Chelsea 1:3 Aston Villa

datetime 31. 12. 2011, 18:17 | author Usty | cathegory news » reportáže
$item->title

Když rok 2011 začal a Chelsea v jeho druhý den v nastaveném čase přišla o výhru nad Aston Villou, málokdo v londýnském klubu uvažoval, že může skončit hůře. Ale povedlo se! Chvílemi až trapný výkon Blues, především v defenzivě, pomohl Aston Ville oslavit Silvestr podle nejkrásnějších představ. Devastující pětiminutovka, v níž Chelsea dvakrát inkasovala, rozhodla o výhře Villans 3:1.

Chelsea ničí stále stejné problémy. Neschopnost cokoli vymyslet proti, byť jen lehce, zatažené obraně. To má Aston Villa pod McLeishem pod palce poměrně solidně, a pak problém číslo dvě. Absolutní neschopnost bránit. Oproti letem minulým je defenziva Blues dokonalý průchoďák, obzvláště pravá strana obrany je až příliš nejistá. Dnes zde místo Bosingwy nastoupil i s ochrannou maskou na tváři Paulo Ferreira, ale o moc lepší to nebylo.

Utrápenou a kouskovanou hru z obou stran ukončil až neohrabaný zákrok Dunnea, který skluzem srazil ve vápně k zemi Drogbu a rozhodčí ukázal na puntík pokutového kopu. Chopil se jej sám faulovaný a i s trochou štěstí pod tělem Guzana otevřel skóre – 1:0. Byl to zároveň také jubilejní 150. gól Drogby v dresu Chelsea. Jenže jak už bývá zvykem, Chelsea otevření skóre nenakoplo, ale spíš naopak. Pět minut po proměněné penaltě obehrál snadno ve vápně Ferreiru N’Zogbia, předal Stephenu Irelandovi, který nadvakrát prostřelil blokujícího Terryho na brankové čáře – 1:1.

Druhý poločas nabídl o trošku lepší podívanou, po osmi minutách už měl každý tým po jedné šanci. Nejdřív Mata krásně prošel po levé straně a centroval na Sturridge, jemuž šel ale míč na paty. Po chvíli přišla stoprocentní gólovka na druhé straně. Rohový kop Chelsea nevyšel, a když Agbonlahor vykombinoval s Albrightonem na půlící čáře posledního bránícího hráče, postupoval první jmenovaný sám na brankáře. Rychlonohý Angličan nicméně zakončil prachbídně a Čech tak neměl těžkou práci.

Po hodině hry nahradil Sturridge Torres a po pár vteřinách na hřišti už se ukázal v tom nejlepším světle. Na pětníku přebral míč, otočil se s ním a dělovkou ze zhruba 23 metrů div nerozlomil břevno. Za deset minut znovu parádně Torres vyzval do šance Drogbu, který ve vápně střílel mimo. Čtvrt hodiny před koncem došlo k dalšímu střídání, kdy Bosingwa naskočil místo Ferreiry. A také on hned po příchodu zazlobil. Z dálky vypálil levačkou a jedovku pod břevno s námahou vytěsnil Guzan nad.

Zkáza modrých favoritů začala ve třiaosmdesáté minutě. Clark přihrál do neskutečně rozestoupené obrany Chelsea Stiliyanu Petrovovi a bulharský záložník otočil skóre – 1:2. Špunt oslavného šampaňského pak vděčným hostům pomyslně otevřel Frank Lampard, který namazal do samostatného úniku Irelandovi, jenž postupoval sám na bránu s Bentem. Střídající kanonýr nakonec i míč dostal, se štěstím prostřelil Čecha a stanovil konečné skóre zápasu – 1:3.

Muž zápasu: ...vážně musím? ...Juan Mata.

Rozhodlo utkání: Naprostá dezorganizace obrany (především Luize) při Petrovově gólu na 1:2.
Chelsea 1:3 Aston Villa
23. Drogba (pen.) - 28. Ireland, 83. Petrov, 86 Bent

Chelsea: Čech; Ferreira (75. Bosingwa), Luiz, Terry, Cole; Romeu (57. Lampard), Meireles, Ramires; Sturridge (62. Torres), Drogba, Mata

Nevyužití náhradníci: Turnbull, Hutchinson, Malouda, Kalou.

Aston Villa: Guzan; Cuellar, Collins, Dunne, Warnock; NZogbia (78. Bent), Petrov (84. Bannan), Clark, Albrighton (78. Gardner), Ireland; Agbonlahor

Nevyužití náhradníci: Marshall, Hutton, Weimann, Delfouneso.

Usty

[reagovatreply] lampard 31. 12. 2011, 18:19: tak nam treba ked su k o k o t i !! drogba moze ist fajcit boasa a boas zas abramovica!.. tragedia este vacsia ako united.. sak ony sa aspom snazili vyrovnat ale tuto nasu hru neviem ako mam nazvat.. hotova tragedia v zakoncovani a hlavne v strelbe.. meireles traged ..asi 4 strely a ani jedna na branu vsetky na tribunu asi tak 20 rad.. prva poriadna strela to dal torres a potom druha to musel prist obranca aby tak vypalil.. za vsetko hovori statistika striel mimo branu 11:3.. gratulujem chelsea.. sme v takej p i c i ako este nikdy! a dnes aj ramires bol ubohy.. nepriniesol nic pozivivne co nam minule chybalo.. proste katastrofa ..stratil united,stratil tottenham tak jasne musime aj my. a jak sme sa na zaciatku sezony smiali arsenalu ze su na konci tabulky a teraz by sme tam mali ist my za taketo vykony..dnes gol z penatly.. minule gol zo stastnej matovej strely .. predtym gol ktory nemal byt po nasej ruke.. predtym gol tiez stastny proti wiganu sak sme mali 1 sancu.. cize posledne goly fakt krasne vypracovane! xD. a ak mi admin tento prispevok vimaze tak potom je aj on ubohy! proste je pisem len sucastnu situaciu
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 18:27: Souhlas snad až na gól Maty. :-)
[reagovatreply] Misho 31. 12. 2011, 19:14: AK Admin vymaže komentár nie je ani len náhodou úbohý, ale rcionálne zmýšľajúci!
Tie tvoje nadávky si daj vieš kam....inak sa nevieš vyjadrovať? To si tak "úbohý" že bez nadávok nevykúsliš vetu???
[reagovatreply] Jerdy345-Torres je náš ostrostrelec! 31. 12. 2011, 18:20: Super výkon chlapci :) .. nemám slov :)
[reagovatreply] sheva7 31. 12. 2011, 18:21: Dufam ze uz ste pochopilu ludia ze Drogba ma uz vypadnut
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 31. 12. 2011, 18:23: tak si říkám, že ten kdo má odejít, což je Anelka, tak by měl radši zůstat a odejít by mohl Drogba..Anelka by byl nám na hrotu mnohem více platnější
[reagovatreply] Vialli 31. 12. 2011, 18:22: je mi to líto,ale již nejsme velkoklub. Chtělo by to evidentně posílit,ale hráči kteří mají několikrát vyšší úroveň. Do smrti si budu vyčítat,že se kdysi prodal Robben
[reagovatreply] Chelsea9 31. 12. 2011, 18:23: to už není možné co tam předvádí naco třeba Torres sedí vždyť hraje líp než Drogba co se tam jen potácí natom hřišti já bych tak pět hráču vyházel už mi lezou krkem nemá to žádná náboj nic prostě jsem nasraný jako svina za chvilku nás porazí kdokoliv a kdekoliv to chce novou krev bych vyhodil Drogbu Lamparda Maloudu a koupil pořádné hráče co chcou vyhrávat a mají touhu hrát a ne takové primadony Torres bude ještě hodně dobrý ale musí hrát a mít k sobě ty správné hráče co mu dají míč co potřebuje trenére už se vzpamatuj a pořádně jim promluv do duše
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 31. 12. 2011, 18:23: Tady je zase radilů :-) 4EVER CHELSEA ♥ titul ještě získáme je půlka sezony isce jsme 5 a 6 liverpool má stjně bodu jak my ale my to zvládneme CHELSEA♥
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 31. 12. 2011, 18:24: Jinak pěkný břevno torresa škoda :-( lamps to pěkně zkazil bohoužel :-(
[reagovatreply] BubbleLFC 31. 12. 2011, 18:24: Nechápem vás niektorých „fans“ chelsea, prečo stále urážate AVB, ktorý k vám prišiel tvoriť niečo úplne nové a je logické, že si to vyžiada určitý čas na to, aby to všetko do seba postupne zapadlo. Proste prechádzate do novej éry, k inému hernému štýlu a musíte mať maximálnu trpezlivosť.. Ani sám veľký Hiddink by z toho nespravil dynamit.. Je to otázka času a čím skôr to pochopíte, tým lepšie sa vám bude dýchať..Za ten čas, čo sledujem Chelsea sa zmenilo veľa vecí ohľadom hráčov v kádry.. Ako sa tak pozerám na Didiera zpred 2-3 rokov a Didiera v súčasnosti, je to obrovský rozdiel.. Drogba zápas čo zápas je absolútne statický a aspoň pre mňa nemá nijaký prínos do vášho mužstva..Najslabší článok mužstva.. Nezapadá mi k hráčom ako Sturridge či Mata a oveľa viac by som si k ním vedel predstaviť Torresa, ktorý je určite viditeľnejší ako Drogba, keď chce. Tiež sa mi nepáči Terry..Je strašne malo zápasov, v ktorých sa mi v tejto sezóne v drese Chelsea páčil..Vek nezastavíš a myslím si, že u Terryho to v súčasnosti platí obzvlášť..Ale aby som ho zas nekritizoval len, taký zápas proti Spurs na WHL odohral na jednotku..Nepáči sa mi tiež Petr Čech..Doba, kedy bol považovaný za jedného z naj brankárov je už podľa mňa preč.. Neistota, stratil sebavedomie zpred niekoľkých rokov..Dôkazom toho je najmä neistota vo vzdušných súbojoch..Keď sa nad tým tak celkovo pozastavím, myslím si, že váš káder potrebuje obmenu kádrom na určitých postoch, ale za súčasné výsledky nemôžete hneď viniť Boasa, ktorý vám ešte neukázal ani, čoho je schopný.. Počkajte si ako naloží v prestupovom okne, ako zapracuje hráčov do mužstva, ktorí vás v zime posilnia a potom hodnodte.. Jeho práca nemusí mať okamžitý efekt..
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 18:37: Presne. AVB musí prebudovať tím a to mu potrvá minimálne 2 roky. A nesúhlasím ani s tým, že nemá na tak veľký klub ako Chelsea. Veď FC Porto je väčší klub než Chelsea. Síce nemá toľko peňazí, ale má viac fanúšikov a väčšie úspechy.
[reagovatreply] vrana17 31. 12. 2011, 18:57: To sou solidní žvásty ani sem to nedočetl do konce. Čas je relativní pojem kamaráde, neměl ho tu nikdo proč by ho měl dostat ten nejhorší z těch co tu byly. Že by jsme se tak 3-4 roky sehrávali a pak postoupily do LM. Prober se nebo si běž zahrát Fifu.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 19:04: A to je práve chyba. Keby sa Abramovič neponáhľal s vyhodením Mourinha, mohla byť Chelsea ešte úspešnejšia. A dnešný tím ešte stále žije z toho, čo vybudovali Ranieri a Mourinho. Aj keby sem prišiel najlepší tréner na svete, tak by s tým musel niečo urobiť a nedokázal by to za pár mesiacov. Aj City to trvalo s neobmedzeným rozpočtom 3 roky.
[reagovatreply] vrana17 31. 12. 2011, 19:25: Máš pravdu 50/50. Nemůžeš porovnávat City s Chelsea která už měla vybudovaný tým na rozdíl od City co koupily snad vše co se dalo. Podle mě je problém v tom a teď sem na tom přemýšlel a možná to není ani problém ale východisko, že hráči už podle mě nevěří filozofii trenéra. Bo prostě ti co zde jsou dil tak ví na co tenhle tým ma a momentálně jsem hluboko pod našimi možnostmi diky nefungující filozofii AVB. Tak si beztak řekli že pro Chelsea bude nejlepší když to po AVB vezme někdo jiný. Proto očekávám zápasy v podobném duchu než AVB skončí.

