Přestupové spekulace 25. - 31. července

datetime 30. 07. 2011, 20:59 | author blade115 | cathegory bulvar » o čem se mluví
$item->title

Po konci spekulací ohledně argentinského středopolaře Javiera Pastoreho se pozornost médií vrací k Luku Modričovi, za něhož hodlá Chelsea údajně podat další nabídku. Nově se údajně v hledáčku Blues objevili 20letý Brazilec ve službách Šachtaru Doněck, Douglas Costa a Yann M’Villa z Rennes. Naopak nabídka za Garyho Cahilla z Boltonu ještě nebyla podána a na Alexe z kádru Chelsea má zálusk rival z Arsenalu. To vše v dnešním souhrnu spekulací.

Sága okolo Javiera Pastoreho se konečně dostala do finiše. Argentinský reprezentant odešel hledat své štěstí do Paříže a na Stamford Bridge opět rozhazují své sítě okolo Luky Modriče. Za Chorvata mají údajně poslat další nabídku, tentokrát v hodnotě 40 milionů liber. Ron Gourlay ve svém vyjádření nechal spekulacím volný průběh a ještě více napnul fanoušky Blues. Podle něj se totiž během tohoto týdne s trenérem Boasem domluví, zda se budou o Modriče opět ucházet. Postoj Tottenhamu a samotného Modriče se stále nemění. Klub jej nechce prodat a hráč by se odchodu vůbec nebránil. Sága Luka Modrič tedy opět nabírá plných obrátek.
Kdyby přestup Modriče nevyšel, mohli by Blues nalézt alternativu v podobě brazilského záložníka Šachtaru Doněck, Douglase Costy. Dvacetiletý středopolař již dříve vyhlašoval, že ukrajinský klub je pro něj pouhou „zastávkou“ po cestách v Evropě. Již dříve o hráče měl zájem i Manchester United, Šachtar jej však v boji o hráče přemohl. Nyní by se tedy mohla konečně cesta Douglase Costy na
Britské ostrovy naplnit.
Po zranění Michaela Essiena Chelsea ještě stále nepřivedla žádnou adekvátní náhradu. Mluvilo se o Danielem De Rossim, ale nově by jí měl být Yann M’Vila z Rennes. Blues by v mladičkém středopolaři údajně měli vidět nástupce Michaela Essiena, M’Vilovi je totiž pouhých 21 let. O hráče měl stejně jako v Costově případě zájem i Manchester United, vedení Rennes však již dvakrát prohlásilo, že svého hráče prodávat nehodlá. Média ale očekávají, že štědré nabídce jednoho z anglických gigantů by neodolalo.
Situace zůstává poklidná ohledně Gary Cahilla z Boltonu. O mladého stopera má zájem Arsenal i Chelsea, vedení Wanderers však prohlašuje, že žádná nabídka za hráče doposud nebyla podána. Blues nebudou moci v nadcházejícím ročníku využít služeb Slobodana Rajkoviče, který nezískal pracovní povolení. Náhradou by tedy mohl být právě Cahill, o kterého měla Chelsea zájem už v lednovém přestupovém období. Na Stamford Bridge nakonec přestoupil David Luiz a z přestupu sešlo. Dokončit načatou práci by však Chelsea mohla nyní.
Opačným směrem, tedy z kádru Blues, by se mohl poroučet Brazilec Alex, o kterého jeví emientní zájem Arsenal. Ten totiž stále pátrá po vhodném obránci, který by tvořil stoperskou dvojici s Thomasem Vermaelenem a zkušený zadák z Chelsea by mohl být tím pravým. Zvlášť velkou vlnu spekulací vyvolal fakt, že Alex nastoupil během asijského turné za Chelsea pouze jednou. Ani jeden z klubů se však k ničemu nevyjádřil a přestup nadále zůstává v říši spekulací.

Sága okolo Javiera Pastoreho se konečně dostala do finiše. Argentinský reprezentant odešel hledat své štěstí do Paříže a na Stamford Bridge opět rozhazují své sítě okolo Luky Modriče. Za Chorvata mají údajně poslat další nabídku, tentokrát v hodnotě 40 milionů liber. Ron Gourlay ve svém vyjádření nechal spekulacím volný průběh a ještě více napnul fanoušky Blues. Podle něj se totiž během tohoto týdne s trenérem Boasem domluví, zda se budou o Modriče opět ucházet. Postoj Tottenhamu a samotného Modriče se stále nemění. Klub jej nechce prodat a hráč by se odchodu vůbec nebránil. Sága Luka Modrič tedy opět nabírá plných obrátek.

Kdyby přestup Modriče nevyšel, mohli by Blues nalézt alternativu v podobě brazilského záložníka Šachtaru Doněck, Douglase Costy. Dvacetiletý středopolař již dříve vyhlašoval, že ukrajinský klub je pro něj pouhou „zastávkou“ po cestách v Evropě. Už dříve měl o hráče zájem i Manchester United, Šachtar jej však v boji o hráče přemohl. Nyní by se tedy mohla konečně cesta Douglase Costy na Britské ostrovy naplnit.

Po zranění Michaela Essiena Chelsea ještě stále nepřivedla žádnou adekvátní náhradu. Mluvilo se o Danielem De Rossim, ale nově by jí měl být Yann M’Vila z Rennes. Blues by v mladičkém středopolaři údajně měli vidět nástupce Michaela Essiena, M’Vilovi je totiž pouhých 21 let. O hráče měl stejně jako v Costově případě zájem i Manchester United, vedení Rennes však již dvakrát prohlásilo, že svého hráče prodávat nehodlá. Média ale očekávají, že štědré nabídce jednoho z anglických gigantů by neodolalo.

Situace zůstává poklidná ohledně Gary Cahilla z Boltonu. O mladého stopera má zájem Arsenal i Chelsea, vedení Wanderers však prohlašuje, že žádná nabídka za hráče doposud nebyla podána. Blues nebudou moci v nadcházejícím ročníku využít služeb Slobodana Rajkoviče, který nezískal pracovní povolení. Náhradou by tedy mohl být právě Cahill, o kterého měla Chelsea zájem už v lednovém přestupovém období. Na Stamford Bridge nakonec přestoupil David Luiz a z přestupu sešlo. Dokončit načatou práci by však Chelsea mohla nyní.

Opačným směrem, tedy z kádru Blues, by se mohl poroučet Brazilec Alex, o kterého jeví emientní zájem Arsenal. Ten totiž stále pátrá po vhodném obránci, který by tvořil stoperskou dvojici s Thomasem Vermaelenem a zkušený zadák z Chelsea by mohl být tím pravým. Zvlášť velkou vlnu spekulací vyvolal fakt, že Alex nastoupil během asijského turné za Chelsea pouze jednou. Ani jeden z klubů se však k ničemu nevyjádřil a přestup nadále zůstává v říši spekulací.

