a ja veľmi dobre viem že keby hrajú v najlepšej forme akú možu mať tak niesme v takých sračkách ako teraz. Proste Boas to nevie. Nevie hráčom dať rady, nevie ich motivovať nič, hovno. Dobrý tréner má vedieť vyťažiť z hráčov maximum. Okrem toho meniť taktiku na každý zápas. To nieje len o tom že aha nedarí sa dobre, tu máš 200 milionov a kup nových hráčov a keď sa im nebude dariť kup ďalších. Na taký umelý klub sa možem zvysoka jebať. To čo sa tu predvádza vobec nieje potenciál hráčov čo máme. Oni už nemusia nikomu nič dokazovať, o ich schopnostiach všetci vieme, tak nech ich kurva už začne trénovať. A o nejakom vysokom veku nechcem ani počuť !
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 14:26: To som chcel na Rockov komentár reagovať samozrejme...
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 14:40: No co říct..Každej z nás má na tohle jiný pohled a nebudeme se tu kvůli tomu osočovat...Ovšem pár věcích bych tu rád podotknul...

Každej hráč musí dokazovat v každém zápase,že patří do Chelsea a je jedno jestli to je Lampard,Drogba,Torres nebo někdo z mladíků...A pokud ne,tak si tam můžeme stavět hráče dle platu,jména a dosažených výsledků v minulosti a nehledět na výkony(část z toho se děje i teď)...

Boasova zarputilost s rozestavením je věc,která by šla změnit...V tom se shodneme...Boas hodně spoléhá na intuici hráčů v daných situacích,jak to mnohokrát řekl a tudíž co vymyslí hráči to vymyslí a názor si na tohle udělej sám...Motivace?O tohle se většinou stará kapitán JT,Lamps a parta těch zkušených mazáků...Obecně každej hráč přece ví o co hrajeme a podle toho by měla vypadat i ta motivace k tomu...
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 14:49: No hej tak poporiadku, ja nikoho neosočujem, ja som svoj názor napísal a možno trochu tvrdšie, ale to sa dá pochopiť pretože ja Chelsea milujem a vždy budem či sa darí alebo nie. Každý zápas prežívam ako keby som bol na štadione. No ale to je jedno. K tej motivácii, JT a Lamps a ostatný, áno tí majú motivovať, ale keď už sa hrá. Ale taký Lampard by určite potreboval od trénera nejaké slová typu: "Dobre nevadí, proste nevyšlo to ale chcem od teba aby si stále skúšal kolmice, dlhé pasy a hlavne viac strielaj, nikomu nemusíš dokazovať čo v tebe je. Strely z dialky sú tvoja parketa, tak prosím ťa aspoň 3x vystrel pre mňa v tomto zápase, buď to padne alebo nie, hlavne si tu od toho aby si niečo dopredu vymyslel, tak skúšak prekvapivé nahrávky, keď nevyjde nevyjde, treba to skúšať a raz to príde..." Takto nejak by som si to predstavoval a u každého hráča zvlášť, trebars aj pri spoločnom obede. Toto všetko čo sa tam robí mi príde také nasilu a umelé a hlavne bez iskry...
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 15:02: Já to myslel,aby se naše konverzace nezvrhnula v osočování je proto,že máme každý jinej názor/pohled na danou problematiku...

No já si myslím,že věří v schopnosti Lampse(kupříkladu),ale tak nějak to nechává na něm samotném,aby vyjádřil svůj potenciál...Aspoň vycházím z jeho slov(teze),když tu přícházel a mluvil o tom,jak nechává hráčům svobodu a volnost jak v myšlenkách při daných situacích(tedy jejich řešení),tak i v vůbec v prostoru na hřišti a vidíme jak to pak dopadá(viz Villa,Arsenal,Man Utd atd)...Tahle svoboda s zvrhla v anarchii a každej si na tom hřišti dělá co chce...