Jako vykládejte si co chcete ale Chelsea nepotřebovala opravovat obranu na té vždy stavěla a to pako to prostě opravilo tak že to nefunguje. AVB měl posílit na vhodných postech a pak vybudovat novou mladou generaci co to převezme, to už mohla být nová Chelsea.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 20:26: Mala vybudovaný tím, ale ten tím už ide dolu vodou. Veď jeho základné kamene sú ešte z čias Ranieriho a Mourinha. Tí hráči tu nebudú večne a aj postupné prebudovanie trvá dlhšiu dobu. Každý tím sa pohybuje v sínusoidách, aj United, aj keď jeho výkyvy sú posledných 20 rokov najmenšie.
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 31. 12. 2011, 18:25: Díky za krasného Silvestra, chlapi! Jsme poslední dobou opravdu trapní. :) Už vážně nemám náladu ani sílu se dívat na takové trapné a bezkrevné výkony. Akorát pak mám veškerou dobrou náladu v tahu. S tímhle si Neapol leda tak zatrénuje a pápá. Ikdyž Roman slíbil, tak s tímhle brzy ztratí trpělivost a Boas odletí zpět do Portugalska. A opět budeme jen pro smích.
sheri's avatar
[reagovatreply] sheri 31. 12. 2011, 18:25: s deravym cechom starym lampardom a impotentnou dvojkou drogba tores to nevedie nikam len do pohara uefa...jednoznacne obmladit muzstvo
[reagovatreply] Chelsea9 31. 12. 2011, 18:25: Potřebujem hráče jako jsou třeba Beale Modrič nebo jiní rychlý hráči jsme strašně pomalý do předu a vzadu někoho do obrany na obou stranách to je strašně když nehraje Ivanovič je to špatné a Cole už taky stojí za hovno a Lamparda už nechci vidět kokota jak jim namazal
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 31. 12. 2011, 19:52: nazvat Lamparda tak, jak jsi ho nazval je ubohý a ukazuje to tvoje velmi nízké IQ. Trochu úcty k těm hráčům
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 31. 12. 2011, 18:25: To byla parodie na Chelsea dneska..nic víc k tomu nemám. Nikdo ( možná kromě Maty nebo chvilkama Torrese ) nepodal dobrej výkon. Humus.
[reagovatreply] zigy 31. 12. 2011, 18:27: a co předvedl torres? jednu střelu do břevna a to bylo všechno :-D :-D :-D nejlepší útočník premier league se skvělým platem. je to ostuda chelsea takovej přestup


[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 31. 12. 2011, 19:06: Torres? Kromě toho břevna něco předvedl?
[reagovatreply] cigi 31. 12. 2011, 19:37: Nevím, na co ste se dívali ... Torres byl asi našim nejlepším hráčem v druhym poločase. Kromě břevna třeba předvedl to, jak svěle nabídl Drogbovi šanci, kterej ju ale nevyužil ... Pak jednou parádně vyslal Matu, kterej pak v pohodě mohl centrovat... A to bude nejspíš vše, ale na to, co sme předvedli v druhé půli je to HVĚZDNEJ VÝKON (nadneseně řečeno) ... protože to, co předváděla záloha, bohužel v čele s Lampardem, kterej to pak korunoval při gólu ... to bylo něco. A o obraně nebudu vůbec mluvit ... ta byla naprosto mimo! Humus, humus a ještě jednou humus. Místo toho, abychom se drali za výhrou (v což sem po nástupu a hned první akci Torrese doufall), tak potom bylo VŠE špatně a zasloužili by si vyliskat a další měsíc hrát zadarmo... Opravdu nevím, kde je chyba, ale je to zápas od zápasu horší a horší. Kromě třech zápasů, kdy jsme se teda vyšvihli, to smekám (Newcastle, Valencia, Manchester City) ... tak od té doby bylo vše špatně... Teď už jsme 5. až 6. a já opravdu pochybuju o tom, že se nějak zlepšíme. Loni jsme taky byli 5., ale byla tam vidět snaha a jakejsi náznak zlepšování, ktery nás nakonec vyneslo pomalu zpátky do boje o titul. Ale letos se spíš obávám dalšího poklesu a momentálně jsou opravdu City, United, Tottenham, Arsenal i Liverpool před námi (po herní stránce). Jak jsme mohli takhle vytéct se slaboučkou Aston Villou, kterou rozmetli Arsenal, Liverpool i United na jejich stadionu? City i Tottenham si na nich smlsli na svých stáncích ... Dohromady dala Aston Villa těmto 5 týmům pouze 2 góly a sama 11 dostala ... a s nama si na SB takhle pohraje. Opravdu mě tento zápas znechutil celej den a prostě nevím, co bude dál. Odchod Boasa si nepřeju, protože bychom byli opět pro smích a to opravdu nechci...
[reagovatreply] zigy 31. 12. 2011, 18:25: tvl děláte si ze mě prdel už? na tu hru se nedá dívat, nic horšího jsem neviděl ani v český lize! torres ať už jde pryč a boas klidně s ním s touhle příšernou taktikou
[reagovatreply] pekinho 31. 12. 2011, 18:30: jo a Drogba ať zůstane, hraje skvěle že? Vzbuď se chlape
[reagovatreply] Paulie02 01. 01., 10:40: proč sem pleteš Drogbu? ... vzbuď se ty!
[reagovatreply] zerstoren20 31. 12. 2011, 18:26: Já nechápu ty blbce co tu plivou odstavce přes půl stránky a ještě ktomu co slovo to blbost ste blázni hoši.
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 31. 12. 2011, 18:28: Super výkon!
Dejw's avatar
[reagovatreply] Dejw 31. 12. 2011, 18:28: Chválím a mám zároveň radost, že se pod review objevili nevyužití náhradníci. Konečně a doufám, že to bude pokračovat!
[reagovatreply] lampard 31. 12. 2011, 18:29: ako tu niekto moze napisat ze to chce cas?? nedostal uz AVB toho casu az moc? sak vysledky neprichadzaju tak prec s nim.. nechapem ako to ze mu abramovic dava tolko priestoru stale
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 31. 12. 2011, 18:33: Po troch prestupových obdobiach povedz, že toho času dostal veľa. Takže tak o rok a pol ak skončíme piati v PL, tak sa zamyslím, či by nemal odísť :)
[reagovatreply] Backo 31. 12. 2011, 18:29: ty zebrak portugalsky,tahaj s AVB velice rychlo do podpriemerneho klubu kde si bol,ked je Meireles v zostave,tak nevyhrame 99percent zapasov a dnes aj 10 rocne deti a jeho zastupcovia opat videli pravdu...esteze je prestupove obdobie,dufam,ze ten odpad uz nikdy neoblece modry dres,on moze hrat zaklad v looserpoole ako minuly rok,aj to len o zachranu...
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 18:35: Nekecaj. Veď FC Porto je úspešnejší klub než Chelsea.
[reagovatreply] Backo 31. 12. 2011, 19:01: nech je,ale nie je velkoklub
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 19:16: Porto je veľkoklub. 113 tisíc členov. Len s nižším rozpočtom a menším počtom fanúšikov v zahraničí.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 31. 12. 2011, 18:29: Za 100k na týden bych čekal lepší výkon a aspoň nějakou formu snahy,bojovnosti a nasazení...Boas je dobrý kouč,ale tým potřebuje nějaké ty posily...
LUkyno's avatar
[reagovatreply] LUkyno 31. 12. 2011, 18:29: s takovouhle zalohou co dnes byla v zakladu nemame sanci, sme az neuveritelne nekreativni dit oni ani nemuzou nic vymyslet: Romeu - nadeje do budoucnosti, sve si na predstoperu odbyde nic vic nic min, Ramires - nevim ve stredu je nam k nicemu jeho hlavni prednost rychlost je ve stredu hriste k ho*nu + jeho technika neni nejvalitnejsi, Meireles - ten ma bohuzel vsechnu kreativitu na hlave coz je sice pekny ale je nam to k nicemu, kdyz k tomu pridam stridajiciho Lampse co posle kolmicku na Irelanda (to se muze stat kazdemu) tk nam nevijde nic jineho ze o5 ztratime body, nutne potrebujeme playmakera ale opravdu nutne protoze tkle budeme radi za 6 misto + Cahill uz je snad jasny protze co predvedl Luiz to opravdu do PL nepatri(zkusil bych ho na predstopera) a hotove leve kridlo. Nechapu Boasse ze si nepromluvi se Sturridgem ja byt coach tk za to co udelal v 1 polocas bych ho zjebal tk ze by nahraval i golmanovi tketo solovani opravdu nesnasim.
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 31. 12. 2011, 18:30: AVB von? Trošku sa ukľudnite, kým dačo napíšete. Po takomto zápase je kopa emócií, to tu zase bude diskusia :)
Keď AVB vyskladal zostavu, ktorá mala nastúpiť od začiatku, tak to celkom aj šlo. Lampard neodohral zlý zápas. Mal dobré nábehy do šestnástky, prihrávky tiež boli fajn. Nanešťastie, bol pri góle, ktorý rozhodol. A Torres ukázal aj tým najzameranejším hlupákom proti nemu, že určite má na to, aby hral za Chelsea a momentálne aj nastupoval na hrote. Ak dobre dopadne sezóna, tak nám ju síce dosť zachránil práve Drogba, no ten je momentálne veľmi slabý. Torres šikovnejší, nebezpečnejší, rýchlejší. Nabudúce to musí byť základ.
Zápas sme si dojebali, dojebali sme ho samy. AV nič svetoborného ani zďaleka nepredviedla. Ani ten ich betón nebol nič extra. Keby máme o jedného šikovného hráča na ihrisku viac, verím, že by sme to rozniesli. Veď ako pomohol len taký Lampard a Torres.
No dúfam, že toto presvedčí Boasa na nejakú tú posilku do ofenzívy. Myslím, že nejaký krídeľník by dobre padol. Do zálohy sa vráti Essien, do obrany príde Cahill. :) Je polovička sezóny. Ako sme ju dojebali, tak môžu iný dojebať tú druhú. Ale dúfam, že na to odkázaní nebudeme a vytiahneme sa hore vlastnými silami :)
Willis's avatar
[reagovatreply] Willis 31. 12. 2011, 18:31: zatim sem boase nekritizoval ale ted si myslim ze ty jeho "zkusenosti" rozhodli snazi se nam vnutit strategie kterou ocividne nikdo nechape nebo je tak mizerna ze nefunguje. nakopavany mice do prostoru kde sou dva hraci ci jeden hrac strely z 30metru stoperi mimo zonu pokud to hrac nepochopi tak at tam da jinyho nebo at je koupi. Ale davat tam ferreiru je sebevrazda bosingwa taky nestoji za nic no a utok je bezzubej torres chodi do trech protihracu sturidgge neprihraje chce dat gol sam kalou ............. mata meireles nikdo jinej me nenapada kdo by hral to svoje
[reagovatreply] figo5 31. 12. 2011, 18:31: cech zachytal opet na picu ja snad abramovicovi ty prachy na hulka pucim at mame utocnika ktery umi dat gol ja uz nwm :(
[reagovatreply] vlasta 31. 12. 2011, 18:42: Proč se navážíš do Petra,za takovou obranou chytat je trest pro každého brankáře.
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 31. 12. 2011, 18:31: PS.: Je tu nějaký zájemce o zápas ke stažení? Za odpovědi typu "Kdo by to chtěl stahovat, ty kokote" banuju.. ;)
[reagovatreply] lampard 31. 12. 2011, 18:34: ze sa to aj pytas.. chlapi pome sa (na je bat) radsej a rychlo zabudnut!
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 31. 12. 2011, 18:39: Jedině, že se sem nase*ou fans United... Ty si ten zápas určitě rádi vychutnají..
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 31. 12. 2011, 18:40: .. *Ti
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 19:28: A kdo by ho chtěl vlastně stahovat?
hyper01's avatar
[reagovatreply] hyper01 01. 01., 04:37: Já bych si ho stáhl rád, kdyby byla možnost..
Usty's avatar
[reagovatreply] Usty 01. 01., 06:27: dobře, dám ho tam .. ;)
Josh's avatar
[reagovatreply] Josh 31. 12. 2011, 18:32: Trochu bojovnosti by to chtělo, to bych to tam rovnou mohl odchodit já, a nechtěl bych za to ani plat.. No a zkazit nahrávku na 3 metry, to je fakt ostuda :( Ale jinak si myslím, že na týhle prohře nese vinu celej tým a ne jednotlivec a už vůbec ne trenér!!
[reagovatreply] zerstoren20 31. 12. 2011, 18:32: ale hovno ostuda chelsea je to jací hráči tady hrají bosongwa,drogba,lampard,maluda a všechan tahle garda to jsou hráči který si přivedl murinho a pokud se dobře dívám tak je to rok od roku horší protože tihle hráči každým rokem víc a víc na to nemajá takže vymenit 70% kádru jedíná cesta nebo takovej meireles to je pravej příklad tonení vůbec dobrej hráč av livrpoolu by nehrál základ tady ho hraje protože je lepší než celá naše záloha no hrůza prostě
[reagovatreply] Vidlak 31. 12. 2011, 18:33: Tak po výhře nad MC se tu psaly eseje o titulu, teď se tu budou psát eseje o tragédii :)
Tak nějak jsem zvědavý jak to rozdýchá RA.
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 31. 12. 2011, 18:34: Takže... Zkusme teď bez nervů a podívat se na to normálně:

Sice jsem viděl pouze druhou půli (ani to ne celou, u konce jsem to vypl), ten fotbal nebyl zas tak strašnej. I Luiz slušně odebíral míče a začínali jsme se dostávat do tlaku. Ovšem, k čemu je vám územná převaha, když v podstatě nic nevymyslíte? Střelce z dálky už prakticky ani nemáme, no a ty Bossovy levačky, ač jsou slušné, většinou bez úžitku. To jako když Obi kopal furt pod břevno a stejně je bez gólu.

Neřekl bych, že nám chybí playmaker.. to ne. Nám chybí někdo, kdo se postará o finální fázy. Svého času to byl Lampard, no a přiznejme si, že Frank, ač je to silná osobnost, je taky člověk a psychika je na něm znát. Když nemáte vůbec jisté místo v sestavě a chcete hrát, tak se musíte ukázat. Ovšem nemůžete nic zkazit, takže risky jdou bohužel stranou. Já nevím, proč mu sakra ten Boas nezkusí dát plnou důvěru. Já netvrdím, že na něm musíme výhradně stavět do budoucnosti, ale on nás klidně ještě 1-2 sezóny potáhnout může. Je jasné, jakou má podporu u fans na SB a vlastně i po celém světě /mimo Česko-Slovenska/. On potřebuje cítit tu důvěru.

Stejně tohle by sa dalo říct o Torresovi. Možná, kdybychom na něm zkusili víc stavět, mohlo by to přinést ovoce. Didier dnes opravdu nehrál dobře.. I když nevím, mě Fernando za to období, co tady je, nepřesvědčil. Dnes se mu ale ta střela z dálky povedla. A tohle od něj čekáme – žádné kličky, v kterých se beztak sám ztrácí, ale rychlé přebratí a střela. Nevím no, co od toho čekat, ale proč ho nezkusit. Má teď měsíc na prosazení.

Obrana, tam je to katastrofální, ať už hraje Ivan, nebo Luiz. Osobně moc neočekávám od Cahilla, ale doufám, že moje očekávaní předčí. Luiz zezačátku druhé půle i slušně odebíral balony, ovšem taková hrubka??? Davide, za takovouhle poziční hru by sis zasloužil pokutu 3 týdenních platů. A to už mnoha fandům téměr opadl kámen ze srdce, když sudí nepískal. No John je skála, tam není o čem, je vidět, že on prostě nestárne. To je týpek z ocele. Jen mu najít parťáka, s kterým by fungoval – dá se říct novho Carvalha (klidně i toho starého, byla chyba ho prodat).

Posily přijít musí a určitě nestačí Cahill. Je to bez té finální fáze, takže chce to někoho, kdo se o to postará. Buďto probudit Franka, nebo koupit někoho šikovného. Josh je playmaker, takže to není stejná pozice. U něj si stejně myslím, že má ještě čas.

No já nevím, AVB má často takové nesmyslné střídaní, jako třeba dnes Boss. Vůbec tam nebyl potřebnej... Kdyby ještě šel na pravé kŕídlo a Torres se přesunul na hrot, tak dobrá, pochopím. Ale takhle to byl vrchol nesmyslnosti. Boas je mladej, má vizi, ovšem nevím, zda tu správnou pro náš tým. Měl by si hlavně uvědomit, že my nejsme Barca a nikdy nebudeme. Jestli to nedokáže, jsem si jist, že opět budeme (bohužel) měnit trenéra. Kdyby to tak muselo být, tak bych chtěl Granta, ale vím, že to se nestane.

Proč musel Boas tak odepsat Nica??? Proč?! Já si myslím, že hrál na jeho poměry tuhle sezónu moc slušně. André asi ne...

Netěším se na další zápas, neboť si myslím, že budu mít opět zkažené dva dny po něm.
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 31. 12. 2011, 18:39: Mimochodem, všimli jste si tu sehranost anglickýho tria Terry - Lampard - Cole? Frank s Johnem snad i poslepu dokážou najít Ashe u levé lajny na milimetr přesně. Jen to pak Ashley jaksi neumí dotáhnout do toho konce. A to je přesně to, co nám schází.

Oprava v minulém komentáři* - finální fázI
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 31. 12. 2011, 18:36: Tak všem pokud to jde přeji veselé a spokojené rozloučení se starým rokem a aby jste vstoupili pravou nohou do toho nového. ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2012!
[reagovatreply] Maarrttiinn 31. 12. 2011, 18:36: Abramovicovi se bouři království jsem zvědav co bude dělat
[reagovatreply] Marty26 31. 12. 2011, 18:36: ten Torres by měl hrávat, protože Drogba :(((
..Meireles je dobrý, ale má tak kvality nějakého náhradníka
..mě prostě chybý jeden silný, čístý křídelník+ fakt asi ten Modrič nebo já nevim už :((
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 31. 12. 2011, 18:37: Tohle není Chelsea! Tohle si fanoušek, který se těší celý den, až uvidí svůj milovaný tým nezaslouží! Ať už někdo souhlasí nebo nesouhlasí změny musejí přijít, ať už na manažerském postu nebo v hráčském kádru. Tohle není hra, kvůli které jsem začal fandit! Z té krásné hry nezbylo prakticky nic...nasazení, bojovnost, křídelní nátlaková hra. Místo toho tady týden co týden vidíme pobíhající (pobíhající je možná přehnané slovo) hráče, bez chuti něco změnit, bez nasazení, bez bojovnosti. Doufám, že se v Novém roce něco změní, i když to není moc pravděpodobné, a vrátíme se k té naši hře, která nám sedí a která je účinná. Ať si strčí ten atraktivní fotbal někam a vrátí Chelsea tu její pravou tvář. Soupeři ať jenom sní o bodovém zisku ze Stamford Bridge...nechci toho snad moc ne? :)
[reagovatreply] rikiblue 31. 12. 2011, 18:38: trapny,ostudny výkon. Na co si to pořad hrajou.Tenhle Boasuv prototip mě už hodně sere!
[reagovatreply] pele 31. 12. 2011, 18:40: Neviděl jsem druhou půlku :-( prosím, jak hrál Torres?
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 18:40: Po dnešku věřím ve velkou obměnu kádru, nic jinýho nám už ani nezbývá jak trochu oživit tým. McEachren by měl zůstat a dostat konečně šanci, Drogba i Lamps by se měli už odebrat, dokud je o ně zájem + Boss a dokonce i Ferreira pro snížení výdajů, dále bych uvítal odchod Mikela, který by udělal dobře i pro sebe, přece jen je ještě mladý a to samé Kalou. Posílit i klidně o 6-7 hráčů, za odchozí hráče nějaký peníz bude + Romča má něco vysázet na přestupy. Doufám, že přestup Cahilla se přece jen uskuteční a třeba přivést pravého beka, středního tvořivého záložníka, 1-2 křídla a hroťáka + začlenit na hrot Lukaku a dát mu šance ze střídačky.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 18:41: Já už ani nic lepšího neočekávám.
[reagovatreply] Hudyone 31. 12. 2011, 18:41: AVB zbaví Chelsea ''fans'' a gloryhunterů... Roman snad pochopí, že je lepší mít klub, než hračku...přijdou třeba 3 slabé roky, ale to snad nic nemění na tiom, že se klubu bude fandit, ne? Nechápu mentalitu některých jedinců, prostě tým si zatím nějak nesedí, pořád je to šance napravit, ale psát ''proč já radši nefandím MU'' ...
1. hra dneska byla zase pomalá, hráči nechávají soupeře zformovat a pak nedokáží prolomit val
2. David Luiz je skvělý, dokáže přejít přes hráče, dokáže nahrát dopředu, ale na druhé straně dělá zbytečné chyby za které se ve fotbale a v Anglii obzvlášť platí, měl by možná hrát beka nebo DM
3. Chelsea je momentálně ve stavu, že si na ni soupeři věří, takže jsou k chybám tlačeni a o to víc jsou chyby trestány, když soupeř ví, že ji Chelsea udělá
4. Mata musí hrát playmakera, nikdo jiný tam není schopný něco kloudného vymyslet a pak se jen zbytečně ztrácejí balony a vede to k protiútokům, na které soupeři vyloženě čekají
5. Chelsea bohužel nemůže hrát tak vysokou obranu s hráčem jako Terry, který je už celkem pomalý
Boasův system je dost odvážný, tým si na něj zatím nezvykl a možná na něj ani nemá pořádně hráče... možná by měl stejný systém hrát s mladíky v rezervě, aby si na sebe zvykli a naučili se to a potom je pomalu přesunout do Áčka... no uvidíme jak to dopadne, každopádně mi letošní Chelsea připomíná loňský Blackpool - schopní porazit kohokoliv, ale také s kýmkoliv prohrát
Musíme věřit, doufat a hlavně fandit!
C'mon Chelsea
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 18:44: "schopní porazit kohokoliv" tak to je pecka!
Freddie's avatar
[reagovatreply] Freddie 31. 12. 2011, 18:55: Neporazili sme nahodou suverenne City ?
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 19:04: suverenne??? No to jsme se každej dívali na jiné utkání ... pokud vím tak nám musel rozhodčí písknout opět penaltu. Ta nám dneska ani nepomohla.
[reagovatreply] Hudyone 31. 12. 2011, 19:15: suverénní bylo City, které si do té doby jelo PL přímo pohádkově...
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 01. 01., 02:49: "musel rozhodčí písknout penaltu" v tomto případě opravdu musel...fotbal není volejbal
[reagovatreply] vrana17 31. 12. 2011, 18:45: Ubohost s názvem Chelsea pokračuje díky pane AVB. Kde sou všichni ti co vychvalovali Luize. AVB je kokot co fotbalu respektive Chelsea ví úplné hovno. To co pod nim hrajeme je naprosto ubohé a hlavně to jak funguje/nefunguje obrana je k pláči. To co bylo vždy naším kladem se mu povedlo naprosto zničit a ještě jako bonus (a důkaz naprosté vy patlanosti) prodá Alexe který tenhle problém řešil dlouhodobě bez problému. JT měl ve své kariéře vždy sinusoidu výkonu a obranu držel Alex. No co už AVB ho musí prodat a to co nejdřív, bo jinak by to taky nemusel stihnout, než ho vyhodí což už se mělo dávno stát! Beztak už za ním hráči nejdou.

