Chelsea 1:1 Fulham

datetime 26. 12. 2011, 16:19 | author chelsea-fc.cz | cathegory news » reportáže
$item->title

Chelsea po pomalém a hlavně ostudném výkonu remizovala s Fulhamem 1:1, přičemž to byl třetí zápas s tímto výsledkem v řadě. Krátce po poločase se prosadil Mata, Cottagers však dokázali brzy srovnat. Závěrečná pětiminutovka vítěznou branku nepřinesla.

Chelsea 1:1 Fulham
26. prosince 2011, 14:00
Stamford Bridge
Rozhodčí: Keith Friend

Chelsea: Čech; Bosingwa (80. Ferreira), Luiz, Terry, Cole; Romeu, Lampard (61. Malouda), Meireles; Mata, Torres, Sturridge (70. Drogba)
Náhradníci: Turnbull, McEachran, Kalou, Lukaku

Fulham: Stockdale - Kelly; Hangeland; Senderos; Riise - Dempsey; Murphy; Frei - Dembele; Ruiz; Sa (81. Kasami)
Náhradníci: Etheridge, Baird, Hughes, Briggs, Etuhu, Sidwell

Reportáž přineseme později

chelsea-fc.cz

nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 16:24: Super výkon.
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC 26. 12. 2011, 16:34: Hm fakt super vykon no! Ale sli jsme pro 3 body a ne pro remizu! Takže asi zas tak super vykon nebyl...jak tohle muzes napsat
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 26. 12. 2011, 16:36: Neznáš slovo "ironie"?
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC 26. 12. 2011, 21:49: znám, ale nemam tohle rad
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:48: on nebyl špatnej
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC 26. 12. 2011, 16:24: Letos budeme radi kdyz skoncime v prvni ctyrce! Kdo vi jestli budeme pristi sezonu hrat LM!! To je hrůza.... a beda jestli Boas rekne, ze je spokojenej s remizou! Mohli jsme mit klidne 38 bodů, kdyby jsme porazili ten pos*anej Wigan a Fulham! Mohli jsme bejt 3. naskok nad Tottenhamem 3 body + Tottenham ma zapas k dobru! Takhle jsme 4. mame ubohych 34 bodu a zejtra jeste vyhraje Arsenal a jsme 5. Proste tuhle sezonu nebojujem o Titul, ale o to aby jsme vubec hrali pristi sezonu LM! To je smutny... a s LM to letos taky nevidim nejak skvele, kdyz vidim jak hrajeme, tak ta Neapol pres nas projde hladce! Si nedokazem vytvorit poradnou sanci, dostat se vubec do velkyho vapna je pro CFC orisek!
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 16:24: V dalším zápasu musí hrát Malouda a klidně i levé křídlo. Ač nehrál celé utkání, pro mě je MOTM! A Drogba za těch 20 minut toho předvedl taky hodně, u něj stejná spokojenost.
Hodně mi to připomělo sezóny pod Carlem, opět 20+ střel... konkrétně zápas v Birminghamu, kterej skončil 0:0 a my měli +-25 střel. Dnes pouze SMŮLA! Výkon to byl dle mě skvělej
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 16:37: To je fakt. Drogba toto stihl víc, jak Torres za celý zápas.
William's avatar
[reagovatreply] William 26. 12. 2011, 16:54: Vtípek, asi jsi neviděl začátek
[reagovatreply] xavi 26. 12. 2011, 16:24: AVB je komik.
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 26. 12. 2011, 16:28: A ty pitomec,každý mame neco :)
T-scar's avatar
[reagovatreply] T-scar 26. 12. 2011, 16:24: Menší prognóza: Po sezóně budeme čtvrtí za obouma Manchestrama (titul k City) a Tottenhamem a budeme opět bez trenéra. (A s Torresem.) V LM skončíme na Bayernu, Realu nebo Barceloně (páč hrát na brejky z hluboký obrany je paradoxně jediný, co se tu Boasovi daří .. ale ne tak, aby porazil ty nejlepší)
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 26. 12. 2011, 16:28: :D :D :D Tak toto mi po takomto výkone fakt zlepšilo náladu. Podľa mňa to tiež takto bude! Čistá pravda!
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 26. 12. 2011, 16:31: s jednou opravou...jestli to takhle půjde dál tak skončíme už na neapoli
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 18:04: :D :)
nguyentrankhanh's avatar
[reagovatreply] nguyentrankhanh 26. 12. 2011, 16:24: reknu to takhle hrali jsme dnes s Lampardem a Meirelesem jako ofenzivni zaloznici, ale co udelali ??? Lampard tak dokaze prihrat Davidu Luizovi a Meirales, ten az na tech hlavicek taky nic proste to chce kridlo aby se Mata mohl soustredit pouze na rozehravku

troufnu si rict, ze pod AVB nikdy nevyhrajeme napr. 5-0 (priklad: proti WOLVES jsme v 1. puli byli dominantni a co jsme delali v te 2. ??? prihravali s na vlastni pulce)