blade115

Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:20: Douglas Costa by byl dobrý...říkám to furt dokola....jenže naše vedení...
[reagovatreply] Lampard 8 Před 2 dny, 16:21: podle turne potrebujeme posilit jenom tak na dvou ci trech mistech podle me tak pravej bek stredni zaloznik a kridelnik pral bych si toto prichody johnson van der wiel lukaku
odchod:anelka
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 16:24: Jenom se chci zeptat na co pravej bek ? Ferreira, Bosingwa, Ivanovic a i Luiz tam dokáže zahrát! Ten post máme dobře obsazenej.
Dejf's avatar
[reagovatreply] Dejf Před 2 dny, 16:25: A kde máš toho záložníka? Holanďan je zbytečnej, protože na pravý straně bude stejně hrát Braňo
windiesel's avatar
[reagovatreply] windiesel Před 2 dny, 16:37: doufam ze ne ja chcu brano na stoperu
[reagovatreply] Lampard 8 Před 2 dny, 16:38: zaloznika bych nekupoval jedine kdyby se zranil nekdo z tech co mame tedko,ale jinak podle me andre bude hlavne pouzivat brana na stredniho obrance a ne na pravyho beka zatim ho tam ani jednou nedal jako podle me chalobah si bude odbyvat s kalasem zapasy za rezervu aby dostali zksuennosti ale na stredni obrance mame 4 hrace takze parada
Dejf's avatar
[reagovatreply] Dejf Před 2 dny, 16:44: Podle prvního příspěvku píšeš, že je třeba střední záložník a teď, že jedině, kdyby se někdo zranil. Tak se rozhodni, co chceš! Braňa na pravou stranu nedal, protože Luiz a Alex nejsou zatím k dispozici, ač kvuli dovolený nebo zraněním. Takže moc možností to poskládat neměl. Kdyby byli k dispozici všichni stopeři, tak si takovej Ferreira ani nekopne
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:26: No ale kde máš středního záložníka?ale problém je že Mancini nechce Adama prodat....místo něj teda Hondu s Pjaničem a VDW,ale to se nestane....
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:27: VDW jedině když odejde Boss
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 19:00: Pises kridelnik a pak napises Lukaku to je nesmysl . Lukaku ted pro nas nema cenu snad az za rok kdyz odejde Anelka treba i Drogba tak by byl sakra potreba.
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 19:00: Pises kridelnik a pak napises Lukaku to je nesmysl . Lukaku ted pro nas nema cenu snad az za rok kdyz odejde Anelka treba i Drogba tak by byl sakra potreba.
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:23: Alex musí rozhodně zůstat...jedině za 100 mega + Nasri:DDD
Chelseafc's avatar
[reagovatreply] Chelseafc Před 2 dny, 16:26: Alex je výtečný obránce........nesmí odejít!!!
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:26: posilovat vubec nepotřebujeme ;)
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:27: Nepotřebujeme posilovat?A jak pak chceš porazit Real či Barcu v LM?Silou vůle?:D
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:29: kádrem co máme uplně v pohodě :) nevim co v tom pořád hledáte
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:30: :DDDD Tohle je teda dobrý.Optimismus ti nechybí.Hlavně,že nemáme pořádné křídlo a tvůrce hry že.
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:33: křídla máme...a Lampard se zvedne a hru tvořit bude jen uplákanek jako ty tomu neveří a vubec nefandí jen když se vyhrává..takovejch znám
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:36: a můžeš nám tady prosím napsat jaký ty křídla máme?
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:36: dokáže tam zahrát třeba zhirkov nebo benayoun
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:39: to je dost málo ne?? Zhirkov toho moc neodehraje a Benayouna je na křídlo škoda. Souhlasím s Rockem
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:36: Křídla nemáme!Anelka?Pokud si viděl zápas s Villou,tak pro něj je nejlepší pozice na hrotu nebo podhrotu a ne na křídle.Kalou umí udělat i 10 kliček,ale stejně to napálí někam na galerii.Yossiho je na křídle škoda.Malouda zase využívá fyzickou sílu,kdežto my bsme potřebovali rychlé křídlo.
A Lampard tvořit hru?I Josh je momentálně v tomhle ohledu lepší a to je co říct.
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:37: je to tvuj názor já ti ho neberu...
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:38: Já ti ten tvůj taky neberu,ale sám uvidíš,že ve vzájemné konfrontaci bysme moc šancí neměli.
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:40: možná možná...jsou to jen dohady já si myslim že máme dost silné mužstvo a budu fandit i když budem bez posil myslím že budem hrát dobrý fotbal ;)
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:42: Bez playmakera se bude Torres trápit nadále.křídla jsou taky nutnost,aby ta hra měla šťávu.Obě pozice jsou klíčové pro nás.
windiesel's avatar
[reagovatreply] windiesel Před 2 dny, 16:39: souhlas ja bych koupil akorat kridlo nejaky mlady aby se mohl zapracovat do tymu jinak me posledni zapas presvedcil ze kadr mame konkurenceschpny
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:31: Ty seš exhot:DDD
[reagovatreply] sheva7 Před 2 dny, 16:57: ani sam tomu neveris co pises chelsea potrebuje tvorcu hry lebo lampard uz nieje to co bol takze jeden tvorca a jedno kridlo do zalohy
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:30: hele prosim te, sundej si ty ruzovy bryle a koukej na realitu, my potrebujem posilit jako sul!
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:33: tvl, myslis, ze s anelkou nebou maloudou se muzem merit proti messimu nebo ronaldovi nebo rooneymu, vrat se z mesice na zem
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:34: tým nedělá jeden nebo dva hráči
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:37: tvl, myslim to obrazne a porovnavam kadr s konkurenty, myslis, ze anelka s maloudou muzou merit proti realu a jeho kadru nebo barce nebo manutd, tohle je realita, ne sen!
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:38: ale náš tým taky netvoří jen anelka s maloudou nevim co s tim furt máte
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:41: to sice ne, ale i tak mi prijdou takovy bez vasne ti nasi a kdyz srovnas kvalitu a velikost kadru realu nebo barcy nebo city s nama, tak jsme v riti, potrebujeme posilit a to dost, jses hodne velky optimista
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:42: jenže city není tým a když není tým nedá se vyhrávat...balotelli je jasny dukaz uvidíme ;)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:44: balloteli je jen jeden a oni kdyz se sehrajou, tak dokazi porazit kazdeho, ja kdyz uz vidim ty jejich jmena jako aguero, yaya toure nebo david silva a to je mala hrstka, tak uz mam strach, s tim nasim kadrem jsme proti nim trpaslik, potrebuje 2-3 velke posily a bude to ok
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:46: možná ;) nejde předvídat :)
Dejf's avatar
[reagovatreply] Dejf Před 2 dny, 16:49: Dokud bude MC vést ten makaron, tak se jich moc nebojim
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 16:50: ja bych je vubec nepodcenoval
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:51: ale taky by nikdo by neměl podcenovat nás :)
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:51: líp bych to nenazval :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 16:36: Anelka nám zase vyhraje LM jako ve finále v Moskvě :DD
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:27: Myslím že M´Vila by nemusel být špatný nákup, je velmi mladý a má před sebou slibnou karieru. Naopak bych nešrouboval cenu za Modriče za každou cenu tak vysoko. Je sice dobrý, ale tohle už je vážně moc.
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 16:30: To jo s Modričem souhlasím...má cenu 30 mega...
Z mýho pohledu by byli nejlepší posily v této chvíli Douglas Costa s Pjaničem....defenzivního záložníka by hrál Mikel(Ramires)
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 16:31: Oriel Romeu je náhrada za Essiena.Viz ofík a speciální článek o tom proč chtěl Boas právě toho mladíka.
[reagovatreply] martin_prochazka Před 2 dny, 16:34: by mě zajímalo jak by mohl malý mrštný ramires hrát na postu kde hraje silový mikel....
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 16:50: Ramires může hrát taky defenzivního založníka...
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 16:51: Ramires může hrát taky defenzivního založníka...
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:34: přiznám se, že Pjaniče moc nesleduju, ale pokud vím tak toho v Lyonu moc neodehrál ne?? Douglas Costa je ale výbornej, toho bych určitě bral.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 16:38: Přesně tohle tottenham chce je to jako liverpool chco uz nás dostat co nejvíc protože ví že Abramovič je blázen. Doufám že se nebude opakovat 50 mega
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:41: jak říkám, jeho cenu bych dál nešrouboval, pokud ho nechtěj prodat musíme se holt podívat jinde
[reagovatreply] cerebil Před 2 dny, 16:34: Galatasaray zacílil na Diarru
Lassana Diarra začátkem měsíce neodcestoval s Realem Madrid na soustředění a očekává se, že ze španělského klubu odejde. Posílit by mohl Galatasaray, istanbulský celek již údajně za francouzského záložníka nabídl osm milionů eur.
Co jako náhrada místo zraněného Essiena.
[reagovatreply] cerebil Před 2 dny, 16:35: Omlouvám se, chybí tam otazník
[reagovatreply] Prdik Před 2 dny, 16:37: ten už tady byl a moc nepochodil, v Arsenalu to samý a teď se pakuje i z Realu, takže to asi nebude zrovna hráč pro velkoklub
[reagovatreply] cerebil Před 2 dny, 16:41: Neprosadil se, protože se s Mourinhem nemá zrovna rád. Hned jak tam došelMourinho, tak řekl, že chce pryč. Zkusit ho na hostování s opcí.
[reagovatreply] Monster Před 2 dny, 16:51: víte vůbec že L. Diarra u nás působil skoro tři roky? proč by s evracel na místo kde se neprosadil ? aby znovu vysedávalo na lávce?
George.chelsea's avatar
[reagovatreply] George.chelsea Před 2 dny, 16:40: uvidíme jak to s Modričem dopadne.
DV-JT's avatar
[reagovatreply] DV-JT Před 2 dny, 16:42: Nejradši bych byl kdyby přišel Johnson a na playmakera bych bral klidně i Hazarda, ten chlapec se mně moc líbí!
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 16:44: Manažer Manchesteru City Roberto Mancini vzkázal potencionálním zájemcům o krajního záložníka Citizens Adama Johnsona, že jeho svěřenec není na prodej. "Johnson bude v příští sezóně důležitou součástí prvního týmu, neprodáme ho," prohlásil Mancini. O anglického reprezentanta se údajně zajímali Chelsea a Everton.
windiesel's avatar
[reagovatreply] windiesel Před 2 dny, 16:49: mluvi se o tom ze Tevez pude do Interu Milan a MCFC chce stredopolare tak proc neudelaj vymenu Tevez=Sneider ti City sou fakt uplne blby
DV-JT's avatar
[reagovatreply] DV-JT Před 2 dny, 19:35: Tak když už né Johnsona, tak aspoň toho Hazarda. Je mladej a určitě by byl levnější jak Luka. Ten už je sice zvyklej na PL, ale koupit ho za cenu 50 mil. liber je fakt moc i těch 40 co teď "nabízíme" je až dost.
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Před 2 dny, 16:43: Alex v Arsenalu? Dobrej vtip. :DDD
[reagovatreply] Krutak Před 2 dny, 16:44: Nechci, aby šel Alex pryč. Kdo pak bude vymetat ze standartek?
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 16:50: na Arsenal :)
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 16:53: Jako mě by zajímalo kam chodíte na tyhle spekulace? :D :D Četl jsem tak maximálně o Cahillovi a opět o Modričovi, ale teda nevim kde jste vzali toho Alexe, Costu a M’Vilu :D :D
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 16:57: Mě přijde, že si nějaký ty spekulace akorát vymýšlíte :D Koho by jste tu chtěli, tak ho napíšete do spekulací :D :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 17:03: o M’Vilovi a Costovi se v bulváru psalo! Jen o Alexovi jsem nikde nic nečetl!
blade115's avatar
[reagovatreply] blade115 Před 2 dny, 17:17: JJ, zrovna já toužím po tolika posilách...Zprávy čerpám z denních souhrnů na konkurenčním chelseafc.cz, fotbalový boulaevard na premiership.cz a z toho, co si někde přečtu (syksports, football365, atd., goal.com, atd.). Takže tvůj útok byl naprosto zbytečný a nepodložený...
Dejf's avatar
[reagovatreply] Dejf Před 2 dny, 17:21: To víš, někdo se tady snaží bejt chytrej
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 17:41: Hele,ale to nemel být utok ;)
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 17:09: Ted v poslední době se o M’Vilovi a Costovi psalo jo? Tak to jsem hoď nejaký odkazy... ;)
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 17:16: a ty si myslíš, že si ty odkazy dávám do oblíbených nebo co ? :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 17:17: stačilo napsat na twitter jeho jméno :)
http://www.weaintgotnohistory.com/2011/7/27/2297748/potential-chelsea-fc-transfer-target-yann-mvila
M0rb1D4S's avatar
[reagovatreply] M0rb1D4S Před 2 dny, 17:11: Udělal jsem nové video o Fernandu Torresovi v zápase proti Aston Ville... http://www.youtube.com/watch?v=6ZmiRlqUBAY
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 17:37: Pěkný, jen se mi nelíbí, kolikrát se opakuje ta jeho branka. :)
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 17:39: Pěkné video stále věřím že mu to tam začne padat. Jsem zvědav jak nastoupíme do prvníh osoutěžního zápasu
[reagovatreply] tado7 Před 2 dny, 17:16: preboha veď zaberme trošku vedenie....Malouda,Anelka tu už nemajú čo robiť ten ich lacný prístup chce sa mi z toho zvracať...mohol by prísť Hulk alebo Hazard...Neymar už je v p*rdeli
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 17:20: Anelka at jde pryc,to jo! Ale Malouda je dobrej!! Toho bych tu 1-2 sezony jeste nechal...
[reagovatreply] tado7 Před 2 dny, 17:24: ale veď aj v zápase s Aston Villou až tak veľa neurobil....dobre prihral Fernandovi na gól ale aj to chcel strielať...radšej niekoho iného mladšieho
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 17:31: Nico hraje v přípravě líp než cel ý Drogba tak nevi mproč to tady furt cpeš. NEMÁŠ ZA NĚ NÁHRADU A CHCEŠ JE POSÍLAT DO prdel*. Hulk 100 mega zdá se ti to jako dobrý přestup??? uvažuj trochu než něco napišeš
[reagovatreply] prot1 Před 2 dny, 19:25: Hulk 100mil,LOSC Hazarda neprodají..stačí ne?
[reagovatreply] Mlci09 Před 2 dny, 17:35: Furt se mluví o posilách,o tom jak máme o někoho zájem ,ale nakonec to dopadne tak že příjde bud 1 hráč a nebo nikdo:)..
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s Před 2 dny, 17:39: Já si myslim že letos asi nikdo nepřijde a jestli jo, tak jen jedna posila. I kdyby Villas-Boas nechtěl Anelku jako vy, tak mu pořád zůstane 5 hráčů do útoku (Malouda, Drogba, Kalou, Torres, Sturridge). Jelikož ale Anelka neodejde, tak bude 6 útočníků. Já osobně bych posílil jednoho hráče do zálohy a to je vše
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 17:45: Vždyt už přišli dva, Courtois a Romeu, ale s tim utokem máš pravdu, chce to jen nějakýho středního založníka a možná i to křídlo...
[reagovatreply] hihotek Před 2 dny, 17:47: klidne me zabijte ale ja bych dovedl Neymara at to stoji co to stoji i kdyz v tomhle prestupovem obdobi to uz nejspis nebude
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 17:54: No nevim jestli by Neymar mel na Premier League, spis Lukaku je na PL jako delanej :) Ale bral bych oba :D
[reagovatreply] hihotek Před 2 dny, 17:57: Lukaku je fajn ale pri 4-3-3 by byl na lavce protoze tusim ze Torres se chytne... a k Torresovi Sturridge a Neymar a dedek Fergie by nestacil zvykat :D
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s Před 2 dny, 19:32: já to bral jako to, že zatim ty posily byly spíš posily do rezervy než do základní sestavy
Looker's avatar
[reagovatreply] Looker Před 2 dny, 18:30: přesně a za essiena klidně v záloze může hrát i luiz je to hodně ofenzivní fotbalista a na stoperu mi příjde zatím trochu slabý..
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 18:38: Mě přijde Luiz idealní na pravého beka
[reagovatreply] Lampard 8 Před 2 dny, 18:00: doufam ze anelka nebude hrat nikde jinde nez na hrotu proto ze kirdlo je uplne hrozny podle me to bude nejlepsi kdyby nastupoval na hrotu sam aspon tam muze delat zasekavacky ve stredu a ze stran pujdou jiny hraci
[reagovatreply] hihotek Před 2 dny, 18:02: pokud nikdo neprijde tak by mozna slo drogba/sturridge s nandem a anelka podhrot
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC Před 2 dny, 18:03: Jsme hrali formaci 4-3-3 ale i 4-2-3-1 a Lukakua by Boas určitě párkrát zkusil na hrot a i v tý formaci 4-3-3 by se prosadil a kor kdyby daval goly, tak je Torres v riti :D
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 19:08: Ja nevim me tu prijde az moc nesmyslu jak v clanku tak v diskuzi.
Za prvy Cahill na co ? stopera nam muzou odehrat 4 spickovy hraci tak proc by o nej melo mit vedeni zajem to by museli byt tupy.

