Očima fanouška: Vydolované body

datetime 02. 01., 23:40 | author vitasrp | cathegory blog » názor redaktora
$item->title

Jen 48 hodin po šokující porážce na domácí půdě s Aston Villou čekal Chelsea další zápas, ke kterému vycestovala do Wolverhamptonu. Navíc náš kádr začalo kosit jedno zranění za druhým, takže jsme ve výsledku měli na lavičce připraveny je nezkušené mladíky. Díky bohu, že jsme ale zápas i s notnou dávkou štěstí zvládli.

Jak už bylo řečeno, Boas byl díky zraněním donucen udělat pár změn v sestavě. Na pozici pravého beka se vrátil Bosingwa, do základní sestavy nakoukl také Lampard, přičemž Ramires byl nucen hrát na křídlo, a v útoku zraněného Drogbu nahradil Fernando Torres. Jiný den, jiná jména, příběh zápasu ale takřka stejný.

Musím se přiznat, že zjišťuji, že vlastně ani nemám, co nového bych pořádně napsal. Všechno už bylo řečeno, protože náš herní projev přes vánoční svátky byl ve všech zápasech prakticky totožný. Poznatky, které jsem napsal po zápase s Villou, bych velice snadno mohl aplikovat i na tento zápas, přece jen za dva dny toho ve hře moc nezměníte.

Ze zápasu se mi líbilo snad jen úvodních 20 minut, kdy jsme hráli 4-2-3-1 s Lampardem na podhrotu a Ramiresem a Matou na křídlech. Výhodou bylo, že se Mata díky přítomnosti Lamparda ve středu hřiště nemohl stahovat doprostřed, tudíž zůstával u lajny a dostatečně hru roztahoval. Na druhé straně totéž dělal Ramires, ovšem u něj byl problém s kvalitním řešením finální i předfinální fáze. Je to hlavně jezdec, který patří do středu zálohy, na kraj vážně nepatří. Jeho hra je příliš jednoduchá – postrčení míče doprava a centr, který ale valné kvality nemá. Nutno ale zase podotknout, že to byl náš nejnebezpečnější hráč, protože se nachomýtl rovnou do tří dobrých šancí. To na druhé straně Mata potřebné kvality má a v úvodní části zápasu je také ukázal, dobře spolupracoval s Lampardem a Torresem, z čehož vzniklo pár nadějných situací.

Po téhle pasáži jsme přešli na 4-3-3, Mata se začal motat více uprostřed hřiště, Lampard začal hrát více z hloubky a jakákoli aktivita se z našich kopaček vytratila. Všechno to odstartoval naprosto zbytečný a nebezpečně vypadající zákrok Lamparda, který měl štěstí, že obdržel jen žlutou kartu. V tu chvíli se utkání překvapivě vyhecovalo, sudí začal rozdávat karty, dostal publikum do nepřátelské atmosféry a dobrých 10 minut se na hřišti jen okopávalo, fotbal nikde.

Druhá půle pokračovala v podobném trendu, nám se podařilo ze standardní situace dát gól a kontrolovali jsme hru, Wolves byli dost neškodní. Samozřejmě to myslím až na standardní situace…

Je totiž až neuvěřitelné, jaké s nimi máme potíže. Není zápas, kdy bychom je dokázali spolehlivě ubránit. To je neustále šance z rohu, gól po přímém kopu, závar po autovém vhazování atp. Soupeři stačí tak strašně málo, aby si proti nám vypracoval šanci, či dokonce dal gól, jev vážně nevídaný. Vzpomínkami se tak vracím do doby za Scolariho, kdy to bylo hodně podobné. Defenziva vážně tristní. Zároveň nechápu, jak je tohle možné. To se tímhle problémem Boas na tréninku nezabývá? Vždyť pod Ancelottim jsme v poslední sezóně takové potíže vůbec neměli, tak jak je možné, že se stejnými hráči je letos máme?

Wolves měli v zápase 4 šance – ze hry byli v podstatě úplně neškodní, to si je naše obrana byla schopna pohlídat, ale jakmile došlo na standardku, bylo zle. Nejprve Johnson trefil hlavou tyč po přímém kopu, poté po dalším hlavičkoval hráč Wolves těsně vedle, inkasované brance také předcházela standardní situace a obrovské šanci v poslední vteřině předcházelo pro změnu autové vhazování.