nechapu proc pokazde, kdyz dame gola tak prestaneme hrat
to je dalsi duvod proc malokdy udrzime ciste konto
[reagovatreply] Bizik04 26. 12. 2011, 16:28: s posledním odstavcem souhlasím, s prvním se nemůžu vyjádřit protože sem viděl posledích 20 minut a ten druhý odstavec jetak 50:50
[reagovatreply] Backo 26. 12. 2011, 16:28: Bez brankara sa futbal hrat neda,Cech nam dodrbal uz 3 zapas v rade a to neni nahoda...za tyzden musime kupit toho Cahilla a jedneho poriadneho zaloznika,lebo Mereiles je odpad 1.kategorii,keby neni Portugalec,tak sa nedostane ani na lavicku...
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 26. 12. 2011, 16:41: No dal jsem si novoroční předsevzetí že už nebudu nadávat na Čecha, takže se k tomuhle komentu nijak dál nepřipojím.
[reagovatreply] vlasta 26. 12. 2011, 16:58: Neviním Čecha,chybovali tři obránci před nim
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 16:29: My 23 střel na bránu a vytěžíme z toho jen jednu branku. Pak přestaneme !opět! úplně hrát, Fulham se dostane do první vážnější šance a hned skóruje. Tohle je dost frustrující.
A co mělo znamenat to střídání na konci Bosse za Ferreiru? To jako měl zápas rozhodnout Paulo? Jsem upřímně zvědav na reakci AVBho.
pkczpk's avatar
[reagovatreply] pkczpk 26. 12. 2011, 17:17: 12 střel na bránu.
[reagovatreply] geo20 26. 12. 2011, 16:29: Neviem, asi sme sa pozerali na iny zapas - mne sa herny prejav (teda najma v druhom polcase) pacil. Dobre nezahral jedine Lampard a ciastocne Mata, ostatni velmi pekny vykon - dokonca aj Malouda a Drogba. Tak isto si nemyslim, ze by si Torres nemohol rozumiet s Drogbom, raz to prist moze.
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 16:30: AWB je aj tak kok...na keru picu tam daval drevaka Fereiru...to mal dat radsej hore Lukaku miesto Toresa...som zvedavi na co sa vyhovoria tentokrat?
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 26. 12. 2011, 16:30: tak copak AVB poví na tiskovce? Tipuju : na titul stále máme a posily netřeba :) Bohužel Roman ho brzo vyhodí. Uvidíte.
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 26. 12. 2011, 16:31: Guus si ještě nenašel nový job,možná že vyčkává na ten v Chelsea.Ale AVB si zaslouží šanci.
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 26. 12. 2011, 16:33: šanci už měl...to ani Scolari neudělal z Chelsea během 4 měsíců takovouhle trosku jako AVB...neřikám že je to špatnej trenér a že se mu nebude v budoucnu dařit, ale měl k nám jít tak za 2-3 roky, nemá vůbec zkušenosti
Rock's avatar
[reagovatreply] Rock 26. 12. 2011, 16:35: Vše je to o kádru.Scolari měl tehda ve formě hrajícího Lampse,Nica,Joea, a spol...V dnešní době:Lampsovi to nejde,Didier se snaží,ale nejlepší dny jsou taky pryč a Nico je na odchodu...
Cfc Fans's avatar
[reagovatreply] Cfc Fans 26. 12. 2011, 16:31: Tak AVB stále neprišiel na tlačovku. Dúfam, že hráčov fakt riadne z*ebal za takýto výkon. Z jeho strany to taktiež nebolo nič extra, ale horšiu rozohrávku fakt len-tak neuvidím asi. A to nám pri väčšej razancii skvele vychádzal pressing, z tohto zápasu sa dala vyťažiť pekná výhra.
Tompxd's avatar
[reagovatreply] Tompxd 26. 12. 2011, 16:31: Měli by se konečně už Torres s Drogbou sehrát
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:31: Tak jsme si užili fotbal alá minulá sezóna. Hra uprostřed hřiště bez nápadů, bez pohybu. Ani Mata se Sturridgem neměli svůj den a to je pak už problém. Závečný tlak, který byl pěkný, už nic neřešil. Chtělo by to posilu jak do obrany, tak i do útoku a hlavně do zálohy, protože tam jsme nulový!!! Hezké svátky všem :D
[reagovatreply] ondra200 26. 12. 2011, 16:31: stanly myslím že pořád lepší ferreira který nic nezkazil než bosingwa kterej neví jak kopat do balonu
[reagovatreply] blueheart 26. 12. 2011, 16:56: Co to meleš? :D
Josh's avatar
[reagovatreply] Josh 26. 12. 2011, 16:31: Je mi jasný, že za tohle mi vynadáte, ale dneska to byl podle mě dost dobrej výkon a doteď nechápu, jakto že to skončilo remízou. Fulham přibitej ve vlastním pokutovým území a z jedné výraznější šance dají gól, tomu fakt nerozumím, kdežto my z 20 střel dáme 1 gól. Tomuhle zápasu by podle mě slušel výsledek 3:0. A teď do mě :)
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 16:39: Souhlasím. Zas tak špatně to nebylo. Jen ty šance.
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 18:15: Hraje se na góly a ne na šance. Chce to rozhodně zlepšit efektivitu zakončení...viz třeba letošní zápas s united, na šance dá se říct nerozhodně a na skore 3:1 pro united.
johnny33's avatar
[reagovatreply] johnny33 26. 12. 2011, 16:32: Z některých komentářů tady mně je víc zle než z dnešního výkonu Chelsea. Vzpamatujte se vy blbci.
[reagovatreply] howard webb 26. 12. 2011, 16:34: Torese měli dát nějakému klubu k vánocům,ovšem mám pocit by ho zase do čtrnácti dnů vrátili.
[reagovatreply] Bizik04 26. 12. 2011, 16:38: reklamace :DDD
[reagovatreply] didro11 26. 12. 2011, 16:34: Mě zaráží trošku jiná věc a to taková, že když AVB přišel hlásil, že chce hrát ofenzivní kombinační fotbal, ale zatim hrajeme takovej neutrální (chvilku ofenzivní chvilku defenzivní) a na protiútoky. I pod Carlem sme dokázali skoro každej tým zatlačit na jeho půlku ikdyž to bylo bez pohybu a bez nápadu, ale ten gol jsme tam vždycky nějak dotlačili a ted?! Beru, že proti Valencii to byl taktickej tach (kterej vyšel parádně), ale aby nás přehrával Wigan a hrál se vyrovnanej zápas, dneska Fulham v prním poločase, to je podle mě k zamyšlení. Já si představuju, že budem hrát jako posledních 15 minut, kdy protivníka zatlačíme do vlastního vápna. Vím, že se to nedá vydržet celej zápas, ale prostě 20 minut tlačit a pak si trochu odpočinout a znova. A ne odpočívat 50 minut, pak z ojedinělý akce dát gol a zase odpočívat a zaponout až na posledcních 15 minut. Takhle se o titul nebojuje.
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 26. 12. 2011, 16:43: on to chtel hrat na zacatku sezony a taky se o to snazil jenze jaksi styl ty hry napdnul hraucm a ono se tezko hraje ofenzivni kombinacni fotbal dkyz nefunguje zaloha
[reagovatreply] geo20 26. 12. 2011, 16:34: Ten zapas v klude mohol skoncit 4:1 a vsetci by ste tu ospevovali chelsea aleluja. Vysledok je velmi zly, ale futbalovy prejav bol dobry.
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 26. 12. 2011, 16:36: Velebnosti, jdu blejt..
[reagovatreply] Bizik04 26. 12. 2011, 16:37: Čech
Ivanovič Luiz Terry
Ramires Romeu McEachran Cole
Mata
Sturridge Torres(Drogba,Lukaku)
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:38: Fifa 12
[reagovatreply] Bizik04 26. 12. 2011, 16:40: ne tam mám Čecha, Drogbu a Luiza z Chelsea jinak nikoho z CFC :D
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:41: no tam se to dá testovat takové rozestavení, ale v reálu těžko :D
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 26. 12. 2011, 16:43: komu to tu jako cpeš?
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 18:42: +1 :)
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 26. 12. 2011, 16:37: Kdo tady po dnešku napíše že nic není ztraceno a pořád je šance na titul tak zasloží pořádnou facku.
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 26. 12. 2011, 16:41: Co ty můžeš vědět.. Boas ZÁZRAČNĚ třeba koupí nějaké posily, začneme šlapat konečně..City a United budou mít krizi a je to.. nic není nemožné
kopec's avatar
[reagovatreply] kopec 26. 12. 2011, 16:43: Jasně a pak jsi se probral že?
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 16:46: ... s rukou v kalhotách.
Karlos's avatar
[reagovatreply] Karlos 26. 12. 2011, 16:50: ty od včerejška perlíš :)
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 16:37: Ondra200 nechcem sa tu s tebou natahovat, ale ked chcem ten zapas dotiahnut do vitazneho konca, tak postavim pred koncom ofenzivneho hraca, na lavicke bol Lukaku, tak preco tam nehodil jeho a tych cca 10 min sme mohli dohrat na 3 obrancoch...Vobec som nechapal tomu to striedaniu a maximalne ma to vytocilo. Asi tolko k tomu.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 16:38: Pro nejlepší hráč Meirelesa klidně na mě nadávejte. A Malouda za 20 min. udělal víc jak lampard za zápas. On je asi fakt jediný s Danym kdo se nebojí něco vymyslet sám. Občas mata ale ten je spíše na narážečky. Dokud v našem týmu nebude více borců co umí 1 na 1 nikdy to nebudem umět na zalezlou obranu. Přišel Malouda a najednou se ten prostor otevřel. A čím to bylo? Tím že se nebal někoho obejít a ne furt dokola si nahrávat kolem šestnáctky.
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 16:42: Malou hrál skvěle, to je fakt
[reagovatreply] geo20 26. 12. 2011, 16:40: ludia tu zabudaju hlavne na to, ze brankar fulhamu skratka mal svoj den a zachytal exkluzivne
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 16:40: Jde vidět, jak je Ramires pro naší zálohu velice klíčový.
[reagovatreply] Divous 26. 12. 2011, 17:49: Bohužel, jinak v záloze nemáme hráče. Možná Essien, jestli se uzdraví. Krajní záložníky nemáme, všichni tři nominovaní hrají uprostřed, všichni tři útočníci hrají uprostřed, po křídlech hrají pouze krajní beci, a to nestačí!!! Bohužel tento systém nefunguje a to od začátku. Už by si toho mohl AVB všimnout!!!
[reagovatreply] lampard1311 26. 12. 2011, 16:45: na tlačovke určite povie niečo ako sme stále v hre o titul, musíme poćkať a uvidíme, bolo to dobrý výkon ale boli sme unlucky...tu je dokaz prečo strácame na Manchestre, oni Wigan a Fulham bez problémov prejedou a my s nimi získame 2 body...ak to po zápase so City vyzeralo že možme eśte pomýšlať na súboj s nimi tak po týchto 3 remízkach po sebe je jasné že nás musí trápiť súboj s Gunners a Liverpoolom o 4.miesto to je realita a momentálne majú obaja lepšiu formu ako my takže to bude velmi obtiažne

dnes sme mali určite viac śancí ako Fulham, ale oni tu jednu tutovku dokázali vyuźit vdaka našej laxnosti a strate koncentrácie po góle sme si mysleli že to máme v suchu a nić sa nemože stat až sme zrazu zistili že je 1-1 a hrá sa odznovu...na silvestra doma s Villou neviem čo ćakať a vlastne ani výhra ani prehra 0-3 by ma už neprekvapili...v záverečných 10 minútach to bol dobrý výkon len to je trochu málo a za celý prvý polćas sme si vyhrať snád ani nezaslužili...

ešte vrcholom vśetkéhobolo striedanie Bosingwy za Ferreiru v 80.minúte, ak nám ten mal zápas vyhrať keď na lavičke bol Lukaku alebo Kalou tak potom už neviem...Boasa som si oblúbil ale v poslednom ćase vidno že je pod tlakom takisto ako aj hráči a ak sa v 2.polke novembra a 1.polovici decembra črtala naśa stíhacia jazda a dobré výkony tak dnes sme znovu tam kde sme boli pred tým čiže na dne

najviac ma śtve že človek sa pomaly od štedrého dňa teší na futbal aby potom 2 hodiny pretrpel a naśtvatý si pokazil večer
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 16:45: Po dnesnom a predoslich zaposoch si treba priznat ze potrebujeme v januari pritiahnut aspon 3 hracov, a to do obrany, zalohy a tak isto aj utoku. A este jedna poznamka, kym sa AWB nespamata a neda muzstvu spravny impulz tak sa snim mozme rozlucit. Som zvedavi dokedy s nim bude mat Roman trpezlivost? Hidink is the best !!!
[reagovatreply] lampard1311 26. 12. 2011, 16:46: a ešte by som pochválil Maloudu, ktorý za tých 20 minut ukazal urćite viac ako Frank za 70 a jeho prieniky boli pekné a ukazuje sa ako využitelny žolík
Dacan's avatar
[reagovatreply] Dacan 26. 12. 2011, 16:46: Uvidíme co AVB provede v přestupovém období..Asi si chce tým nějak prospůsbit protože Ryan,Josh a Romelu nehrají takže si to nějak nedokážu moc vysvětlit co vlastně Boas s tím týmem zamýšlí..protože naše záloha rozhodně na jeho fotbal stavěná není..

