Chelsea podala nabídku za Williana

datetime 23. 01., 17:50 | author blade115, skysports.com, shakhtar.com | cathegory news » oficiální info
$item->title

Sergej Palkin, generální ředitel slavného ukrajinského klubu Šachtar Doněck, dnes pro stanici skysports prohlásil, že jeho klub obdržel od londýnské Chelsea nabídku ve výší 20 milionů eur za svou brazilskou hvězdičku, záložníka Williana.

Eden Hazard, o něhož Blues údajně také jeví zájem, je bohužel pravděpodobně mimo dosah reality. Proto se zrak představitelů klubu ze západního Londýna upíná na východ, na Ukrajinu. Tamní Šachtar má ve svém kádru podobně talentovaného záložníka Williana, jednu z mladých brazilských nadějí. A klub zdaleka nezaujímá tak odmítavý postoj, jako jejich protějšek z Francie.

Zdá se tedy, že právě ve Willianovi získala Chelsea svůj největší přestupový cíl, ten donedávna zastával anglický stoper Gary Cahill. Naděje fanoušků však uzemnil André Villas-Boas, když prohlásil, že "Willian je sice zajímavý hráč, ale nemá v plánu kupovat hráče, jenž už jsou vázaní Ligou mistrů". Podobně odmítavá slova však pronesl dříve i na adresu nově angažovaného a výše zmíněného Cahilla. Což dnes potvrdil ředitel Šachtaru, Sergej Palkin.

Ten prohlásil, že už od Blues obdržel nabídku na přestup, ovšem není spokojen s její výší. Londýňané prý nabízejí "pouhých" 16.5 milionů liber, kdežto klub požaduje částku téměř dvakrát vyšší - zhruba 29 milionů. "Dostali jsme nabídku od Chelsea v hodnotě 20 milionů eur, ale za takovou cenu není hráč na prodej," prohlásil Palkin.

Na oficiálních stránkách doněckého celku pak vyšlo toto prohlášení. "Naše filozofie je jasná - když velký klub jeví zájem o některého z našich hráčů a onen hráč má zájem, vždy nabídku pečlivě zvážíme. A tentokrát hráč skutečně vyjádřil přání vyzkoušet si Premier League. Naše smlouva ale obsahuje klauzuli, podle které hráč musí být prodán nejméně za 35 milionů, pokud klub nesvolí jinak. V této situaci bychom ale přijali i 30 milionů. To samozřejmě ale neznamená, že jej prodat musíme. Co se týče nabídky Chelsea na dvacet milionů - za podobnou částku jsme hráče kupovali. Jaký by to pak mělo smysl, kdybychom jej za stejnou cenu prodali?," tvrdí se na oficiálních stránkách klubu.


blade115, skysports.com, shakhtar.com

[reagovatreply] GC27 23. 01., 17:56: 30 je dost, Willian, aj ked toho hraca moc nepoznam.. v nasej zalohe treba posilu :D kupme ho
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 00:14: to víš že jo, budem kupovat hráče, který něco málo dokázal ve slabé ukrajinské lize za 30 milionu.... Ukrajinci jsou ještě asi zasaženi Černobilským zářením, jinak si to nedovedu vysvětlit...
[reagovatreply] Lukýno. 24. 01., 14:26: Nehledě na tvojí češtinu (Černobylské záření s velkým Č a měkkým I), nechápu, jak můžeš považovat Williana za hráče, kterýho nepotřebujeme. Dobře... určitě nemá cenu 30mil Ł (pochybuju, že to za něj Boas dá), ale hráč je to poměrně kvalitní. V ukrajinské lize je považován za jednoho z nejlepších hráčů.
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 15:33: ty seš blbec... :D to že napíšu takový slovo blbě je opravdu katastofa... Ukrajinská liga má trochu větší kvalitu než naše a rozhodně je blbost kupovat hvězdu takové ligy za 30 mil euro... Nesmysl!!! navíc zas tolik golu nedává, špíš obchází dobře hráče, ale zakončení nic extra, kromě pár pěkných ran... a navíc na jeho místě hraje Sturridge a tam posilovat nepotřebujem....
[reagovatreply] Lukýno. 24. 01., 18:01: :D Pobavil si mne.
Jeho primární pozice je na levém křídle, odkud podniká výpady jak doprostřed tak i doprava (počítám s tím, že jsi nikdy neviděl zápas Šachtaru a nevíš, že je to pravák). Dále je to křídelní záložník, tudíž jeho největší předností by mělo být nezdržování protiútoků, schopnost 1vs1, kreativita a vedení míče. Zakončování je takovej bonus (horší než Kalou bejt nemůže). A pokud se nepletu, ve svém příspěvku jsem také psal, že cenu 30ti mega nemá.
Ještě něco?
[reagovatreply] Paulie02 25. 01., 06:23: Je hezký, že jsi viděl jedno jeho video, ale většinou hraje na pravé straně( kde mu to jako pravákovi vyhovuje víc a může pronikat o dost snadněji po lajně)...
Na ceně se schodnem, že je to nesmysl...
No a taky jsem někde čet, že v létě se chtěl vrátit zpátky do Brazílie, protože se mu v evropě moc nelíbí a co si budem povídat v Londýně to není pro Brazilce zrovna nejlepší místo(ikdyž by tu měl dva Brazilce, kteří by mu mohli pomoct se adaptovat)...
A navíc, máme v týmu jednoho supertalenta na tento post(Kakutu) a tím, že by přišel další, by to byl další zmařený talent v Chelsea... Bohužel tu zatím nebyl trenér, který by dokázal alespoň jednoho nadějnýho hráče propracovat do sestavy a AVB není vyjímka... Tudíš asi musíme kuvat rovnou hvězdy...
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 17:57: Někoho kreativního potřebujeme. Na druhou stranu je to další Brazilec do týmu a jižany zrovna nemusím. Ale zas lepší jak nějakej Španěl. Kdyby to znamenalo, že by nehrál Meireles, tak ho uvítám.
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax 23. 01., 17:59: Parkrát sem ho viděl hrát,ale abych pravdu řekl tak už si nepamatuju jak hrál...Ale každopádně bych ho tu bral.A k poslední větě-Smysl by to určitě mělo a to ten že ten hráč za ně odehrál hromadu zápasů.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:11: Smysl by to nemělo protoež v té době ho nikdo neznal a dal iza něj balík, tedka o něj usiloval už i Arsenal v létě. Takže něco na něm vydělat chtě nechtě musí.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 23. 01., 18:00: OT : Frank má menší trhlinu ve svalu a asi vynechá sobotní zápas proti QPR. Taky se těšíte na Meirelese? :D
[reagovatreply] micky 23. 01., 18:03: třeba bude hrát i essien:) a kdyby hrál tak je mi jedno kdo vedle něho půjde protože ess je pán :D
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:08: doufam, ze zaloha nastoupi ve slozeni ramires-romeu-essien, Meireles si za ty sve vykony nezaslouzi hrat zaklad
[reagovatreply] micky 23. 01., 18:51: to by byla krása:) kéž by
[reagovatreply] JoskaKomza 23. 01., 20:49: essien zatim ne, když teďka hrál proti norwichi tak bylo vidět, že se hrozně bál otočit na tom koleni. bude mu pár týdnů trvat než se odvází předvádět to co dřív
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 20:19: Bože né. Tak snad bude Meireles často střílet, protože to je jediný u něj na co se dá trochu dívat
Ondra.J's avatar
[reagovatreply] Ondra.J 23. 01., 22:54: Počkat nejsi tak trochu naivní ? Jak by mohl nechat AVB sedět chudáka Merielese ? :D
[reagovatreply] ondra200 23. 01., 18:02: ne neznám radši někoho jinýho nemusíme mít zas tým jen z brazilců
[reagovatreply] micky 23. 01., 18:02: přijde wiliann ale někdo odejít musí záloha je už tak přecpaná..ale sem snííím trošku oživení neuškodíí:D
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 23. 01., 18:04: Lidi dpč proč se nezaměříme na Moutinha,který je v záloze velice kvalitní a vím co říkám protože sleduji zápasy Porta...a jestli máme koupit Willana za 30 nebo Moutinha za 35 tak osobně bych šel do Joaa...zná se s AVB,hraje kvalitnější ligu než ukrajinskou a navíc má lepší předpoklady že mu bude styl CFC a styl(nwm jestli momentálně máme nějakej styl) PL sedět....ale taky si myslím(nejsem si na 100% jistý),že Porto letos hrálo LM...a nwm co AVB mele za sračky že nechce hráče,který hrál už LM jako kdybychom letos na LM měli,my se musíme zaměřit na náš oblíbený FA Cup.....:-)
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:06: mas pravdu, z realnych posil by se tu jevil moutinho nebo Hazard, uvital bych i Goetzeho, ten asi bude nerealny
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 23. 01., 18:08: Willian nie! Hazard Ano!
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:11: thumps up :D
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC 23. 01., 18:35: Vždyt ho urcite ani neznas, kdyby nebyl dobrej tak po nem Chelsea nepujde, navic je to brazilec!
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 00:27: Kolik takových "dobrých" hráčů jsme už koupili a k ničemu! ... Talentů máme dost, tak nevidím důvod, proč rači nedat šanci Kakutovi nebo McEachranovi...
[reagovatreply] Kayl.3 23. 01., 18:10: Já už jsem ho hrát viděl a líbil se mi ale nejsem si jistý že by mu to tak šlo i v PL.
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 23. 01., 18:11: Tohto hráča nepoznám, no kukal som o ňom videá a tam sa javil ako kreatívny hráč, ktorého by nebolo zlé priviesť ale za tú cenu čo považuje klub by možno bolo dobré zvážiť či by sa za tie peniaze neoplatilo kúpiť niekoho iného.
Lampard is a Legend!'s avatar
[reagovatreply] Lampard is a Legend! 23. 01., 18:14: Vo videu je dobrý aj Kalou :D
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 23. 01., 18:16: Viem. Preto som napísal, že ho nepoznám a že vo videu sa javil ako kreatívny hráč :D
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:23: si zabil :D :D
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 18:12: V přestupech budu hodně velký pesimista a doufám si říci že už nikdo nepříjde..Doufám že se pletu..
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:13: Mě už je jedn ojestli to bude Španěl Brazilec hlavně at už tu naši hru pozvedne. Ikdyž nevim jak by zaloha vypadala je tam přetlak, ale přetlak nekreativních hráčů. Meireles mě zklamal na plné čáře zatím.
Monster's avatar
[reagovatreply] Monster 23. 01., 18:15: to už není žádnej evropan co je k mání a už hrál CHL? pane bože další z jižanu jinak když už brazilec tak bychom mohli koupit douglase costu.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:17: Ten se i mě libí hodně . nebo taky Lucas Moura
Kulis's avatar
[reagovatreply] Kulis 23. 01., 18:23: Ten uz je pry skoro v Interu...
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 18:23: ja fandim shaktoru uz dlho a ten klub stale vytiahne nejakeho neznameho hraca ktory sa potom vysvihne,,,skoda ze srna ma uz 29 toho by som tu najviac privital asi z donecku..skoda ze predali jadsona ten bol velmi schopny hracik..a o wiliana mala zaujem aj barca a zda sa mi ze uz aj v repre ma nejaky ten štart..aj alex teixeira je tam velmi zaujimavy aj douglas costa
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:26: ted me napada, ze je takova skoda, ze Neymar podepsal novou smlouvu, on by se hodil, navic by mohl hrat i LM
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 18:29: pochopte konecne ze neymar tu nikdy neprestupi mozes si ho tak kupit na fife alebo manazerovi..keby chcel uz tu davno je jak rozpraval
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:30: ja vim, ale je to skoda, on by u nas mohl byt nejlepsi na svete
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:32: To muže být kdekoliv jinde. Real by mu sedl přesně na jeho styl fotbalu.
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:34: v Realu by nemel jistej zaklad, hlavne pres koho by se tam prosadil? utok Ronaldo-Benzema (Higuain)- Di Maria funguje perfektne, u nas bymel zaklad jistej
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:38: pro takového hráče se najde msito všude. A Real je hlavně chytrý v tom že je ochotný ho koupit ikdyby se mu třeba nedařil oprotože vydělají jen na jeh ojménu.
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:40: no, ale zajem Realu o nej udajne skoncil, v posledni dobe se nejvic mluvilo o nas a Barce
[reagovatreply] cfc.real23 23. 01., 18:29: vies vobec, ze nova zmluva vyprsi o rok skorej ako mala ta stara vyprsat?
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:30: on podepsal do roku 2014
[reagovatreply] cfc.real23 23. 01., 18:42: ano, a stara mu platila do roku 2015.
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:44: aha, to jsem nevedel, diky
[reagovatreply] kedo777 23. 01., 18:27: chcel by som hazarda ale ani za williana sa nepohnevam :P
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 23. 01., 18:33: Já si myslím, že ho asi nakonec přivedeme. Zájem jak již víme je oficiální a pro nás nebude problém přistoupit na požadovanou částku :) Vzhledem k tomu, jak na tom bídně jsme!