Tudíž zřejmě nemůžeme čekat,že při obědě nebo tak řekne:Lampsi zkus střílet víc z dálky...Sám Lamps dobře ví na co má a v čem je dobrej a on(Boas) jen chce,aby to vyjádřil sám na hřišti...On zastává jinou filozofii a jak to sám řekl:Tahle filozofie odejde z Chelsea až se samotným Boasem...Ta jeho filozofie se zakládá z velké části(jak jsem to už psal o pár řádků výše),že nechává hráčům absolutní svobodu co se týče řešení daných situací a proto si to Lamps sám rozhodne,zda vypálí nebo to radši roztáhne do šířky...
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:10: Áno to viem aj ja že majú slobodu a že je to vlastne anarchia. Ale vieš, nikto nieje dokonalý, ani Frank Lampard. Jeho sebavedomie, aj keď viem že sa to dá ťažko pochopiť je na bode mrazu. Jednoducho, občas aj hráči ako on potrebujú podporiť a počuť nejaké rady. Ja osobne si naozaj nepamatám kedy som ho naposledy videl poriadne vystreliť jeho typickú strelu spoza 16ky. Radšej to tam zasekne a potom už ani neviem čo to stvára. A strely sa jednoducho nezabúdajú, to je jednoducho holý fakt. Neviem ako ďalej ale ja osobne si myslím že Lampard ešte má na základ a na celých 90 minút. Len sa niečo musí v ňom zlomiť.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 14:18: Ale kulové...Jen tu obhajuješ hráče a svaluješ celou vinu na kouče...A vůbec...Ani Guus by si s tímhle kádrem nic zázračného nezmohl...Razantní změny v kádru jsou zapotřebí a hotovo...
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans Dnes, 14:14: Čech - Ferreira, Luiz, Terry, Cole - Ramirés, Lampard, Meireles, Mata - Sturridge, Torres
Čakám nejakú väčšiu zmenu :)
[reagovatreply] ondra200 Dnes, 14:20: proč ferreira neříkám žeje špatný ale to je obránce pro někoho kdo pořád brání,včera nepředvedl v utoku nic žádnej centr jen nahrávky dozadu a do středu
Miso's avatar
[reagovatreply] Miso Dnes, 14:25: Mali by sme začať tým, že nebudeme strkať osobnostne nevyzretého neurotika na tak citlivý post, akým je stopér. To ale pri nedoliečenom Ivanovičovi nie je možné, takže opäť budeme trpieť Luiza v strede... Snáď už to dlho nepotrvá. Verím, že sa ešte v tejto sezóne dočkáme Davida na kraji, tam sa bude môcť preháňať do sýtosti.
No a Mata sťahujúci sa do stredu poľa mi tiež zrovna nešmakuje, ale to je chyba systému, nie hráča. Ach, aká krásna je predstava, že po ťukese na jednej strane príde dlhé prenesenie hry na osamoteného Matu, hrajúceho ortodoxné ľavé krídlo. Tie sekundy, kedy má Juan čas vymyslieť niečo na oklamanie obrancu sú presne tým, čo on potrebuje. V tom je jeho sila a následné prízemné centre majú väčšinou oči.
Stred poľa treba bezpodmienečne vyriešiť a sám som zvedavý, kto sa tejto úlohy zhostí. Nadnesene povedané, chýba nám ten hráč, ktorý stojí v stredovom kruhu, za zápas nabehá 10 metrov, ale rozdáva nahrávky do nohy, do priestoru, po zemi, po výške... Kto to bude je otázka, či Josh, alebo niekto iný. každopádne ho potrebujeme ako soľ.
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie Dnes, 14:38: S tym Matom suhlas...Mna hrozne vytaca to jeho neustale stahovanie sa do stredu..V prvom rade nie je natolko dobry playmaker, aby vymyslal rozdielove pasy cez zhustenu obranu supera...A druha vec je, ze uplne kvoli tomu vypadava lava strana, vymazavame z hry aj tie prekvapive nabehy Colea, kedze prava strana supera strazi prakticky len jeho...Co sa tyka rozdelovania pasov na kridla...Tuto sezonu to kludne zvladne Lampard....Pokial je na kridle dobry pohyb, tak Lampard rozdava kvalitne pasy za obranu...Ved aj vcera...Dosiel a hned tam hodil 40 metrovy pas Ashleymu rovno do behu....O tom sa Meirelesovi moze len snivat....
[reagovatreply] sheri Dnes, 14:26: neviem preco nehra lukaku naco ho kupovali? obidvaja utocnici su deravi a chlapec nedostane sancu
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC Dnes, 15:42: Jestli si ho letos viděl hrát, tak bys pochopil, že tazím jsou i "deravi" útočníci lepší, než on.
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Dnes, 14:30: Mají prý přijít změny v sestavě a tak to napíšu dle sebe.....
4-1-3-2
Čech
Bosingwa,Luiz,JT,A.Cole
Romeu
Ramires,Mata,Lampard
Lukaku,Torres
-zkusil bych protože s jinou formací dle mě si před bránou soupeře jinak ani neškrtneme...
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Dnes, 14:32: anebo místo Lamparda dát Maloudu aby někdo pomáhal Ashleymu brousit levou lajnu
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 14:34: http://www.metro.co.uk/sport/886143-valencias-roberto-soldado-a-top-target-for-chelsea
[reagovatreply] rikiblue Dnes, 14:40: Čech-Bos-Luiz-Terry-Cole-Rami-Romeu-Meireles-Kalou-Sturridge-Mata
tohle by možna fungovala
[reagovatreply] L!80r Dnes, 14:42: Jasná výhra 4:1.
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s Dnes, 14:45: teď při přestupovym období se rozhodne...jestli pár hráčů nepřivedeme, tak tuhle sezonu dopachtíme kolem 6-7. místa a budeme bez pohárů
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 14:46: Ale měli by se přivést co nejdřív. Nejlíp 1. týden přestupovýho období.
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach Dnes, 14:47: Obtížná zápas a myslím si že z naší formou no nevím věřím že vyhrajeme C MON CHELSEA♥
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 14:50: ja by som chcel na zajtra takuto zostavu:
Cech
Boss-Luiz-Terry-Cole
Ramires-Romeu-Malouda (Josh)
Sturridge-Torres-Mata