K zápasu..Nechybělo málo a mohli jsme vyhrát 5:1 ale bohužel takový je fotbal..Tak žalostný výkon jako proti Latics to rozhodně nebyl..

O žádném hráči se nedá říci že by hrál vyloženě špatně akorát Lamps se mi prostě nelíbil..
bigpete7's avatar
[reagovatreply] bigpete7 26. 12. 2011, 16:46: Tak chci vidět co se bude dít v přestupovém období, protože tohle už se nedá.
Why not's avatar
[reagovatreply] Why not 26. 12. 2011, 16:49: Vyzerá to, že ak budeme na konci aspoň v predkole Ligy Majstrov môžme byť radi.
Karlos's avatar
[reagovatreply] Karlos 26. 12. 2011, 16:49: jak je napsáno výše, nevidím změnu oproti loňské, Ancelottiho, Chelsea. Prostě hnus, hnus a hnus. Torres z formy a proč hraje? měl dostat šanci až nebude Drogba, nyní prostě body potřebujeme. Neříkám, že hrál špatně, ale proti Fulhamu by byl platnější právě Didi, právě díky hlavičkám a větší univerzálnosti. Lampard odehrál nejhorší zápas za Chelsea. Luiz dnes skvělý, škoda že byl namočen do branky, za kterou ale u mě může hlavně Ashley Cole.

No jsem zvědav, jak dlouho to Románek vydrží, ale jedno je jasné. Pokud budeme takto pokračovat, titul nevyhrajeme. Kdo ale ví, třeba zazáříme v pohárech, i když tedy po dnešku na to nejsou moc realistické vyhlídky.
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 17:00: tak lebo Drogba ma uzasnu formu nedristaj
Karlos's avatar
[reagovatreply] Karlos 26. 12. 2011, 17:06: vzpamatuj se chlapče. Nikde nepíšu, že je Drogba ve formě z Double sezóny, ale prostě hraje líp. Za to, že tvůj miláček Torres hraje hůř, nemůžu.
[reagovatreply] j.jurasek 26. 12. 2011, 16:50: moc bych si pral abychom zvládli skončit alespon do te prvni ctyrky, prosiiiiiiiiim
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:51: Nic moc se toho nebude dít v lednu, celý leden protrpíme, propadneme se na 6. místo. V poslední den přestupového období dorazí za 50 mil. 3 hráči a do konce sezóny vybojujeme tituly v FA Cupu, LM. V PL skončíme 3. Toť výhled do blízké budoucnosti.
[reagovatreply] blueheart 26. 12. 2011, 17:03: Psali na seznamu že? :)
[reagovatreply] fAk3 - we need Cafu 26. 12. 2011, 17:35: ODLETEL SOM :D :D takýto odjeb :D
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 16:51: Karlos suhas
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 16:56: Potrebujeme fakt skutocneho kanoniera a nie predrazene babovky ktore nevedia dat poriadne gool...Spomente si napr.na Jimmy Floyd Hasselbainka, to bol bombarder...
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:58: Nebo Andryi Shevchenko
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 18:27: možná tak v AC
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 16:57: liverpool prehrava xDD a pri ich tiez strelckej forme neverim ze to otocia.. a city zatial bez golov. .ale hlavne zajtra arsenal musi prehrat
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 16:58: ste tu poniektori dost ubohy dnes Sturridge najhorsi na ihrisku Lampard detto a Torres hral dobre a kazdi tu nanho drista hlavna vec ze bol spolu z Matom najlepsi v zapase ste uz fakt trapny poniekroti
Ph!l !vey's avatar
[reagovatreply] Ph!l !vey 26. 12. 2011, 16:59: Sturridge netto, Lampard detto, Torres brutto
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 17:00: Souhlas Sturridge nic moc, Torres dobrý, Lampard to už je asi spíš davová psychóza ne něj. Malouda dobrý, škoda že tam vymýšlel patičky sám před tou bránou..
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 17:02: tak presne Torres jeden z najlepsich dnes hral behal nahraval makal a mal bi hrat dalsi zapas od zaciatku
wattie's avatar
[reagovatreply] wattie 26. 12. 2011, 17:27: nestraš!
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:00: Hm, Adam si dal ve 45.minutě vlastňáka.
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 26. 12. 2011, 17:00: na nás musí být těžké sázet co? no ještě že já nesázím :D
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 17:03: Ja by som si prial v prestupovom obdoby tychto hracov: Gary Cahill, Jack Rodwell, Eden Hazard a tak mozme pomyslat na umiestnenie v prvej stvore a uspech v LM. Moj nazor...
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:06: hazard stejně LM hrát nemuže tak nechápu co to má co souviset s uspěchem v LM. A rodwell je spíš dm těch máme málo??
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:22: Rodwell je univerzál.
Chelsea FC forever in my heart's avatar
[reagovatreply] Chelsea FC forever in my heart 26. 12. 2011, 17:12: Dle mě potřebujeme Hazarda místo Maty(ten by tvořil hru víc než teď)dále toho Cahilla a potom nutně playmakere(Goetze,Modrič,Mountinho,Sneijder a je jich dost)....
Zkrátka si myslim že jestli chce Roman vrátit CFC tam kam patří bude muset šáhnout docela hlouběji do kapsy(ne že by to nedělal,ale ted je to opravdu potřeba a SAF a spol. at se třeba zeserou)
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:06: Nevadí příště to bude lepší :) CHELSEA! :)
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:06: Tohle namlouvání a nalhávání si miluju.
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:09: ja fandim narozdil od jinych vidite snad do budoucna vubec jen blbosti vy jste jen fanoušci uspěchu přiznejte si to fandim chelsea za každe situace :)
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:11: Kritika týmu nepatří k fandění? To si tu mám mazat med okolo držky jak jsme hráli skvělě? ;)
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:12: to neřikam ale fandit by neuškodilo než jen hloupě plácat to same dokola ;)
The Chosen one's avatar
[reagovatreply] The Chosen one 26. 12. 2011, 17:17: asi tak
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:17: Stejně tady za compem nic nezlepšíš, takže je jedno jestli tu budeš psát že chelsea sux nebo že si největší fanoušek světa a bude Chelsea till I die..
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:19: no jo no tak nechapu proč třeba občas ty a jiny tzv fans tu píšou ty srač*y pořád dokola ;)) ničemu to nepomaha
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:22: Tkzv. fans-teď si mě rozesmál. Máš nějakej kodex fanouškovství, nebo tak?
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 18:41: Kámo i po vítězství je na místě kritika. Pokud chceš bejt nejlepší, musíš pořád hledat nedostatky a snažit se je odtranit :)
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 17:06: hlavna vec kazdi tu rozobera Torresa ale to ze dalsi zapas mal dost velky podiel na gole cech to nic
[reagovatreply] blueheart 26. 12. 2011, 17:07: O jakym podílu mluvíš? :D
Tompxd's avatar
[reagovatreply] Tompxd 26. 12. 2011, 17:09: to bude tím že Čech nemá asistenci :D
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:09: O to mže čech dneska měl podi lna golu ale dneska tam fakt mohl být dřív na té zemi.
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:10: čech nemohl udelat vic
Arthas's avatar
[reagovatreply] Arthas 26. 12. 2011, 17:10: staci ked v zime pride modric+cahill, utok je jasny-danny-torres-mata, ak modric vymysli krasnu akciu ako kreativni zaloznik torresovi to tam musi padnut, co sa tyka odchodov to je jasne, anelka a alex, zalohu vidim ptm rami-oriel-modric
Arthas's avatar
[reagovatreply] Arthas 26. 12. 2011, 17:11: alebo mikel miesto romeua
[reagovatreply] stew0.sv 26. 12. 2011, 17:12: Prehlad komentarov fanušikov :)

Pred zapasom . Jees,suepr dal tam Torresa,dnes da hattrick,super zostava,Come on Blues..
Počas zapasu : Bože čo tam ten Torres robi??
Po Zapase : AVB von !! AVB uplne oničom striedanie,Torres predat!!..
Hodina po zapase : Bože vy ste fanušikovia fakt,nadavajte na Boasa,po poražke každy general..
[reagovatreply] sidic-We dont need debilní vedení! 26. 12. 2011, 17:17: myslis prehled komentaru jednoho fanouska :D
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:13: Kde jsou ti zastánci Torrese? Drogba si za 20 minut vypracoval více příležitostí než Torres za celý rok!!! Ať táhne ta španělská hnida!
Rosťaks's avatar
[reagovatreply] Rosťaks 26. 12. 2011, 17:14: ubohý si!
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 18:14: ano jasne pozri si a preto je na goal.com man of the match Torres lebo hral zle
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 17:13: RQ7 to bol len moj nazor a pozri si kde hraje Eden Hazard, jak podhrot tak lave a aj prave kridlo... http://www.transfermarkt.co.uk/en/eden-hazard/profil/spieler_50202.html
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:22: Já vím moc dobře kde hraje na to nepotřebuju transfermarkt.de