Pro mě je už odepsaný byly zde mnohem lepší a skončily po lepších výsledcích respektive výkonech (mnohem dřív). Viz příběh Granta to byla jedna velká osobní tragedie a obří hloupost pana Abramoviče což jen dokázala že lidé jsou z opic.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 18:52: Nie, AVB vie, čo má hrať, len na to zatiaľ nemá hráčov. Musí prebudovať tím a tomu potrvá minimálne 2 roky. Mourinho by musel urobiť to isté.
[reagovatreply] Hokky7 31. 12. 2011, 18:46: Tady furt nadavate na hrace jak uz na to nemaji, ale nejvetsi podil na tom ma trener. Boas dostal dost prostoru aby si postavil kadr, kterej muze konkurovat nejvysim prickam v lize. Dalsi tu kritikujou formu hracu, ale to je taky prace pro trenera, vybrat hrace kteri maji na to odehrat dobry zapas a taky je tu asi velkej problem motivace, coz je opet prace trenera. A ze za vsechno nemuze jenom trener, ale celej realizacni tym? Tak tam by si trener taky mel vybrat toho skym chce pracovat. Kdyz to shrnu tak Boas neni dost zkuseny trener na to aby tahnul anglicky vekoklub, ktery uz jak bylo videt minulou sezonu upadal. To je muj nazor!
[reagovatreply] Tom1 01. 01., 12:16: Úplne s tebou do bodky súhlasím. Toho istého názoru som aj ja.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 18:46: Už by stačilo. AVB musí prebudovať tím a to mu potrvá minimálne 2 roky. Ani Mourinho nevyhral šibnutím čarovného prútika. Mourinho len doplnil tím, ktorý mu vybudoval Ranieri a ktorý rok predtým skončil druhý. A nesúhlasím ani s tým, že Villas-Boas nemá na tak veľký klub ako Chelsea. Veď FC Porto je väčší klub než Chelsea. Síce nemá toľko peňazí, ale má viac domácich fanúšikov a väčšie úspechy. Len na pripomenutie, Porto vyhralo 2 krát Ligu majstrov, 2 krát pohár UEFA, 1 krát PVP, 2 krát Interkontinentálny pohár.
[reagovatreply] vrana17 31. 12. 2011, 19:37: Dvě věci Murinho dostal tolik peněž že by s tím vyhrál titul každý a druhá věc je, že v té době měla PL o 1000% horší kvalitu než teď tak co chceš porovnávat. Uvědom si kdo hral v MAN atd. a hlavně co vím tak AVB dostal na posily od dob Murinha snad nejvíc přivedl si snad 5 hráčů. Myslíš že to Romana bude bavit do nekonečna investovat a výsledek je čí nadal horší hra za?

Za Granta hráli hráči co ani neznáš jménem a šlo to a hlavně to mělo co AVB nedá Chelsea ani ve snu a to náboj.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 19:48: Ranieriho a Mourinhov tím už ide dolu vodou. Ak ho neprebuduje AVB, tak to bude musieť urobiť niekto iný. A nepotrvá to pár mesiacov, ale roky a niekoľko prestupových období. Jedno prestupové obdobie a 5 hráčov je nič. City to trvalo 3 roky a 6 prestupových období.
[reagovatreply] vrana17 01. 01., 01:12: Prostě na tomhle se neshodneme. Ten propad výkonosti je moc velky na mužstvo jako je Chelsea. Není možné aby tým co měl na to aby před dvěma lety válcoval jedno mužstvo za druhým 8:0 atd, ted nebyl schopný přehrát soupeře co jsou o 2 levely pod námi. Ano hráči stranou, ale přišlo mnoho nových tváři, Luiz,Ramirez,Lukaku,Romeu,Mata,Meireles, Torres atd. podle mě Roman investoval dostatečný kapitál a nějak se to nepovedlo. Je jen otázkou jestli sáhne do peněženky znova ani bych se nedivil kdyby to tak nebylo a to tu máme za chvíli to nové trapné pravidlo a už to nepůjde vůbec. Nemluvě o tom že potom co ted předvádíme k nám nepůjde ani ten Cahill.

Chce to změnu koncepce to co praktikuje AVB prostě nefunguje a ti hráči to prostě musí vědět nejsou blbí jako někteří zde. Myslíš že neví že před dvěma lety překonaly historický rekord v počtu střelených gólu za jednu sezonu. Myslíš že neví že měli 6 let nejlepší obranu v lize co fungovala intuitivně. AVB přišel s tím že začneme hrát total ofenziva ale tohle prostě v PL nikdy nebude fungovat a to hlavně před polomrtvým obecenstvem co jen čumí a atmosféra je taková, že prakticky hrajeme venku. Podpora od diváku nulová zato MAN hrají každý zápas doma v 13 lidech.

Závěr AVB ven než bude pozdě je potřeba se dostat do LM a něco udělat se hrou dokud nebude pozdě. Je potřeba se vrátit ke kořenům a začít praktikovat fotbal co měl náboj ne tuhle sračku. Proto sem taky začal fandit Chelsea, když už ani Ramirez nejezdí jak motorová myš něco je opravdu špatně a je to pan trenér nedokáže na motivovat hráče aby odevzdali 100% tečka konec.

[reagovatreply] Mark6 01. 01., 18:58: Tak potom sa ale nemal angažovať AVB. Ten má štýl nekompatibilný so súčasným mužstvom a je jasné, že meniť ho nebude. Potom bolo zbytočné vykopnúť Ancelottiho. Ak chceme teda pomaly ďalej upadať, musí ísť AVB hneď preč a prísť niekto skúsenejší.