alebo utok v zlozeni: Kalou-Sturridge-Mata
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Dnes, 14:51: Hrajem venku to je naše výhoda. Protože když hraje slabší soupeř doma hraje i více utočně. Ale mě už je to jedno hlavně at se dá na ten fotbal dívat protože to je hruza za toho pul roku se dalo dívat fakt jen na zápasy se City Newcastllem(ale to nám umožnil newcastle) A Valencia kdy jsme hráli jen na brajky.

Momentální chelsea nemá žádnou tvář. Oni jdou na hřiště a připadá mi to jako krajský přebor místama. Luiz ja nechápu jak on muže hrát stopera furt ej vepředu to beru ale v obsazování hráčů by neměl ani na 2 anglickou ligu
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 14:56: veru tak, vcera ten druhy gol bol hlavne Luizov.
ved stal od Petrova tak 5 metrov vedla. ale zas ani Terry nikoho neobsadzoval vtedy. zial vcera sme opat doplatili na individualne chyby.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 15:09: Luiz by byl skvělej DM...Techniku,dravost,postavu na tohle má...Uvedu krásný příklad:Phil Jones v Man Utd...Momentálně prostě nemůže hrát na CB,protože jinak nás to může stát další body a my tam potřebujeme jistotu,kterou by měl přinést Cahill...Samozřejmě,že může alternovat na krajích,ale pozice jako je Dm,by mu seděla asi nejlíp...
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 15:11: suhlasim, je najvyssi cas, aby AVB uz vyskusal Luiza na inej pozicii ako stoper. bud RB alebo DM.
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda Dnes, 14:51: Kdyz uz prohrajem tak prosim s malym rozdilem ...
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Dnes, 14:55: A jedna věc mě štve nevim proč Joshe nepustil ten ocas na hostovačku- lampard meireles takřka nic neukažou za zápas.Josh přesto nemá v Pl snad ani minutu. Boas říká že ty hráče rotuje aby je udržel v kondici tak sakra jak je možné že ikdyž polovina hraje hovn* tak malouda kalou lukaku nedostanou šanci. A Ashley Cole má za sebe kvalitní náhradu a nenechá ho odpočinout ani zápas. Tedka to beru že je AVB pod tlakem ale dostal se pod něj sám.
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:03: Každý normální vidí, že kádr Chelsea na titul nestačí. O Boasovi to není aní trošku. Vnáší tam novou filozofii a to je cesta na dvě až tři sezony. Viz Mourinho(Real). 5 posil potřebujeme. A pořádné fanoušky ne jako vy
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 15:09: bohvieaky priklad si nedal viz Mourinho Real. i ked je pravda, ze timy hraju pod JM az druhu sezonu tak ako chce.
ale ved Real ziskal 92 bodov, v LM tusim boli v semifinale. a vyhrali CDR. takze on uz mal skvelu prvu sezonu, akurat ich od perketnej sezony delila Barca.