Za druhy Lukaku , ja ho do tymu hodne chtel , ale jenom proto ze sem cekal ze nekdo odejde. Takhle mame opet na tu pozici dost hracu , protoze budem hrat na jednoho stredniho utocnika a tam se typove hodi hned 3 hraci(Anelka,Torres,Drogba) tak na co dalsiho ? ale Lukaku nam nesmi uplachnout tak snad ho koupime za rok.

Dale stredni zaloznik taky neni nutnosti , horsi sezonu nez loni uz snad Lampard mit nemuze, dale tam je McEachran, Benayoun, Ramirez a zkousel se tam i nekdo dalsi.I kdyz treba ten Douglas Costa by nebyl spatny protoze je mu teprve 20 takze by se poradne zapracoval za rok za dva.
Co je potreba nutne je nekdo na kridlo tam moc dobrych hracu nemame.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 19:11: Costa muze zahrát i křídlo
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 19:34: Tak tim lip .
mika1111's avatar
[reagovatreply] mika1111 Před 2 dny, 19:14: Bože, to je tak jednoduchý, Anelka out, Lukaku in a rázem budem mít 4 světový útočníky, kteří by se mohli krásně střídat, zápasů je plno, prostor by dostali všichni...
[reagovatreply] RQ7 Quaresma Před 2 dny, 19:15: Jednoduché je to možná ve fifě. A utočník který bude hrát jedno uaz 3 zápasy se ti těžko dostane do formy
CHELSEA.'s avatar
[reagovatreply] CHELSEA. Před 2 dny, 19:19: VILLAS-BOAS je spokojený z výsledkem včerejšího zápasu..

manažer CHELSEA André Villas-Boas byl spokojený s předvedeným stylem hry jeho svěřenců a slibuje, že jeho tým bude nadále hrát útočný fotbal s velkým procentem držení míče. Zároveň prohlásil, že výhra nad Aston Villou je dobrým znamením před startem nové sezony Premier League, a že útočnou zbraní Chelsea je její defenzivní práce
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 19:22: Ctrl+C a Ctrl+v umíš dobře xDDD...je to z webu chelseafc.cz....to si umí najít každej...ale v dobrým:-)
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 19:30: http://www.youtube.com/watch?v=ruFjSTzJLjA&feature=related
Takle kdyby tu hrál Nando teď hodně dobrý video doporučuji se podívat na celé a na tom konci je dobré jak s námi podepisuje a ten co to video dělal tam nijak torrese nepomlouvá a za to fanoušky reds uznávám
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 19:36: Tak Adam Johnson neprijde.Musim rict ze mi to bylo celkem jasny.
City jsou hrozne nenasytni oni i kdyby koupili jeste dve dalsi kridla tak by ho nepustili , rozhodne ne nekomu v PL. Nicmene my to krilo ale potrebujem docela nutne takze snad vedeni zacili na jine hrace.Idealne nekde mimo Anglii/Spanelsko/Italii kde jsou hraci predrazeni.
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach Před 2 dny, 19:39: prosím neznáte stránky kde jsou tapety na plochu CHELSEA A C. RONALDO? díky.
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 19:55: http://gallery.mobile9.com/
vybereš svuj mobil a kategorii....a dál to uvidíš...i témata jsou mazec
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 19:40: takze jak rekl gourlay uz neceka zadne prichody..dva hraci co prisli a vic uz nedojde.. bohuzel..
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 19:44: Ty to totálně převracíš. On řekl, že si napřed musí promluvit s Boasem, ale že zádný větší změny neočekává!
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 19:47: ja zas cetl ze se budou bavit o luku modricovi a jestli zvysit cenu pak akorat poslat mozna dva hrace na hosotvacku a KONEC !
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan Před 2 dny, 19:59: A i kdyby nikdo nepřišel tak co? jste jak blázni výsledky jsou a když budou i v sezoně tak proč by někoho kupovali? Každopádně mě by se jedno křídlo taky líbilo ale máme kvalitní kádr a Boas to ví lépe než my..
[reagovatreply] Zarrus Před 2 dny, 19:50: Jestli je to pravda, že chceme přivést Costu a M'Villu, tak naše vedení začnu zbožňovat. Jsou to výborní hráči!
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Před 2 dny, 19:52: Pravda to není, protože to píšou tzv. bulvární sra*ky!
[reagovatreply] pa3x Před 2 dny, 20:01: cez čo robiťe videa???? chcel by som urobiť video o predchádzajcej sezóne Chelsea ......... a aky program mi odporucujete
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 20:19: Sony Vegas, jedině ten a nic jiného.
[reagovatreply] T-scar Před 2 dny, 20:18: Tak už dva z mých nejoblíbenějších hráčů PL si jen tak nekopnou ... Lee a Essien .. kdo bude další?
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:19: vite co je zajímavé? zajímali jsme se o lukaku,modrič,kaká,vander wiel,dann,neymar,hazard,parker,cahil,sneijder,nasri,moutinho,falcao,hulk,contreao,sanchez,pastore,aguero,rolando,pepe,alcantara,fabregas,johnson ,bale,ramos,douglas costa,m´villa,de bruyne, to je 29 hráčů....a máme úplný hovno!!! jestli jsem na někoho zapoměl pište dál :)
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 20:22: Nebreč tady, o kolik z nich jsme se zajímali oficiálně ? Tak 0 3-4... takže si nějakou 29 schovej..
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:25: ježíš tak sry že sem něco napsal ...nj samí malí děti vid ;) :D
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:25: *malý
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:25: *malý
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:25: *malý
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:25: *samý malý
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 20:27: Nejde o to, že si něco napsal, klidně si piš, ale ne takové blbosti. Napíšeš tu seznam jmen, které si za dva měsíce slyšel ve spojení s Chelsea, ale vše to byl jen bulvár.
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 20:25: *oprava: Tak o
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 20:25: :D:D:D nic jinyho ti na to nepovim.
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:26: sry trošku se mi to sekl xD Battler : na koho to bylo?
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 20:28: Na tebe. ;-)
Vem si ze ruzny deniky maj uspesnot toho ze uhodnou prestup nejakyho hrace tak 7% tak to svedci o tom ze 93% vsech spekulaci je mimo.
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 20:26: Snad jen never vsemu co si nekde prectes. Ja verim ze o vic jak 5 z toho tvyho vypisu zadnej zajem nebyl.
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 20:27: sry špatně jsem to napsal ....okom se "spekulovalo" :D
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 20:29: A navic si vem ze sme meli novyho manazera , kdyby tam zustal Carlo Ancelotti tak bych byl taky nastvanej ze nikoho nekoupil . Ale Boas si musi nejdriv tym "osahat" a pak se uvidi jeste je cas.
[reagovatreply] Majka Před 2 dny, 20:31: Alex do Arsenalu a jedém!
Chelsea FC forever's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever Před 2 dny, 20:36: A ty do pr*ele!Alex zůstane!
[reagovatreply] T-scar Před 2 dny, 20:37: Myslíš, že by si vybral mezi mizérií do konce kariéry a nálepkou zrádce? Takovejch hráčů moc nenajdeš.
[reagovatreply] Majka Před 2 dny, 20:53: takovych je.. Cole,Tevez,Adebayor,Campbell,Gallas...
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 20:42: boze ze tomu verite :D alex nikdy do arsenalu nepujde :D to je jako by sel terry do united nebo do city proste blbost..alex kdyby uz mel odejit tak jak se psalo o bayernu a vedeni neni snad tak blbe aby ho prodali ke konkurentovi..
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 21:23: tvl, man city porazili inter 3-0 a my se tady placame s blbou aston villou 2-0, jestli neprijdou poradny posily, tak jsme v haj*lu, protoze ti nas jinak prevalcuji
[reagovatreply] Majka Před 2 dny, 21:24: tak 4 misto a vybojovana lm bude pro chelsea stacit
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 21:27: njn, zrovna jsme nekde cetl, ze gourlay si mysli, ze uz cheslea nepotrebuje posily a nejspis zadne neprijdou, ten magor je snad uplne slepej, nevidi snad, ze man utd a city valcuji jednoho soupere za druhym a my se trapime, on nevidi tragicky hrajici anelku, maloudu nebo bosingwu, to je vazne blbec, kenyon vsechno vyresil a umel zaridit
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 21:32: Oni se zas trápili proti Los angeles galaxi když vyhráli až na penalty pochopte že každý zápas je jiný!!
plant's avatar
[reagovatreply] plant Před 2 dny, 21:36: no jo, ale posily prijit musi, to mi nikdo nerozmluvi, proste nase hra potrebuje oziveni a novou krev
[reagovatreply] Majka Před 2 dny, 21:24: tak 4 misto a vybojovana lm bude pro chelsea stacit
[reagovatreply] sidic Před 2 dny, 21:33: Hele italskej tym a anglickej tym to je neco uplne jinyho :) za Scolariho sme taky dlai Ac 5:0 a v pl sme s tymama špičky prohravali
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 21:35: bezte uz nekam z takovyma kecama..furt furt se vam neco nelibi furt si stezujete mate fandit realu nebo city ti tam maji furt nove harce jestli vam jde o tohle..mate byt optimisti a verit tymu a ne je ponizovat uz pred zacatkem sezony..super fanousci tohle
[reagovatreply] inqizitor Před 2 dny, 21:36: http://www.profutbal.sk/clanok123583.htm
[reagovatreply] slim.torrrr Před 2 dny, 21:53: Divím se, že polovina "fanoušků" tady na webu ještě nesedí na pozici CEO v nějakém velkoklubu a neřídí tam přestupy. Další by mohli koučovat místo Boase...všichni už vědí, jak dopadne sezóna, jakým stylem budeme hrát, divím se, že tu ještě nikdo nenapsal, že za rok sestoupíme. A nejlepší je to srovnávání s ostatními kluby. Nepiště tu blbosti a věřte Boasovi a hráčům! I kdybychom nikoho nepřivedli, tak jako fanoušci musíme věřit!
[reagovatreply] tado7 Před 2 dny, 21:55: bože ja sa každý deň modlím aby k nám prišiel Adam Johnson to je proste úžasný hráč a presne typ ktorý potrebujeme v City je zbytočný ak ho vedenie kúpi tak budem strašne šťastný...a ešte nejakého šikovného stredného záložníka a už viac hráčov nám netreba...keby prišiel Johnson a Modrić tak mme o titul postarané :)
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 21:59: Bleskovky : 16:15 Johnson není na prodej
Asi smula ten jejich Ital nikoho neproda on musim mit aspon 25 kvalitnich hracu aby odehral sezonu. :D
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan Před 2 dny, 21:57: Boas je skvělý trenér ví že má hráče na to aby poháry vyhrál..a navíc když někoho bude chtít přivést tak přivede..akorát se tady ukazuje kvůli čemu Chelsea většina fanoušků fandí..
[reagovatreply] Majka Před 2 dny, 22:00: este to chce lukaku a nejlip pojistit adebayorem! no a potom potrebujem tvurce,takze nasriho a jeste by mohl roman privest modrice a bude to ok
[reagovatreply] sakal67 Před 2 dny, 22:01: Diego Forlan je toho názoru, že jeho bývalému spoluhráči z Atletica Madrid Sergio Aguerovi by namísto přesunu k Manchesteru City sedla spíše Chelsea. „Nebylo velkým překvapením, že odešel, ale myslím si, že měl zvolit jiný klub. Kádr a hra Chelsea by pro jeho styl byla vhodnější,“ myslí si uruguayský forvard.
Tompxd's avatar
[reagovatreply] Tompxd Před 2 dny, 22:18: tky myslím... to by byl Atletickej útok Aguero-Torres .... ale zas by si musel balit kufry Didi tkže mi to vlastně ani moc nevadí :)
[reagovatreply] M.United Před 2 dny, 22:17: bože co ste všichni z Manchesteru City tak vylekaný,my jim hned v comunity shield ukážeme zač je toho loket,hovadům,furt nakupujou úplně nesmyslně na posty kde maj 5 hráčů.za to sem dřív nenáviděl vá,ale už ste se až na torrese docela uklidnili a už aby konečně platilo to financial fair play a bude pokoj
[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 22:19: sem na vás zvědavej nečekej jednostranej dobrej vykon ;)
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 22:20: mohli byste;) tesim se na ten zapas
[reagovatreply] slim.torrrr Před 2 dny, 22:23: Smlouva City s Etihad jim ale nákupy neohrozí, to mi věř :)...United je náš rival, ale doufám, že srazíte City hned na zem na začátku=)
[reagovatreply] CECH 1 Před 2 dny, 22:26: ikdyz nesnasim oba kluby jak united tak city tak to prece jen vic preju united ale meli by si na city davat velikansky pozor oni budou tuto sezonu hodne silni..
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Před 2 dny, 22:24: jj,len im dajte:D
[reagovatreply] Monster Před 2 dny, 22:24: dopufám že vidič a ferdinand se ukážou a trochu potrápějí/vyřádějí útočníky city :D
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans Před 2 dny, 22:24: Na chvíľku ešte k zápasu s Aston Villou. Josh - Obi - Frank je skvelá záloha. Hlavne Lampard hral veľmi dobre, zaslúžene najlepší hráč turnaja. Torresov gól zase čistá náhodička, no aj tak je to pre neho dôležitý gól. Danny ma tiež potešil. V kádri potrebujeme takého sólistu, na ktorého budeme celú sezónu nadávať, že neprihrá. No aspoň si verí 1 na 1, 1 na 2 a podobne. To nám v minulej sezóne dosť chýbalo. A Yuri veľmi dobrý univerzál.