Raději teď přejdu k hodnocení jednotlivců – začnu negativy. Abych byl upřímný, kdyby bylo na mě, je tu jeden hráč, který by leden vážně ani v nejmenším nepřežil. A jmenuje se José Bosingwa. Popravdě řečeno, nepamatuju se, že by za CFC někdy hrál méně disciplinovaný pravý bek. Jeho defenzivní činnost je doslova otřesná. Teď to zase předváděl v plné kráse. Možná, možná kdyby měl velký ofenzivní přínos, dokázal bych nad tímhle jeho nešvarem trošku přimhouřit oči, jenže Bosingwa bývá často marný i dopředu. Wolverhampton měl tři šance, které vznikly díky špatnému bránění Bose – Johnson hlavičkoval do tyče poté, co se odpoutal od Bosingwy, při gólu Bosingwa neuhlídal Fletchera, který míč vrátil do ohně. A v 94. minutě se pro změnu ani neobtěžoval při bránění vyskočit, čímž umožnil soupeři prodloužit míč a málem ještě vyrovnat.

Druhý borec, kterého v poslední době nemohu moc vystát, je Meireles. Fajn, nestál mnoho, za 12 miliónů liber toho příliš zkazit nemůžete. Problém je, že tohle je totální průměrák. V drtivé většině případů hře nedá vůbec, ale vůbec nic navíc a omezí se jen na posouvání míčů a hru na jistotu. Což je přesně to, co na postu nejofenzivnějšího záložníka vůbec nepotřebujeme. Zřídkakdy zahraje špatné utkání, bohužel zřídkakdy je také hlavní postavou zápasu, v tomhle ohledu Lampardovi nešahá ani po kotníky. To JE hráč, který svými schopnostmi může zápasy vyhrávat. Meireles ani náhodou. Jako náhradník je jistě ideální, spolehlivě zaskočí, odvede si své. Ale aby hrál základ? V Chelsea? Na to vážně nemá. V prvních měsících u nás hrál defenzivního záložníka a nevypadal špatně, protože měl dobrou rozehrávku a dokázal tak naši hru potřebně zrychlit, navíc se naše středová trojka stávala flexibilní a hráči si mohli trochu točit pozice. Jenže i tam dokázal podat maximálně 50% výkon, protože bránit skutečně neumí. A ve chvíli, kdy začal nastupovat na pozici Lamparda, zapadl do úplného průměru, nic nevymyslí, ani dlouhé pasy za obranu už nedá. Pokud ho manažer staví, znamená to, že asi nemáme lepší hráče, což je prostě problém. Osobně jsem raději pro to, aby hrál Lampard. I když nemá zrovna super formu, stále může být rozdílovým hráčem, přičemž přesně takové typy současný kádr potřebuje.

Nyní na veselejší notu – mým mužem utkání se stal Fernando Torres. Vážně prosím Boase, aby se už vykašlal na rotaci útočníků, dal důvěru Nandovi a nechal ho hrát většinu zápasů následujícího půlroku. Drogba v prosinci nehrál špatně, měl určitě přínos pro tým, ale už je za zenitem. A jsem si jist, že když rozehrajeme Torrese, budeme mít útočníka lepšího. Torres hrál velmi dobře – bohužel ale nehrál útočníka. To ani v podstatě nemohl, protože kdyby měl zůstávat na hrotu, dostal by se za zápas tak ke třem míčům. Podpora naší zálohy se nedá vyjádřit slovy, když bych ji označil za zoufalou, tak jí ještě fandím. Torres se proto musel stahovat do hlouby hřiště pro balóny, proti přesile je udržet a ještě přesně rozdat. A dělal to velmi dobře. Vždyť to byl v podstatě náš nejkreativnější záložník. Vytvořil několik dobrých situací pro své spoluhráče, z čehož dvě byly loženky a z jedné jeho kolmice vznikl rozhodující gól. Problém ale je, že když by pak měl přijít centr nebo střílená přihrávka do vápna, Torres tam není, protože se musel starat o rozehrávku. Prakticky tak zastává práci, kterou by měli dělat jiní. To on tvoří hru a posílá do šancí spoluhráče, přitom by to mělo být úplně naopak. Začínám si být jistý, že se u nás nikdy nějakým výrazným střelcem nestane – což ale na druhou stranu neznamená, že by nemohl být platný.

Slušně zahrál i Ramires, i když si rozhodně nedovolím tvrdit, že by mu pozice na křídle nějak svědčila. Každopádně toho hrozně moc oběhá, vybojuje, je takovým motorem týmu. Dost mne i zarazilo, jak byl nebezpečný, krom gólu se dostal ještě do dvou slušných šancí. To bych od hráče, který dal loni dvě branky, vážně nečekal.