Psal jsem že Rodwell je DM .
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 26. 12. 2011, 17:14: AVB brzo poletí zpět do Portugalska..
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:20: Pokud to bude takhle pokračovat.
[reagovatreply] J-T 26. 12. 2011, 17:17: Čech udělal co nejvic mohl tohle se chytat neda
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 17:19: Ono vymýšlet důvody a házet kritiku na každého, když to nejde, to umí každé jelito.. Beru tu pozitivní kritiku, ale taky by to chtělo pozitivní fandění a toho tu vidím málo..
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 17:20: Viete si predstavit kridla Mata-Hazard? To by bola jedna basen :D
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:23: Spíš křídla hazard sturridge protože Mata prostě tu lajnu brousit nikdy nebude :-) Mata patří na podhrot nebo prostě někde do zalohy. On je prostě na té levé straně maximalně 10 % ze zápasu ale u něj to beru protože takový hráč potřebuje volnost.
Nickkk's avatar
[reagovatreply] Nickkk 26. 12. 2011, 17:21: pravdou je, že letos hrajeme s úplně novýma hráčema až na pár vyjímek a jinou taktikou úkol pro tuhle sezonu tak musí být umístění do 4. místa a zkusit co nejlepší výsledek v LM, ale vyhazovat trenéra mělo smysl za Granta, Scolariho a Ancelottiho ty se totiž báli postavit někoho pod 25let...
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:24: S úplně novýma hráčema? S kterýma prosímtě?
Nickkk's avatar
[reagovatreply] Nickkk 26. 12. 2011, 21:28: Luiz,Romeu,Meireles,Mata,Torres,Sturridge všichni v základu před dvěma roky tam nebyl ani jeden a minulou nehráli buď stabilně nebo tu ještě nebyli, na druhou stranu City to mělo podobně a jak hrajou...nevim myslim že to chce čas, když půjde Boas jedinej normální trenér je Hiddink a ten je na dva roky max...
[reagovatreply] STANLY 26. 12. 2011, 17:24: Sa spametajte uz !!! Vy ste fanusici? Dokedy budeme stracat body a prehravat jednoznacne zapasy? Aj fanusikovia stracaju trpezlivost ked vidia ze co sa deje. Jednoznacne potrebujeme par posil a doveru AWB aby nas konecne nakopol a navnadil na vitaznu snuru. Asi tolko. CHELSEA FOREVER !!!
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:27: preco drogba a torres su neni ako rooney a berbatov? rooney hra stale a dava goly a po dlhej dobe pride berbatov a za 2 zapasy uz 3 goly
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:28: Protože ManU hrajou proti Wiganu a Fulhamu. A pardon, my s nima taky hráli a dali dva góly
BlueHeartParade's avatar
[reagovatreply] BlueHeartParade 26. 12. 2011, 17:31: Ale musíme uznať, že posledné kolo sme uzatvárali o deň neskôr ako ostatní, štvrtok večer 22.12. 21:00 a to dnešné sme otvárali ako prvý 26.12. 14:00. Ťažkopádnosť, únava. Každopádne našej hre chýba nápad, ale to je už stará pesnička.