K posilám. Celkom sa teším, že tu nemáme Pastoreho. Cena obrovská, kvalitu ukázal len v lige, ktorá sa dosť líši od PL. No káder máme už veľmi "okukaný". Aj keď trénera nie, potrebovali by sme niekoho, kto by nás zase dokázal potiahnuť. Luka už je prakticky jediná reálna možnosť, tak dúfam, že ho dotiahneme. Aj keď ja Tottenhamu začíname veriť, že ho nepustia. Som zvedavý, čo potom Gourlay a Boas vymyslia. Lebo pochybujem, že bez posily niečo uhráme. A ja by som tu aj tak radšej videl krídlo, ako tvorcu hry. Tam to predsa dobre ide Joshovi. Ešte to bude zaujímavé leto...
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Před 2 dny, 22:31: M"Villa by bol dobry.Na Transfermarktu ma hodnotu 16 a pol,tak by some mohli dat 10 + Benayouna.No dufam ze nezacnete kritizovat moj napad a budete hovorit ze Benayoun nam ma co dat.Nema.On neni hrac nasej kategorie a este k tomu je furt zraneny.A to som este nepovedal ze ma 31.Ale ak v nom AVB nieco vidi,ok,ponuknime za M"Villu 19-22 mio.
[reagovatreply] Horvycz Před 2 dny, 22:48: benayona tvl ten ted hral luxusne navic si rozumi s torim takze naco se ho zbavovat
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 23:19: Oni ho ale nechteji prodat takze to by sme jim museli nabidnou nejakou poradnou nabidku aby byla sance . Tipuju ze aspon 25.
Jinak hodnota na transfermarkt urcite neni nic smerodatnyho , to uz by sme se rovnou mohli ridit Football managerem :D
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Včera, 18:29: Tak dajme 25.Ale neaku posilu musime zohnat.
[reagovatreply] M.United Před 2 dny, 22:37: ikdyž je to úplně bezvýznamné tato trofej tak si mysli že oba trenéři vyšlou úplně to nejlepší co mají,ale my je dáme a sem zvědavej na balotteliho jestli si dokáže aspon oblict dres nebo jestli udělá zase nějakou parádičku na malým vápně a nedá,vocas jeden :)
slim.torrrr:jak to myslíš neohrozí??
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 23:06: Tak ty si 1 normmální fanoušek Unted co znám a za to si tě vážím:-)
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 23:08: A doufám že Citi ukážete že nezáleží na penezích ale na stálosti kádru a sehranosti a jinak moc vás nesleduju.Jak se vede vašim novým posilám??
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 23:08: A doufám že Citi ukážete že nezáleží na penezích ale na stálosti kádru a sehranosti a jinak moc vás nesleduju.Jak se vede vašim novým posilám??
[reagovatreply] Teček Před 2 dny, 23:08: A doufám že Citi ukážete že nezáleží na penezích ale na stálosti kádru a sehranosti a jinak moc vás nesleduju.Jak se vede vašim novým posilám??
[reagovatreply] M.United Před 2 dny, 23:38: DE GEA chytá slušně,za góly které dostal nemoch
JONES si taky vede dobře
YOUNG zatim mě docela sklamal,až na první zápas dobrý jinak nic moc,ale věřim že se rozehraje.
[reagovatreply] kOblich Před 2 dny, 23:39: sklamal :-D typicky fanousek united,ktery neumi ani psat
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 23:49: Uklidni se, ty taky nemáš zrovna nejlepší pravopis.
M0rb1D4S's avatar
[reagovatreply] M0rb1D4S Před 2 dny, 23:52: Zrovna když se podívám jenom na tvůj nick tak mě napadá: "Jak může zrovna on poučovat o pravopise."
[reagovatreply] M.United Včera, 00:11: ježiš tak se neposer ty einsteine(ajnštajne)kdybys náhodou nevěděl jak se to čte,tys ses nikdy nesplet co?
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 00:23: Ne, on je dokonalost sama, pozor na něj ... Naše hvězda !
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 11:13: ja tak nejak furt nechapu nakup younga na jeho post mate velke mnozstvi hracu jinak se vam ty vase posily vyvedli jak financne tak i podle kvality hracu..
[reagovatreply] kOblich Před 2 dny, 22:48: pokud neprijdou posily,tak budem radi za lm!!! united,city i arsenal nam daji na prdel a liverpool bude taky nebezpecnej lidi
pichy.cfc's avatar
[reagovatreply] pichy.cfc Před 2 dny, 23:07: Nejde o jména jde o tým a ten my máme skvělý. Super parta a navíc je dlouho pohromadě, to tomu jen prospívá. Myslím, že i bez posil a jsme jedním s největších aspirantů na titul, ikdyž by asi aspoň 1-2 posily přijít měli. A to nějaký tvůrce hry (Modrič/Sneijder) a křidlo (Johnson/ikdyž Mancini řekl, že není na prodej/ nebo Hazard).

To je můj názor.

Potom by mohla být základní sestava takto :

Ivanovič(Boss), Luiz(Alex), Terry, A.Cole (jeden z mladíků)
Ramires(Benayoun), Modrič(Obi/Ess), Lampard (Josh)
Johnson/Hazard(Malouda), Drogba(Kalou), Torres ( Sturridge)
[reagovatreply] kOblich Před 2 dny, 23:18: Hazarda neprodaji!! sem s nim cetl rozhovor,tak preferuje spanelskou ligu a v anglii ma rad Arsenal
[reagovatreply] prot1 Včera, 09:57: a hlavně prodali Gervinha a řekli že pustí max jednoho z dvojice Gervinho/Hazard!!
[reagovatreply] Haja Před 2 dny, 23:12: jako nas sejme aji wigan wolwes vsichni dobre posili a nam daji na prdel na toz tottenham to bude sileny mame sami dementy v tymu a trenera ktere vylezl s plinek a nic jeste nedokazal a mohl by hrat v arsenalu keter nam da minimalne bura nemluvne potom o city ktery furt nakupuje a ma tolik hvezd ze nemusijou ani hrat a uz vyhrali,a potom liverpool a jejich gerrard co dva roky marodi tak nam tam da milion golu... atd strasny.Arsenal se nechytne nema playmakery,cesc uplne v hajzlu a nasri bude nasrane a posle to do prdele liverpool jo bude ostre ale jeste ne tak,city bude opet rado za 3 flek opet to proste bude Manu a chelsea
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 23:21: Doufam ze je tohle nejaka provokace fanouska jinyho tymu a ne fanousek Chelsea , protoze to uz je moc :D
[reagovatreply] kOblich Před 2 dny, 23:22: jako letos ze? dlouhou dobu sme se divali arsenalu s united na prdel,to same i city nas predbehlo!!
[reagovatreply] Haja Včera, 00:53: a ja mel celou dobu za to ze sme skoncili druzi,a s tim co sme predvadeli se jeste divim takze asi tak...
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Před 2 dny, 23:25: Na tuhle šílenost bych potřeboval překladač ... Na facku.
[reagovatreply] Haja Včera, 00:55: asi 3/4 komentu je ironie kdyby to nekdo nepochopil polovina lidi tady fnuka jak mame kadr na prd atd.. ti dva to nejspis nepochopili nebo ja nepochopil je nebo proste nevim
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 01:46: Já spíš nepochopil, proč píšeš jako prase, po kterém to nejde absolutně přečíst.
[reagovatreply] Haja Včera, 10:25: pokud si neumis dolozit banality jako vymeneni pismenek carek velkych pismen tak to neni muj problem ale tvuj tady nedavam zadost o vypoved a holt s CJ sem nikdy nebyl ten nejlepsi ale resit todle na diskuzi o fotbale mne prijde trosku mimo misu,vim reprezuntuji tim neco ze sebe,urcity schopnosti ale v tomhle pripade me to pride opravdu zybtecny.
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 10:42: Kdyby si to napsal tak jako teď, tak samozřejmě problém nemám. Normálně píšeš celkem dobře ale v tom tvém ironickém příspěvku je to hnus.
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Před 2 dny, 23:08: Tady jsou věkové průměry týmů v Premier League, protože se nelíbí, že se o našem týmu mluví jako o přestárlém a podobně.