to je tiez pravda, ze potrebujeme posily. je tiez pravda,ze tento kader na titul nestaci. ALE tento kader urcite ma na lepsie vysledky ako momentalne predvadza.
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:13: Filozofia kde stoper hrá na hrote ? Kde ľavé krídlo behá po celom ihrisku ? Tak to sa mi fakt nepáči. Futbal je o organizácii a taktike. Nie o tom že poskladať super hráčov a nech si robia čo chcú šak majú predpoklady na to. Nepáči sa mi jeho štýl.
[reagovatreply] L!80r Dnes, 15:17: Všichni nadáváte a svalujete vinu na Luize, uznávám sice že často vzadu chybí, ale to je způsobeno tím, že on chce prostě vyhrávat! Když vidí jak jsou všichni v předu marní a nedokáží si ani přihrát, tak chce sám něco dokázat. Vím není to jeho hlavní úkol, ale podle mě ho to prostě sere jak se vepředu hraje. Až bude náš útok a záloha pracovat jak mají, věřím že z Davida bude perfektní stoper.
[reagovatreply] cfc.real23 Dnes, 15:21: to moze byt pravda. ale nic to nemeni na tom, ze v sucasnej forme Chelsea su jeho vykony niekedy kontraproduktivne.
plus, to jeho obsadzovanie je katastrofalne.

verim, ze Luiz je kvalitny stoper. ale momentalne by som tam radsej videl Cahilla.
[reagovatreply] L!80r Dnes, 15:21: Kéž by měli všichni takovou energii a odhodlání jako on!
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:27: No real teda nehrál první sezonu nic moc. TO je jen tím, že Španělská liga je dost nekonkurenceschopná. ALe máte pravdu, že by se dalo hrát líp s tímhle kádrem, jenže pokud mají hráči tak hroznou formu, jakou ted mají tak se nemůžeme divit. Stoper hraje na hrotě?? :D jsi vedle trochu a křídla nejsou jen od toho aby hráli na křídle, pokud máme hráče jako je Mata tak se stahuje do středu hříště a lajnu má na starosti Ashley což je dost lehký mechanismum
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:33: Reaguj na komentár kto to má hladať potom ? Ja to vidím svojím okom kde hráči absolútne si robia čo chcú, nemajú disciplínu nič. Keď sa raz určí hráč že bude hrať stopera tak nech tam doboha stojí a má hráča. Nevravím že občas nech tú loptu nevyvezie ale to čo Luiz predvádza to je moc. S takýmto štýlom može byť kludne DM, tam by sa mu to hodilo. Lenže múdri páni z vedenie vyhodili Alexa jak prašivého psa takže si nemože vobec dovoliť takto experimentovať. A netrep tu kraviny lebo kto aspoň trochu sa venuje futbalu vidí že v tom nieje žiadny systém. Veľa si akurát tak ty s tvojimi názormi a aj tým že sem pletieš Real. A to s tým Ashleym tak to je úplne mimo slogan už. O tom som nič ani nevravel, je v poriadku keď si menia pozície ale nie keď jeden hráč behá všade,to potom može hrať Luiz s Matom a pokryjú celé ihrisko pomaly. Tak to byť ale nemá, určite nie vo vrcholovom futbale.
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:42: Co to meleš proboha? Nemají disciplínu, dělají si co chcou? No ty jsi mi ale odborník!! To, že se nedaří, není podle mě způsopbeno tím, že si dělají co chtějí, jen na to není kvalita. Vyhodili ALexa? :D sám si o přestup požádal, tak tu nemel srance. Přece víš, když říkáš, jak se teda věnuješ fotbalu, že hráč, který požádá o přestup, by si za klub už neměl zahrát a nehledě na to jak je dobrý. Je to pro nás ideální varianta. Cahill 26 let angličan, ALex 29 let, Brazilec. Ideální. A ber to tak, že to je něco jako etiketa ve fotbalu. Pletu sem Real, protože to je přesný příáklad toho, že za rok se tým neudělá. Task už držte klávesnici a pořád si nestěžujte na systém hry, když o tom velký ovno víte. Opravdu velký :)
[reagovatreply] L!80r Dnes, 16:48: Ty teda zase perlíš, to ti povím.
[reagovatreply] skocdopola Dnes, 15:31: Kdy hrajeme s tím Portsmouthem?
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:38: Keby sú všetci zdraví tak -