A just by som tam na jeden zápas hodil do zálohy McEachrena. Proste čo by to spravilo, keby ho aspoň jeden zápas dá hrať. Proste len jeden.
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 26. 12. 2011, 17:36: Ne, Boas tam radši pošle pokaždý 30letýho Maloudu, nebo Meirelese...Joshe nikdy.. hlavně ty jeho kidy o tom jak bude hrát
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:39: Tak Joshe měl dát do základu z lavičky ti to těžko oživí on by se bál něco vymýšlet v takovém zápase malouda přišel a odjezdil to poprdeli. Ale Joshe mohl vyzkoušet snad bude hostovačka.
[reagovatreply] Hokky7 26. 12. 2011, 17:39: To ze nejhraje McEachran si myslim je uplne jasny, AVB momentalne neni v pozici kdy si muze dovolit riskovat nezkusenyma hracema a jak je videt tak ani proti outsiderum.
BlueHeartParade's avatar
[reagovatreply] BlueHeartParade 26. 12. 2011, 17:49: Tak ale Romeu tých skúseností tiež nemal na rozdávanie a začal nastupovať. Ja nehovorím ani že by nás spasil, ale tak, je to jediný hráč, ktorý má kreativitu, je čerstvý a určite aj chuť chytiť sa šance. Ako nevidím do toho jasné, neviem čo sa deje v šatni, ale ten jeden zápas. Mal som napísať Ježiškovi :D
[reagovatreply] dawinhu95 26. 12. 2011, 17:33: Nechápu jak tam mohl Boas dát Drogbu místo Sturidge??? Drogba tam měl jít jednoznačne za opět ubohého Torrese!!
Robochelsea-We need Doumbia's avatar
[reagovatreply] Robochelsea-We need Doumbia 26. 12. 2011, 17:34: Hrozne rad by som pridrbal ludom co zareaguju na niekoho komentar ze Didi hral lepsie ako Torres (co je 100% pravda) nejakym agresivnym komentom typu "zalez niekam".Niektori sa ozaj nevedia zmierit s realitou...
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:35: Účka už drtí Wigan 4:0 a my s nima trapně remizovali :D
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 26. 12. 2011, 17:38: to je prosté realita. Roman tohle dlouho nevydrží a zachvíli tu bude Hiddink a ten určitě bude vědět, co Chelsea potřebuje.
[reagovatreply] BakyX 26. 12. 2011, 17:38: United proti Wiganu a Fullhamu: 5:0..My ?? 1-1
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:39: My 1:1 a v závěru jsme se strachovali vůbec o bod. :D:D:D:D:D
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:38: tak takuto penaltu mozu odpiskat len pre united.. ano faul to bol ale bolo to na hrane 16tky ..toto rozhodca zvikne dat na priamy kop a nie na penaltu.. ubohe
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:39: No ta penalta určitě rozhodla zápas a připravila nás o titul :D
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:42: nepochopil som tvoj komentar
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:44: No a co že jim pískl takovou penaltu? Nám nikdy rozhodčí nepomohl? Kdyby to bylo 0:0 tak bych pochopil proč to tu píšeš ale za takového stavu? Chceš tady honit pozitivní komentáře nebo co?
herri13's avatar
[reagovatreply] herri13 26. 12. 2011, 17:38: Chlapci, som velky fanusk Chelsea, ale nepaci sa mi co hrame a ako stracame body.
Mali by im pustat zapasy pos-ranych MU, aby videli ako sa davaju goly.
[reagovatreply] muheheh 26. 12. 2011, 17:39: Torres maxmilane na lavicku, to je pravda :P
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 26. 12. 2011, 17:40: Jednu věc opravdu nechápu, někteří z vás tady pořád dokola na Torrese nadávají a přitom brání AVB že to bude dobrej trenér do budoucna že musí dostat šanci. Že je to uplně něco jiného? Torres přišel z Liverpoolu, kde byl zvyklej, že všechny míče jdou na něj do běhu, tady se musí víc stahovat a zapojovat do kombinace a snažíme se hrát více po křídlech. Zajímalo to někoho? Ne, místo toho ho někteří (upozorňuji NĚKTEŘÍ) první půl rok kritizovali a pokračují v tom doteď. A co AVB? První půl rok má na svém kontě stejný počet vydařených zápasů, jako Torres ve svém prvním půl roce. A co je to za výmluvu, že překopává kádr a musíme si na výsledky počkat? Vždyť na Torrese taky někteří nejsou schopni počkat a nechápou, že tenhle styl mu prostě nemusí sedět a bude si ještě chvíli zvykat. Nechci aby to vyznělo jako obhajoba Torresových výkonů, jen chci upozornit na to, že ti co kritizují Torrese a zároveň podporují AVB, jsou s prominutím tupci, protože jejich pozice v týmu je uplně stejná!
[reagovatreply] BakyX 26. 12. 2011, 17:42: Ak City nevyhrajú a United pôjdu do čela, tak ma drbne !!!
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:43: budu mat rovnako bodov a city maju lepsie score
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 17:44: City hraje 0:0, Liverpool 1:1 těsně před koncem - nikomu se zrovna nevede..
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:46: iba s ku rv e ne m u united ako vzdy.. ubohe hovada
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:46: ja toho berbatova nechápu hraje jednou za ro ka stejně dá vždycky minimalně 2 goly :-)
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:46: Torres by se ho mohl jít zeptat jak to dělá :)
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 17:47: Torres - ty prsa a volej to byla škoda dneska, ten brankář měl snad magnet dneska..
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:52: Berbatov si dá za sezonu 3-4 zápasy a má víc golu jak drogba torres dohromady :-). My prostě bduem těžko hledat hrotového utočníka který by knám zapadl protože ta naše hra je strašně specifická pomalá a překombinovaná. proč nehrajem lehce jako kdysi po lajnách centry jeden za druhým střely z každé pozce atd. Proč to furs spem středem ikdyž soupeř stojí na šestnáctce .Logicky tu hru snad musím roztahovat do stran a ne furt střed střed. Dokud si chelsea nenajde hráče typu ronaldo quaresma neymar hazard tak bduem v háji protože my tam máme jediné 2 hráče co jsou schopni jít v rychlsoti do kličky to je Dany a malouda +mata. Dokud si budem donekonečna narážet a nahrávat dozadu pujde to pořád od desiti k pěti.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:47: Suarez ještě ten trest nedostal že stáel hraje?? Nebo mají na livesportu chybu.
[reagovatreply] Wise 26. 12. 2011, 17:48: Ano odovolal se a muže hrát , stale neni trst platný .
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 17:49: Ještě ne, je tam nějaká lhůta na odvolání a po tu dobu může hrát.
[reagovatreply] acika 26. 12. 2011, 17:48: Ja se jen obcas vzjadřují k CFC ale par poznámek ke krizi v které je CFC(jsem cizinec-gramatiku odpuste). 1.Ceh ztratil sebevedomi-centri jsou jeho velkym -.Boji se do toho vlítnot.Nacasování spatny.Nepodrží tím v klícovych fazích ut.top zákrokem.Vím-helma.
2.Dokud bude hrat Bosingva tak to je o nicem,on nema na angl.ligu.škoda slov.
3.Col je málo aktivní dopředu.Nenabiha do prostoru.Centri do vapna z dálky jsou přežitek...viz.Barca
4.Centralní obranci jsou nesehrany.Terry nevi koho ma vedle sebe.Sam to neuhlídá.Furt se to střidá.Mám pocit že Ivan někdy nevi jestli hraje beka nebo centra.
5.Lampard se snaží ale AVB mu totálně sežral sebevedomí.Vadi mu to.On musí cítit 100% duveru trenera.
6.Tah na bránu u zálohy je mizerní-krome Ramiho.
7.Mikel-ihned prodat.Katastrofalno statický.Romeu je ok-bude rúst.
atd...toho je hodně.Pokračování asi příste....
Fandím CFC ale musí se toho hodně změnit.Hodně.
[reagovatreply] Sharp 03 26. 12. 2011, 17:50: Vzpamatujte se.Co tady melete o Wiganu a MU?My hráli u nich.Účka doma.Oni neměli červenou a teď mají.Každý zápas je jiný.Radši nic nepište.Zápas jsem bohužel neviděl,ale nenadělám nic.C´MON CHELSEA !
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 17:51: presne to sa neda porovnavat ako ked united hrali na fulhame 0:5 a my s nimi doma 1:1.. ubohe.. ako aj tvoj koment
[reagovatreply] Sharp 03 26. 12. 2011, 17:56: Co je na tom ubohého?Každý zápas je jinačí.Můžem porazit City a nikdo jiný s nima nevyhrát,ale můžem remizovat s týmem ,který porazí každý druhý.Tohle je krásné na fotbale.Minulý rok Účka první a prohráli s posledníma Vlkama.Nemá cenu se tu hádat.
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:51: Tak jsme si dali hattrick 1:1 remíz. Tak doufám, že nám kluci udělají příjemný Silvestr.
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 17:51: City hotovo 0:0.
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:53: Alespoň nějaké pozitivum dnes. :)
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 26. 12. 2011, 17:53: Paráda city 0:0 ve wba zítra nesmí arsenal vyhrát nad wolvesem jinak je přednama 1 bod
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 17:56: Moc šancí tomu, že Arsenal zítra prohraje nedávám. Spíš si myslím, že vyhrají v pohodě 3:0 a nazdar bazar.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 17:53: Berbatov si dá za sezonu 3-4 zápasy a má víc golu jak drogba torres dohromady :-). My prostě bduem těžko hledat hrotového utočníka který by knám zapadl protože ta naše hra je strašně specifická pomalá a překombinovaná. proč nehrajem lehce jako kdysi po lajnách centry jeden za druhým střely z každé pozce atd. Proč to furs spem středem ikdyž soupeř stojí na šestnáctce .Logicky tu hru snad musím roztahovat do stran a ne furt střed střed. Dokud si chelsea nenajde hráče typu ronaldo quaresma neymar hazard tak bduem v háji protože my tam máme jediné 2 hráče co jsou schopni jít v rychlsoti do kličky to je Dany a malouda +mata. Dokud si budem donekonečna narážet a nahrávat dozadu pujde to pořád od desiti k pěti.
Blues.'s avatar
[reagovatreply] Blues. 26. 12. 2011, 17:56: 11 bodů na City a United. No zas tak strašný to není :D
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 17:57: To je překrásný,..
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 26. 12. 2011, 17:58: tak to mame titul v pohode :D
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 18:00: teraz to su fakt s ku r ve n e stratene body aj s wiganom aj s fulhamom to mohli byt v pohode uz len o 7 bodov.. fuck
Haluz's avatar
[reagovatreply] Haluz 26. 12. 2011, 17:58: Svým způsobem máme víc štěstí než rozumu. Dnešní výsledky jsou toho důkazem. ALE ALE ALE!
Musíme to zlomit. Nemáme střelce, ale paradoxně toho potřebujeme asi nejméně. Uvidíme no. Snad se konečně štěstí obrátí i na naši stranu
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 26. 12. 2011, 17:58: Utočník v zimě musíme koupit záložníka koupil bych shaqiriho nebo götzeho a utočníka ? křídlo hazzard a hroťák takovej ba z newcastlu tuším že má 14 golu má víc než drogba s torresem dohromady :-)
Plant - We need Neymar.'s avatar
[reagovatreply] Plant - We need Neymar. 26. 12. 2011, 18:01: ja bych jako hrotaka bral jedine higuaina, protoze to je jeden z nejlepsich utocniku na svete, na kridlo nekoho z dvojice hazard/neymar
[reagovatreply] lampard 26. 12. 2011, 18:01: ale zas je polka sezony cize vsetko je otvorene.. united a city este kazdy hra s live,arsenal,tott,chelsea.. cize este kazdy moze mat aj o 4 prehry viac. .ale zas my ked nezlepsime nasu hru tak je to zbytocne
hrach's avatar
[reagovatreply] hrach 26. 12. 2011, 18:03: pato je dobrej hroťák nebo Callejóna z realu ještě na křídlo reus :-)
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 26. 12. 2011, 18:03: teď to neberte uplně vážně, vim že to nejde vyměnit všechno najednou, ale objektivně podle mě na hraní v Chelsea už nemá: Ferreira, Malouda, Bosingwa, Hilário, Kalou (nesoudim podle tohoto zápasu, beru to z dlouhodobého hlediska)
[reagovatreply] cfc.real23 26. 12. 2011, 18:37: malouda je ako nahradnik celkom dobry, bossingwa ako cislo dva na RB je tiez postacujuci. ferreira je kapitola sama o sebe, nepinda ked nehra, a urcite nejakym sposobom pomaha jeho skusenostami.
kalou ako nahradnik tiez neni zly.
a hilario, koho tu chces mat ako cislo 3 v brane? nejakeho mladika, ktory ani nebude hrat ?? nebude mat ziadne skusenosti, a este by sme zabili jeho talent.

na druhej strane je pravda, ze nikto z nich nema na staly zaklad.
a ved tak to aj je, akurat Boss hrava celkom casto v zaklade, ale to iba ked je niekto vykartovany, zraneny atd.

z tychto by som asi len Maloudu zbavil na konci sezony, samozrejme jedine v tom pripade, ze pride niekto mladsi a Malouda mu nezavdzal.
jirka.s's avatar
[reagovatreply] jirka.s 26. 12. 2011, 19:12: samozřejmě že to bylo bráno tak, že by musela na jejich pozici přijít náhrada
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:47: Nikoho z těch bych nevyhazoval... Po dnešku chci maloudu spíše v základu, než prodat.
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 18:15: Tak s Liverpoolem si pomalu můžem podat ruce. :D
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 18:16: ludia uz ste trapny stale tu nadavate na Torresa a preto je na goal .com Torres podla hodnotenia ludi Top of the Match
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 18:27: Podle hodnocení stejných torresofilů jako jsou tady je to strašně objektivní ;-)
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:43: je to hodnocení fandů... jak psal Pjotr - Drogba za 20 minut toho stihl víc. Navíc, když hráli spolu, ne Drogba byl neviditelnej, ale Torres. Takže problém nemožnosti hrát spolu FT a DD bych hledal spíš u Torrese. A je jedno, že hrál pravé křídlo... Jednoduše se úplně ztratil a nebylo to ono ani během těch předešlých minut. Jediné světlé momenty ta asistence a šance z úvodu. Snahu mu samozřejmé upřít nejde, ale nebylo to dobré a možná by to s Didim vypadalo jinak.