Takže buďme rádi, že vůbec někdo kreativní do zálohy přijde v tuto dobu, kdy se těžko vyjednává s kvalitními hráči, protože hráči jsou vázaní v pohárech. Meireles sem přicházel s tím, že naplní roli kreativního záložníka a bohužel selhal...

Bude to další jižan, kterých tu už máme dost. Další Brazilec, takže tu bude pomalu "přebrazilcováno" :D

Myslím, že kvalitu má. Zajímal se o něj kdysi Ferguson. Nyní AVB prohlásil, že je to zajímavý hráč. Takže mu v tomhle zkusme věřit, že ví co dělá, koho si bere a konečně si to skládá podle sebe! :) Willian by tu kreativitu měl konečně dodat. Ještě se s ním v týmu naše hra zrychlí, o tom nepochybuji...

Uvidíme jak se vyvrbí situace kolem Hazarda. Na těch spekulací bude určitě něco pravdy. AVB je jeho fanouškem. Buď ho přivést teď a když ne, tak ho koupit a dohrál by tam sezonu nebo získat předkupní právo a přišel by v létě....

Co se týče mě, tak jako tolik potřebného záložníka sem chtěl Götzeho a na křídlo si stále přeji Hazarda..
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 23. 01., 18:35: Zase se ukazalo ze Boas je prolhanej , rekne ze o nej neni zadny zajem a dva dny potom je tu oficialni prohlaseni Shaktaru ze jsem podali nabidku. :D Ja mu uz fakt neverim ani nos mezi ocima...
Jinak za 30 mega liber at si ho strcej nekam , takovy hrac prece nemuze byt drazsi nez Mata ktery prisel za nejakych 23.
Podival bych se jinde a radsi ne po brazilcich , tenhle Willian bude podobnej typ jako Anderson a za toho MU taky vysazelo nejakych 30 mega a nikdy se jim trvale neprosadil do zakladu.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 23. 01., 18:37: Už není moc času dívat se jinde.
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 23. 01., 18:42: Ale to je Boasuv problem , proste Brazilec za 30 mega to nedopadne dobre mam takovy tuseni. Brazilci jsou naladovy za chvili ho to nebude bavit , nebo bude casto zranenej apod.Boas mel zacit davno jednat na vice frontach a pak vybrat reseni pro Chelsea nejvyhodnejsi. Ja nechapu ze mi vsechno musime nechat na posledni chvili , stejne nekdo dorazi 31.1.
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:45: a bude to Meireles rimska 2 :D
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 23. 01., 18:47: Když přišel do Shakhtaru,tak stál tuším 19m(nejsem si jistej a nynější cena je 28m...Za hráče jeho kvalit,navíc v tak předraženém období,které panuje na trhu(za poslední roky),je to ještě dobré...Willian hraje stabilně v LM a má slušný potenciál(23let)...