Cech
Luiz-Ivanovic-Terry-A. Cole
Essien - Romeu
Sturridge - Lampard - Mata
HROT s najlepšou formou

a je to normálne 4-5-1 žiaden diamant ani nič, proste 5 členná záloha. Tak by to klapalo a viem to.
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:40: poprípade miesto Sturridga Ramires a na hrot Danny
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:47: na podhrot Lamparda? :) tohle ani diamant být nemůže ty odborníku. Je to jak píšeš, 4-2-3-1. Když už tak MAta na podhrot a křídlo De Bruyne, Hazard, Gotze
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 15:53: OMG keby sa tu aspoň zostava dá spraviť normálne. Tak ešte raz pre nechápavých
Cech
Luiz-Ivanovic-Terry-A.Cole
Essien-Romeu
Lampard
Ramires Mata
Sturridge
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:55: no znova to není 4-5-1 to je 4-2-3-1 :D co na tom nechápeš. To co jsi napsal ted je to samý co předtím :D
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 16:04: No ja možem vieščo hry s číselkami, proste je tam 5 záložníkov a hotovo. Lampard nieje žiaden podhrot. Essien a Romeu by mali hlavne pomáhať v obrane, samozrejme Essien može behať hore dole. Lampard bude od 16ky po 16ku, rozhadzovať lopty a strielať, vysúvať krídla a hrot. To nieje žiaden podhrot to je čistý CM a pred ním budú Ramires a Mata, nie typické krídla ale behať hore dole po lajne ale aj zbiehať do stredu. Nič netypické. Tak neviem čo ty stále na tom nechápeš. Je tam 5 záložníkov a jeden hrot a žiadne 4-2-3-1.
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Dnes, 17:13: Tak to je dost blbe ze Matu chces ako typickeho CM :D
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 15:51: Souhlasím s Luizem na pravé straně a Cahill na stopera
Pjotr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Pjotr-F.L. #8 Dnes, 15:55: To bude zas utrpení. Hlavně nesmíme dát 1. gól.
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax Dnes, 16:03: Nevím co vy ale já už sem nad tím labilním a velmi,velmi špatně pozičně hrajicím Luizem zanevřel...protože to co on předvádí za gigantický poziční hrubky je fakt hrůza....už se těším na Branu potažmo na Garyho.Tohle je prostě a jednoduše humus.Zítra to vidím na další ztrátu bodů po utrápeným výkonu...a můžeme se jen dohadovat jestli Romanovi nerupnou nervy a nezačne konat....protože pokud se tak stane tak si ten velmi průměrný a nezkušený "manažer" může balit kufry.2:2
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 16:08: Podprůměrný :D je to ten nejlepší manžer pro nás a vy to poznáte vy šašci namachrovaní. TO bud echvály za rok.
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 16:11: mne to príde že namachrovaný je jedine AVB. Akože pardon ale 10 výhier? Sám sa utopil vo vlastnom systéme a už nevie ako sa má z tých sračiek vyhrabať.
[reagovatreply] Lulinha7 Dnes, 16:18: 10 výher je dost slabý, ale to se napraví. Uvidíme. Come on Chelsea!!!
[reagovatreply] LoboDrtikol Dnes, 17:18: Bude lépe - v klidu :)
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax Dnes, 16:04: Jo a už jste s tema věčnejma sestavama trapní....stejně to ten blbeček dá zase stejně...stejná formace a setjní šašci v poli.
[reagovatreply] 40tomas40 Dnes, 16:08: Zostavy si písať možme, je jasné že to tak možno nebude, ale aspoň je sa o čom baviť. A neurážaj hráčov, to najviac nenávidím, žiaden rešpekt len silné reči.
Pjotr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Pjotr-F.L. #8 Dnes, 16:13: Podle médíi chystá André Villas-Boas do zápasu s Wolves změny v kádru!
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 16:24: Tipuju, že místo Ferreiry bude hrát Bosingwa a místo Meirelese Lampard a to bude celé :)
[reagovatreply] sosik Dnes, 16:19: kdy jede ten Drogba na ten Africký pohár ??
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax Dnes, 16:32: Doufám že co nejdřív....a už by se od tam ani nemusel vracet.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 16:34: Boas s ním chce podepsat novou smlouvu, takže se tu bude procházet ještě hodně dlouho.
Kaipan's avatar
[reagovatreply] Kaipan Dnes, 16:33: 21.ledna to začíná
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Dnes, 16:33: 21.1. sa to zacina.
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax Dnes, 16:45: Ale odjíždijou dřív....Boas řekl že to včera byl Drogbův poslední domácí zápas před APN.
[reagovatreply] Lampard 8 Dnes, 16:33: tipuju jinou formaci nez 4-3-3 podle me andre zacne strkat matu na podhrotaka a da na levyho utocnika nekoho jinyho a podle me franka netipuju ze bude hrat a musime uz vyhrat
Pjotr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Pjotr-F.L. #8 Dnes, 16:34: Nico opustil Chelsea. Je to oficiální.
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Dnes, 16:49: jj,tak vela stastia Nico :)
[reagovatreply] L!80r Dnes, 16:51: Ví kdy opustit potápějící se loď.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 16:37: Líbí se mi Džeko. Zpracuje a střílí. Takovej útočník nám chybí.
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk Dnes, 16:48: typ na výsledek: Výhra 4:0..
johnny33's avatar
[reagovatreply] johnny33 Dnes, 16:49: Čech - Ferreira, Hutchinson, Terry, Cole - Ramires, Romeu - Lampard, Mata, Malouda - Torres
[reagovatreply] CHELSEA, Dnes, 16:50: komu by se líbil luiz v záloze?? ;) tam kde hraje mikel a oriol ??
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans Dnes, 16:53: No to fakt nie. Keď už, tak tam, kde Ramirés.
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 Dnes, 17:05: Dívat se nebudu, nemám nervy na to dívat se na netu a ještě na šíleně hrající Chelsea. Přeji si aby to byla výhra, ale jak to dopadne si netroufám říct.
[reagovatreply] L!80r Dnes, 17:07: Jak to asi může dopadnout, když hraje nejlepší tým s nejlepšími hráči pod vedením nejlepšího trenéra?
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Dnes, 17:11: Tipujem vysledok 1:3,Wolves su katastrofalni ale zasa my sme tiez neni najlepsi.Tak neviem mozno aj prehrame ale snad to vyjde :)
petochelsea's avatar
[reagovatreply] petochelsea Dnes, 17:15: Pod na face
[reagovatreply] sidic Dnes, 17:20: a to je chyba trenera
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 17:25: lol :D
Pjotr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Pjotr-F.L. #8 Dnes, 17:18: Mohl by Boas už do začátku použít 4-2-3-1.
pa3x's avatar
[reagovatreply] pa3x Dnes, 17:20: Tak môj názor na zajtrajšiu zostavu je taký:

Čech
Bosingwa, Luiz, Terry, Cole
Ramires,Romeu
Sturridge, Mata, Meireles/Lampard/
Torres

Lavička: Turnbull, Hutchinson, Bertrand, Meireles/Lampard, McEachran, Lukaku, Drogba
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 17:25: AVB: No need for sweeping changes

Co vy na to? Já se radši nevyjadřuju..
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock Dnes, 17:33: Boas se přece angažoval,aby přebudoval tým a vypadá to tak,že se mu do toho nechce...Playmaker,křídlo,hroťák a stoper v tom radikálním případě....
[reagovatreply] sidic Dnes, 17:41: Boas taky rikal ze o Cahilla zajem nemá :D nesmite vsemu verit
[reagovatreply] CHELSEA, Dnes, 17:26: vyhrajeme Chelsea! :)
[reagovatreply] sidic Dnes, 17:31: A to je hlavne trenerem. To je proste chyba trenera no. Rikam to furt :D
Paulie Garand's avatar
[reagovatreply] Paulie Garand Dnes, 17:32: Pokud se trenérovi nedá dostatek času, tak nemůžete očekávat nějaké extra výsledky! André hlavně potřebuje kvalitní hráče pro svou práci! A taky mladší hráče, Chelsea hraje většinou s těmi staršími a ti už nepředvádí výkony co předváděli před pár lety. Za další Chelsea už konečně potřebu nějakého trenéra na delší dobu, protože stála změna trenéra nemusí dobře působit na hráče. Ferguson taky přišel do MU a vůbec se mu nedařilo, ale všichni s ním měli trpělivost a dali mu dostatek času na to aby se zněj stal jeden z nejlepších trenérů na světě, né li nejlepší! Proto jsem za to aby AVB dostal čas! A doufám, že Abramovič mu ten čas poskytne a já tomu věřím, protože by podle mě jinak angažoval staršího trenéra. Hlavně vy jste pořád netrpěliví a chtěli byste jenom trofeje mi přijde v tomhle jste jak Abramovič i když doufám, že ten už konečně dostal rozum a nechá tady Boase dělat svou práci, která přinese své ovoce časem! Já tomu věřím, je to mladý kouč a pořád sbírá zkušenosti. ;) :)
[reagovatreply] CHELSEA, Dnes, 17:39: přesně muj nazor
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Dnes, 17:39: Mě jsou letos trofeje jedno ale chtěl jsem 4 místo v lize a ani to s takovou hrou neuhrajem. Chtěl bych konečně vidět zápas kdyby do toho hráči dali srdce.