Každopádně "sheva7", ty máš asi velikou zálibu v předražených hvězdách, nebo nesnášíš Drogbu.. Ono je to ale celkem jedno.. Jseš Torresofil a fakt je mi líto, že musím tohle úbohé slovo použít. Já Franka mám taky moc rád, jenomže on pro nás něco udělal, teda spíš hodně. A to se o Torresovi říct nedá. navíc, já uznám, že Frank nehraje vůbec dobře... Tohle ty neumíš ;o)
Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea!'s avatar
[reagovatreply] Pjotr #8 - We Need The Real Chelsea! 26. 12. 2011, 19:17: Jako Nandovi tu snahu nelze upřít, ale bohužel útočník se hodnotí zejména podle gólů. Může být klidně nejlepší nahrávač v celé PL, ale skoro všem to bude ukradený, když bude mít v kolonce gólů číslo 5.
[reagovatreply] Paulie02 26. 12. 2011, 18:41: Vetšina chytráků mi tady říkala, že je to zajížděcí období AVB a stačí když skončíme do 4. místa :D... tak budme v klidu, remíza s Fulhamem je v rámci zajížděcího období a nevadí...
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:46: Ano, máš pravdu.. vůbec to nevadí. Já jsem ochoten překousnout i horší umístnění, než 4. příčku. A ani po sestupu do druhé ligy bych nepřestal fandit.. Pak by jen byl trochu problém sledovat zápasy na netu :o) Ovšem po sestupu bych už asi taky chtěl AVB pryč :)
[reagovatreply] L!80r 26. 12. 2011, 18:48: Tak řekl bych, že tuhle sezonu by se museli hodně snažit, aby dokázali sestoupit :-D I když, to co poslední dobou na hřišti vidím, ti kluci by to dokázali :-D :-D
[reagovatreply] Paulie02 27. 12. 2011, 01:18: To asi jenom blbec by přestal fandit! ... Jde o to, že Chelsea rozhodně nemá kádr na to, aby musela vůbec bojovat o 4. příčku. Bude špatně asi něco jinýho...
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 18:44: to neni mozny tady torresovci tvrdi ze byl torres nejlepší a antitorresovci zas že byl nejhorší jako vždycky...ale buďte sakra objektivní dneska patřil k těm lepším..a co se týká Maloudy tak bych řekl že byl nejlepší na hřišti
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:48: nejhorší, nejlepší a ani lepší nebyl. Byl průměrnej.
nalevka's avatar
[reagovatreply] nalevka 26. 12. 2011, 18:50: Řekni mi kdo dneska nebyl průměrnej nebo podprůměrnej..
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:54: Meireles, Terry, Malouda
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 18:51: mě jen štve že každý tady beru torrese jako nejhoršího ikdyby náhodou dal gol, nebo zas takový co ho vynášej do nebe . Každá diskuse se točí kolem Torrese.. mě neříkej že tě tohle baví.
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 18:51: x bere
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 18:56: nejzajímavější je, že vétšinou tu tému opět vytahujou spíše jeho obdivovatelé, napr. sheva7... před ním už tady dlouhou chvíli nebyl žádnej koment na tu tému a on to musel vytáhnout, aby si něco dokázal :)
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 18:55: Jak již tady kdysi někdo psal, holt rozdělilo se to tu na 2 tábory a to na "podpůrce Didiho" a na "podpůrce Nanda". Každý si snaží prosadit toho svého a tak kritizuje vždy výkon toho druhého. Mě osobně se dnes Nando moc líbil + má obrovskou zásluhu na parádní brance Maty, bohužel naše střelecká nemohoucnost nás stála body, neboť jsme tradičně dostali rychlý vyrovnávací gól místo toho, abychom ještě jeden přidali.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 18:52: Tak Mourinho se chce v budoucnu vrátit do PL, kéééžby u nás zakotvil.
bluescfc's avatar
[reagovatreply] bluescfc 26. 12. 2011, 18:56: Mourinho skončí u United, to je jasné.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 18:58: Taky mám to tušení, když se blíží konec SAF, jedině, že by mu zůstalo ještě "modré" srdíčko.
[reagovatreply] petan104 26. 12. 2011, 18:54: vy nejste fandové chelsea vy jenom pomlouvate pravej fanda by chelsea fandit i v 3 lize
cfc05's avatar
[reagovatreply] cfc05 26. 12. 2011, 19:01: No nauč se česky a pak to zkus znova
[reagovatreply] L!80r 26. 12. 2011, 18:55: Já bych tu pořád neřešil, kdo hrál nejhůř, kdo průměr a kdo byl nejlepší. Tuhle sezonu hra celýho týmu stojí za prd, až na pár světlejch chvilek, ale těch bylo málo.

Vypadá to tak, že s těmi hráči co momentálně nastupují na hřiště to asi ani o moc lepší už nebude, takže pokud nepřijde nějaká nová krev do základu, nevěřim v žádný zlepšení.
[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 18:55: ale vase nazory su niektre zaujimave , v zivote ste nehrali futbal a neviete jak to chodi , to nie je doma pred telkou playstation ale tam sa hra v tempe a poniektori si zahrajte v utoku tak zeby ste dostali dve tri lopty za polcas , musite uznat ze ci tam je torres alebo drogba tak je to o nicom , nasa zaloha je malo kreativna nema ziadnu prekvapivu prihravku , kraje sa tak nevyuzivaju jak maju ziadny unik po ciare a center , keby ze date tych dvoch utocnikov do manchestru city tak su najlepsi v lige,futbal nie je o utocnikov ale o muzstve a momentalne je chelsea tam kde je bez kreativity a bez myslienky v strede pola , nech si hovorite co chcete chyba tam typ futbalistu akym je napriklad modric alebo ozil , chyba tam myslienka napred .....
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 19:01: Přesně tak, akorát bych dodal, že útočníci si musí hledat prostor, aby tu přihrávku vůbec mohli dostat. ;-) Chce to radikální obměnu!
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 19:03: nesouhlasím.. myšlenky by i byly, ovšem víckrát jsem viděl, jak je dnes Torres nedokázal pochopit. Spíše bych mluvil o nesehraností.. na tom je líp Drogba a jelikož potřebujeme body, ať hraje on. A taky jsem si všiml, že víckrát šel balon do šestnástky a Torres to úplně ignoroval, přitom tam mohl vlítnout a zaskočit soupeře. On místo toho jen stál a koukal. Pak neříkejte,ž e jsou ty Bosingwovy centry špatné
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 19:40: a toto je chyba Boasa nie on ma stavat na Torresovi hru a nie stale tam pchat Drogbu a furt tu kecas Drogba Drogba povec oco ma lepsiu formu ako Torres to som fakt zvedavy viac asistencie ma Torres a goly maju tak isto a Torres aj menej odohral tak co tu furt dristas .Drogba nevladze max polcas to zrejme nevydis Torres dnes nabehal tolko ako Drogba za posledne 3 zapasy dokopy treba pomali zacat menit muzstvo a nestavat hracou ako Drogba a Lampard za zasluhy lavicka a maju striedat na cele stretnutia bohuzial nemaju .
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 20:30: A to jako Torres nějaké zásluhy má? A že by měl lepší formu, než Drogba? Ne! Kecy, že Drogba "vladze polcas" ci můžeš nékam strčit, protože kondička není věc nedohnatelná a dá se nabrat zpátky. A ano, Drogba má omentálné mnohem lepší formu, než dvojzábleskový Torres a má pro nás mnohem větší přínos. Torres neumí nic zklepnout ani vyhrávat hlavičkové souboje a sbírat nakopávané lopty. Gólovou neefiktivitu mají momentálné stejnou, ale víc práce pro tým odvádí Drogba.