Inak to je pekné, že pred dvomi rokmi sme dali cez 100 gólov a mali najlepšiu obranu v lige, ale to už je minulosť. To bol posledný vrchol Mourinhovho tímu, teraz už pôjde len dolu. Tie náhodné nákupy za posledné dva roky tomu nijako nepomôžu.
[reagovatreply] pele 31. 12. 2011, 18:49: Řekne mi někdo, jak hrál Torres prosím...
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 18:54: dal břevno, nahrál Drogbovi ...
[reagovatreply] pele 31. 12. 2011, 18:57: Nahrál Drogbovi do tutovky?
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 19:05: Dobrej útočník by možná dal gol, nebo by aspon trefil bránu ...
slabitch's avatar
[reagovatreply] slabitch 31. 12. 2011, 18:55: Skoda ze tu neni tlacitko ODFILTROVAT IDIOTY..sice by tu bylo tak 10-20 prispevku ale aspon by se k nim clovek nemusel prokousavat timhle bahnem. Jasne, vyhodit trenera je nejlepsi mozny reseni, tak se klub opravdu stabilizuje. Hraje proste s tim co ma a musime si proznat ze to proste neni zadna slava, opory zestarly, par hracu je total z formy a mlady na to este bud nemaj(lukaku) nebo to sami neutahnou (mata, sturridge).kdyby tohle udelal takovej tottenham kde by dneska byl..Harry taky nemel vysledky hned... ale letos udrzel balea a modrice, koupil parkera a proste s tvrdou praci to prislo, dneska hrajou nejhezci fotbal v Anglii. Takze proste tuhle sezonu dokopat pokud mozno s poharama a v lete nechat boase nakoupit si hrace ktery mu do jeho systemu zapadaj.A az potom vynaset nejaky soudy..
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 18:58: Hráče třeba přivést už teď v lednu, aby se pomalu zapracovávali do týmu, získali nějakou tu sehranost atd. V létě se to v přípravě dopiluje a další sezóna by mohla být o něco lepší, každopádně by to letos chtělo urvat aspoň to 4. místo, ale bude to těžké, zuby si brousí více týmů a nám to momentálně opravdu nešlape.
slabitch's avatar
[reagovatreply] slabitch 31. 12. 2011, 20:10: bohuzel myslim ze nabidka na trhu nebude moc slavna..
[reagovatreply] Plesky 31. 12. 2011, 18:58: pod taktovkou AVB sme odehrali za celou tu dobu jen 3 dobry zapasy a to na Newcastlu s Valencii a s ManCity ... jinak podprůmerny vykony a docela casto hanebny a katastrofalni vykony, vysledky mluvej z vse .... ano nemuze za individualni vykony hracu, ale v nasi hre nevidim zadnou taktiku, nápad ani tu dravost a hlad po golech a vysledkach a to dělalo Chelsea tou Chelsea ktere se driv bal cely fotbalovy svet, dneska nas na nasem hristi porazi i prumerny a podprumerny tym, no promin ale tahle nepripravenost a motivace, a s tymama z BigFour sme dostali pekne vypraskano, uz je vina trenera .... nejlepsi Mourinho a Ancelotti !!!!!
a kde je to jeho ze bude davat sanci mladikum jak sliboval ... mi mame v kadru dva nejvetsi talenty co kde sou McEachrana a Lukaku a ani jeden nehraje nic proste ... co to je ... at jde celej Boas do prdele ani nedodrzi co slibil co se tyka tech mladiku a zahazuje zbytecne nasi budoucnost
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 31. 12. 2011, 19:01: Inu jdu chlastat. Pa lidi. Zítra!
[reagovatreply] svajo 31. 12. 2011, 19:03: vidime sa o rok .)
[reagovatreply] josem 31. 12. 2011, 19:02: AVB von !!!
Monster's avatar
[reagovatreply] Monster 31. 12. 2011, 19:03: AVB jestli to je chlap tak by měl posadit nebo necnecháva thrát hráče kteří hrjaou špatně nebo do toho nedávají všechno, měl by stavět mladíky kteří by se chtěli ukázat a rozhodně budou potit krev ale ne on tam pořád musí cpát Ferreiru, drogbu, lamparda nebo třeba meirelese ano ten neni špatnej jako lampard ale je taky neviditelnej.
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 19:07: Pořád cpát Ferreiru?
Monster's avatar
[reagovatreply] Monster 31. 12. 2011, 19:15: špatně jsme to napsal pořád cpát staré gardy místo toho aby zariskoval a vyzkoušel Joshe, lukaka, Ryana
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 19:35: Jj to je fakt, nechápu proč přivedl Lukaku, když ho nepošle ani kouknout na hřiště a radši tam dá bez motivace hrajícího Drogbu.
Monster's avatar
[reagovatreply] Monster 31. 12. 2011, 21:54: za 18 mega a hraje za rezervu jako vim že se musí rozehrát ale hrál už lize, hrál v EL takže tak hroznej nemůže být navíc má obrovskou motivaci. to samé Josh naše záloha nedokáže nic vymyslet a abychom zkusili ěco nového budeme tam pořád posílat samé neefektivní hráče nebo pravá strana ano bertrand je levák ale zkusit ho PO nemusí být tak hrozné hůř než pat a mat nemůže být
windiesel-we need treneskou stabilitu's avatar
[reagovatreply] windiesel-we need treneskou stabilitu 31. 12. 2011, 19:06: tak tady je asi neco dost spatne no nic budem to resit az pristi stastny a vesely novy rok lidi !!!!
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 31. 12. 2011, 19:07: Boasův systém prostě a jednoduše nefunguje, hráči jsou deorientovaní v obraně, v útoku neví co dělat....odvolání Boase by nám prospělo. Porto není Chelsea, portugalská liga není PL a EL není Champions League. Prostě na to chlapec ještě nemá
[reagovatreply] pepino 31. 12. 2011, 19:10: dobře hoši jen tak dál a úplně stejně proti wolves... v základu samozřejmě nesmí chybět Ferreira s Drogbou
[reagovatreply] Pecinacek 31. 12. 2011, 19:12: Řeknu svůj názor, promiňte, ale bude to delší povídání. Dnešní zápas jsem neviděl, takže nehodnotím. ALe pokud beru současnou Chelsea, mám několik připomínek. Moje první je k AVB. Hrajeme určitý systém, který nám nejde, tak si myslím že na místě je něco změnit. Rozestavení, taktiku atd.. ale něco dělat! Poslední zápasy to vypadá jako v okresním přeboru, kdy trenér řekne běhejte a čau! kolikrát ani to běhání moc nejde. Jediné co se mi na tom líbí jsou závěry některýých zápasu,protože to hrajeme brilantě. Jenže od začátku to nejde. TO je chyba. a další poznámka, hráči přicházejí na hřiště jen tak vy stylu ,,nějak to odkopem'' jako kdyby je AVB vůbec nenamotivoval. Chybí výbušnost, bojovnost, nechat si na hřišti roztrhat srdce a tělo (kromě JT). Další poznámka ke kádru.. budu to brát podle postu.. Začnu Čechem, který je výborný gólman, ale ty chyby nás někdy ničí, ale to dělal pořád. Když budeme každý zápas vést 2:0 tak se to jednou stát může. ALe nic dobrého to není. STOPEŘI JT: ten kromě zápasu su Arsenalem chyby nedělal, působil celkem jistě a někdy přesně nahrával. Dále Luiz, ten se mi zdá strašně laxní a zbrklý, hlavně často zapomíná na to, že je to stoper. Všichni říkají, je mu teprve 24, ale Piqué hráje jinak. Ashley Cole se moc od minulé sézoný nezměnil, takže bych nic neřikal, Alex moc nehrál, a pokud někdo nehraje a potom mu to nejde tak se není čemu divit. Braňo taky celkem dobrý až na nějaké vyjímky (arsenal) je dobře že může hrát bek i stopera. Bossingwa podle mě tu nemá co dělat a Ferreira je na záskok dobrý.
Záloha: začnu Mikelem. ten nikdy nebyl hvězdou zápasu ani za minulých sezón ale málo kdy byl nejhorší, což často tuto sezénu platilo. Ramirés- výborný, rychlost, tah na branku góly, a to že se mu to každý zápas nepovede, bych mu nezazlíval. Romeu na svůj věk taky dobrý ale nechci ho zase přeceňovat. Lampard, ach Frankie, sice něco věkem ztratil, ale to neznamená že půlka kreténu tu bude psát že nemá na základ! proberte se magoři, před rokem byl hrdina a co teď? kdyby více hrál, byl by v tempu a šlo by to lépe. Meireles působil jistě,sic někdy bezradně, ale snaha tu byla. Bizon je mimo.
ÚTOK Danny hrál tuto sezónu výborně, bez kritiky. Mata taktéž. a teď ta horší stránka. Drogba to měl na hrotu těžké, žádný míč, nahrávka, nic. Ale podle mě víc bojovnosti by neuškodilo, podle mě trpí tím že boas není zrovna motivátor. Torres ze začátku sezóny fajn, ale teď jak nehraje, to samé co Lamps. Malouda, buď ať se probudí nebo táhne, i když někdy po střídání hrál dobře.
Lukakua nehodnotím


Zhrnutí. V zimě bych nakoupil 2-3 hráče, ale žádné extra talenty, hvězdy atd.. max cena 25 mil liber. nějaké normální hráče (křídlo, obrana a nějaký útočný univezrál). A u AVB si zachovám názor, nebyl jsem potěšen když ho jmenovali, ale veřím mu.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 19:22: AVB inak hrať nebude, pretože to inak ani nevie a tiež nechce. Potrebuje si prispôsobiť tým svojej filozofii. A na to bude potrebovať niekoľko prestupových období, jedno alebo dve stačiť nebudú. Nestačili ani Manchestru City. Môžeme ho vyhodiť, ale Ranieriho a Mourinho tím už upadá, takže aj ten ďalší tréner bude musieť niečo robiť. A tiež to nevyrieši za 3 mesiace.
[reagovatreply] Big boss 31. 12. 2011, 19:15: Vsechno jsem schopen skousnout, chyby, ztraty, vsechno beru...Ale neskousnu takhle odchozeny zapas v podani Drogby...
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 31. 12. 2011, 19:19: Ještě že jsem šel do hospody po 1. polčase. André Neděkujem, vypadněte! Takhle to dál nejde! FAkt ne! Díky za Matu a Romeua, ale jinak ta hra stojí za velkou pi.ču!
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 31. 12. 2011, 19:21: A Dannyho. ;)
[reagovatreply] Valcoboss 31. 12. 2011, 19:37: Za Dannyho děkujeme City a Boltonu. :-))
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 31. 12. 2011, 19:24: Fakt tohle mě zkazí celej silvestr! Teď budu chlastat o to víc :D
ALe ne, fakt, Boas nemá zkušenosti na takové úrovni. Snad přijde Guus.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 19:37: Tak doufám že ukopeme aspon to 6. místo. S momentální hrou nemáme vítězství jasný s žádným soupeřem.
[reagovatreply] st1kas 31. 12. 2011, 19:37: Na probíhající sezoně je tak akorát k potěšení to, že jako jediní jsme dokázali porazit Man.City
lukaku18's avatar
[reagovatreply] lukaku18 31. 12. 2011, 19:59: no to ano, zatial ano. no počkaj si do utorku :) príde druhá prehra city!
[reagovatreply] cigi 31. 12. 2011, 19:37: Nevím, na co ste se dívali ... Torres byl asi našim nejlepším hráčem v druhym poločase. Kromě břevna třeba předvedl to, jak svěle nabídl Drogbovi šanci, kterej ju ale nevyužil ... Pak jednou parádně vyslal Matu, kterej pak v pohodě mohl centrovat... A to bude nejspíš vše, ale na to, co sme předvedli v druhé půli je to HVĚZDNEJ VÝKON (nadneseně řečeno) ... protože to, co předváděla záloha, bohužel v čele s Lampardem, kterej to pak korunoval při gólu ... to bylo něco. A o obraně nebudu vůbec mluvit ... ta byla naprosto mimo! Humus, humus a ještě jednou humus. Místo toho, abychom se drali za výhrou (v což sem po nástupu a hned první akci Torrese doufall), tak potom bylo VŠE špatně a zasloužili by si vyliskat a další měsíc hrát zadarmo... Opravdu nevím, kde je chyba, ale je to zápas od zápasu horší a horší. Kromě třech zápasů, kdy jsme se teda vyšvihli, to smekám (Newcastle, Valencia, Manchester City) ... tak od té doby bylo vše špatně... Teď už jsme 5. až 6. a já opravdu pochybuju o tom, že se nějak zlepšíme. Loni jsme taky byli 5., ale byla tam vidět snaha a jakejsi náznak zlepšování, ktery nás nakonec vyneslo pomalu zpátky do boje o titul. Ale letos se spíš obávám dalšího poklesu a momentálně jsou opravdu City, United, Tottenham, Arsenal i Liverpool před námi (po herní stránce). Jak jsme mohli takhle vytéct se slaboučkou Aston Villou, kterou rozmetli Arsenal, Liverpool i United na jejich stadionu? City i Tottenham si na nich smlsli na svých stáncích ... Dohromady dala Aston Villa těmto 5 týmům pouze 2 góly a sama 11 dostala ... a s nama si na SB takhle pohraje. Opravdu mě tento zápas znechutil celej den a prostě nevím, co bude dál. Odchod Boasa si nepřeju, protože bychom byli opět pro smích a to opravdu nechci...
[reagovatreply] cigi 31. 12. 2011, 19:38: Omlouvám se, nevím, proč to skočilo i sem ... je to reakce na koment na začátku diskuze ...
[reagovatreply] prot1 31. 12. 2011, 19:40: líbí se mi jak najednou všecí AVB vyhazujete..ale o prázdninách ho tu všecí chtěli :D..to je paráda co..snad zustanete klubem který je znám jen sovjíma vyhazovama a ničím jinýým...Cmon Armin van Buuren!! :D
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 31. 12. 2011, 19:48: Armin je frajer náhodou ten to umí rozjet :-D
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 19:44: Tak co? Pokořil už AVB Scolariho? Podle mě má k tomu velice slušně našlápnuto.
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 31. 12. 2011, 19:49: Scolari měl aspoň dobrej začátek....
[reagovatreply] cigi 31. 12. 2011, 20:41: Záleží, z jakýho úhlu pohledu to bereš... Pokud z čistě výsledkovýho, tak (bohužel) dává Scolari Boasovi pěkně na prdel... Schválně sem to zčeknul a pod Scolarim po 19. kole byl stav následující:
19 zápasů, 12 výher, 5 remíz, 2 prohry ... skóre 38:7 (+31), 13x čisty konto ... na kontě 41 bodů