Stoke City. 28,4
Bolton. 27,9
Everton. 27,7
QPR. 27,7
Fulham. 27,5
Tottenham. 27,3
Blackburn. 27,1
Aston Villa. 26,7
Wigan. 26,7
CHELSEA. 26,6
WBA. 26,5
Liverpool. 26,4
Manchester City. 26,2
Wolves. 26,0
Sunderland. 25,6
Newcastle United. 25,5
Manchester United. 25,4
Swansea City. 25,3
Arsenal. 24,8
Norwich City. 24,8

[reagovatreply] blue fan Před 2 dny, 23:22: toje tim žee tam jsou samí naše 19 a 18 :DDDD
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler Před 2 dny, 23:22: No ale vsichni nasi hlavni konkurenti ten tym maj mladsi to zaprve.
A za druhe u nas je problem ze mame hodne hracu pres 30 a pak zase mladiky okolo 20. Chtelo by to mit vic hracu v idealnim veku okolo tech 25-26.
[reagovatreply] Rock Před 2 dny, 23:26: Jen ne Kaká!není to nic osobního,ale je věčně zraněný ve Španělsku a v Anglii to lepší nebude.Navíc jeho věk(29 let) je další překážka.Josh by strádal kvůli němu.
[reagovatreply] kOblich Před 2 dny, 23:32: aspon by zapadl mezi nase duchodce :D jeste,ze mame tak dobrou obranu,na ktere to mame zalozene,protoze ta nase zaloha je hodne laboucka proti tem top klubum v evrope
[reagovatreply] Horvycz Před 2 dny, 23:30: nwm proc rikas idealni vek 25 kdyz treba drogba mel nej.sezonu v 32 letech nebo giggs,van der sar,terry atd...
[reagovatreply] T-scar Včera, 00:04: Tady je něco, u čeho můžete trávit čas místo věčnýho spamování tady:
http://www.rock1053.com/pages/virtualgirlfriend/virtualgirlfriend.html
Blíž realitě se spousta z vás jen tak nedostane a mě nebaví číst to samý den za dnem.
cafik's avatar
[reagovatreply] cafik Včera, 00:18: ježiš co to je za píčovinu..
[reagovatreply] T-scar Včera, 01:11: Nestěžuj si a buď rád, že máš konečně holku :D
Mickee.'s avatar
[reagovatreply] Mickee. Včera, 00:40: Jak se tady pročítám diskuzí, tak je mi opravdu k pláči. Nevím kolik vám je, ale některé ty vaše výroky jsou na úrovni 12-ti letých dětí. Hleďte na to trochu reálně, tohle není žádnej football manager :-). Manchester city sice podepisuje jednu hvězdu za druhou, ale ten jejich kádr je tak nesmyslně nabitý, že jim to prostě nemůže fungovat raz dva (navíc s takovými invidualitami jako je Balotelli). A s tím že potřebujeme posily? 99% všech klubů na světě nám může závidět náš kádr. Tenhle tým by měl být schopný bojovat o to nejlepší. A myslím, že trenér jako André Villas-Boas má o něm velmi dobrý obrázek a ví čeho je schopen. Pokud budeme potřebovat posilu, posila přijde. Já jsem naopak rád, že neutrácíme nějaké šílené, nesmyslné peníze, jako třeba za Torrese. Jen ať dostají šanci mladí. Kádr máme skvěle vyváženej zkušenostma a mladejma talentama. Nebojím se o to, že letos neuspějí.
[reagovatreply] Rock Včera, 00:48: Kádr,tak jak je na ligu stačí ostatně jako každý rok,ale na úspěch v LM už ne.
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley Včera, 00:50: Stačil by podle mě ten Modrič...
[reagovatreply] T-scar Včera, 01:10: Pořád stejný lidi s pořád stejnými komentáři. Nevzali jste si absolutně nic od toho nespočtu lidí, co s vámi nesouhlasili a udali argumenty. A pořád v podstatě reagujete na to samý. Má to smysl?
Absolutně nic nemám proti Mickeeho příspěvku. Jen pro upřesnění.
[reagovatreply] kOblich Včera, 01:11: podivej se,jak sme vypadali,kdyz sme hrali proti united nebo arsenalu,ti nas uplne prehravali a delali z nas sasky! a hlavni duvod je,ze maji zalohu na jinem levelu!! :(
[reagovatreply] pa3x Včera, 07:10: Ked citam vas komentare tak mi to je na smiech.....vsetci chcete od AVB aby hned priviedol Modrića, Johnsona a Nasriho....ale neviem ako by ste ich chceli zapracovat do systemu 4-3-3 + chcete v zakladnej aj Lampsa Josha Benayouna Ramiresa a + Bizona ked sa vylieci......neviem ako chcete do systemu kde su 3 zaloznici zapracovat 8! záloznikov........ja na to mam svoj nazor.....zalohu by som nechal tak ako je ale priviedol by som Nasriho pretoze nieje predrazeny (25 mil.) ja si myslim ze ak by sme priviedly iba jeho je to uspech a sam by som tu zalohu vydel rad takto: Ramires (Benayoun) - Nasri - Lamps (Josh)
a v tomto so mnou nebudete suhlasit ale ja by som Bizona predal.......po tej operacii kolena to uz nieje ten Bizon akeho sme poznali
[reagovatreply] kOblich Včera, 08:23: todle uz snat nemyslis vazne!! ja bich chtel taky nasriho ale on by k nam nesel ani by nam ho neprodaly ale to nevadi protoze CFC!!
[reagovatreply] pa3x Včera, 08:47: ja si myslim ze keby sme im dali na vymenu Alexa tak by nam ho mozno dali
[reagovatreply] kOblich Včera, 08:55: kdyz pusti fabregase tak urcite nepusti i nasriho to by ho fanousci zabily!! a s tim stoperem nevim ale chcou spis jagielku nebo cahilla
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 09:06: Prosím tě přestaň psát.
[reagovatreply] kOblich Včera, 09:14: proc bich nemel psat? rozumis tomu snad vic?
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 09:32: 1. píše se bych, 2. píše se snad, 3. oni neprodali, tvrdé y tam nepatří, není to ženský klub, 4. fanoušci nezabili, tam taky nepatří tvrdé y
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 09:33: A vzhledem k tomu, že píšeš jak nějaký nevzdělaný blb, tak bych se vsadil, že tomu rozumím více.
Dejf's avatar
[reagovatreply] Dejf Včera, 13:21: Ty seš taky dobrej jantar. Nahoře děláš chytrýho a vyučuješ pravopis a sám máš v tomhle příspěvku pár chyb. Takže příště zalez zpátky do jeskyně a buď ticho
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 08:50: Bohužel Nasri je pro letošek asi jen sen, protože prý zůstává v Arsenalu a jeho vedení bude radši riskovat, že odejde za rok zadarmo než aby ho prodávali. Bizona a prodat? Si se bláznil! Dobře možná již není takovej Bizon, jakýho známe, ale je to stále skvělý hráč, který je pro tým neuvěřitelně platný! Je důležitý!
[reagovatreply] palach Včera, 07:46: 4 pa3x- to je super že to vidíš s tvrdým :-D :-D:-D
[reagovatreply] pa3x Včera, 08:03: tak sry ale mali by ste sa zamyslat nad obsahom tych slov a nie nad gramatickymi chybami
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 09:08: Jak se chceš zamyslet nad obsahem někoho, kdo píše hůř jak žák 1. třídy ZŠ? S tvým pravopisem tě tu nemůže nikdo brát vážně.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 08:52: ja nwm, proc se nesoustredime treba na marina, je mladej, rychlej, technicky vybavenej a narozdil treba od anelky umi prejit jeden na jednoho a zrychlit hru, pro me idealni kridlo
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 08:54: Dyť taky Nico není křídlo, ale hroťák, takže je to celkem logický. ;)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 09:00: ale stejne i na hrotu vsechno zpomaluje uz neni tak dobry jako marin, protoze marina jsem videl hrat minuly rok LM a byl to tahoun werderu, a stejne by urcite avb nasazoval anelku na kridlo, kdyz bude paktikovat 4-3-3 a drogba nebo torres jsou utocnici uplne jineho kalibru a sturridge bych nasazoval misto maloudy
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 09:03: No, to že byl tahounem neznámá, že by to automaticky přenesl do letoška a do Chelsea. A Malouda hrát určitě bude ať se ti to líbí nebo né. Já s tím nemám nejmenší problém.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 09:07: ja jo, je to turista a v priprave hraje uplny kulovi a my kridlo potrebujem at se ti to libi nebo ne a marina by nestal mnoho a je rozhodne kvalitnejsi nez turista malouda
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 09:11: Jak jsem již kdysi říkal: "Nesuďte jen podle přípravy."
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 09:19: on celou 2. polovinu sezony byl turista a ze byl nejlepsi strelec, to nic nezachranuje, protoze drogba a lampi byli out
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 09:23: Turista :). Plante sorry, ale citím z tebe silnou zaujatost vůči Anelkovi a Maloudovi.
[reagovatreply] AVB-CFC Včera, 09:30: Turista to byl i didi který jenom chodil ale Plant z Anelkou má pravdu on jenom zpomaluje akce ale tak tědka hraje dobře tak uvidíme
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 09:35: prave ja anelku a maloudu u nas nechtel misto nich jsem chtel nekoho jineho, ted bych je dal pryc a dal sanci nekomu jinemu a mladsimu, proto bych kaoupil marina, ktery by byl za hubicku a utok by byl marin-torres-sturridge
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 09:41: Holt, je to jen věc názoru a v tomhle se spolu asi neshodneme. :)
[reagovatreply] kOblich Včera, 10:18: hrat marin-torres-sturridge? ses zblaznil,to bysme meli problem porazit i wigan :(
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 10:25: co to meles, vzdyt by to byl utok jako prase, koho by si chtel na kridlo drogbu, anelku, maloudu, kaloua? marin ma kvality, aby byl vynikajici kridlo, uz ti par lidi rikalo, ze meles nesmysly, tak se zklidni
[reagovatreply] kOblich Včera, 10:28: tak porovnej marin-torres jedno gol a sturrige s young-rooney-nani blazne :-D
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 10:55: prave ze srovnatelny, vzdyt marin a sturridge jsou podobni jako nani a young ty vole, ale je to stejne jedno, protoze nase vedeni takoveho hrace neprivede, protoze na jejich vkus je moc vyhodnej :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 11:10: aha, takže ty uř víš, že útok Marin-Torres-Danny dá 1 gol ?? Hmm tak to si frajer :)) Smekám před tebou :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 11:31: ne ze daji jeden gol,ale ze torres je jedno-gol.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 11:39: dalsi, ktery neveri toresovi, kdybys pochopil, ze on potrebuje prostor a sebeduveru a to hlavni, poradne prihravky jeho konto je mnohem vyssi, takze si toho jedno gola nech
[reagovatreply] kOblich Včera, 11:45: na to narazim.. on potrebuje k sobe vhodne kridla a herni system,ktery by mu sedel,pak by to mohlo byt o necem jinem.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 11:47: a ty mslis, ze marin neni vhodne kridlo? ja si tedy myslim, ze se v poho vyrovna takovemu youngovi nebo pedrovi nebo wallcotovi
[reagovatreply] sakal67 Včera, 09:48: Obránce Chelsea Alex má mnoho nápadníků. Podle listu Daily Mail je 29letý Brazilec aktuálně v hledáčku Zenitu Petrohrad, Juventusu, Realu Madrid a Bayernu Mnichov.
[reagovatreply] stew0.sv Včera, 10:18: mne by postačil aj ten mladik Canales :)
lukas8's avatar
[reagovatreply] lukas8 Včera, 10:27: Ses ZBLÁZNIL NE ? Žádný hráče od Mourinha ! Tohle má připrevený pro Valencii která chce Canelese : Caneles je pro Valencii strašně nevýhodný. 100% platu plus 2 mil. za hostování, nemůže hrát 2 roky proti Realu v žádný soutěži, klauzule za 12M s tím, že ho může Real kdykoli odkoupit zpět za 18M
[reagovatreply] kOblich Včera, 10:26: Chelsea zaslala Arsenalu oficiální nabídku za založníka Samira Nasriho ve výši 20 mil. liber + Alexe s Essienem jako výměnu. zdroj HopiPopisoccer.co.uk
[reagovatreply] hanzi Včera, 10:36: 1. tvůj zdroj nefunguje, 2. ten zdroj znáš asi jen ty a 3. je to píčovina jak mraky
lukas8's avatar
[reagovatreply] lukas8 Včera, 10:38: Po ráno tu jsou vždycky největši kidy než se rozkoukaj :D
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 10:37: To je, ale kravina. Nechápu proč sem dáváš takový nesmysli.
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Dnes, 18:19: ja som sa normalne rozosmial ked som si to precital.Ved ak to vsetko zratas bolo by to asi 70-80 mega za Nasriho:DD A este Essiena :D to urcite
[reagovatreply] gangger Včera, 10:43: Totální blábol, když si to sečteš, tak ti to dává minimálně 50milionů a to pozor, beru spodní hranice Essových a Alexových přestupových hodnot, bereme-li v potaz končící Nasriho smlouvu, tak jeho hodnota je poloviční.
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 10:50: Víš, vlevo je taková modrá šipka a u ní "reagovat".
[reagovatreply] 26Terry Včera, 10:54: Musíme kúpiť predovšetkým krídla. Je dosť smutné, že taký tým ako mi má iba jedno klasické krídlo a aj to len Maloudu. Kde tie časy ked sme mali na krídlach hráčov ako : Duff, Cole, Robben, SWP. Ked chceme g´hrať 4-3-3, tak potrebujeme dve klasické rýchle krídla. Len na porovnanie aké krídla má konkurencia :
Man Utd : Nani, Young, Park, Obertan, Giggs
Man City : Silva, Johnson, SWP,
Tottenham : Bale, Lennon
Arsenal : Arshavin, Wallcot, Gervinho, sčasti aj Nasri
Liverpool : Maxi, Cole, Downing