Valencia musela prodávat a Shakhtar je tak dobře finančně zabezpečený,že tohle fakt nemusí řešit...
[reagovatreply] Route.66 23. 01., 22:39: ty jsi vul, kamarade... proc proboha prolhany? ktery trener ihned potvrdi jakykoliv zajem o nejakeho hrace v pripade dotazu od novinaru? to neudela nikdo. proc by strhaval na prestup dalsi pozornost jinych klubu? vzrostl by tak zajem medii, tymu a taky cena hrace... takhle se neobchoduje, pokud neni prestup dohodnuty a nejedna se uz o smlouve, tak se nic nepotvrzuje, ani pripadny zajem...
[reagovatreply] prdas 23. 01., 18:35: koho by jste přivedly do chelsea vy??? hazard ne!
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 23. 01., 18:46: brána a obrana jasná, tam už posilovat nemusíme...

křídlo - Hazard a Götze - do zálohy...Víc by ani pro útočníky udělat nešlo. pak uvidíme, jestli se nepoohlédnout po jiném hrotakovi, kdyby jim to ani po tomto posílení nestřílelo, speciálně Nandovi
[reagovatreply] Donkyw3z - We need de Bruyne 23. 01., 18:36: Williana bych tu klidně bral hned ta záloha neni moc hezká :-)
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:37: dalsi, kdo ma We need :D
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 18:45: ja bich skusil na kridlo Cecha protoze v brane uz to neni ono, ale on je hrozne rychlej aji Lujz to v rozhovoru rikal,ze by ho dal do stafety a s micem to taky umi (dyt prekopne cely hriste) a navic ma helmu takze by se nebal jit treba do ctyr obrancu! a jeste je maldej mohl by se naucit a rozvijet. za zkousku boas nic neda ne?
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 23. 01., 18:47: Zase netreba zbytocne preplacat priemernych hracov...To radsej nekupme nikoho ako vysolit 30 mega za pochybneho brazilcana...Aj tak v zbytku sezony uz nejde o nic ine ako udrzanie 4eho miesta...Ked Boas prestane robit blbiny, tak si ho udrzime aj bez posil a v lete mozme priviest Hazarda a spol...Najidealnejsie by bolo kupit Lavezziho...Posila jak hrom a otvorili by sme si aj dvere do 1/4 finale LM...
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 18:54: A neapol bdue tak hloupá a prodávat nam svého nejlepšího hráče.
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 23. 01., 18:54: Tak, tak. Nakúpiť takých hráčov, ktorí sa predvedú a potom zapadnú do priemeru je úplne zbytočné. Aj keď verím v tomto Boasovi. Pri výbere posíl sa ešte nepomýlil. Pri odchodoch to bolo horšie ...
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 19:11: lavezzi? sak uz mu taha na 30 chce to mlade zihadla to radsej hamsika na OSZ
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 23. 01., 19:49: Heh...Ved su medzi nimi 2 roky....
Vajbi's avatar
[reagovatreply] Vajbi 23. 01., 20:53: Lavezzi je skvělý hráč, ale nevěříš mu trochu moc? Už jednou si pamatuji, že jsi psal, že to chce křídlo které maká pro tým jako Hulk nebo Lavezzi. Jako věřím, že Lavezzi je opravdu dobrý, ale ta cena jeho by byla si myslím minimálně 35 000 000 Ł.
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 23. 01., 21:26: Ja na pracantov, ktori maju techniku nedam dopustit...Je ich v sucasnom futbale mozno tak 10...U nich sa vobec netreba bat, ci sadnu do timu...Taky hrac, ktory odmaka kazdy zapas na 150% a nie je dreveny na lopte ako Ramires sa hodi proste vsade...U takeho Hulka si napriklad nie som taky isty, ze by mu to u nas sadlo...
Vajbi's avatar
[reagovatreply] Vajbi 23. 01., 22:33: Ja bych se zas právě u Hulka vůbec nebál. Předpoklady pro PL má všechny je se bojím a by mu to šlo s formou tak jako v Portu.
[reagovatreply] prdas 23. 01., 18:52: já si myslím že by nemusel být špatnej SCOTT PARKER,ŠEJK TIOTE to jsou dříči s vynikající nahrávkou...možností je ale spousty!!! a nebo nějakou pilu typu LENNON WALCOTT
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 18:54: myslis Pirlu? Pilu neznam,a le lenon je dost dobrej ten by tady zapadl hend a je zvyklej na angl. ligu!!
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 23. 01., 18:55: Pilu jako pilu nemyslí tím jméno ;)
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:00: Šejk Tiote hlavne :D a preco nie Skot Parkr? :D :D
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 23. 01., 18:54: Z Chelsea každý jen tahá prachy, i za průměrné hráče chtějí průměrné kluby šílené částky, tohle je hnus :/ Nedivím se, že jsme na přestupovém trhu tak málo aktivní.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 23. 01., 18:55: Chelsea si za tohle může sama...
[reagovatreply] micky 23. 01., 18:58: To je spíš podle toho na jaké hráče se díváme..to je furt samej hazard,hulk,ronaldo,moutinho ale možná by to chtělo vsadit na mládež a tím myslím něco jak udělal ferguson když koupil hernandeze nebo prostě takhle začít nakupovat a ne furt hráčš co maj výkupní klauzule 80-200 mega..
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 18:58: Noo,dalsi cernoch...to by bolo nieco :D :D
A na QPR ked je Frank zraneny:
Cech
Ivka-Cahill-JT-Ash
Rami-Romeu-Ess
Danny-Lukaku-Mata

Ten Lukaku neni chyba,myslim zo vazne,Torres je troska.
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 18:58: robo, pojd na FB
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:07: Cech
Ivan-Cahill-Terry-Cole
Ramires-Romeu-Essien
Lukaku-Ferreira-Mata

Ferreira by byl na hrotu stejně kvalitní jako Torres a ten by si mohl aspoň odpočinout, to pálení šancí mu musí dát zabrat.
[reagovatreply] micky 23. 01., 19:09: Skvělá sestava ale jakto že nedáš čecha na hrot? :O a ferreiru do brány vždyt ten by zachytal líp né?:O
[reagovatreply] micky 23. 01., 19:09: Skvělá sestava ale jakto že nedáš čecha na hrot? :O a ferreiru do brány vždyt ten by zachytal líp né?:O
zola 25's avatar
[reagovatreply] zola 25 23. 01., 19:01: Jsou už nějaké fotky nebo video z Malorky?Dátě meě kdyžtak link?
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 19:06: ja ti nuzu poslat mi tam byli pred trema rokama na dovolene. ale muzes neco skusit vygooglit ;-)
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:08: Ty si raději vygoogli slovník češtiny, potřebuješ ho jako prase.
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 19:12: ja nasemu seleti kazdej den nosim zbytky jidla ale slovnikama sem ho fakt jeste nekrmil tak nevim
[reagovatreply] micky 23. 01., 19:13: :DDDDD

Váš komentář nebyl systémem akceptován. Pokud jej chcete vložit, musí být upraven
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:17: Napsat jeden řádek a v něm udělat 6 chyb to je umění.
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 19:21: no to aj tata me rika ze: ty vole ty ses fakt umelec! no tak na tom asi neco bude kdyz uz to rikaj aji lidi na internetu..
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 23. 01., 19:51: Mě připadáš jako zcela zdravý, normální člověk... Snad jen trošku retardovaný, ale tak aspoň si byl na Malorce...
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:08: Myslim ze asi nebudes sam kto bol na Malorke ale tu ide asi o to ze chce vidiet fotky nasho timu na Malorke :D A ak chces machrovat ja som tam bol 3 krat :P :D
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:05: 30 mega za hráče, od kterého nikdo neví co čekat? Za takových 15 budiž ale za ty prachy co chcou to ať si ho nechají, neříkám že je špatný ale když si vemu kolik stál Mata, tak tenhle hráč nemůže stát o 10 mega víc a pár zápasů jsem viděl a že by hrál něco vyloženě extra se taky říct nedá. Podle mě zbytečně předražená koupě do tmy. Raději bych tady viděl Larssona ze Sunderlandu to by byla pořádná posila, tvořivý hráč s nejlepšími přímáky v lize a určitě by byl za míň než 30 mega.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 19:09: Šachtar za něj dal 19 takže ti ho za 10 asi neprodají. A to že ten hráč nen ítolik na očích jako Mata to neznamená že je horší. Polovina lidí tady děláte závěry jen proto že toho hráče tolik neznáte.