Nevím, proč jsi ale nereagoval na komentár trochu výš, kterj narozdíl od tohohle byl adresován tobě. Asi nejspíš nemáš slov, protože jseš opravdu Torresofil a nikdy neuznáš, že hrál špatně.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 18:56: Jinak strašná škoda této ztráty, neboť City taky ztratili. :'(
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 18:57: valcoboss: to je právě to a pak se diskuse točí jen kolem nich ..a nevidí se výkon ostatních (celého týmu) ale každá ztráta se točí kolem FT a DD
gangger's avatar
[reagovatreply] gangger 26. 12. 2011, 18:57: Nasazením Torrese jsme totálně vymazali Dannyho, kterej byl poslední 3-4 zápasy našim nejlepším hráčem, mám Fernanda rád, bohužel on není útočník, kterej nás bude táhnout. Následující 2 měsíce budou nesmírně těžké.
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 18:57: Torrese bych hodnotil podle toho, jestli dal gól nebo ne. To že běhal, nahrával,...je sice velmi pěkné, ale od toho by tu měli být jiní. Torres jako útočník má střílet góly, od toho tu je.
[reagovatreply] L!80r 26. 12. 2011, 18:58: Jistě si si všiml, že v týmu prostě není nikdo (až na Matu) kdo je schopnej něco kreativního vymyslet.
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 19:10: Bohužel je to pravda...ale nevymluvíš mi, že útočník je v týmu od toho, aby střílel góly
Cafix's avatar
[reagovatreply] Cafix 26. 12. 2011, 18:59: V tom případě je Drogba ještě víc k ničemu..;)
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 19:08: Drogba že je k ničemu? Přijde mi, že on má větší tah na bránu než torres, dokáže vyhrát osobní souboje...problém je, že na Didim se začínají už podepisovat jeho léta
[reagovatreply] L!80r 26. 12. 2011, 19:00: Je absolutně jedno kdo u nás stojí na hrotu, nikomu se tam "nedaří" díky nekreativitě zálohy. Nemáme playmakera, nehrajeme nakřídla, hrajeme jen na haluz, že to tam možná nějak někdy padne.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 19:03: Jojo hrajeme takový "hurá systém".
Kubaaas's avatar
[reagovatreply] Kubaaas 26. 12. 2011, 19:05: Já myslím, že playmakera máme...ovšem nějakým nedopatřením hraje křídlo
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 18:59: BlueFan : právě ae je to v každým článku ať se to týká čehokoliv ..ale jedno je fakt torres hrát potřebuje protože drogba tu asi taky nebude věčně...na druhou stranu co torres od příchodu dokázal
[reagovatreply] L!80r 26. 12. 2011, 19:02: Zase i uvědom, kdy přišel do Chelsea ... že by to bylo v době, kdy chelsea hrála a pořád ještě hraje hovno?
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 19:03: je to fakt v tom máš pravdu to ti neberu..ale teď to má ještě těžší na hřiště se pomalu nedostane..a myslím si že v příštím zápase zas nebude
[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 19:01: kubaas vyskusaj dat gol z tych lop co oni maju a si kuzelnik , ved nemaju ani jednu prihravku za obranu do behu a nakopavat medzi stoperov aky su v anglicku je somarina ... takze neriste torresa alebo drogbu ale pozerajte na ine veci kde sa zacina futbal , messi by nikdy nebol taky dobry keby nemal Xaviho ani Andresa... a kto tvrdi opak tak sa nerozumie do futbalu....
[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 19:02: kubaas vyskusaj dat gol z tych lop co oni maju a si kuzelnik , ved nemaju ani jednu prihravku za obranu do behu a nakopavat medzi stoperov aky su v anglicku je somarina ... takze neriste torresa alebo drogbu ale pozerajte na ine veci kde sa zacina futbal , messi by nikdy nebol taky dobry keby nemal Xaviho ani Andresa... a kto tvrdi opak tak sa nerozumie do futbalu....
BlueFanCFC's avatar
[reagovatreply] BlueFanCFC 26. 12. 2011, 19:09: Prosím? Aha takže ty jseš tady "největší odborník" a kdo nesouhlasí "sa nerozumie do futbalu". tak to promiň, že néco ŕíkáme, my totiž fotbal nidky nehráli, ani nevíme jak vypadá. Schlaď se prosimtě. Messi není dobrej jen zásluhou Xaviho a Iniestu, on má totiž vlastnost, kterou nikdo jinej na světě nemá a to perfektní kontrolu míče počas sprintu. Díky melému vzrůstu má nízko položené těžiště a to mu pomáhá skvěle krýt míč. Navíc má perfektní techniku, takže mu nedělá problém pŕejít celé hřiště s míčem na kopačce. A jeho další velké + je fotbalová genialita - když se někdo na jejich zápas podívá, může jasně vidět, že tam Messi a v podstatě téměř všichni hrají s rozumem, což neplatí u žádnýho jinýho klubu, ani u nás. Jiné týmy mají pouze 1 playmakera, na kterém stojí celá myšlenka. Ovšem v Barceloně uvažuje každej, takže dá se říct, že všichni jsou playmakeri. Navíc všichni jsou skvěle technicky zdatní, a to je to, co jich odděluje od zvyšku fotbalového světa. Takže ten blábol, že Messi by bez Iniestu a Xaviho nebyl ničím je hloupost. Často taky dělá celou hru jen Messi, ne ti dva.

Ovšem podotýkám, že Barcu a stejně tak Messiho nesnáším, ale to co jsem napsal je prostě fakt, a to musí uznat každý.
[reagovatreply] Mataas - We need win 26. 12. 2011, 19:02: no hráči jako robben duff cole dost chyběj..
[reagovatreply] acika 26. 12. 2011, 19:03: Vyhodit Mourinha,to byl Romanův "tah" desetiletí...Vsechny ostatní trenery po Mou sklízeli jen to co on vytvořil..Pockejme az vyhraje s Realem la-ligu a LM a pak se k nám vrátí.
[reagovatreply] RQ7 Quaresma 26. 12. 2011, 19:06: Mourinho sklízel to co Ranieri vytvořil.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 19:05: Teď čtu, že Red Debils koupí Modriče za 30 mil. Jestli je to pravda, tak v tom případě nechápu vedení Spurs.
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 19:06: A doufám, že není pravda, že máme zájem o Kaká za 22 mil.
tommy.b55's avatar
[reagovatreply] tommy.b55 26. 12. 2011, 19:09: k nam nesel za 40 a pujde k U za 30 ? :D
[reagovatreply] Valcoboss 26. 12. 2011, 19:17: Třeba usoudili, že je to kopyto a MU nejsou tak jeblí, aby jim dali 40. :-D
[reagovatreply] m_univ 26. 12. 2011, 19:06: Zbytečné tady řešit něco..ono to zas nějak dopadne, hlavně zdraví a ať se Chelsea zase začne dařit... :-)
[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 19:26: ked je taky dobry tak preco v argentine uhral hovno ? cez rok za nu nedal gol , nebol by taky dobry keby nehral v zazitom systeme v argentine kde treba budovat muzstvo je nulovy lebo jeden hrac urobi hovno ......
[reagovatreply] pele 26. 12. 2011, 19:26: Nezlobte se na mě, ale jak má Torres vyhrávat hlavičkový souboje mezi Hangelandem a Senderosem ?
[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 19:29: presne pele ale oni to nechapu , keby ze tores pride zadarmo tak drzia hubu a krok oni proste len vidia sumu a nic ine ze 50 mela a nedal gol , keby ze kupia aj za 100 mela dakoho ta nic z toho lebo chelsea potrebuje prebudovat od zakladov...
[reagovatreply] mychelsea 26. 12. 2011, 19:42: ptj8...klobuk dole, citam, ze evidentne si jeden z mala, ktory pochopil sucasny problem celej nasej hry...jednoducho povedane aj dnes co predviedla cela nasa zaloha to je bieda, je to pomale, bez myslienky, prihravky nie do sanci utocnikom, ale do nohy...ked nas utocnik urobi pohyb, nedostane loptu do behu, ale miesto toho kratku prihravku do nohy a ostavaju chrbtom k brane...potom mozte pisat stale dookola o tom, ze Torres nema formu, ze Drogba je na tom podobne, ale jedna vec, ktoru bezpodmienecne potrebujeme je kreativny zaloznik...niekto, kto pohne tou hrou celej zalohy, lebo v sucasnej dobe niesme schopni si vytvorit sance na viac golov ako dva a kedze ich nedame, nemozme vyhrat...ved si spomente, ked sa hralo v sezone ked sme ziskali titul...sme takymto timom rozdavali 5 kusov a isli domov, teraz niesme schopni ani si sance vytvorit, co nie je problem utocnikov...
johnny33's avatar
[reagovatreply] johnny33 26. 12. 2011, 19:47: 5 taktických chyb našeho realizačního týmu v dnešním zápase:

1) Role Juana Maty

První velkou chybou je stavění Maty na křídlo, přestože víme, že ho to neustále táhne do středu. Při bránění tak nepokrývá krajního obránce soupeře a nechává křídelní stranu volnou. V útočné fázi si tak odbyde svůj nucený čas na křídle, než se posune do středu hřiště na pozici podhrotového jráče, která mu sedí nejlépe. AVB trvalo 61 minut, než si to uvědomil a na křídelní pozici Maty se dostal Malouda.

2) Torres potřebuje Matu pod sebou

Je mimo mé chápání, že AVB nevidí, že aby byl Torres na hřišti účinný potřebuje za sebou hráče jako je Juan Mata. V 15.minutě si Mata krásně sběhl na střed vyslal parádní pas na Torrese a nebýt skvělého zákroku Stockdalea tak to bylo 1:0. A jak Mata vstřelil gól? Torres mu sklepl balon a odstavil obránce. Oba jsou Španělé, znají velmi dobře a tím pádem ví co ten druhý potřebuje. Mata je klíčem k Torresově úspěchu. Přesto tohle náš realizační tým nevidí a cpe Matu na kraj.

3) Torres na křídle?

Vtipná situace nastala, když se Torres dostal při bránění protihráče až na pozici pravého obráce, dokonce až za Bosingwu. To jen dokazuje Bossovu ochotu bránit. Je hezké vidět Torrese takto obětavě bránit, ale není to hloupé aby středí útočník musel na pozici křídla bránit útoky soupeře takto hluboko na vlastní polovině. Podivná taktika. Při střídání Drogby by bylo logické ho spárovat na hrotu s Torresem a ne posílat Fernanda na hrot.

4) Přenechání iniciativy Fulhamu po vstřeleném gólu

Opět ta stejná písnička. Po našem vstřeleném gólu se místo uklidnění a snahy o to dorazit soupeře dalšími góly dojde k nepochopitelnému přenechání kontroly na hrou soupeři. Který se díky špatnému presování a neochotě našich hráčů jít do osobních soubojů dostane k vyrovnávací brance. No a potom to je opět návrat k "bušení" do vrat.