A v rychlosti ještě vyzdvihnu Matu, bez jehož geniálních přihrávek bychom se vážně neobešli. Tentokrát ke gólu sice nevedli, ale nadějných situací pár vytvořil. Dost možná je právě Mata jediným klíčem k tomu, aby Torres začal dávat branky.

A slušně si vedl i Ashley, kterému se v rozhodující chvíli konečně povedl i centr. Jeho ofenzivní hra byla doposud v letošní sezóně vyjma prosince poměrně zklamání, jsem tedy rád, že je v poslední době takto produktivní.

Co říct závěrem? Jsem rád, že tohle nepříliš vyvedené a hlavně náročné vánoční období máme za sebou, navíc jsme se díky prohře Arsenalu vrátili na 4. místo. O víkendu nás čeká FA Cup s Portsmouthem, což by snad neměl být výraznější problém. Můžeme se tak zaměřit na odstranění chyb z vlastní hry, dát hráčům nějaký potřebný odpočinek, a kdo ví, třeba i na posily dojde.

vitasrp

[reagovatreply] sheva7 02. 01., 23:53: Torres je stale jeden z najlepsich utocnikov na svete nam netreba noveho utocnika ale investovat do zalohy lebo ta je uboha ak bude dobra zaloha Torres bude davat goly tomu verim
Why not's avatar
[reagovatreply] Why not 03. 01., 00:48: Ty už nechlastaj radšej :)
Ondra.J's avatar
[reagovatreply] Ondra.J 03. 01., 14:49: Ten chlapec má ale pravdu :) , tak si všechen ten svuj chlast nechej pro sebe. Torres nám všem dnes ukazal jak platný hráč je a bude ;)
[reagovatreply] mychelsea 03. 01., 01:39: uplne suhlasim, Torres dnes robil to, co nasa zaloha nie je schopna...vytvoril 2 ciste sance- jednu pre Matu a druhu pre Ramiresa a potom ta kolmica na Ashley Colea pri nasom druhom gole...je to utocnik, ktory je platny, nech si kazdy pise co chce...
[reagovatreply] Tom1 03. 01., 16:04: Torres je už u nás rok a dal za naše mužstvo "neuveriteľné" 4 góly.Wow. To je super útočník za 50mil. Z neho už nikdy nič nebude. Tu boli reči tzv.odborníkov že keď dá jeden gól tak sa roztrieľa. Už dal jeden gól ktorý celé mužstvo slávilo ako keby ho bol dal vo finále LM. A od tej doby dal už ďalšie 3 góly. Že trochu viac pobeží ako Didi tak ho velebíte. Uvedomte si ,že on bol kúpený aby strieľal g=oly a nie aby vytváral šance. Na to sú iní hráči. On to nedokáže. Márne si to myslíte.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 03. 01., 16:30: On ty goly s touhle zálohou prostě nedá...Proto se musí stahovat do té zálohy,aby něco rozběhnul,vytvořil a pak je logické,že chybí v zakončení...Stačí nebo to chceš v jiné řeči?...
[reagovatreply] skocdopola 03. 01., 16:40: Tom1: Prej na to tady jsou jiní? No právě že tam žádní nejsou :D :D
[reagovatreply] Tom1 04. 01., 11:39: On ich nedáva ani za takou zálohou v repre ako sú Iniesta,Xavi atď. Tak neviem či ani toto nevidíte,že je to tragéd?
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 04. 01., 12:47: Lenze v repre hral v poslednom case prevazne Villa, teraz sa na dlhsiu dobu zranil takze mozno si zahra Nando ak bude hrat aj u nas, ale bude to zaujimave - Soldadovi to ide tiez a este jeden typek neviem ako sa vola ale hra tiez dobre takze na utok su 3 hraci takze uvidime
[reagovatreply] mychelsea 03. 01., 21:32: myslim ze ohlas k tomu, co si napisal si uz dostal, lebo vy co asi nevidite co sa na tom ihrisku robi pisete taketo bludy ako ty...nemenovany zahranicny zdroj napisal v preklade: " Torres sa uz nemohol pozerat na nemohucnost svojej zalohy a ukazal im, ako maju robit svoju pracu"...to asi ukazuje nieco o tom, ze zrejme naozaj nie je problem v utocnikovi...len tolko
Chelseafc's avatar
[reagovatreply] Chelseafc 02. 01., 23:57: Lampard LEGEND nechte ho hlavně hrát!!!
[reagovatreply] Krutak 02. 01., 23:57: Mohl jsi vyzdvihnout Petra, ale tak nevadí. Jinak se vším plně souhlasím.
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 02. 01., 23:57: Kdyz sem otviral clanek tak sem cekal spis samou chvalu a pritom je tam mnohem vice kritiky.A za to davam palec nahoru , protoze rozhodne si nemyslim ze by jsme byli po jednom vyhranym zapase venku z krize. K tomu je jeste daleka cesta a je treba si uvedomit ze dnesni vykon by na soupere z prvni poloviny tabulky nejspis nestacil.