Mě je to jedno přijde budu rád nepřijde nedělám z toho tragedii. Je mladý perspektivní a když o něj měl zájem v létě Arsenal i Barcelona tak něco umět asi bude. Tady jde hlavně o to že není tak známý jako Mata. 30 mega stojí kde jaký hráč. Za Matu jse dali mín protože Valencia ho prodat prostě musela.
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 23. 01., 19:05: OT: ma tu nekdo galaxy ace prosím?
[reagovatreply] Kubák 23. 01., 21:01: jo. .
[reagovatreply] prdas 23. 01., 19:10: patrikovi ježkovi se ted daří v rakousku... :D
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:13: Ja by som sice radsej hrota-Gomis,Doumbia ale dobre no.
[reagovatreply] micky 23. 01., 19:15: Ty mě umíš rozesmát fakt :D
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:16: Diky,ja to ale myslim vazne (dobre,s tymi Africanmi je to niekedy aj humor) :D
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 19:17: s africanama je to taky cerny humor :-D..
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 19:17: dobrej nick :D
Harley's avatar
[reagovatreply] Harley 23. 01., 19:22: Ten nick :-D, ten avatar. :-D
[reagovatreply] micky 23. 01., 19:17: Jj já si to myslel hned ale dobré:D myslím že i tito dva by dali víc gólů než torres
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:19: Jasne ze by dali,ved uz dali v tejto sezone ovela viac golov tak neviem prec "by"
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 23. 01., 19:19: doufam ze to bude jak mata .. sem nevedel kdo to je a zjistil sme ze to je borec jak prase :D
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 19:21: ja Matu znal uz dele, uchvatil me ve Valencii, kdyz hrala zakladni skupiny LM, tam s Costou a Soldadem radil
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 19:25: Ja som ho spoznal vo FIFE :D :D ale davno uz
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 19:25: taky taky
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 23. 01., 19:31: hahaah :D presne aj ja... FIFA 09 - tam si pamätám, že mi tam Mata poriadne "vyvádzal" za Valenciu xD
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 19:37: Nejsem si jistý ale kdžy hrála Slavie LM ta kjsem znal jen Joaquina Vicenteho Silvu Villu a Miguela. A jeden hráč byl tenkrát o třídu výš než zbytek a byl to tušáím Mata neb ojsem si ho možná pletl. Ale vim že mě nějaký neznámý překvapil.
[reagovatreply] pepino 23. 01., 19:22: na co na bude nějakej Willian.. když stejně hrát nebude... půjde na hostování.. a až za 10 let půjde drogba do důchodu... tak si zahraje a jen tak okrajově .. to je úplně strašný jak furt hrajem s jednou a to samou sestavou :(
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 23. 01., 19:28: Aha, takže útok Mata, Torres, Sturridge je to stejné jako Kalou/Malouda, Drogba, Anelka :D Vzpamatuj se prosímtě!
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:43: Náhodou tri AMK - Ach Moje Koule bylo jedinečné, škoda že Anelka odešel.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 23. 01., 19:47: Nemyslel jsem tím, že byli špatní, ale to, že nehraje stejná sestava jako napsal pepino.
FCChelseaFC's avatar
[reagovatreply] FCChelseaFC 23. 01., 19:50: Willian nieje útočník ;) je to ofenzívny záložník a zahrá slušne aj na krídle ;) rozhodne by to nebola náhrada za Drogbu :D
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 19:30: Ohromně se mi líbí hráči jako Axel Witsel,Julian Draxler,Dzagoev,Guarín a nebo třeba Shurlle..těch hráčů je hodně a byli by i za rozumnou cenu..
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 19:35: Guarin udajně do Juventusu za 11 mega to je zadarmo. Dobrý hráč. Witsel se mi líbil už v Lutychu
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 19:45: Axel Witsel je dobrý, přihod k němu Christiana Eriksena a Sebastiana Larssona a máš moje vysněné posily :)
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 20:19: Eriksen je výrorný nechápu jak můžeme mít tak slepé scouty když u nás byl na testech..Larsson je typický ostorvní hráč..Maká a drží hubu..Takové mi bohužel nemáme..
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 21:33: Larsson to je prostě týpek a hlavně ty jeho přímáky to je něco, takový hráč by se tu hodil už jenom proto, že za poslední dva roky tu není nikdo, kdo by dokázal dávat góly z přímáků.
[reagovatreply] Viki 23. 01., 19:39: 30 je přehnaný za takovou cenu můžem nakoupit 2 stejně dobrý záložníky ne-li lepší i třeba zkušenější...
FCChelseaFC's avatar
[reagovatreply] FCChelseaFC 23. 01., 19:48: 30 mega? Worth it..V Donecku hrá super a určite by som ho tu bral
ChelseaFCFC's avatar
[reagovatreply] ChelseaFCFC 23. 01., 19:49: Moc ho sice neznám, ale ted sem shlídl pár videí a kdyby přišel tak by to bylo dobrý podle mě


Vystřelit umí :D :
http://www.youtube.com/watch?v=B4YLL7dHSbk&feature=related

A jeden na jednoho je asi jeho největší síla:
http://www.youtube.com/watch?v=Vtiv-lpeNH0
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 00:23: Takovýto videa má desítky hráčů... to že obejde hráče v ukrajinské lize je hezký, ale PL je o dvě třídy výše a tady ti obránci nejsou tak naivní, aby mu to žrali... rozhodně nemá smysl vyhazovat 30 milionů za nějaký talen, kterých máme v týmu nebo na hostování nejmíň pět!!!!
Asi jako když si Žirkov v Rusku dělal co chtěl a tady toho moc nepředvedl...
tommy.b55's avatar
[reagovatreply] tommy.b55 23. 01., 20:18: Neobhajujem Andreho...ale ked sa vazne zaujimame o hracov typu Hazard a Willian tak vazne vidi co potrebujeme..len ma seru tie reci ze je stale spokojny
[reagovatreply] T.A.Flo 23. 01., 20:21: Vyměnil bych ho za Torrese. :D Horší určitě není.:))
tommy.b55's avatar
[reagovatreply] tommy.b55 23. 01., 20:21: Ale paci sa mi ze sa o Williana podla AVB nezaujimame lebo uz hral CL ale prezident Schachtaru potvrdil ze sem dali ponuku za Williana...:D
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 20:34: Boas je lhář, když říká, že se nezajímáme, tak to znamená, že má zítra podepíše smlouvu.
[reagovatreply] Route.66 23. 01., 22:41: dalsi takovy... proc proboha prolhany? ktery trener ihned potvrdi jakykoliv zajem o nejakeho hrace v pripade dotazu od novinaru? to neudela nikdo. proc by strhaval na prestup dalsi pozornost jinych klubu? vzrostl by tak zajem medii, tymu a taky cena hrace... takhle se neobchoduje, pokud neni prestup dohodnuty a nejedna se uz o smlouve, tak se nic nepotvrzuje, ani pripadny zajem...
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 23:00: Píšu snad někde, že mi to vadí? Lhaní je dobrá věc, neodsuzuju to
[reagovatreply] Route.66 23. 01., 23:04: pripadalo mi to tak... uz tady nekolik lidi psalo, jak je AVB se*e, ze keca, lze apod... nechapu to, to fakt musi byt 10lete deti, jestli nevedi proc to asi dela...
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 23. 01., 20:21: Tak willian je hodně dobrej :-) jinak sledujete APN? teď hraje maroco proti tunisu zatím pěknej fotbal typuji že to vyhraje jeden z trojce : Pobřeží,senegal ghana škoda že se tam nekvalifikoval egypt kameron a nigérie
[reagovatreply] hanzi 23. 01., 20:24: tohle prestupove okno me uz zacina pekne srat :D bud neprivedem nikoho nebo privedem nekoho zase z silene prachy za 5 12... a malouda pry do fiorentiny??
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 20:25: Fakt, at tam jde
tommy.b55's avatar
[reagovatreply] tommy.b55 23. 01., 20:28: keby dosiel Willian tak si Malouda uz nezahra vobec
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 20:29: http://www.youtube.com/watch?v=kB6q7kdXyRM
najlepsi utocnik vobec
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 20:58: A co ty? :D Alebo si neni utok? :D
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 21:00: zajimalo by me, jestli by byl nejlepsi, kdybys mu pujcil tu svou Beranici :D
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 21:37: ked budes mat fotku v baranici na etihad stadine vo vip sektore potom mozes byt mudrlantko
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 21:43: VIP sektor :D :D To si zabil.Ale aspon si sa priznal ze si fanusik City,to vysvetluje ze si impotent aky si :D :D
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 23. 01., 22:07: to ked idem na city som ich fanusik? mal som zadarmo listky tak som siel..ja som chelsea fandil ked ty si este prijmacky na strednu skolu robil a zacal si zarastat medzi nohami
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 23. 01., 21:46: takze si vlastne fanousek Bedujínů :D
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 20:37: Jinak včera jsem v posilovně sledoval Pobřeží Slonoviny a Didi hrál docela dobře. Choval se teda jako útočník a nelezl na pravýho beka atp jak někdo, ale vyhrával souboje a rozehrával to pěkně do stran. No a pak pěknej gól, klasika zboural obránce a hlaičkoval. Dost aktivně hrál i Kalou a kupodivu se mi líbil jak hraje.
zacpa's avatar
[reagovatreply] zacpa 23. 01., 21:06: ty chodis do posilovny a rikas si connan jak arnold v tom filmu to je dobry :-D
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 21:38: conman,ne Conan :D
[reagovatreply] Chelseahans 23. 01., 20:45: Dlouho jsem zde nic nenapsal a tak, když už jsme za půlkou přestupového období jen napíšu můj pohled na věc.