bral som do úvahy iba klasické krídla,
[reagovatreply] kOblich Včera, 11:07: videl sem hrat toho Miyachiho z Arsenalu a to bude kridlo jako hrom,rychlostne skoro jak Walcott,ale ma o dost lepsi techniku..ten by nam chudaka Bosingwu ubehal uz o polocase! my radsi budem hrat na kridle s Anelkou
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 11:45: kdyz uz ses i u city, tak na kridle muze hrat i tevez nebo aguero
[reagovatreply] Kokoliko Včera, 13:34: Gervinho klasické krídlo jak hova.do..
[reagovatreply] Monster Včera, 10:58: prostě se s tím smířte že MOŽNÁ žádné posily nepříjdou AVB zapracuje mceachrana a sturridge. Jsem za to rád sice možná nic nevyhrajem ale mě je to jedno bude mi stačit když budem hrát atraktivně, zapracujem mladíky pro budoucí ročníky
[reagovatreply] 26Terry Včera, 11:00: podľa mňa ked nič nevyhrá tak ho zasa vykopnú zasa mu vyplatia tučné odstupné. Ved to čo sme mi nechali na odstupnom za Joseho, LFS A Carlovi by kľudne stačilo aj na dvoch Modričov.
[reagovatreply] 26Terry Včera, 11:00: podľa mňa ked nič nevyhrá tak ho zasa vykopnú zasa mu vyplatia tučné odstupné. Ved to čo sme mi nechali na odstupnom za Joseho, LFS A Carlovi by kľudne stačilo aj na dvoch Modričov.
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 11:14: no tak oni jeste ten plati carlovi takze ono to vysplha na pekny balik a to mas pravdu za to bychom mohli koupit i dva hrace
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 11:35: A do loňského léta se platilo přes 5 mil. € ročně Mourinhovi :)
[reagovatreply] Monster Včera, 11:39: snad se roman ponaučí AVB stál 15 mega a má určitě ve smlouvě nějaké odstupné
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 11:43: nojo abramovic ma prachy muze si delat co chce..bohuzel nam uz vyhodil nekolik schopnych koucu kteri by tu prinesli tu tolik potrebnou stabilitu ale nejde pokazde vyhrat trofej bohuzel to roman nechape zatim
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 12:04: http://www.eurofotbal.cz/clanky/balotellimu-se-styska-rad-by-do-italie-154879/