[reagovatreply] kubes 03. 01., 00:00: Suhlas zo vsetkym akurat by som spomenul nasich nahradnikov urcite malo dojst k stredaniu skor a dole mal ist Meireles..taktiez som uz dufal ze uvidim Lukaku po dlhsej dobe ale zas Torres hral vyborne a Boas asi nechcel riskovat nasadit aj druheho utocnika ved co keby sme nahodou zvysili na 2:0.. a celkovo mi vadil prejav na ktorom bolo vidno ze hraci na cele s trenerom boli radi ze vyhravaju 1:0 s priemernym muzstvom co sa nam nakoniec skoro vypomstilo
[reagovatreply] tomasinno 03. 01., 00:11: Hezký článek, škoda že když Čech chybuje, tak je hned probírán, ale když podá stabilní kvalitní výkon, tak o něm nepadne ani řádka... dnes si myslím, že byl velmi jistý, což se od něj čeká...
AVB by měl zkusit nějakýho mladíka na pravém beku, horší než Bosingwa už to být nemůže, tak aspoň dát prostor talentům.
[reagovatreply] Krutak 03. 01., 00:15: Napadá mě tak Bertrand, ale nevím, jestli umí i napravo. A nebo by mohli koupit toho českýho(s tím divným jménem) gebreselasie nebo jak se píše. Nemůžu si pomoct, ale ten kluk hraje tisíckrát líp jak BOSS.
FL8TheLEGEND's avatar
[reagovatreply] FL8TheLEGEND 03. 01., 00:24: Ne, neber nám ho ze Slovanu :D
[reagovatreply] LoboDrtikol 03. 01., 00:29: S Gebrem souhlas - to je velkej hráč do budoucnosti, už teď je dost kvalitní a pujde ještě nahoru. Fizičkou je špička
[reagovatreply] tomasinno 03. 01., 02:11: Taky mě napadl Bertrand, ale zatím dostával šanci na levé obraně, ale věřím že by stejně zahrál alternativní krajní variantu. Hráč typu Gebre-Sellasie by se nám opravdu hodil :))
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 03. 01., 00:23: Pravda. Už aby se uzdravil Ivka, protože ta Bossova laxní hra, to je jen pro silné nátury. Jinak vážně to chce zlepšit to bránění standartek a omezit ty věčné chumly před naší bránou. To je něco strašnýho.
VaclaPa8's avatar
[reagovatreply] VaclaPa8 03. 01., 03:11: Tvl, až si mě zase někde na nějaký stránce budeš přidávat do přátel, tak stačí jednou.. na fotbalportalu jsi mi tím zaspamoval mejl. :D
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 03. 01., 15:17: Sorry mě to blblo. :D
FL8TheLEGEND's avatar
[reagovatreply] FL8TheLEGEND 03. 01., 00:51: Tak myslím, že vztahy nejen hrůčů k AVB, tak i vztahy mezi hráči samotnými nejsou zcela ideální. Např. jak portugalsky mluvící hráči běží oslavovat první gól k AVB a nabádají ostatní.Všimnul jsem si, že po té, co Lampard skóroval odstrčil Meirelese a běžel k Ashleymu, který asistoval.
[reagovatreply] Wise 03. 01., 01:42: Ty řešíš ale kraviny :)
[reagovatreply] lampard 03. 01., 03:13: odstrčil Meirelese ?? to myslis ako doslova vazne? ja som ti to teraz prehraval par krat koli tebe lebo ako mam to uz stiahnute a mne sa zda ze si tlapli
[reagovatreply] jaris89 03. 01., 01:24: podle mě taký mlady trener boas nemuže mit respekt u takového hrače jako je lampard atd když dokazali to co oni a taky mladoch je hodi na střidačku podle mě guardiola kdyby netrenoval barcelounu tak je uplně jinde
[reagovatreply] geo20 03. 01., 04:03: Dlho som rozmyslal. Nam kridlo naozaj netreba, ak chceme vyuzivat prednosti Torresa. A nemozme hrat ani futbal 4-3-3, ked ho chceme naplno dostavat do sanci. Potrebujeme nutne playmakera s krasnymi pasmi a kolmicami. Torres si rozumie futbalovo s Matom a Lampardom, nie zas tak moc s Ramiresom a Sturridgeom. Danny je vsak golovo produktivny a vie ohrozit nabehom z lajny do stredu ihriska a zakoncit lavackou. Ramires je vsak vyborny box-to-box midfielder, ktory ak sa bude nadalej takto rapidne zlepsovat, bude z neho velky hrac. Jeho stamina je obrovskym plusom, kedy jeho kolme nabehy do 16 mozu robit rozdiel v zapase trebars v 70-80 minute. Ako teda zostavit team? Jednozacne potrebujeme jedneho neoplaseneho stopera, ktory sa bude rotovat s Luizom eventualne s JT, ked bude treba ho nechat oddychnut. Najviac sa hovori o Cahillovi, ktory by nemusel byt zly, pretoze je aj celkom rychly. V zalohe musime nechat 4 hracov - Mata, Tvorca hry, Ramires/Essien, Sturridge. Mata a Danny samozrejme nebudu hrat klasickych zaloznikov, ale podobne typologicky ako Nani s Valenciou v MU. Na podhrot by som vytiahol Franka, je to rola ktora mu najviac sedi, v zalohe je momentalne utopeny, pomaly a neproduktivny. Torres bude hrat nad nim. Co sa tyka def. zaloznika - nemusime hrat na typickeho DM, staci ak Ramires, respektive Essien budu hrat na tomto poste a raz zacas si vybehnu do boxu na vylet, kedze to je to najlepsie, co vedia. Urcite by som to vyskusal, ked sme v hernej krize (a asi aj vysledkovej), tak by nam to uskodit uz viac rozhodne nemalo. Otazne je, koho kupit??