Dlouho jsem se zastával Torrese, který do našeho stylu hry (skoro) vůbec nesedí. Tedy spíš neseděl za Carla který sázel na Drogbu a aby taky ne když byl v životní formě. Bohužel Fernando přišel jako velká hvězda za velký prachy, která už pouze hledala svou dávnou zabijáckou formu a ta se mu do dnes nepodařila vrátit. Pamatuji zápasy S Liverpoolem kdy ač jsem fanoušek Chelsea vsázel jsem na to, že nám dá Fernando gol a často, opravdu často jsem to trefil. Fernando se u nás nechytil a už pomalu ani nevěřím, že se chytne, protože šancí už měl víc než dost a to, že hraje jeden ze tří zápasů dobře je nám na nic, když nedává góly, které má útočník dávat. Způsobené je to podle mě dvěma způsoby a to:

A) Ztratil sebevědomí, rychlost

B) To co předvádí naše záloha je více než tragické

Kde je nějaká nečekaná přihrávka za obranu kde by na hraně ofsajdu torres neustále běhal mezi stopery a nemusel si zabíhat pro míč do středu hřiště? Tři rychlé narážečky a kolmice? Prostě naše záloha nevymyslí opravdu nic.

Jen doufám, že ještě přivedeme nějakou posilu, která nám pomůže udržet se v tabulce do 4 místa. Protože na titul to už opravdu není. Mou vysněnou posilou je Cristian Eriksen. Je to hráč se vším všudy, který má přehled o hře, dokáže udělat něco jak se říká na víc, překvapit, střela z dálky mu nedělá problém, prostě hráč který by momentálně v naší záloze vypadal jako z jiné dimenze.

Opravdu jsem zvědav jak to celé dopadne a nemyslím teď pouze přestupové období, ale celou sezónu.

Každopádně KTBFFH!!
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 20:53: I kdyby se hra naší zálohy rapidně zvedla (= příchod kreativního záložníka jako je například Eriksen - ideální by byl-je to Evropan a není to jižan), tak by stejně nebyl takovej zabiják jakej býval, ale přitom plat zabijáka má :-) .Tuhle sezonu budu považovat za úspěšnou, když vybojujem aspoň to 4. místo v lize, teď nebo v létě získáme kreativního záložníka, v létě získáme hrota, zapracujeme Joshe a vypadne Meireles s Torresem (proti Meirelesovi nic nemám (kromě jeho příšerné hry), ale v případě příchodu kreativního záložníka by musel někdo ze zálohy odejít)
[reagovatreply] micky 23. 01., 20:55: Ono se celkově musí hodně proměnit kádr ale ted v zimě to zas ta´k moc nejde
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 20:54: Co se týče Torrese..Až bude hrát celý náš tým dobřé a jediný Torres nahovno tak neřeknu ani slovo..Až bude mít Torres milion spálených šancí za zápas tak taky neřeknu ani slovo..Nechci se nějak Torrese zastávat to ne uznávám že je to prostě propadák a je mi ho líto protože ho mám jako hráče rád ale mi hrajeme celkově na hovno a né jenom Torres..Torres byl s naší hry v posledních zápasech jasně nejlepší a bylo by tomu tak i ted..Jenže ta jeho neproměněná šance byla naprosto nepochopitelná..Skoro jako by nechtěl dát gol..Je vidět že je v hlavě asi úplně v prdeli a já se mu nedivím..
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 20:56: Dovolím si říct ze Torresův problém je hlavne s 99 procent psychika..Nic jiného..A nevím jestli se mu ta psychyka v našem týmu ještě zlepší..
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 21:11: všichni jižani jsou labilní
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 00:31: V posledních zápasech byl náš nejlepší hráč hrotový útočník, ikdyž nedal ani gol a ani nepřihrál na gol :D ... To je ale píčovina viď? Jsi opravdu nezaujatý :D
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 00:46: ty dement (nerad nadavam v diskusiach ale toto je uz moc) sak z poslednych 3 zapasov ma 3 asistencie ...viac sa mi teraz nechce rozpisovat lebo je to zbytocne, ty si aj tak budes mliet svoje ... len skus pouvazovat nad tymto faktom
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 01:16: a ked si myslis ze nepatril posledne 3 zapasy k najlepsim na ihrisku (posledny zapas trosku polavil oproti prvym dvom, ale stale patril k tomu lepsiemu co bolo na placi) tak to uz je u teba asi vazne na diagnozu ... a aby mi tu zas nejaky dement nevypisoval ze malo golov dal a neviem jake kktiny tak hovorim o nasich poslednych zapasoch! nie o minulej sezone, nie o zapasoch s Liverpoolom ani o nicom inom!
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 10:50: na diagnozu jsi ty, k čemu nám je hrotovej útočník, kterej si běhá pro balony, ale pak na hrotu nikdo není... naprosto k ničemu!!! a předminulí zápas to byla odražená Torresova střele, což taky není žádná asistence ty velká hubo!!!!
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 10:48: ty dement!!! poslední zápas jsme ani nedali gol, tak jak může mít asistenci... prvně se zamysli, než začneš psát hovadiny...
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 11:18: ocividne ti robim problem chapat text, hovorim ze za posledne 3 zapasy ma 3 asistencie, nie ze v kazdom zapase dal po jednej ... a k tej jeho strele, no ja som pocul ze sa to pocita ako asistencia, tak neviem no ... aj ked sa mozno nezapocitava, mal na tom levi podiel
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 15:52: nepočítá, tohle není hokej.. asistence je jen když cíleně někomu nahraješ do golu a ne že se to háhodně s tvojí střely odrazí...
Norwich City 0:0 Chelsea FC ... Torres nedal tutovka a ani nepřihrál...