Pod Boasem je situace následující:
19 zápasů, 10 výher, 4 remízy, 5 proher ... skóre 37:24 (+13), 4x čisty konto ... na kontě 34 bodů

... já jen doufám, že se z toho nějak vyhrabeme. Bude to nesmírně těžky, ale musíme věřit...
[reagovatreply] torres1 31. 12. 2011, 19:50: AVB je pan trener,bohuzel co ma delat kdyz nema kadr na to konkurovat tem nejlepsim v PL?Malouda,Drogba,Lampard atd.uz nemaji na to aby hravali na te nej.urovni,jsou pomali coz je uplne nejvetsi nevyhoda.AVB chce rychlost v prechodove fazi coz u zminovanych hracich nejde!chce to hrace kteri mu budou zapadat do herniho stylu a taky to chce cas.nic nejde udelat pres noc!to vsichni vime tak mejte s AVB trpelivost,myslim si ze si to zaslouzi
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 19:52: Presne. On na to potrebuje tak 2 roky. A keď ho Abramovič vyhodí a privedie si zasa niekoho nového, aj ten to bude musieť urobiť a tiež to nebude hneď.
[reagovatreply] torres1 31. 12. 2011, 19:57: Obavam se ze RA nebude mit dlouho trpelivost.
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 31. 12. 2011, 19:54: zrušil bych diskuzi, protože to je něco neuvěřitelnýho co tady někteří píšou. Nazývat hráče Chelsea, kteří za ni hrajou x let a vždycky za ni bojovali výrazy jako kkt je hnus největšího kalibru.
[reagovatreply] cfc.real23 31. 12. 2011, 19:58: tiez nechapem nadavanie nasim hracom do kktovov.
holt co mozme cakat, ked je tu vekovy priemer tak 13 rokov.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:02: Nejlepší tým na světě!!
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 31. 12. 2011, 19:58: Tak ta evropska liga pristi rok bude treba nase :)
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:03: I o tu se budeme strachovat
[reagovatreply] torres1 31. 12. 2011, 20:04: jsi strasny pesimista,to je hrozne.fandis ty vubec Chelsea?podle me jsi fanousek jen kdyz se vyhrava.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:05: Já jsem krutej realista. V naší hře nevidím budoucnost ani nějakou naději na brzké zlepšení.
[reagovatreply] torres1 31. 12. 2011, 20:09: v brzke budoucnosti asi nic kloudneho nepredvedem,bohuzel.ale ja verim v schopnosti AVB ze si nakoupi sve hrace kteri mu budou zapadat do herniho stylu a pak teprv muzem hodnotit jestli tu ma zustat nebo ne.ja jsem se uz smiril ze letos asi dopadnem blbe,ale kohouti taky vse nezmenili pres noc.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:11: Já jen nechápu, proč chtěl AVB tak radikálně změnit styl hry, když na to ti hráči jednoduše nemají. Trenér musí taky umět pracovat s tím co má, a snažit se hrát tak, aby hra vyhovovala co největšímu počtu hráčů.
[reagovatreply] torres1 31. 12. 2011, 20:16: To s tebou i souhlasim,ale dal se cestou takovou,takze doufam ze pristi rok bude Chelsea tam kde ji chceme vsichni videt.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 20:20: Pretože je to jeho filozofia a on inak hrať ani nechce a možno ani nevie. A dúfal, že to bude môcť hrať s týmto kádrom, kým sa mu ho nepodarí vymeniť.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:23: V tom případě můžu jít taky trénovat. Mít v hlavě jednu filozofii a tak když nefunguje, tak jsem v háji. A nemám ponětí co změnit.
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 20:32: Však on vie, čo má zmeniť. Ale potrvá to pár prestupových období. Ak sme chceli žiť ešte 10 rokov z Lamparda, Drogbu a Terryho, stačil by Roy Hodgson.
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:37: Prostě ale nemůže jen tak přijít začít hrát jen svůj styl a tím rozesrat i to co relativně dobře fungovalo. Nebo pokud je to záměr, vše kompletně zničit a začít úplně od začátku ...
[reagovatreply] Mark6 31. 12. 2011, 21:09: Potom si mal Abramovič nechať Ancelottiho.
Miso's avatar
[reagovatreply] Miso 31. 12. 2011, 22:33: Ale AVB proste musí "rozesrat" to, čo fungovalo. Celý systém síce ešte ako tak funguje, ale dožíva. Aj keď slepci a ignoranti stále vidia v Chelsea fungujúcu mašinu s prepracovanou hernou koncepciou, ktorú AVB nepochopitelne rozbil. Prestaňme konečne klamať sami seba, raz to prísť muselo. Cesta je to ťažká, ale iného východiska niet a úprimne, už pred tromi rokmi bolo neskoro. Alebo sme mohli čakať na koniec Terryho, Drogbu, Lamparda, Čecha a Colea a potom začať niečo robiť. Teraz hrať mŕtveho chrobáka, utešovať sa časmi minulými a "po mne potopa". Lenže nasledovalo by buď niekoľko sezón trápenia a paberkovania v strede tabuľky s mladíkmi vhodenými do vody, alebo naopak masívne a nekoncepčné nakupovanie a zabíjanie Chelsea ako za čias najväčšieho hrobára klubu Mourinha. Preto kvitujem toto obetovanie času na prebudovanie mužstva, resp. celého klubu, pretože vyliečiť potrebuje celý klub a radšej pretrpím takéto nemastné neslané výkony a potrebné budovanie za pochodu, ako ďalšie ťaženie zo starého systému a klinickú smrť o niekoľko rokov. Ale tu máte v plnej kráse ovocie Mourinhovej Chelsea. Ovocie, ktoré pred piatimi šiestimi rokmi videlo len pár ľudí s otvorenými očami nezaslepenými aktuálnymi úspechmi. Nech sa páči.
[reagovatreply] SaLaDiN 01. 01., 01:41: Mourinho s vasou situaciou nema spolocne nic, ale to by si sa musel troska rozumiet aj do futbalu, Mourinho vam zanechal perspektivny tim...Vas problem, problem Chelski je v tom, ze nemate ziadne vlastne mlade talenty, nemate ziadny scouting...Nakupujete draho od druhych ako City a co je horsie, cena neodpoveda kvalite...Ste klubom akurat tak nasmiech...Vas druhy problem je AVB, absolutne neschopny trener akejkolvek sebareflexie...Trener tu je od toho, aby tvoril a nie nieco rozbijal vies,a povedzme si otvorene, AVB nevytvoril nic, len rozbil a nezapracoval do timu ani mladikov..Vsetci vasi hraci hraju pravidelne podpriemerne...Vari chces predat cely tim a kupit novy ? :-) Si akurat zaslepeny fanusik ale pozri sa na to objektivne...Arsenal, United nenakupuju a cerpaju z vlastnej mladezi...Vy, aby ste svoje muzstvo udrzali konkurencie schopne, musite kazdy rok vynakladat obrovske prachy na nakupy...Abramovica to raz prestane bavit, uz jeho druha hracka nehra nic...Najprv chcel silou mocou Shevcenka, teraz Torresa...Uz len cakam, kedy kupite toho trageda Kaku z Realu a to bude gol...A to vraj ho Abramko velmi chce...
Miso's avatar
[reagovatreply] Miso 01. 01., 10:20: Kámo, veď ty máš na vec skoro rovnaký pohľad ako ja, lenže ja poukazujem na začiatok celej tej nekoncepčnosti, ktorú sám spomínaš a tá siaha práve do dôb Mourinha. Jasné, že máme málo talentov (hoci v posledných rokoch sa to zlepšuje), keď pod Mourinhom juniori sami videli, že sú odpísaní. Ktovie koľko juniorov zpred siedmich rokov seklo s futbalom, koľko z nich hráva divízie, alebo sú rozlezení v Európe. A mali na to. Sám poznám túto situáciu z iného športu, poznám podobných hráčov a je to veľmi smutné a zväzujúce. Sám proste múr neprerazíš. To je proste holý fakt, hoci niektorí fanúšikovia Chelsea to nepočúvajú radi a pred očami majú stále len oslavy titulu na SB. Lenže to, čo tu máme v posledných rokoch, je cena za úspech. Vtedy sa niečo zanedbalo a za ten čas sa gulička nabalila. A pomaly ju prestávame zvládať. AVB si to odniesol, pretože zrovna je pri kormidle on, takže je stredobodom pozornosti. Mňa najviac zarážajú poznámky niektorých členov tunajšej omladiny, ktorí tvrdia, že ABV už mal DOSŤ ČASU. Ako môže rozumne zmýšľajúci človek vypustiť takú blbosť... Na túto úlohu nestačia dve prestupové obdobia, ani tri. Ja v týchto veciach preferujem klasickú trojročnicu s jedným hlavným cieľom. Či sa stanovia aj medziciele je pre mňa osobne nepodstatné, ale budiž. Takže kľud, hovoríš mi takmer z duše, len ten Mourinho je v tom namočený viac ako by sa zdalo a ako si vedia niektorí fanúšikovia pripustiť.
A k tej mojej akože zaslepenosti, nemám ti to za zlé, ale vidno, že ma nepoznáš. Otvorene dávam najavo, že sa mi smerovanie klubu ani trochu nepáči. Za čias trénovania Vialliho sa mi predvádzaná hra páčila a bavil som sa. Po tom zákernom prepustení Ranieriho takmer permanentne čakám, kedy si Chelsea nájde svoj smer. Zaslepený teda som, ale vierou, že sa toho niekedy dočkám...
[reagovatreply] pekinho 31. 12. 2011, 20:37: ale tak přeci má hrát s tím co má a vymyslet něco jiného a v hlavě řešit co bude až bude mít vysněné hráče, nemůže přeci hrát něco na co nemá hráče, musí využít stávající hráče jako každý co tu byl před ním
[reagovatreply] cigi 31. 12. 2011, 20:47: Skutečně dobrý trenér se pozná tak, že umí vyždímat maximum z toho, co má k dispozici. Ale já bych rozhodně neměnil. Dal bych mu čas, ať se opravdu ukáže. Přece nemůžeme měnit každou druhou sezónu trenéra ... Nezbývá, než věřit a doufat
[reagovatreply] J-T 31. 12. 2011, 20:15: tady jsou zase komentáře :D
[reagovatreply] L!80r 31. 12. 2011, 20:19: A co jinýho čekat? Když hráči to mají na salám.
[reagovatreply] pekinho 31. 12. 2011, 20:25: jsem zvědavý copak nám Boas řekne po zápase:-), já v jeho taktice nevidím žádnou změnu, jestli chtěl chodící hru tak to se mu povedlo na to nemusí kupovat drahé hráče, ale toto na dnešní PL bohužel nestačím je tu ještě větší krize než tu byla s Carlem bohužel a nevíme jak z ní, obávám se, že posilama se to nezpraví, Boas nedokáže vyjít s kabinou a to je ten hlavní problém, bych řekl já
Haluz's avatar
[reagovatreply] Haluz 31. 12. 2011, 20:27: už to komentoval. je to na ofiku
[reagovatreply] pekinho 31. 12. 2011, 20:29: no a co tam říká?
dogysan's avatar
[reagovatreply] dogysan 31. 12. 2011, 20:58: obrana je mimo, ale útočníci jsou od čeho...
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 31. 12. 2011, 21:04: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xRwInyugqS4 :D Ferguson
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 31. 12. 2011, 21:08: http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=EHuZSQYDQKo Ronaldo :DD
[reagovatreply] chelsea je nejlepsi 31. 12. 2011, 21:22: uz se opakuju nekolikrat kdyz se vyhrava to se fandi ale kdyz prohrajem uz to tady zase lita koho vyhodit kdo je kokot atd a kdo tady urazi hrace jako cech ,lampard apod tak nejsou fanousci chelsea.
[reagovatreply] J-T 31. 12. 2011, 21:46: přesne muj nazor
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 31. 12. 2011, 21:51: kdyz se nedari tka se poznaji ti praví co mají Chelsea v srdci :)