[reagovatreply] m_univ 03. 01., 07:01: A už máš smlouvu podepsanou místo AVB? :-)
Miso's avatar
[reagovatreply] Miso 03. 01., 08:51: Potom sa môže zrušiť diskusia pod článkami... Takže sa upokoj.
[reagovatreply] m_univ 03. 01., 10:04: Já sem ale klidný... tak jen si trénujte a diskutujte..:-)
[reagovatreply] Kofolaoriginal 03. 01., 15:42: napsal svuj nazor tak v cem je problem... geo20: souhlasim s tebou uplne ve vsem
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 03. 01., 05:32: Kdyz jsme inkasovali tak se mi uz fakt chtelo brecet. Ale Lamps to zachranil, ale co priste? Buh nas ochranuj
[reagovatreply] pele 03. 01., 08:22: Nepřijde vám, že Luiz má obvykle na starosti hlavního hrota soupeře? Proti Ville sváděl neustále souboje s Agbonlahorem a tedka proti Wolves s Kevinem Doylem. Terryho sem proti nim moc neviděl :D
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 03. 01., 10:47: mozno prave to je dovod jeho zvlastnej pozicnej hry...
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 03. 01., 12:00: abych řekl pravdu, když celej zápas pozoruju luize, tak to kolik podstoupí soubojů vítězně je opravdu skvělé... KDyž přijde cahil taksi nedokážu představit že by měl sedět luiz...
[reagovatreply] Hudyone 03. 01., 13:43: tak Agbonlahora hlídal hlavně proto, protože Terry by mu neměl vůbec šanci v rychlostním souboji stačit. On Luiz svádí většinou dobré souboje, je takový drzoun, ale v žádném zápase si neodpustí chybu. Pokud to Cahillovi půjde, byl bych proto, aby se Luiz přesunul na DM
[reagovatreply] Drogba 11 03. 01., 11:56: Torres ... dával dobré přihrávky !
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 03. 01., 11:59: http://allafrica.com/stories/201201030578.html
no uvidime co z toho bude
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 03. 01., 12:10: "Ako za Scolariho", "ako za Scolariho"... zrovnanie, ktoré vôbec nedáva zmysel. Tá hra pod ním, to bolo niečo odporné, hrozné, neúčinné, nudné a takmer 3 mesiace rovnaké.
Boas má 34 rokov, trénuje takýto tím, navyše sa ako jediný z posledných trénerov nebojí ísť do tej generačnej výmeny, ktorú sme len odďalovali a odďaľovali. Už aj upustil zo svojho prvoplánového systému, keď zatiahol obranu. No skrátka, nemyslím, že on môže zmeniť celú svoju filozofiu. Niekto to dokáže, niekto zase nie. On sa ju snaží poupraviť, postupne ju prenášať na hráčov, a keď si v klube nájde takých hráčov, ktorí mu tu do toho futbalu budú sedieť, tak to klapať bude. Scolari sa tú svoju hru ani len nepokúšal zmeniť. Za chybu mu dávam, že sa k väčšej obmene neodhodlal už v lete. Som si istý, že po zime sa naša hra opäť o stupeň zlepší. Hráči opäť viac pochopia, ako sa tento futbal má hrať. Boas sa zase odhodlá urobiť nejaký ten kompromis medzi tým, čo tímu vyhovuje a ako sa hrá futbal v jeho hlave.
Netreba byť k nemu tak kritický. Podľa mňa zatiaľ svoju prácu zvláda a ja mu verím na 100%. Rezervy tam z jeho strany sú, ale je mladý a je tu pol roka. Usadí sa tu, budú hráči, bude dobre :)
dreamko's avatar
[reagovatreply] dreamko 03. 01., 12:22: 100% s tebou súhlasím... a ak s ním bude mať abramovič trpezlivosť, čo verím že bude, tak sa už teraz teším na náš futbal za také 2 roky
DAV!D LU!Z's avatar
[reagovatreply] DAV!D LU!Z 03. 01., 12:35: Máš pravdu! Keď sa rúbe drevo, tak lietajú triesky.Chelsea potrebuje generačnú výmenu pretože niektorý hráči (Malouda,Drogba atp.) už nemajú nato aby držali krok s modernými mladými futbalistami akých má Tottenham,United,City.. atď. Bez tej generačnej výmeny ktorá práve prebieha (a bude prebiehať) nebudeme medzi Top týmami Europy. Takže túto sezonu ani neočakávam nejaké extra výsledky.Musia prísť noví hráči, zvyknúť si na tým, starí odisť a celkovo si zvyknúť na systém ktorý praktikuje Boas. Bude to síce bolieť, ale nakoniec budeme zbierať ovocie to mi verte! ;)
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 03. 01., 12:37: Sledujes letosni Chelsea ? Vzdyt az na par zapasu se na to opet neda divat , srovnani se Scolarim je na miste. A to jak z pohledu predvedene hry tak z pohledu dosazenych statistik , najdi si ty statistiky a uvidis.