Chelsea FC 0:1 Sunderland ... Torres vystřelil a náhodně se to odrazilo k Lampardovi... to není asistence

Wolverhampton Wanderers 1:2 Chelsea FC ... Zde hrál Fernando dobře, ale žádnou konečnou asistenci taky neměl... Přve nevyskočil na míč a tak ho jenom líznou a ramires si pro to doběhnul a dal gol... Pruhý gol vymyslel, když poslel A. Colea a ten to dal Lampardovi, ale taky to není jeho přímá asistence na gol...
Mezi tím byl ještě pohár a tam 2x asistoval, ale gol opět nedal... Tak mi tady nevytářej pohádky, že to je náš nejlepší hráč... Kdyby místo něj hrál Lukaku nebo Drogba, tak to nemůže dopadnout hůř...
[reagovatreply] sheva7 24. 01., 16:01: Ty demente ak bi Torres nezbehoval do zalohz tak nema loptu cely zapas bo mame trapnu zalohu
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 16:27: Ty už se rači nevyjadřuj! Ruzumíš fotbalu jako 5 letý dítě.
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 21:00: NEWS ohledně Williana: Chelsea nabídka bude odmítnuta a bude následovat další. Willian bude pravděpodobně CFC hráč příští týden.

Willian Da Borges Silva považuje alternativa bezprostřední Kevin De Bryune, pro kterého klubu se vyjednávala s Genk pro někdy. Vzhledem k tomu, že Kevin je pravděpodobně přistoupí v létě (& pravděpodobně jít zapůjčen, když podepsal) klubu se domnívá, že potřebují někoho jiného, aby dál. Hazard je také na radaru & klub vedly rozhovory s Lille hráč příležitost dohodu je ale velmi nízká v lednu. Bez ohledu na to, kdo dorazí CFCTS chápe, že útočící hráč dorazí před koncem okna přenos & to je ono, obchod byl uzavřen pro leden.
[reagovatreply] cfc.real23 23. 01., 21:05: to si sem radsej mal dat anglicky.
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 23. 01., 21:07: anglicky a kdyby byl někdo tak hodnej, tak at to přelouská do češtiny, protože z toho vím prd :D
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 21:08: Willian Borges Da Silva is been considered as an immediate alternative to Kevin De Bryune for whom the club has been negotiating with Genk for sometime. Since Kevin is more likely to join in summer (& likely to go on loan if signed) the club feels they need someone else to come in. Hazard is also on the radar & the club have held talks with Lille about the player but chance of a deal is very low in January . No matter who arrives CFCTS understands that an attacking player 'll arrive before end of the transfer window & that's it, business closed for January.
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 23. 01., 21:10: mnohem lepší ;-)
[reagovatreply] hanzi 23. 01., 21:10: tak jsem zvedavy no
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 23. 01., 21:13: Jsou to všechno stejnak srač.. Ale baví mě to sledovat ;) Minulý rok pěkně ráno v 5 do práce a do 1 jsem sledoval kdy v Londýně přistane vrtulník s Torresem :-D
[reagovatreply] micky 23. 01., 21:09: Přijde de bryune který půjde hned na hostovačku a na obrozu jsou i ldaší hráči jestli tomu rozumím dobře :D
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 23. 01., 21:20: De Bruyne vypadá hodně dobře hlavně je takov ýzdravě drzý. A ty pumy co dovede vypálit.
[reagovatreply] LoboDrtikol 23. 01., 21:10: Je to dobrej hráč! Moc! Tak uvidíme ;)
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 21:21: Odpovedal vam niekedy nejaky futbalista na twitteri?
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 23. 01., 21:32: Nie, a kedže ja málokedy zvyknem reagovať na ich príspevky, takže je to u mňa normálne :D .. a čo tebe ?
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 21:34: Zatial nie,ale napisal som niektorym tweet tak uvidime :D
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 23. 01., 21:35: Ne ale včera tu někdo dával uplně fatální Torresův fake wall na FB, jestli jsi neviděl tak doporučuju :D
http://www.sportskeeda.com/2012/01/22/fernando-torres-facebook-wall/
[reagovatreply] micky 23. 01., 21:38: nejlepší je ten roman :D
TheMelo18's avatar
[reagovatreply] TheMelo18 23. 01., 21:39: hahaah :D ale pobaví :D
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 23. 01., 21:41: Zabite :D
ChelseaFCFC's avatar
[reagovatreply] ChelseaFCFC 23. 01., 21:41: Tak to je hrubý..Carlo jak to tam zabije tim smajlíkem :D
[reagovatreply] BakyX 23. 01., 21:45: Zomieram z toho :D:D:D
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 23. 01., 22:29: O tomto hráči jsem už slyšel, ale v akci ještě neviděl.
[reagovatreply] sakal67 23. 01., 22:45: Tým na Mallorce
http://twitter.com/#!/chelseafc/status/161562114991980547/photo/1/large
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 24. 01., 00:19: si vsimnite tie postavy a porovnajte k neymarovi :-(
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 24. 01., 13:27: A asi myslíš že v 19 měli všichni takovo upostavu. Svalová hmota se dá nabrat stejně jak ováha.to bys měl vědět když si psal že si profesional.
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 24. 01., 16:14: tak s neymarovou postavou oproti richardsovi nema sancu a moze byt neviem jak odvazny ci co si to chcel napisat
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 24. 01., 18:23: Ale má je dalek orychlejší a když má techniku a rychle mu to myslí tak takový hráč na to těžko stíhá reagovat
[reagovatreply] Paulie02 24. 01., 00:12: 29 milionu :DDDDDDDDDDDDDD oni se snad už všichni zbláznili, protože nedokážu pochopit, jak nějaký hráč, který ještě nic nedokázal a jestli jo, tak v ukrajinský lize, což nic neznamená, může mít takovou cenu :D ... ani 15 mil Liber bych jim nedal... pak se tady zakope a budou to další vyhozený prachy!
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 24. 01., 09:48: Me hlavne dostava jak tady na tom foru neni jedinej clovek kterej by ho mel nasledovanyho ale vsichni ho chtej. Je videt jak Chelsea zdegenerovala trh kdyz ted vsem prijde normalni zaplatit 30 milionu za hrace u kteryho neni vubec jisty zda se v PL prosadi. No hlavne ze se nekdo koupi vzdyt 30 mega nejsou penize. :/
[reagovatreply] STANLY 24. 01., 02:06: Moj nazor na pripadne posili: 1.Jednoznačne by mal Roman s AWB zvazit a podniknut razne kroky k ziskaniu HAZARDA (aj ked nebude moct nastupit v LM, ale este tu mame FA cup a tak isto aj PL) 2.Najvacsiou chybov v letnom prestupovom obdobi AWB bolo kupit druhotriedneho MEIRELESA (na jeho mieste tu mal byt uz davno MOUTINHO) 3.Potrebujeme skutocneho forwarda, ktory by ukazal, DROGBOVI a hlavne TORRESOVI ako sa maju strielat goly a tym utocnikom by mohol byt OLIVER GIROUD. 4.Zhrnutie prichody/odchody: ON - HAZARD, MOUTINHO, GIROUD. OUT - Malouda, Meireles, Kalou. Len je skoda ze taketo zmeny mozme ocakavat az niekedy v letnom prestupovom obdobi. CHELSEA FOREVER !!!
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 24. 01., 05:56: Kdo je AWB? :D Nakej novej typ BMWcka? :D
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 06:20: mozno chcel napisat AWD (kto by nevedel AllWheelDrive) ale to zas nepasuje k tomu BMW-cku :D :D
[reagovatreply] J-T 24. 01., 07:44: njn veci ktery davno víme :D bože
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 24. 01., 09:46: Jses nejakej mekkej a nechtel by si koupit treba 8 hracu ? 3 jsou dost malo hele.
[reagovatreply] Vidlak 24. 01., 09:35: Spousta z Vás mě opravdu udivuje. Kde berete jistotu, že vedení Chelsea nevyčerpalo spoustu jiných možností jako Hazard apod., případně že už definitivně padly? Kde berete jistotu, že Williana si vydupal AVB? Třeba ho chce, ale nekoupil by ho kvůli LM nebo jiným plánům, ale vnutil mu ho např. Roman? Vím tohle je totální spekulace, jenže chcu poukázat na to, že vše může být jinak a navíc vaše tvrzení jsou také spekulace nebo vycházíte z tisku = spekulace lidí, kteří jsou za to placení :P.

Takže cokoli tu plácáme je úplně zbytečné, protože vidíme jen do zlomku reality. Stejně tak je tomu s těmi, kteří tady nadávají na mrhání času v začátcích přestupového období. Všichni víme velký prd jak se věci mají, takže byste udělali dobře kdybyste to tu nespamovali nadávkama na AVB nebo CFC.