Hahaha to je kre.tén :DD
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 12:09: je to vylizanec :D
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 12:35: Tevéz 2. :D
[reagovatreply] Teček Včera, 12:33: http://chelseafc.cz/item/blues-videa-58-the-double
Hodně dobrý video i když je to z konkurenčního webu tak jedno z nejlepších videii o Chelsea co sem kdy vyděl a nebylo by špatné kdyby redaktoři jeddnou za čas udělali nějaký video
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 12:38: jak sem videl carla bylo mi ho strasne lito:((jinak ma pravduu
[reagovatreply] kOblich Včera, 12:42:
Chelsea zvýšila nabídku pro Tottenham, odkud chce koupit záložníka Luku Modriče. Za chorvatského reprezentanta nabízí už 30 milionů liber, což je v přepočtu asi 830 milionů korun.
toho zmetka v chelsea nechci
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 12:44: Jakýho zmetka ?? Každej tvůj komentář je úplná píčovina, tak radší nic nepiš!! Díky.
[reagovatreply] Teček Včera, 12:44: Jak můžeš říct zmetka ty asi vážně nerozumíš fotbalu Modrič takovou cenu určitě má neli vyší tak se sklidni.Jo a mimochodem vyděl si ho někdy hrát ty hvězdo
[reagovatreply] kOblich Včera, 12:56: my potrebujem borce jako je sneijder,jinak zas nic nevyhrajem!!
[reagovatreply] AVB-CFC Včera, 12:58: tvl Modrič je na stejný urovni jak v Snejder on a van der vart táhnout city + Bale a Snejder chce plat 200 tisíc a toje hodně i na City
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 13:07: Modrič s VdV táhnou City jo? Ty budeš expert na úrovni kOblicha.
[reagovatreply] sheva7 Včera, 16:32: nesranduj snejder je ovela lepsi hrac ako modric ovela lepsi
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 12:59: Aha takže Modrič ti není dost dobrej jo ? :D A nechceš náhodou Iniestu ? :D
[reagovatreply] AVB-CFC Včera, 13:05: tos myslel na mně nebo na kobliha ?????
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:07: na kobliha
[reagovatreply] Teček Včera, 12:43: http://www.fotbalportal.cz/anglie/premier-league/25970-sergio-aguero-prozradil-kdo-ho-presvedcil-prestoupit-do-manchesteru-city-/
[reagovatreply] AVB-CFC Včera, 12:48: škoda že neposlechl Forlaná ale tak už to je jedno ale že šel do city tak umně hodně klesl
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 12:55: Přesně, u mě taky klesl...
El Paulo's avatar
[reagovatreply] El Paulo Včera, 12:56: hoši nechcete někdo koupit podpiskartu Davida Horejše nebo Martina Vozábala nebo Iva Táborskýho nebo Karla Poborskýho a nebo podpis na tácku Davida Lafaty?
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:03: Mohli by sme im dať za Modriča 35 mega + dajaký náš hráč. Pochopte Modrič je pre nich kľúčový toho len tak nepredajú. Najradšej by som im dal Drogbu alebo Alexa.
[reagovatreply] hanzi Včera, 13:05: Drogbu? Alexe? ty ses musel asi zbláznit... Drogba je jedn z největších postav v CFC, ten tady kariéru zakončí... Alexe? to by byla škoda pouštět takového stopera
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:05: No tak to je teda fakt super nápad (ironie), že jim chceš dát hráče z naší základní sestavy :)
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:09: prečo ked sa vráti Luiz tak fakt pochybujem, že by hral Alex a Drogbu máme možnosť posledný rok speňažiť inak nám odíde zadarmo.
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:12: A když se jeden z nich zraní?? Ty fakt nepřemýšlíš!! Luiz a Alex se budou střídat!! A jak Drogbu zpěněžit ?? On tu ukončí kariéru! Bude podpisovat novou smlouvu do roku 2013.
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 13:13: Bude? A co když se rozhodne jinak? Co když příjde ještě Lukaku a on se najednou stane až třetím hrotem?
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:15: Lukaku má do Drogby ještě daleko, takže třetím hrotem by byl těžko :)
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 13:18: Jo vlastně, Drogba minulou sezonu nasázel 50 branek, jeho spolupráce s Torresem klapala a o přínosu pro tým ani nemluvím. Navíc je to stále mladý hráč.
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:22: Proč se díváš na minulost ?? To, že jim to minulou sezonu neklapalo neznamená, že jim to nebude klapat následující sezonu!
[reagovatreply] kOblich Včera, 13:24: to neni plaistation voe
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 13:27: laskave se podivej na ostatni velkokluby sveta..hraci tam maj 35 let a patri mezi nejlepsi v tymu..neznamena ze kdyz mu jedna neklapne musise hned prodat
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:32: povedz mi jedného hráča 35 a viac ročného okrem Giggsa a Zanettiho ktorý hraje kľúčovú úlohu vo veľko kluboch. Arsenal, Liverpool, Man City nemajú žiadneho takto starého hráča Barcelona a Real Madrid tak isto, všetci omladzujú. Dokonca aj AC Miláno už začalo omladzovať.
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 13:38: van der sar treba?je jich vic ne treba 35tnici ale paulo scholes taky nebyl nejmladsi a aj kdyz se mu nedarilo ferguson ho tam mel furt na soupicce..
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:41: brankárov nerátam to sú osobitná kategória tí môžu hrať aj po štyridsiatke ako Lehmann, Friedl a spol. a Scholes už v poslednej sezóne viac sedel než hral.
[reagovatreply] kOblich Včera, 13:41: je rosdil brankar a hrac z pole!!
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:46: Kurňa ty nás učíš nějakej novej jazyk nebo co ? :D
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 13:43: Jenže když budeme mít tým založený na 35letých hráčích, těžko budou stíhat mladým dravcům z ManC, ManU, Barce, Realu. AC Milán neodhadl tu správnou chvíli, kdy mají obměnit kádr a byl 7 roků bez titulu. To bych chtěl?
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 13:44: Prosím tě, já myslím, že si dnešními komentáři už dokázal, že tvoje inteligence není valné úrovně, tak už se neztrapňuj.
[reagovatreply] kOblich Včera, 13:52: ty ses odbornik jakse patri..nase nejlepsiho utocnika bys vyhodil
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:01: nejlepsiho, vzdyt v ty priprave hral sobecky, torres ho uplne zastinil, drogba byl nevyraznej, sice dal spravne jedne gol, ale to bylo dorazeni do brany, jinak nic nepredvedl, naproti tomu torres, ten byl aktivni a dal dva goly a zaridil jeste jeden, zapojoval se do kombinace a dokonce se vracel a vybojovaval mice, coz drogba vubec nedelal, torres je momentalne lepsi
[reagovatreply] Teček Včera, 14:12: Plante naprosto souhlasím je vydět že kOblich tomu rozumí jak prase a sleduje každý zápas:-)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:13: diky, libil by se ti tu marin, mmne jo, protoze je to kridlo, ktere potrebujeme
[reagovatreply] Teček Včera, 15:09: Marina sleduji už dlouho a přijde mi hodně dobrý jako takový druhý Ozil a kdyby došel jen Marin nebo Modrič tak bych nebyl vůbec naštvaný jedna taková posila by podle mě stačila.Ale nejvíc jsem tu chtěl stejně Aguera a koho ty?
[reagovatreply] Teček Včera, 15:11: A zajímame se vůbec o toho Marina?
[reagovatreply] Teček Včera, 15:11: A zajímame se vůbec o toho Marina?
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 13:44: nechci se hadat, ale cfc05 ma pravdu, drogba uz by mohl odejit, v priprave mi prisel takovy jalovy, nekdy hral sobecky, misto, aby prihral torresovi, tak nesmyslne pali z jednoho kroku z obrovske dalky, mam didiho rad a ocenuji tu jeho pusobeni, udelal tu velky kus prace, ale preci jenom, dneska uz by brzdil akorat torrese, ten se mi v priprave zdal lepsi, mnohem lepsi, jestli nebude torres utocnik 1 jako v liverpoolu, tak to nebude uz ten torres, ktereho zname, on potrebuje prostor a sebeduveru, nebavim se o prihravkach, takze bych didiho prodal nebo pridal k nejakemu kaufu, treba modric, to same se tyka anelky nebo maloudy, ty uz podle me brani v rozletu mladsim, treba sturridgovi nebo kdybychom koupili lukaka, tak lukakovi, ktereho bych videl jako nahradu za drogbu, takze ja bych tyhle tri prodal a misto nich koupil modrice + kridlo, treba marin nebo nasri nebo douglas costa a lukaka, je to jen muj nazor, nechci se s nikym hadat
[reagovatreply] Monster Včera, 13:15: hlavně že je alex lepší v obraně co?
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 13:28: Díky bohu, že tyhle záležitosti okolo hráčů nemáš na starost právě ty!
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:14: Musíme povykopávať niektorých starých hráčov ako Anelka, Malouda, Drogba, Ferreira vraj jeho cena je len 1,3 mil. libier a stále klesá raz som si to čítal na premierleague.cz Ved to nie je normálne aby sme stále už piatu alebo šiestu sezónu po sebe míňali na platy hráčov najviac z celej PL. Taký Ferreira má na chybu 60 000 libier týždenne a aj tak bude hrať len v FA CUPE alebo v Curling Cupe a takých starcov tam je viac. Ani sa nečudujem tým mladíkom, že zdrhajú ako sa len dá, ked toto vidia.
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:17: Piš tady furt co musíme :) Oni to určitě naši páni z vedení čtou =)
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 13:31: Víte co? Brknu Romanovi, že tu má nějakou zprávu a strejda Google mu to přeloží.
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:16: A to som ani nespomenul koľko musí brať taký Anelka, Malouda, Drogba berie 130 000 libier týždenne a keby náhodou podpísal novú zmluvu tak by určite šiel s platom dole ale pochybujem, že by to bolo pod 100 000 týždenne.
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:19: nechápem polovica webu tu chce kvalitného hráča za malé peniaze. To je podľa mňa totálne bláznivé. Ked MAN CITY dá skoro 40 mega za Aguera tak mi dáme asi tiež minimálne takých 40 mega za Modriča
[reagovatreply] lampard1311 Včera, 13:26: http://sportky.topky.sk/c/69372/forlan-nie-je-nadseny-z-prestupu-aguera ...este aj Forlan mu radi ze mal ist do chelsea
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 13:32: tak ja myslim ze by byl nejradsi kdyby sel do united :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:33: Tak to je jasný když tam hrál.
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 13:51: Jediný co momentálně potřebujem je křídlo. Bastos, Marin, Mata, Hazard...
[reagovatreply] kOblich Včera, 13:53: neasi ale na posledni dva zapomen ;)
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 13:54: proc? kdybychom nespali a nabidli jim to tak mata je nas
[reagovatreply] kOblich Včera, 13:56: ten je domluvenej s Arsenalem. Hazarda nepusti,jelikoz uz pustili Gervinha a navic neni delany pro fotbal,co hraje Chelsea,to uz spis pro gunners... ale treba mne cfc05 opravi :))
[reagovatreply] 26Terry Včera, 13:56: Hazarda nezískame určite, pretože Lille oznámilo, že po odchodu Gervinha nemieni predávať aj Hazarda a oslabiť sa tak na LM, s Matom rokuje Arsenal a Marina a Bastosa s takýmto vyčkávaním vyfúkne konkurencia.
[reagovatreply] slim.torrrr Včera, 13:55: Latest news: Chelsea se překvapivě zajímavá o uživatele stránek chelsea-fc.cz kOblich, ten by měl řídit přestupovou politiku klubu po Gourlayovi.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 13:56: to bude vypadat, jeste spatne napise hracovo jmeno a spatnou smlouvu :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:04: ja pisu jmena hracu zpravne!! jestli ne tak dokas
Wailon's avatar
[reagovatreply] Wailon Včera, 14:06: Ano, dokaS to!! :D
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:06: napsal jsi sturridge sturrige, ale to je jedno, tve nazory jsou hodne divne, nic proti tobe a jeste neco SPRÁVNĚ! :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:11: s tim sturridgem to byl pouze preklep,jinak se vsadim ze mam vedsi prehlet od eu fotbale nez vetsina tady
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:12: a ze z tech tvych komentu to neni moc videt :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:16: tak ja tady nepisu ho*na,jak nekteri,ze prijde nasri,lukaku,hazard,mata,kdyz je jasne ze z tehlech hracu nikdo neprijde
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:17: no, ale pises jina ho*na :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:19: proto se ptam jake fotbalove nesmysly? a to s tim drogbou..je to jen priprava .)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:23: priprava, to uz predvadel posledni zapasy v minule sezone a porad priprava a priprava..., jaktoze torres hraje daleko lip a neni takovy sobec, proste drogba podle me uz neni pro nas utocnik 1, hraje na muj vkus sobecky, trochu mi pripomina c. ronalda v manutd
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:20: prehled se pise s d, hele chci se te zeptat, neznas tady cloveka jmenem nalevka, ja jen ze byste si asi hodne rozumeli :D
cafik's avatar
[reagovatreply] cafik Včera, 14:37: no přehleT určitě máš no...
[reagovatreply] T-scar Včera, 14:07: Já četl jen tenhle tvůj komentář a v něm jsi dokázal, že neumíš česky.
Wailon's avatar
[reagovatreply] Wailon Včera, 14:10: A nevím co je důležitější, jestli psát dobře jména hráčů nebo mít dobrou češtinu :)
Wailon's avatar
[reagovatreply] Wailon Včera, 14:10: A nevím co je důležitější, jestli psát dobře jména hráčů nebo mít dobrou češtinu :)
[reagovatreply] slim.torrrr Včera, 14:10: Správně, nic proti tobě, ale čtu tady tvoje komenty a jsou to žvásty
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:11: ktery napriklad?
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:16: no tak treba, ze drogba je momentalne nas nejlepsi utocnik, je videt, ze jsi hodne koukal na posledni zapasy chelsea a videl drogbovy vykony
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:20: Plante, teď s tebou musím souhlasit.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:20: diky konecne! :D
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:22: Taky si říkám. :D
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:24: ale asi je to pravda, ne, hele libil by se ti tu marin? podle me idelani kridlo a byl by to urcite vyhodny kauf
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:26: Víš, já ho nikdy neviděl hrát, takže to nemůžu posoudit.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:27: aha, trochu prirovnam, hraje jako messi, akorat je to pravak
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:30: Hm dobrý, má čich na góly?
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:32: pust si ho na videu, aby se mu v budoucnu nevyrovnal, protoze u nas by mel kvalitnejsi spoluhrace a cich na goly rozhodne ma, inu podivej se na video
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:28: http://www.youtube.com/watch?v=pcXx40ZgPE4
tady ho mas v minuly sezone
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:37: Hm, moc dobrej hráč. Má pěkný technický střely i pumelice. Dokáže si dojít pro faul, moc dobrý pohyb, spracování míče. :)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:38: idealni ne, stejny jako messi, toho presne potrebujeme, to by se pak nandovi hralo, co?
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:41: Já bych ho teda bral, rozhodně. :)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:43: urcite, nestal by 50 micu a je mladej, myslim, ze v budoucnu by se vyrovnal messimu
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:45: No jo, ale zbejvá otázka jestli by měla o něj Chelsea zájem.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:50: njn, vidis, o takove hrace se nezajimame, my se musime zajimat o predrazeneho pastoreho, to je k placi
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 14:24: Který například ? Když projedu tvé komentáře v tomhle článku, minimálně 5 jsou totální blbost.