Samozrejme Boas je mlady a nezkuseny takze je jasne ze postupem casu se v PL otrka a s pribyvajicimi zkusenostmi se bude zlepsovat. Otazka jak dlouho mu to bude trvat.
Kulis's avatar
[reagovatreply] Kulis 03. 01., 12:46: Co je pravdy na tom, ze Drogba dnes nepodepsal novou smlouvu a bude tedy prodan? :)
marco555's avatar
[reagovatreply] marco555 03. 01., 12:50: Trenér Chelsea Andre Villas-Boas se prý po utkání s Wolves, ani cestou autobusem, vůbec nebavil se záložníkem Frankem Lampardem, který vstřelil vítězný gól. (Sun)

Samozrejme, že tomu neverím, ale je neuveritelné, jaké sračky dokážu napísat.
[reagovatreply] Krutak 03. 01., 12:58: Tak je to takova konfrontace. Jsou prakticky skoro stejně staří a mám takové tušení, že Frank si to představoval trošku jinak. Ale Boas nesmí zapomínat, že když si proti sobě poštve někoho z dvojice FL,JT, tak proti sobě pošle i všechny fanoušky na stadionu, což by mohlo znamenat jeho konec.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 03. 01., 13:02: Těch sraček azčíná být čímdál víc. - Pomaličku začínám věřit že něco se tam děje.
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 03. 01., 13:05: Obe majú zdroj Sun :) Myslím, že to vysvetluje všetko.
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 03. 01., 13:13: Ale chlapci to su len keci, pred casom sa Boas pustil do toho dennika tak teraz mu to vracaju aj s urokmi. Ale podla mna je dobre, ze sa vtedy Boas "neposral" a obhajil seba aj tim, teraz si ale asi bude musiet zvyknut na taketo spravy... samozrejme mozno na tom nieco bude, ale pochybujem a velmi tomu neverim (alebo mozno nechcem verit)
[reagovatreply] J-T 03. 01., 13:53: the sun a je to jasne :D co se jim řekne to otisknou :D
[reagovatreply] worow 03. 01., 13:59: Torres hrál dneska přesně toho útočníka, jakého hraje Anelka. Anelka se totiž vždycky stahuje a tvoří hru (což by útočníci moc neměli, ale když se nedaří tvořit hru záloze, tak to někdo dělat musí). Já osobně to nazývám (nebo v Anelkově podání jsem to nazýval) defensivní útočník :)
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 03. 01., 14:38: skor by som to nazval kreativny utocnik, alebo zalozny utocnik :D :D .. ale je smutne ze ak si chceme tvorit sance tak ich zaloha netvori utocnikovi ale prave utocnik ich musi tvorit, co je trosku sila a ked nekupime uz teraz v zime niekoho kreativneho, tak asi zacnem pochybovat o sudnosti AVB, teraz chapem jeho vyjadreniam a dufam ze len blufuje (tak ako to bolo aj s Cahillom, najprv ze o neho nemame zaujem a teraz sa uz riesi zmluva) a iba nechce vytvarat priestor na spekulacie ale ak si vazne mysli ze nie je potreba posilnit tak asi niekde bude chyba ... alebo len trener nariadil hracom takyto zvlastny system hry :D
danny10's avatar
[reagovatreply] danny10 03. 01., 14:20: torres skvělý měl by hrávat častěji