Můj názor je, že tak či tak na konci sezóny budeme čtvrtí. Týmy před námi by si to museli posrat sami a težko to totálně poserou hned tři týmy najednou. Stejně tak neočekávám, že zrovna Arsenal, Liverpool nebo Newcastle by začli hrát tak brilantně, že by nás předstihli. O co se momentálně jedná je jen to, jestli se budeme koukat na kopanou (chození a čutání) nebo na fotbal (nasazení a běhací režim primadón). Já bych se raději díval na fotbal...Jestli ho tu bude předvádět další brazilec, afričan nebo číňan je mi úplně u dírky...Hlavně ať se na to dá konečně koukat.
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 11:24: tak tak, mas pravdu, mne je tiez jedno akej narodnosti tu budu hrat hraci, hoci aj eskimak :D len nech sa da na to pozerat
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 24. 01., 11:01: Já tomu i věřím ... je klika, že nám Bolton Cahilla tak vehementně cpal ...... kdoví koho by si sem jinak AVB dotáh ... tipuju nějakou pěknou kombinaci Luize a Pepeho ... tzn. Portugalec, plešatej a vymaštěnej a samozřejmě neschnopnej bránit...
Mrknem na přestupy ... Lukaku přišel jen proto, že to všichni tak nějak očekávali, koupit prťavýho španěla je dneska tak trochu trend .. což nechává na AVB jedinej přestup ... a kdo že to byl? plešatej a potetovanej (=vymaštěnej, podle mých měřítek) Portugalec, neschopnej tvořit hru, zrychlit hru, vystřelit nebo naběhnout do šance .... opravdu překvapení roku .....
Nevím, kdo z vás chce mít tým:
Čech
Bosingwa-Luiz-Terry-Cole
Romeu
Ramires-Willian
Sturidge-Torres-Mata
.. mě je z toho na blití ...
Moje Chelsea vypadá takhle:
Čech
Ivanovič-Cahill-Terry-Cole
Essien
Ramires-Lampard
Hazard-Sturidge-Mata
(teda v rámci možností .. protože, to co máme nalevo je křídlo tak maximálně podle španělskej měřítek ... ale nějakej ten kredit mu připsat musím, vzhledem k tomu, že je to v Boasovým pseudosystému náš nejlepší hráč (ne, že by to byla ale kdovíjaká ukázka kvality)
... ale tak to nikdy nebude ... za pár let (sotva se malí plešatí Portugalci a opice z Brazílie naučej podepsat), nikdo tu Chelsea už nepoznáme ....
Chci zpátky náš anglickej tým. Tenhle prťavej rapl je snad ještě horší, jak Ancelotti s jeho tupým výrazem a neschopností cokoli udělat ... aspoň se v tom klubu ještě dala poznat Chelsea .....

Tak jak? Je tady aspoň jeden člověk, co souhlasí?
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 24. 01., 11:17: Mam na to podobnej nazor , taky nechci mit tym plnej Spanelu,Portugalcu,Brazilcu a ja nevim ceho vseho.
Kdybych mel sestavit oblibenej tym z poslednich let tak je to asi takhle :
Cech-Ivanovic,Gallas,Terry,Cole-Essien,Makelele,Lampard-Duff,Drogba,Cole
Sestava neni nafukovaci takze se mi tam nevesli dalsi oblibenci jako : Ballack,Robben,Gudjohnsen,Carvalho(jeden z mala Portugalcu-sympataku).

Proste tohle jsou moji oblibenci , fyzicky silni borci co to odmakaj , to co se deje v Chelsea ted ze se z toho pomalu stava takova pseudo-Barcelona je nechutny.
[reagovatreply] PetrStuchy 24. 01., 11:23: Jsi prostě debil a nejsi fanoušek Chelsea...kolik ti je 14 nebo 15...nejsem spokojenej jak hrajem ale NIKDY bych nenadával našim hráčům tak se laskavě prober
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 24. 01., 11:50: Trochu pretiahnuty comment za vlasy...Ale rozhodne suhlasim s tym, ze sa tu nemienim pozerat na nejaku juzansku zberbu, ktora odflaka cely zapas, nevyhra jeden suboj a nespravi si na ihrisku respekt jak Mourinhova partia...Pokial by sa nasa prestupova politika mala uberat takym smerom, tak si AVB kludne moze pobalit veci...Ale zatial jediny Boasov preslap je Meireles..A to bol prestup z nudze...Potreboval proste niekoho aspon trochu univerzalneho do zalohy za malo penazi...Nemyslim si, ze sa na nom bude stavat tim v buducnosti....Uvidime, akym smerom sa jeho prestupova politika bude uberat...Ale ked dojde tento Willian, tak to bude sakra zle znamenie...
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 24. 01., 12:00: Je to přitažený za vlasy .. ale kdo má na tohle nervy ....
Minimálně Boasovy prohlášení napovídají ledacos .... např. nechápu, proč bysme nemohli koupit hráče, kterej nemůže nastoupit v LM ... přinejlepším jsme v tý soutěži 4. nejlepší ... od těch 3 nás ale se stávajícím trenérem dělí půlka kádru ...
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 24. 01., 11:56: Tohle tu ještě nebylo:
Napište pro vás osobně nejhorší sestavu, z hráčů Chelsea, které si pamatujete.
Turnbull
Belleti-Luiz-Gallas-Ferreira
Meireles-Quaresma
SWP-Anelka
Torres-Shevcenko

.. byla to fuška ... určitě jsem na někoho zapomněl ...
Ten Gallas tam asi uplně nepatří ... ale došli mi stopeři a upřímně ... je to frantík ...
[reagovatreply] JirkaCFC 24. 01., 12:15: Každým tvým dalším komentem přesvědčuješ jak jsi ubohej.Kdo myslíš,že například hrál na pravym beku za Mourinha?Ferreira.Jsi opravdu krátkozrakej a běž si fandit Spurs,když je tak obdivuješ.
[reagovatreply] JirkaCFC 24. 01., 12:20: a navíc rasista...Buď ti je ještě hodně málo na to,aby jsi vůbec chápal co píšeš a nebo píšeš tyhle urážky úmyslně a v tom případě,jsi naprostej chudák...Před tím jsem t řadil k normálním uživatelům tohohle webe,ale ted jsi konečně ukázal svoji tvář idiota a primitiva.Ban by pro tebe nebyl ůplně od věci.
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 24. 01., 14:46: ale hoovno rasista ... kdybych na ulici potkal Španěla, tak ho od Čecha ani nerozeznám .... navíc mám už asi skoro jednoho v rodině ... idioti jako ty, kteří na každým kroku vidí rasismus, jsou to největší svinstvo ... na druhou stranu je to dneska móda..
[reagovatreply] JirkaCFC 24. 01., 15:05: Když někdo napíše o hráčích z brazílie,že jsou opice,protože jsou černý,tak u mě rasista je a to mi nevymluvíš.Taky bych rýd aby angl. fotbal zůstal angl. fotbalem,ale nebudu o tom přesvědčovat ostatní takovymhle způsobem.
pichy.'s avatar
[reagovatreply] pichy. 24. 01., 12:45: Tak s tebou absolutně nesouhlasím. Gallas je kravina, neříkám, že byl dokonalej, ale že by měl být v nejhorší sestavě, to určitě ne. Ferreira je průměrný hráč, svoje si odkope. A Anelka? V posledních měsících byl marnej, všichni na něj nadávali, ale dřív dával góly a byl hodně platným hráčem.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 24. 01., 13:29: V posledních měsících hlavně vubec nehral .
Miso's avatar
[reagovatreply] Miso 24. 01., 13:12: Ambrosio
Bosingwa - Hogh - Ben Haim - Del Horno
de Lucas - Jokanovič - Veron
Mutu - Ševčenko - Kežman

Sullivan
Panucci (h) - Huth - Sinclair - Ferrer
Sidwell - Jarošík - Stanič
Casiraghi - Sutton - Pizzaro
[reagovatreply] hanzi 24. 01., 13:40: Smertin, další takový :D Thiago...
Battler's avatar
[reagovatreply] Battler 24. 01., 13:48: + Mineiro
* Váš komentář nebyl systémem akceptován. Pokud jej chcete vložit, musí být upraven.