První blbost "pokud neprijdou posily,tak budem radi za lm!!! united,city i arsenal nam daji na prdel a liverpool bude taky nebezpecnej lidi"

Druhá blbost "dlouhou dobu sme se divali arsenalu s united na prdel,to same i city nas predbehlo!! "

Třetí blbost "aspon by zapadl mezi nase duchodce :D jeste,ze mame tak dobrou obranu,na ktere to mame zalozene,protoze ta nase zaloha je hodne laboucka proti tem top klubum v evrope"

Čtvrtá blbost "podivej se,jak sme vypadali,kdyz sme hrali proti united nebo arsenalu,ti nas uplne prehravali a delali z nas sasky! a hlavni duvod je,ze maji zalohu na jinem levelu!! :("

A největší blbost, číslo Pět "Chelsea zaslala Arsenalu oficiální nabídku za založníka Samira Nasriho ve výši 20 mil. liber + Alexe s Essienem jako výměnu. zdroj HopiPopisoccer.co.uk"


Stačí nebo chceš ještě důvody ?
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:25: to si zabil :D
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:28: Báječné shrnutí. :D
[reagovatreply] slim.torrrr Včera, 14:29: Ten hopipopisoccer je co za zdroj? :D
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 14:33: Nezná ho ani google, takže je to jen fiktivní zdroj našeho koblížka ...
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:34: zajimalo by me, jestli je s marmeladou nebo s cokoladou, teuko rict :D
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:42: Já mám radši s marmeládou. :D
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:44: ja s cokoladou, ale on nema snad ani jedno :D
[reagovatreply] kOblich Včera, 14:33: 1) united dobre posily a jak sem je videl,tak budou jeste silnejsi nez minulou sezonu.o čity se je netreba bavit..arsenal pokud privede toho stopera,tak bude taky lepsi,navic jsou fotbalove nejlepsi z cele ligy,dekujme ze je wenger takovy babrak,ze z toho potencialu nevyzdime vic.liverpool taky hodne posilil.
2)chces snat rict,ze sme nebyli vetsinu sezony za arsenalem a united?
3) chelsea je znama hlavne svou obranou.
4)zapomnel si na posledni zapas s arsenalem,kdy sme byli radi za 3goly??
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:49: kObliho vrať se zpět do Supermarketu...
[reagovatreply] Lulinha7 Včera, 14:49: 1)Arsenal bude tak nebo tak slabej a budou rádi za 4 místo. Arsenal rozhodně není fotbalově nejlepší z celé ligy!! Liverpool nad ním se můžu jenom pousmát. MAjí slabou obranu. Downing? :D Adam? :D Henderson :D
2) Byli jsme ale skončili jsme před Arsenalem o 2 místa :D což znamená že jsme znatelně lepší tým
3) Chelsea má nejlepší obranu světa
4) rádi za 3 góly. Před tím jsme jim dali 2:0 takže bych to nehrotil. Byli jsme bez formy
[reagovatreply] prot1 Včera, 15:07: výsměch na Downinga?..uakž mi u CFC lepší křídlo než je on a pak se taky třeba zasměju ;)
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc Včera, 14:55: 1). United nakoupili mladého brankáře, to jim může a nemusí vyjít, je to velký risk. Younga sem viděl v přípravě a zatím hooodně slabý. Posily zase tak slavné nejsou. City možná skoupí půl světa, ale to z nich ještě nemusí dělat mistry, co ti říká týmová hra. Liverpool ? Ani omylem, dva hráči tým nedělají. U Arsenalu, jestli jim odejde Fabregas, nebojím se říct, že budou dost v háji. A pokud nepřivedou nějakého obránce, tak nemají vůbec žádnou šanci. Naopak Chelsea, i přes nějaké starší hráče, je dokonale sehraná, záloha možná nebyla kreativní za Ancelottiho, u Boase sem viděl pokrok a to strávil s týmem necelý měsíc! Ještě k tomu nemá Ramirese. Takže prostě Chelsea !

2). Nemůžeš chtít každou sezonu urvat všechny tituly. I přes naši obrovskou půlroční krizi jsme urvali druhé místo, tak nechápu, kde si vzal, že koukáme United, City i Arsenalu na prdel.

3). Já ale neměl na mysli tvou část o obraně, to by souhlasilo. Mluvím o větě "naše záloha je slaboučká" ... To nemůžeš myslet vážně..

4). Jeden zápas nedělá rozdíly mezi týmy. Navíc přišel v nejhorším období, ty by si zase neměl zapomenout na náš první zápas, kdy jsme naopak vyhráli my.

Ještě něco ?
[reagovatreply] Lulinha7 Včera, 14:59: ne asi jak jsem řekl před tebou.
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 14:33: Já bych na něho vůbec nereagoval. Jeho gramatika svědčí o tom ,že to je blbeček a jeho názory mě v tom utvrzují.
[reagovatreply] slim.torrrr Včera, 14:27: třeba i ten, že potřebujem hráče typu Sneijdera, abychom něco vyhráli...s tím jeho platem se nám nesmírně vyplatí. A Modrič, že je zmetek, na to si přišel jak?
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 14:38: K Drogbovi. Vím, že to je ikona klubu, ale pokud se mu podzim nepovede, neváhal bych a v zimě ho prodal. Hráč má mít klubu co dát a Didi toho v poslední době moc nenabídl. Navíc, jestli se rozehraje Torres, tak se pro něho místo v základu stejně nenajde a i pro něho by byla škoda, aby 2 roky seděl. A nesrovnávejte ho třeba s Giggsem, který je sice starší, ale i přes svůj věk je pro United jednoznačným přínosem (vzpomeňte na 3 jarní zápasy jak nám větral obranu)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:43: s drogbou mas pravdu, uz podle me hraje hur, nez nando, pripada mi, jako by chtel vsechno urvat sam, strili z dalky atd., preci jenom, brzdil by nanda a to by nandovi nedelalo dobre, takze bych misto drogby koupil lukaka a daval mu sanci v poharech a na konci zapasu
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 Včera, 15:12: Tak. První půlrok nechat Romela zvyknout v rezervě, v zimě prodat Drogbu a dávat Romelovi pomalu šanci v áčku.
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 15:22: ja bych drogbice prodal rovnou, preci jenom, nedelalo by to dobrotu jak jemu, tak nandovi a romela rovnou zapracovat do acka
[reagovatreply] Lulinha7 Včera, 14:39: jinak na kOblicha: my máme jednu z nejlepších záloh v evropě!! na to jsi zapomněl? Ramires, Lampard, Mikel, Benayoun, Malouda, Essien, McEachran. Jasně chybí nám kreativita někdy ale to se letos zlepší bud s Modričem ale i bez něj! Který tým v premier league má lepší? Arsenal- Možná kreativnější, ale záloha se neposuzuje jen podle toho jestli je kreativnější nebo ne! Liverpool? k smíchu. Man city? promin ale k nasi ma jeste daleko. United? myslím že ta je skoro na naší úrovni. Jediná výhoda mají lepší křídla. Tak bacha co říkáš!
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 14:52: minulou sezonu nam nasi zalohu strcil do kapsi jeden zaloznik a bylo jedno z jakeho je to tymu..to bylo za carla.. a za boase se mi zda ze je tam velke zlepseni o proti minule sezone ve vsech smerech..myslim ze josh tomu dal pekny pruvan a je dulezite mu davat prostor i v prubehu sezony..zadna hostovacka..potrebujem jen kridlo nic vic..misto essiena uz mame nejakeho mladika z barcelony se mi zda i villas to rikal..mikel se mi taky dost libi..
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:56: mas pravdu, chtelo by to poradne kridlo, napadaji me 2 vhodna jmena, marina a nasri, nekde jsem slysel, ze pry dame nabidku 25 micu + nejakeho hrace za nasriho, to neni spatny, kdyz by nevysel ten nasri, tak uz pak ten marin, protoze to bude velky hrac a nestal by mnoho, max 25 mega, ale euro, takze tyhle 2
[reagovatreply] prot1 Včera, 14:59: arsenal má o mnoho lepší zálohu!nevšiml sis že kromě barcy jejich záloha přřehrává uplněk každého?obrana je věc druhá,ale všecí tu děláte jako by chelsea byla pět bezkonkurenční a týmy typu LFC,Arsenal by vlastně neměli dělat problémy..
[reagovatreply] Lulinha7 Včera, 15:02: to tu nikdo neřekl že nebudou dělat problémy ale nemyslíš vážně že záloha arsenalu je lepší než chelsea že ne? Jak už jsem řekl záloha není jenom o útočení! a naše záloha směrem dopředu se mnohem zleošila
[reagovatreply] CECH 1 Včera, 15:03: naprosto souhlasim..
[reagovatreply] prot1 Včera, 15:06: ano myslim to vážně,nebo mi ukaž v čem je CFC záloha převyšuje kromě věku
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 15:07: tak treba lampard je mnohem golovejsi nez fabregas a taky se vraci, esien je zase dric, ktereho oni nemaji, nejaky nafoukany song nebo pako diaby, ty se s esienem nemuzou merit
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 15:08: oprava: essien
[reagovatreply] prot1 Včera, 15:12: golovejsi..ano,protoze strili..ale esi sis nevsim tak fabregas vynika nahrávkama..drice?..wilshere dre dost,song je taktez kvalitni..takze furt nevidim tu prevahu
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 15:18: nidko se z nich nevyrovna essienovi, to je uzasny hrac, on dokaze sbirat mice, tvorit hru, hlavickovat, palit z dalky, tam nikdo takovy univerzal neni, trochu se mu priblizuje akorat wilshere,a ale ess je jinde, song, ze ma kvality, neblbni, vzdyt je to akorat nafoukane, ktry si na neci stezuje
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 15:21: Přesně, Ess to je něco úžasného. :)
Petr-F.L. #8's avatar
[reagovatreply] Petr-F.L. #8 Včera, 14:52: Já teda nevím jestli si nakonec to "ch" dal schválně ,ale nemá tam bejt kOblih? :D
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 14:53: i to je mozny :D
AVB's avatar
[reagovatreply] AVB Včera, 15:13: To je tak, když někdo neumí česky :)
[reagovatreply] AVB-CFC Včera, 15:47: ale jaksi utichli fámy jak psaly že Kaká půjde do Chelsea :D :D :D
[reagovatreply] Lulinha7 Včera, 14:57: http://www.youtube.com/watch?v=Mu5TTtu17D0&feature=youtube_gdata nejlepší
[reagovatreply] M.United Včera, 16:16: kOblich:tak ty si kus čuráka,na mně máš kecy že jsem omylem napsal sklamal místo zklamal a sám co slovo to chyba ty retarde
[reagovatreply] kOblich Včera, 17:37: udelej pro mne neco :) premluv mamku at te vezme na bazen a nesediz furt u pocitace
Robochelsea's avatar
[reagovatreply] Robochelsea Včera, 18:33: A ty urob nieco pre nas vsetkych:Odhlas sa z tejto stranky:D
[reagovatreply] Creasy Včera, 16:22: Doufám, že zpočátku bude dostávat v útoku mnohem víc šancí Didi, přece jen on ,,nepotřebuje tolik,, tvořivýho záložníka, jako Torres... Didi umí i sám něco vymyslet, kdežto Nando je až moc závislej na spoluhráčích... samozřejmě neříkám, že Didi ne... ale myslím si že ze začátku bude efektivnější útočná stránka s ním :)
plant's avatar
[reagovatreply] plant Včera, 16:26: didi? zatim je pro me v tehle sezone zklamani, naopak, davat prostor nandovi, protoze hraje momentalne lepe
[reagovatreply] Creasy Včera, 16:30: To je sice hezký, že momentálně hraje líp, jenže fotbal se hraje na góly a Drogba je zatím mnohem gólovější typ, úplně nelepší by bylo kdyby je Boas zkoušel co nejčastěji v útoku pospolu, podle mě by to klapat mohlo :)
[reagovatreply] hanzi Včera, 16:59: v posledním zápase hrál didi zprava a nando uprostřed myslím ne? neviděl jsem 2. poločas, jen sestřih...
[reagovatreply] Creasy Včera, 20:00: jojo, hráli spolu, ale jak přesně se tam prolínali už netuším :/
[reagovatreply] kOblich Včera, 17:41: lulinha7: ty se na to divas moc ocima fanouska chelsea!! kdyz uz pises o arsenalu,jak bude marny,tak bych te propleskl!! vzdit nas v obou zapasech prehraly..ikdyz sme ten prvni vyhrali. trosku respektu k souperum!! chtel bich nasriho ale smula :(
[reagovatreply] Creasy Včera, 19:59: Promiň, ale nahoře si někoho napomínal kvůli pravopisné chybě a sám napíšeš > bich?... to je směšný :)