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 03. 01., 15:17: Vsichni tady rikali ze Torres by se mel prizpusobit tymu a ne tym Torresovi a máme to tady a stejne na nej nadavate :) rapidnim zpusobem zmenil svuj herni styl vzdyt v Liverpoolu to byl hrot kterej dostavla mice do behu a svejma nabehama ničil obrany soupere ale v Chelsea takovejch prilezitosti mel kolik? Minimalne o polovinu min nez u Reds :)
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 03. 01., 16:16: Uz staci s Torresom.On je top utocnik vo forme?!To je napriklad Van Persie alebo Aguero ale nie Torres.Je sice pekne ze "tvoril hru" ale neni dobre ze to bolo na ukor toho ze nikto nebol vo vapne.Ked Cole alebo Luiz podporuju utok a niesu v obrane,vadi vam to.Ked Torres,tak je to super,najlepsi hrac v time...Uz sa spamatajte!
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 03. 01., 16:30: Lenze problem je v tom, ze keby netvoril hru aj on, tak mame menej sanci, ved kolko krat vyslat nejakeho hraca do golovky vcera? Hned z hlavy si spominam na 3 taketo situacie bez toho aby som musel pozriet highlighty a napr. kolmica na Asha bola tiez dobra. Keby tvorila hru zaloha tak v pohode, aj ja budem nadavat ze sa stahuje, ale kedze nasa zaloha viacej netvori ako tvori tak je dobre ze ze aspon on sa snazi nieco kreativne urobit a vytvorit sancu...aj ked musim uznat ze vcera - neviem kolko krat, pamatam si taku situaciu asi 2x - radsej mohol vypalit na branu no namiesto toho prihral a nic z toho nebolo
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 03. 01., 18:30: No u teba nejaka ta objektivita je,ale su tu taki co si este dnes honia na tom ako "dokonalo" prihral na 3 metre(nemyslim nic konkretne).
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 03. 01., 18:52: On i Lamps a Meireles mají někdy problémy nahrát na 3 metry dopředu...
[reagovatreply] sheva7 03. 01., 16:55: id ty cierna huba napis tu ze ho nemas rad a uz nekomentuj nic k nemu
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 03. 01., 18:32: Ja si myslim ze by si mal zalozit futbalovy klub "Torresov k**ot" a zober si 50 milionovu pozicku a kup ho tam.A este nezabuni napisat France Footballu ze ako je mozne ze Torres neni v nominacii na zlatu loptu.
[reagovatreply] sheva7 03. 01., 23:44: A ty si kup Drogbu toho smiesneho Dounbiu ci co to zac a urob si klub FC Cierna Huba
26JT-BrutalmetalSVK's avatar
[reagovatreply] 26JT-BrutalmetalSVK 03. 01., 19:21: trochu objektivity by ti nezaskodilo :D
[reagovatreply] Kubák 03. 01., 23:35: Robo, ty jsi proti němu vážně zaujatý. .já se u tvých komentářů vážně musím smát. .
asi jsem, jak vy tomu říkáte "Torresofil" (to slovo absolutně nesnáším), ale on byl o hodně platnější než Drogba. .hráč je to skvělý, ale když jsem viděl, jak sice hraje hrota, ale v nějaké rozehrávce zrovna nepomůže (krom Valencie, držení míče proti City,..), zápas odchodí,... co se mi, jako lajkovi (ano, nejsem fotbalista, FMko a Fifu sice hraju, ale co, je to jen zábava) bude líbit víc ?
u Torrese se mi líbí, že je namotivovaný a chce hrát (škoda redky se Swansea, tam se to zadrhlo) . .
[reagovatreply] amdisunn 05. 01., 10:26: louis vuitton replica bags