Nebudem si už nic nalhávat pul roku hrajem 90% zápasů totalně na p..., a on ani za tu pulku sezonu nedaří se ani jednomu stžednímu založníkovi kromě ramirese. A Josh stejně nehraje. Goly nedvá Drogba ani Torres.Lukaku není ani na lavičce. Co by mu to kua udělalo kdyby je tam dal alespon na poločas. A jsem si jistý že to ti mladí odjezdí po prdeli. ne jak mistr drogba většinu zápasů skoro odchodí pak dá 2 goly proti valencii a zas ma na pul roka základ. i ferguson enchává Rooneyho a berbatova sedět dkyž jim to nejde ale my je tam musíme cpát furt a pak at se nikdo nediví že jsme tak kde jsme a hra je taková jaká je.
[reagovatreply] sidic Dnes, 17:43: ferguson halvne nechava Berbatova sedet i kdyz mu to jde. Minulou sezonu byl nejlepsim strelcem a stjene proad sedel :)
[reagovatreply] Hokky7 Dnes, 17:44: ,,André hlavně potřebuje kvalitní hráče pro svou práci!,, Tak proc si ty hrace do klubu neprivede?
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix Dnes, 17:34: Schválně se zeptám: Koho by jste tu uvítali v zimě a na jakých postech je potřeba posílit ???
[reagovatreply] CHELSEA, Dnes, 17:38: to je snad jasne ne? :)
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix Dnes, 17:41: Já chci znát názor co nejvíc lidí..:) abych si mohl udělat obrázek kdo si co myslí
DAV!D LU!Z's avatar
[reagovatreply] DAV!D LU!Z Dnes, 17:41: potrebujeme 4hroty a hlavne Neymara,Gotzeho,Modriča,Eriksena..pretože iní hráči ani neexistujú.
Pjotr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Pjotr-F.L. #8 Dnes, 17:41: Stoper: Cahill (Ten už snad bry bude)
Levé křídlo: Aby se Mata přesunul do středu. (jenže nevím koho)
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix Dnes, 17:44: Myslíš, že kreativní záložník není potřeba?
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. Dnes, 17:46: Tak stoper(Cahill) a kreativní záložník. Teď je otázka kdo?
johny6's avatar
[reagovatreply] johny6 Dnes, 17:50: Četl jsem, že Arsenal se chystá za Podolskiho nabídnout asi 10 milionů liber. Co myslíte, hodil by se k nám? Já totiž u Torrese skutečně nevím, aby nás to čekání na jeho případné probuzení nestálo zbytečně třeba i Ligu mistrů. A ta cena je skutečně nízká.
[reagovatreply] skocdopola Dnes, 17:51: Sunderland-Manchester City : 1:0... KONEC
[reagovatreply] skocdopola Dnes, 17:52: Kdyby jsme v posledních 2 zapásech získali plný počet bodů tak by ta tabulka vypadala lépe
pa3x's avatar
[reagovatreply] pa3x Dnes, 17:53: :DDDD

Váš komentář nebyl systémem akceptován. Pokud jej chcete vložit, musí být upraven.
[reagovatreply] L!80r Dnes, 17:55: Smějte se City, jenže oni si to mohou narozdíl od někoho dovolit.
Dutko's avatar
[reagovatreply] Dutko Dnes, 17:56: Lebo nehral SuperMario :) Keby hral tak vyhraju tomu ver :)
[reagovatreply] foreverchelsea Dnes, 17:54: City prehrali nepravom, Ji daval gol z polmetroveho ofsajdu..
johny6's avatar
[reagovatreply] johny6 Dnes, 17:55: Bezvadný, zrovna když poslední dvě kola všichni skoro ztrácej body, tak my nemůžeme vyhrát. To je už taková naše klasika, že když ostatní nevyhrávaj, tak my nevyhráváme taky