Fr3y's avatar
[reagovatreply] Fr3y 31. 12. 2011, 22:33: Nenapsal jseem nic . Jenom jedno . Drogba už nemá v Chelsea co dělat .
[reagovatreply] pekinho 31. 12. 2011, 21:37: tak snad to v tom novém roce bude jenom lepší, horší to snad už nemůže být :-)
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 31. 12. 2011, 21:47: Hoši jebte na to :) všechno zlé je pro neco dobré a trpelivost prinasi ruze :) jinak do novyho roku preju vsem vsechno nejlepsi a tak dále a mě a Dannymu Sturridgeovi at nám to v tom novým (mozna poslednim) roce pálí :)
[reagovatreply] ronaldoczech5 31. 12. 2011, 22:49: Škoda, že je to tu skoro každej 15letej blbec, je na blití :(
[reagovatreply] skocdopola 31. 12. 2011, 23:24: Nechci psát že jsem to čekal že prohrajem, ale trošku jsem byl s tím smiřený. Je to opravdu škoda, ale poslední dobou CFC nehraje opravdu nic. Většina tady píše AVB ven což mi přijde jako úplná blbost možná by nám to uškodilo ještě více. Není to chyba v trenérovi, ale v hráčích. Letos bohužel neuhrajem nic ikdyž doufám že se mylím. Každopádně chce to něco málo nakoupit. Kde dnešnímu zápasu. Podle mě 2. gól Villy byl Luize. Nechci říct že není kvalitní stopér, ale přijde mi ještě takový hodně mladý necitím v něm důvěru. K Nandovi... věřím tomu že se ukáže hned v dalším zápase proti Wolves(počitám s tím že už Didi nebude). Didiho už do základu nepustí až se vrátí. ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK.
Fr3y's avatar
[reagovatreply] Fr3y 31. 12. 2011, 23:35: Někteří lidé by mohli pochopit, že trenér nemůže za chyby hráčů , špatnou formu nebo tak . A Chelsea je teď ve stádiu kdy oplívá formou jen Studge a Mata, ale bez dalších hráčů kteří jsou totálně bez formy a občas mi příjde i bez motivace, zahrajou velký kulový . Ani božský Messi nebo Ronaldo by u nás v tuto chvíli nezářili. AVB dokázal s Portem vyhrát všechno a v Chelsea se širším kádrem , větším balíkem peeněz, zatím nic . Stojím za AVB a budu za ním stát, je pro nás správnou volbou , chce to čas .
[reagovatreply] josem 31. 12. 2011, 23:42: Trener nemoze za spatnu formu ?
Fr3y's avatar
[reagovatreply] Fr3y 31. 12. 2011, 23:45: Takže mi chceš říct že trenér říká hráči jak ten zápas odehraje....takticky ano herně ne
[reagovatreply] josem 31. 12. 2011, 23:51: Za co je AVBcko vobec plateny ?
Penda's avatar
[reagovatreply] Penda 31. 12. 2011, 23:47: Tak ty hrace musi namotivovat, at uz na nejaky smazeny rizek nebo peknou slecnu, ale na neco musi :D
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 31. 12. 2011, 23:50: BOaas je horsi nez Scolari. TAlhle to nepude.....on je nedoaze namotivovat. takovy tymy jako je AV, qpr, stoke nebo Wigan musime porazet rozdilem tridy. Za chyny se omlouvam, sem totalne v ritiiiiii! stasnej a veselej noveeeeeej rokk!!
[reagovatreply] kubes 01. 01., 01:52: Minule som to uz pisal a zrejme to bolo vymazane neviem z akeho dovodu ked som normalne napisal ze odist by mal Cech - uz davno nepodrzi ako par rokov dozadu a dobry brankar ma podrzat aj slabsiu obranu a nie len dobra obrana drzat Cecha..Alex - ten je isty...Ferreira ten asi nikdy nebol v Chelsea oslnivi..Bosinqwa ak ostane tak len ako nahradny pravy obranca..Lampard - ikona ale najlepsie ma za sebou treba rychlejsieho prespektivnejsieho zaloznika...Meireles - ako Bosinqwa len na lavicku...Mikel - talent ktory nieje talent to iste Kalou..Drogba to uz je tiez podla mna specateny odchod..Torres - cas do leta ak nic tak nech odide aj za 5 milionov zatial by som ho chcel vidiet v zaklade ale mohol by ho striedat Lukaku a Malouda tiez ma najlepsie za sebou..takze namiesto nich zatial skusit z akademie a taktiez treba robit nakupy ako bol Mata nie extra drahy mlady prespektivny a RYCHLY!!!
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 01. 01., 01:55: super novoroční vtip :D
[reagovatreply] kubes 01. 01., 01:58: je podla teba vtipne ze polovica nasich hracov ktory prezivali najlepsie obdobie za Mourinha co je uz par rokov nas svojimi vykonmi tahaju do bojou o pohar UEFA?
[reagovatreply] kubes 01. 01., 01:59: *bojov
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 01. 01., 02:03: Je vtipne ze Mikela hodnotis jako Kaloua, Bosingwa ten nezahraje dobre ani jako nahrada to radsi ten Paulo. Za 5 milionu prodat Torrese totalni chujovina :) proste az na par vyjimek je to co si napsal docela blábol.
[reagovatreply] kubes 01. 01., 02:08: to s Torresom som napisal v zmysle ze ak sa nerozohra naco ho tu drzat dalsie roky aj ked v hre sa zlepsil ale goly su stale prekliate.. Mikel a Kalou dal som ich dokopy pretoze o oboch sa hovorili ze su to fakt telentovani hraci..ale aj napriek sancam sa do zakladu dostanu len tazko a viem si predstavit lepsich hracov v zostave ako su oni.. je to moj nazor urcite su vacsi srdciari Chelsea mozno si to aj ty ktory si nechcu predstavit odchod Drogbu a Lamparda ale toto bol moj nazopr aj ked za niektorymi hracmi by mi bolo luto ale verim ze by sa ukazali ini v lepsom svetle
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 01. 01., 02:13: Kalou byl puvodne myslim hrotak a v systemu 4 4 2 za Mourinha se mu docela darilo takze jeho promrhaný talent podle me neni uplne jeho vina,Mikel je uzasnej defenzivni zaloznik ale proste styl hry co je ted nastolenej mu nevyhovuje on je zvyklej hrat hluboko pred stoeprama a brzdit hru. Torres se v kazdym zapase co nastoupil snazil dvojnasob co nakej Lampard nebo Drogba a ty goly to je otazka cele zalohy a i trochu toho stesti. Ferreira si nestezuje a je i spolehlivý rozhodne mu verim daleko vic nez Bosingwovi. A hraic z akademie 90procent na to zahrat is v prvnim tymu nema. Mozna Bertrand ale na jeho msite je COle potom McEachran to se uvidi jak to s nim bude a dal Lukaku kterje zatim v dosavadnich zapasech co nastoupil nepredvedl v prvnim muzstvu moc extra veci. A jiny hraci z akademie co by mohli naskocit do prvniho tymu me moc nenapadaji.
[reagovatreply] kubes 01. 01., 02:18: No ja s tebou suhlasim a vlastne aj ty si pripustil ze niektory hraci ci uz stylom hry alebo inych dovodov neukazu maximum..len ja som napisal drasticku zmenu a je jasne ze ti hraci neodidu v jedno prestupove obdobie ale zaujimalo by ma ako by si tuto neviem ci to je kriza alebo uz realita riesil ty
[reagovatreply] Conman-We need Mourinho 01. 01., 02:18: no ty seš teda kus vola. Bych chtěl vidět tým, ve kterým bys vyhodil 10 hráčů a 10 nových koupil, jak by potom hrál.
[reagovatreply] kubes 01. 01., 02:22: Neviem preco maju cesi tendenciu na nieci nazor pisat na uvod nejaku urazku ale i kus vola by pochopil ze toto sa nestane a ze som nenapisal ze vsetci odidu hned a pride hned nameisto nich niekto novy..len moj nazor bol ze pokial sa tito hraci nezacnu nahradzovat mladsimi a kvalitnejsimi tak na titul mozme zabudnut na najblizscich par rokov urcite
[reagovatreply] ondra200 01. 01., 01:56: kubes a jinak nejseš dement? a k čemu by bylo hráč hráči z akademie?byly by ješě horší výsledky to by většina nepřekousla
[reagovatreply] kubes 01. 01., 02:02: zo 4 zapasov 3 body by uhrali aj 3 hraci v zaklade z akademie a aspon by bola sanca ze sa rozohraju a ti ktori su napisani tam hore sa uz len tazko rozohraju a beru asi tak 5x vyssi plat
fajdax's avatar
[reagovatreply] fajdax 01. 01., 02:39: já su za moooc děškčáá
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 01. 01., 02:53: tak po mensm vystrizliveni napisu : Boas ven! Nema zkusemosti a nema na to vest Chelsea! Takovou hruzu sme nehrali ani za toho Scolariho
[reagovatreply] 12345689 01. 01., 02:53: :D sice sem nalitej jak doga ale - proč chcete někoho zase vyhazovat, myslíte si, že když přijde někdo novej tak to bude jinný, zamyslete se nad tím... je jedno jestli AVB opět vyhodíme, protože přijde někdo kdo zase pojede od 0. Souhlasím s názory, že by bylo lepší MU DÁT ČAS !! :D a jinak štastnej noveeeeeeeeeej rooooooooooooooooooooook :D
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 01. 01., 02:57: opravim se teda. s touhle taktikou bude Boas do mesice doma v Portgalsku.je treba ii zmenit
[reagovatreply] Jenda864 01. 01., 06:21: vy ste týpci všichni do jednoho ....samej strateg,samej vyhazovač,drogba hraje ,,nahovno´´.....je půl sezony za náma....City zřejmě vyhraje,ale na MU je to 11 bodů...to se podle mě zvládnout dá...letos je prostě prioritou kvalifikovat se do LM a vyhrát ligu mistrů(letos)-což podle mě neni vůbec nereálný....a kdo nevěří,ten nefandí a tím pádem ať sem vůbec neleze a nekecá píčo....!fakt mě bavíte vy kaučové
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 01. 01., 09:13: Tak podle mého LM je docela nerealná .S epodivej ta soutěž se většinou hraje zezadu ze zabespečené obrany. A se podivej na tu naši.Za pul roku 2 čisté konta? Maximalně FA cup.
[reagovatreply] m_univ 01. 01., 13:15: Máš můj souhlas... samej trenér co si tu honí brko ať se daří nebo ne...
Rudolfek's avatar
[reagovatreply] Rudolfek 01. 01., 10:00: Včera odpoledne u nás rodinná pohoda, je já nespolečensky čumím do NB. Byl jsem osloven, odsekl jsem dost nepříjemně (byl 2. poločas), rodinná pohoda byla pryč - mám toto zapotřebí?
Už minule jsem řekl svůj názor na AVB - nebudu ho měnit. Nemáme žádnou marodku, kádr je v podstatě kvalitnější než ten, se kterým Ancelotti vyhrál double - nikdo ze základu v podstatě neodešel (až na Carvalha, který byl Alexem kvalitně nahrazen), posílili jsme za hromadu peněz. Nechci, aby tento neschopnej trenér ještě někoho prodával a utrácel další zbytečné peníze, protože toto by měl rozhodnout někdo kompetentní (třeba Guus).
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 01. 01., 10:05: Pomalu na něj taky měním názor. Ale tak za Ancellotiho byl ivšichn ive formě když jsme vyhráli double. Tedka máš všechny mimo form uhlavně ty starší takže nevim na co je držet. A tady se ukázalo že Nico je pan hráč a sám řekl že dává prostor mladým.
[reagovatreply] Mark6 01. 01., 19:03: Nesúhlasím s tým, že káder je kvalitnejší. Kľúčoví hráči šli výkonnosťou dolu a tie náhodná nákupy neboli žiadne posilnenie kádra.
M1sh311's avatar
[reagovatreply] M1sh311 01. 01., 10:59: Vim, ze AVB nejvic vzrusuje 4-3-3, ale pristi zapas bych mozna zkusil trochu neco jineho... v tomhle se placame prakticky celou sezonu. Tedy:

Cech
Boss-Luiz-JT-Ashley
Sturridge-Ramirez-Romeu-Mata
Torres-Drogba

Romeu je prekvapive daleko kreativnejsi, nez takovy Meireles nebo Ramirez (ten ma zase jiny prednosti) a mozna by to mohlo vyjit. Mata by se pod hrotem tocil s Danielem.
super's avatar
[reagovatreply] super 01. 01., 11:50: tak doufám, že AVB pochopil, že potřebujem jednoho kreativního záložníka, protože trio Romeu, Meireles, Ramires do útoku moc nevymyslí. A taky to, že Ferreira je jen do počtu, tudíž Luiz se snad posune na pravýho beka, až přijde Cahill na CB. Ale hlavně by to chtělo, aby hráči aspoň běhali:)
[reagovatreply] danny 31 01. 01., 12:32: André to bohužel nezvládá. Po taktický stránce úplně hoří. Když i jemu došlo, že vytažená obrana se tady nedá hrát, tak skončil. Neví si rady. Taktiku s vytaženou obranou má možná promyšlenou dobře, v Portu mu to vycházelo hezky, jenže tohle je anglický klub a anglická liga, tady vám nikdo nedovolí to co v Portufalsku, ať jedntlivec nebo tým. Totálně tady překopal dobře fungující obranu a vzniknul tenhle chaos. Tohle není v hráčích, to je v taktice. André musí pochopit že tady se hraje jinak.

V útoku to je taky hrozná bída. Systém 4-3-3 vypadá pěkně jen na papíře. V utkání to je úplně jinak. Hrajeme bez křídel, všechno sereme středem. Jestli se bude Mata stahovat za útočníky tak nemůžeme hrát s tolika středníma záložníkama. Hrozně si tam překážej, nemaj vepředu komu nahrát, takže si to dávaj s obráncema, hrajeme pak pomalu, nedá se na to dívat a když má míč soupeř, není pro něj problém nám ho 5 minut nepůjčit, tohle dlouho nepamatuju. Možná za dob strýčka Scolariho.

Způsob jak AVB odrovnal Franka mě sere nejvíc. Včera bylo krásně vidět co se stalo když přišel na plac. To byl sakra rozdíl. Ty jeho milimetrový pasy na Colea hru ohromně zrychlily. Ohromnej rozdíl oproti Meirelesovi. Ten si hraje taky aby nic nezkazil, ale to nám je na prd. Lampard zdaleka není odepsanej a včera to dokázal. A nemyslím si že ten třetí gól posral on. Stejně jako jsem nedával za vinu Terrymu to jeho podklouznutí proti Arsenalu, tam to byla bída od Maloudy, tak bych taky nenadával na Lamparda. Dostal totiž míč se kterým moc věcí nemoch vymyslet. JT to měl kopnout dopředu, namísto toho to dal hráči, kterej byl otočenej zády do hřiště a sbíhali se na něj hned 3 protihráči. Nemohl se otočit, Terrymu vrátit taky nemohl, ten mu pro změnu utíkal dopředu, jedině to mohl vrátit až k Čechovi ale to by ho zase každej sjel, že není schopnej nic vymyslet.

Krásně se včera ukázal i Torres. Velkej rozdíl od Drogby. Myslím si že Nando byl měl hrávat stabilně. Ale ne na křídle jako včera.

Nebude mě vadit když Chelsea nebude vyhrávat trofeje, chci být pyšnej na jejich hru, chci se u zápasů bavit a ne usínat.



[reagovatreply] Mataas - We need win 01. 01., 13:37: no tak na těchto stránkách končím...když místní fans sou tak slepí a nevidí že drogba a lampard zahráli úplný nic a zastavaj se jich...a Torres kterej po příchodu byl nejlepší na hřišti a ještě ho viníte že může za prohru nejste fanoušci jste jen banda tupců ..čest
[reagovatreply] m_univ 01. 01., 14:45: No to bude neštěstí a ne že přitáhneš zpátky...
[reagovatreply] dapleon 01. 01., 20:17: Tiffany Bracelets Store

Tiffany Bracelets Online

cheap Tiffany Bracelets

Tiffany Bracelets On Sale

tiffany earrings

.You may easily spruce most of these up by employing simply desktop computer graphics together with clip artwork programs prefer Printmaster.



Finger Foods - Children's finger food can be a great option to go in case you are trying to save money on baby shower celebration supplies.You're not required to produce a comprehensive meal with the shower and frequently guests are not that hungry back then.However, food is often a very interpersonal thing and then to keep that conversations going smoothly use many different finger foodstuffs.These might be made as a result of simple tested recipes or when you have a little extra money you will be able to spend and obtain premade quiches, sandwich squares etc.If you are on a tight budget however it is possible to make several appetizers or perhaps finger food items and help them
[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:04:

Coach handbags with double-stitched seams and handles, added inside pockets, and only the finest leathers. we guarantee the toppest handbags at low price you will find from coach outlet online.When I first went to the web site coach factory online,I wasn't sure what to expect.Then,once I was scrolling through the handbags I saw this and I was fond of it!Once I received it, it matched my cell phone and no matter what I put in it, it never hurt my shoulder.If you are planing to buy Coach Jewelry Sets, don't hesitate. Just come to the coach online outlet online. Coach Jewelry Sets are your first choice.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:11:

In particular, products from coach factory outlet with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.There are different kinds of crossbody bags within marketplace nowadays. Even so it is not possible to beat the timeless design jointly with traditional elegance of the Bags at the coach factory outlet online.Here you can find the latest products in different kinds of coach factory outlet store making best materials.They are leisure practical products in the new generations.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:13:

If you buy bags and purses of the latest new designs from the louis vuitton outlet now, you can enjoy special discounts. What else are you waiting for?louis vuitton outlet usa is offering great collection of louis vuitton Sneakers for women in different styles and collections, which can make our dressing become more and more fashionable.It is the best time for you to match clothing in this summer afternoon, carrying with the new LV handbags in louis vuitton usa.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:16:

The christian Signature Hobo is from the latest release of christian louboutin uk. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.Welcome to our christian outlet store to enjoy the cheap christian louboutin uk sale from which you can get 100 percent service.There are some practical and beautiful items for sale at? christian louboutin for your selection. Do not miss it and have one for a try.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:27:

Though handbags are basically an accessory item of girls, there are many modern handbags and wallets for males too as it has become the ultimate fashion accessory at coach factory outlet.coach factory outlet online is a fashion brand to ensure its quality. With designer coach shoulder bags, you will always attract people's attention. The bags will emphasize your personal style and taste.This new Coach Handbag at the coach factory online outlet is a great bag that is perfect for summer or to carry all the year long. It can match with different occasions.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:30:

Several days ago, my friends recommended coach factory online to me, which provides women with cheaper Coach goods, better service and faster delivery.At the coach factory store,all the fashionable Coach handbags are superior in material and excellent in workmanship.It is definitely suitable to you.Just buy get for yourself or your friends.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:33:

As we show below, louis vuitton outlet have a number of Louis Vuitton Earrings, louis vuitton replica handbags, in different styles for your selection.You will easily notice the unfold zippers of this louis vuitton outlet online shop. That is the decoration. There are some inside pockets for you as well. They are easy to match your clothes and to carry.It is so good and attractive as a result of being made by a stylish designer or more. None can say no in front of so popular and chic louis vuitton online shop.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:37:

coach factory online daily news purse allow clearly tally it is advantage over various kinds of achievement costs wallets. Tho.Coach from coach factory wins the favor for durability and exquisite workmanship in making bags in the vogue field. Though the design is relatively simple.There is no doubt that they will consider increasing the confidence coach factory online outlet support for the world. This is called a smart design and product design, with high quality export coaching has a good reputation in each buyer.