cheap replica designer handbags

gucci replica handbags

replica designer handbags

replica gucci bags

.

The second you're to investigate insurance amount before purchasing a car.For the reason that insurance premiums provide the amount, the cost to correct it, the on the whole safety log and the possibilities of its increasingly being stolen.You could get some sort of discount by insurers if your car you could be buying has a great health and safety record or should it be designed to minimize the associated risk of death.

Increase an individual's deductible.Higher deductibles will decrease insurance charge substantially.

Another way could be to reduce your coverage on older new or used cars.If you've gotten a number of old cars, consider reducing the accidents coverage entirely for this are probably not worth in case your car will ten time frame the quality
[reagovatreply] gero 07. 01., 01:15: velmi zajímavé zápasy

http://gase.iprostor.cz/
[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:49:

Coach handbags with double-stitched seams and handles, added inside pockets, and only the finest leathers. we guarantee the toppest handbags at low price you will find from coach outlet online.When I first went to the web site coach factory online,I wasn't sure what to expect.Then,once I was scrolling through the handbags I saw this and I was fond of it!Once I received it, it matched my cell phone and no matter what I put in it, it never hurt my shoulder.If you are planing to buy Coach Jewelry Sets, don't hesitate. Just come to the coach online outlet online. Coach Jewelry Sets are your first choice.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:52:

In particular, products from coach factory outlet with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.There are different kinds of crossbody bags within marketplace nowadays. Even so it is not possible to beat the timeless design jointly with traditional elegance of the Bags at the coach factory outlet online.Here you can find the latest products in different kinds of coach factory outlet store making best materials.They are leisure practical products in the new generations.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:55:

If you buy bags and purses of the latest new designs from the louis vuitton outlet now, you can enjoy special discounts. What else are you waiting for?louis vuitton outlet usa is offering great collection of louis vuitton Sneakers for women in different styles and collections, which can make our dressing become more and more fashionable.It is the best time for you to match clothing in this summer afternoon, carrying with the new LV handbags in louis vuitton usa.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:58:

The christian Signature Hobo is from the latest release of christian louboutin uk. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.Welcome to our christian outlet store to enjoy the cheap christian louboutin uk sale from which you can get 100 percent service.There are some practical and beautiful items for sale at? christian louboutin for your selection. Do not miss it and have one for a try.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:27:

Though handbags are basically an accessory item of girls, there are many modern handbags and wallets for males too as it has become the ultimate fashion accessory at coach factory outlet.coach factory outlet online is a fashion brand to ensure its quality. With designer coach shoulder bags, you will always attract people's attention. The bags will emphasize your personal style and taste.This new Coach Handbag at the coach factory online outlet is a great bag that is perfect for summer or to carry all the year long. It can match with different occasions.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:30:

Several days ago, my friends recommended coach factory online to me, which provides women with cheaper Coach goods, better service and faster delivery.At the coach factory store,all the fashionable Coach handbags are superior in material and excellent in workmanship.It is definitely suitable to you.Just buy get for yourself or your friends.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:33:

As we show below, louis vuitton outlet have a number of Louis Vuitton Earrings, louis vuitton replica handbags, in different styles for your selection.You will easily notice the unfold zippers of this louis vuitton outlet online shop. That is the decoration. There are some inside pockets for you as well. They are easy to match your clothes and to carry.It is so good and attractive as a result of being made by a stylish designer or more. None can say no in front of so popular and chic louis vuitton online shop.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:36:

coach factory online daily news purse allow clearly tally it is advantage over various kinds of achievement costs wallets. Tho.Coach from coach factory wins the favor for durability and exquisite workmanship in making bags in the vogue field. Though the design is relatively simple.There is no doubt that they will consider increasing the confidence coach factory online outlet support for the world. This is called a smart design and product design, with high quality export coaching has a good reputation in each buyer.