D7K10's avatar
[reagovatreply] D7K10 24. 01., 13:43: pojmem to inak, napisem ti hracov ktorych som nikdy nemal rad a nikdy rad mat ani nebudem ...

utok by bol komplet jasny - SWP,Kalou,Joe Cole
Zaloznici - Mikel,Geremi,
Obrancovia - Ferreira, Ben Haim,Bridge
Brankar - „Turnbull


[reagovatreply] JirkaCFC 24. 01., 15:07: Bridge nemáš rád z jakýho důvodu?
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 24. 01., 14:41: no jo sakra .. zapomněl jsem na Pizzara a Ben Haima ..
a Ferreira tam je hlavně kvůli Scolariho éře, kdy mi pil krev ... všeobecně ho mám rád, ale prostě došli obránci .... špatná paměť...
takže v2: Anelka za Pizzara a Ferreira za Ben Haima ...
[reagovatreply] torres #9 24. 01., 15:04: To není špatná paměť, ale to, že Chelsea "fandíš" krátkou dobu a vůbec nevíš kdo působil třeba ještě pod Ranierim.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 24. 01., 15:32: Nejsem si jistý, ale čím ti mohl Ferreira pít krev když si pod Scolari mtuším an inazahrál. hrál Bosingwa. Ale možná že se pletu.
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 24. 01., 18:28: Turnbull
Ferreira-Ben Haim-K. Boulahrouz-Bridge
Sidwell-Mineiro-Meireles
Mutu-Pizzaro-Kežman

z řad útočníků ještě Di Santo - i když on vlastně odehrál za nás velmi málo, ale byl hodně tragický co sem ho viděl, ještě, že sme ho prodali :D

a co se týče RB-tak ještě Bosingwa..jako Ferreiru sem nezažil v dobách jeho slávy, proto sem ho tam umístil..ale Boss mu musí zdatně sekundovat :D..ale Bosingwu sem zažil ještě před jeho zraněním měl tak 1 a půl roku dobrou formu, ale teď je to bída a utrpení v jeho podání
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 24. 01., 13:40: Včera jednala Chelsea a Genk o De Bruyneho, Genk chce 12 mil. a my ocenili hráče na 9 mil. liber... K dalšímu jednání se sejdou v pátek...
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 24. 01., 13:42: **eura

Váš komentář nebyl systémem akceptován..
D7K10's avatar
[reagovatreply] D7K10 24. 01., 13:44: kiez by to vyslo ako posila by mi stacil ...
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 24. 01., 15:04: Pravděpodobně by tam zůstal do konce sezony.
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 24. 01., 15:11: Nemyslím si, jestli přestoupí bude hrát za nás...Když nechce kupovat andré hráče co už LM hráli
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 24. 01., 15:14: Jenže on LM hrát taky nemůže.
[reagovatreply] hanzi 24. 01., 16:48: pokud si prectete anglicke clanky, tak byste zjistili ze by zustal a vubec by se nediskutovalo...
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 24. 01., 15:39: no doufam, ze ho podepiseme, on je vytecny, dokaze obejit jeden na jednoho, vypalit obema nohama, tvorit hru, navic nam fandi, tak neni co resit
[reagovatreply] jaris89 24. 01., 13:53: já bych koupil robben kdyby nebyl zraněn furt tak nevím kde je
[reagovatreply] jaris89 24. 01., 13:53: já bych koupil robben kdyby nebyl zraněn furt tak nevím kde je
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 24. 01., 14:26: José začíná mít v Realu problémy. To jsou ti ubozí Španělé, kteří si neváží toho, že mají nejlepšího trenéra vůbec. Já bych Josého bral hned, je to borec největší.
[reagovatreply] sheva7 24. 01., 16:47: Bleee JOseho uz nikdy viac dakujem Sasek aj ked uznavam ma vysledky
Arthas's avatar
[reagovatreply] Arthas 24. 01., 14:40: Jose keby prisiel tak to by boli veci a hlavne by aj hraci prisli lebo jose preferuje nakupy :D a je to taktik a showman :D miloval som jeho tlačovky v chelsea ten gašpar AVB nema autoritu ved to akokeby treenoval lampard omg to by bolo to iste si myslim
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 24. 01., 16:53: Až na to že Lampard, jako ikona a legenda klubu, tu autoritu má...
kvasha16's avatar
[reagovatreply] kvasha16 24. 01., 23:11: ako prosim ta vies ze nema autoritu AVB, nikto z nas nevie ako to tam prebieha tak ho nenazyvaj gasparom
[reagovatreply] jaris89 24. 01., 15:44: lidi co bude s alexem když nepřestoupi?chudak sem zvědav jak by se zachoval boas
Haluz's avatar
[reagovatreply] Haluz 24. 01., 19:39: jde do PSG, údajně
[reagovatreply] cuuf 27. 01., 12:23: velmi zajímavé zápasy

http://tanse.bloger.cz/
[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:30:

Coach handbags with double-stitched seams and handles, added inside pockets, and only the finest leathers. we guarantee the toppest handbags at low price you will find from coach outlet online.When I first went to the web site coach factory online,I wasn't sure what to expect.Then,once I was scrolling through the handbags I saw this and I was fond of it!Once I received it, it matched my cell phone and no matter what I put in it, it never hurt my shoulder.If you are planing to buy Coach Jewelry Sets, don't hesitate. Just come to the coach online outlet online. Coach Jewelry Sets are your first choice.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:34:

In particular, products from coach factory outlet with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.There are different kinds of crossbody bags within marketplace nowadays. Even so it is not possible to beat the timeless design jointly with traditional elegance of the Bags at the coach factory outlet online.Here you can find the latest products in different kinds of coach factory outlet store making best materials.They are leisure practical products in the new generations.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:38:

If you buy bags and purses of the latest new designs from the louis vuitton outlet now, you can enjoy special discounts. What else are you waiting for?louis vuitton outlet usa is offering great collection of louis vuitton Sneakers for women in different styles and collections, which can make our dressing become more and more fashionable.It is the best time for you to match clothing in this summer afternoon, carrying with the new LV handbags in louis vuitton usa.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 08:41:

The christian Signature Hobo is from the latest release of christian louboutin uk. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.Welcome to our christian outlet store to enjoy the cheap christian louboutin uk sale from which you can get 100 percent service.There are some practical and beautiful items for sale at? christian louboutin for your selection. Do not miss it and have one for a try.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:05:

Though handbags are basically an accessory item of girls, there are many modern handbags and wallets for males too as it has become the ultimate fashion accessory at coach factory outlet.coach factory outlet online is a fashion brand to ensure its quality. With designer coach shoulder bags, you will always attract people's attention. The bags will emphasize your personal style and taste.This new Coach Handbag at the coach factory online outlet is a great bag that is perfect for summer or to carry all the year long. It can match with different occasions.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:08:

Several days ago, my friends recommended coach factory online to me, which provides women with cheaper Coach goods, better service and faster delivery.At the coach factory store,all the fashionable Coach handbags are superior in material and excellent in workmanship.It is definitely suitable to you.Just buy get for yourself or your friends.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:11:

As we show below, louis vuitton outlet have a number of Louis Vuitton Earrings, louis vuitton replica handbags, in different styles for your selection.You will easily notice the unfold zippers of this louis vuitton outlet online shop. That is the decoration. There are some inside pockets for you as well. They are easy to match your clothes and to carry.It is so good and attractive as a result of being made by a stylish designer or more. None can say no in front of so popular and chic louis vuitton online shop.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:17:

coach factory online daily news purse allow clearly tally it is advantage over various kinds of achievement costs wallets. Tho.Coach from coach factory wins the favor for durability and exquisite workmanship in making bags in the vogue field. Though the design is relatively simple.There is no doubt that they will consider increasing the confidence coach factory online outlet support for the world. This is called a smart design and product design, with high quality export coaching has a good reputation in each buyer.