5) Nepokrývání Dannyho Murphyho

Bývalý trenér Fulhamu Chris Coleman uspěl před lety proti Mourinhově Chelsea tak, že se brilantně rozhodl aby jeho hráči donutili ofenzivní hráče Chelsea k tomu, aby si pro balony chodili hluboko na jejich polovinu. Aby toho dosáhl musel odříznout Makelelého, který zásoboval útočnou vazbu Chelsea. Toho si vzal na starosti Malbranque. Z toho si dnes AVB bohužel nevzal příklad a Danny Murphy mohl bezstarostně rozdávat mnoho balonů svým spoluhráčům při jejich útočných výpadech. Murphy dnes vyprodukoval 75 přesných a pouze 17 nepřesných přihrávek. Takto se Fulham čas od času dostal ke kontrole hry. Přesto v rozpoložení 4-5-1 určitě na vítězství nehrál. Byl to ten stejný Fulham co minulý týden prohrál 0:5!


[reagovatreply] ptj8 26. 12. 2011, 20:11: nikdy nikto nepochopi ze kde je hra bez hviezdy v strede pola, real bol len preto taky dobry lebo mal zidana , kazdy tvrdi ze messi je najlepsi na svete , nehovorim ze nie je je vynimocny hrac , ale nikto si nevsimne Xaviho alebo Andresa , preco spanielsko je majster sveta lebo ma kreativitu ktoru v strede pola nikto nenahradi a mozete kupovat aj najlepsich na svete aj messiho aj ronalda ale nikdy neuhrate nic ked im nema kto nahrat , niekotre veci co tu citam , sa zamyslite co pisete je to kravina prveho zrna ze nic len drogba a torres , jediny co splna podmienky aby sme mali na titul je ramires inac taky lampard uz tam nema co robit a mikel alebo meireles tiez su to hraci ktorych najdete v kadom priemernom muztsve my potrebujeme hracov ktori vynikaju.... nie zakladat hru na lampardovi ktory pre chelseu vela dokazal ale je cas oddist , raul co dokazal pre real a isiel proste uz na to nemaju , a ked nekupia kreativneho stredopoliara tak budu vzdy hrat o to 4 miesto....
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 20:24: Toto si napisal super suhlas
[reagovatreply] mychelsea 26. 12. 2011, 20:23: tlieskam...konecne niekto...tie priklady presne co si uviedol som chcel pridat...barcelona- xavi, fabregas, iniesta, vsetko tvorivy hraci...real- alonso, sahin, ozil, di maria...a ked sa tak pozriem na nasu zalohu fakt jediny taky hrac je ramires a mata, inak nemame hraca, ktory dokaze nieco naviac, nieco nad priemer, nieco co posunie tu hru niekam dopredu, pretoze ako si povedal, mozete mat najlepsich na svete, ale aj ti potrebuju niekoho, kto im nahra...jasny priklad messi v argentinskej repre...ukazuje sa, ze ako nahle pri sebe nema xaviho, ci iniestu nie je to messi ako v barcelone...co by som si ja prial v chelsea...mario gotze...mlady, tvorivy, technicky zdatny s perfektnou prihravkou...bude urcite lepsie kupit ho teraz z dortmundu ako keby ho kupil nejaky velkoklub, kde by z neho vyrastla hviezda a potom by sme onho mali zaujem, len skoda, ze by nestal cca 40 mil. ako teraz, ale by sme zanho dali 60-70 ako real za kaka...je drahy nehovorim, ale pokial chceme hrat o spicu, musime investovat...tolko moj nazor
[reagovatreply] sheva7 26. 12. 2011, 20:27: Presne tak ale nevies ze stale na vsetko zle je chyba Torresa aj ked to ze nemame zalohu to uz nikoho nezaujima
[reagovatreply] mychelsea 26. 12. 2011, 20:36: jasne, "ze vzdy je na vine utocnik, ktory nedava goly"...presne tak to bolo aj so shevcenkom...neskutocny kanonier ked prisiel z AC kde mal pod sebou kaku, seedorfa-tvorivost...prisiel sem a stratil sa, preco? my vieme, len ked tu citam aky je torres slaby a ako nedava goly, tak mi pride blbo, pretoze fakt nikto nevidi, ze nevieme vypracovat sance pre utocnikov, nedokazeme im vytvorit priestor a potom je zle, ked sme neproduktivni smerom dopredu...
CFC's avatar
[reagovatreply] CFC 26. 12. 2011, 22:23: Letos budeme radi kdyz skoncime v prvni ctyrce! Kdo vi jestli budeme pristi sezonu hrat LM!! To je hrůza.... a beda jestli Boas rekne, ze je spokojenej s remizou! Mohli jsme mit klidne 38 bodů, kdyby jsme porazili ten pos*anej Wigan a Fulham! Mohli jsme bejt 3. naskok nad Tottenhamem 3 body + Tottenham ma zapas k dobru! Takhle jsme 4. mame ubohych 34 bodu a zejtra jeste vyhraje Arsenal a jsme 5. Proste tuhle sezonu nebojujem o Titul, ale o to aby jsme vubec hrali pristi sezonu LM! To je smutny... a s LM to letos taky nevidim nejak skvele, kdyz vidim jak hrajeme, tak ta Neapol pres nas projde hladce! Si nedokazem vytvorit poradnou sanci, dostat se vubec do velkyho vapna je pro CFC orisek!
[reagovatreply] Pecinacek 27. 12. 2011, 03:23: Frank Lampard.. legenda.. a když se koukám na některé příspěvky, tak mi nějak chybí.. ještě minulou zimu, co se uzdravil, zářil. Tak mi neříkejte že za ten půlrok tolik zestárnul. Podle mě to je v hráčích, ale i trenérovi. mám pocit jakoby se vzájemně nepochopily, každej chtěl něco jinýho ale ten druhy něco jinýho dělal :).. podle mě to není v kvalitě hráčů atd.. ale ve vzájemných vztazích :) to je možná i vidět věkem AVB.. jiní , starší trenéři ví jak s týmem pracovatm jak komunikovat. Ale to už není v mé moci...
[reagovatreply] sheva7 27. 12. 2011, 14:46: http://sportky.topky.sk/c/77365/abramovic-stoji-za-trenerom-180-milionov-eur-na-posily
[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:05:

Coach handbags with double-stitched seams and handles, added inside pockets, and only the finest leathers. we guarantee the toppest handbags at low price you will find from coach outlet online.When I first went to the web site coach factory online,I wasn't sure what to expect.Then,once I was scrolling through the handbags I saw this and I was fond of it!Once I received it, it matched my cell phone and no matter what I put in it, it never hurt my shoulder.If you are planing to buy Coach Jewelry Sets, don't hesitate. Just come to the coach online outlet online. Coach Jewelry Sets are your first choice.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:09:

In particular, products from coach factory outlet with leather design are fashionable, handmade,leading the wave of American pop.It with simple,durable and unique style to win consumers.There are different kinds of crossbody bags within marketplace nowadays. Even so it is not possible to beat the timeless design jointly with traditional elegance of the Bags at the coach factory outlet online.Here you can find the latest products in different kinds of coach factory outlet store making best materials.They are leisure practical products in the new generations.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:13:

If you buy bags and purses of the latest new designs from the louis vuitton outlet now, you can enjoy special discounts. What else are you waiting for?louis vuitton outlet usa is offering great collection of louis vuitton Sneakers for women in different styles and collections, which can make our dressing become more and more fashionable.It is the best time for you to match clothing in this summer afternoon, carrying with the new LV handbags in louis vuitton usa.

[reagovatreply] coach008 28. 02., 09:17:

The christian Signature Hobo is from the latest release of christian louboutin uk. Its crisp, scribble material, leather handle, perfectly complements the relaxed shape of this stylish pouch.Welcome to our christian outlet store to enjoy the cheap christian louboutin uk sale from which you can get 100 percent service.There are some practical and beautiful items for sale at? christian louboutin for your selection. Do not miss it and have one for a try.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:51:

Though handbags are basically an accessory item of girls, there are many modern handbags and wallets for males too as it has become the ultimate fashion accessory at coach factory outlet.coach factory outlet online is a fashion brand to ensure its quality. With designer coach shoulder bags, you will always attract people's attention. The bags will emphasize your personal style and taste.This new Coach Handbag at the coach factory online outlet is a great bag that is perfect for summer or to carry all the year long. It can match with different occasions.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:55:

Several days ago, my friends recommended coach factory online to me, which provides women with cheaper Coach goods, better service and faster delivery.At the coach factory store,all the fashionable Coach handbags are superior in material and excellent in workmanship.It is definitely suitable to you.Just buy get for yourself or your friends.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 08:58:

As we show below, louis vuitton outlet have a number of Louis Vuitton Earrings, louis vuitton replica handbags, in different styles for your selection.You will easily notice the unfold zippers of this louis vuitton outlet online shop. That is the decoration. There are some inside pockets for you as well. They are easy to match your clothes and to carry.It is so good and attractive as a result of being made by a stylish designer or more. None can say no in front of so popular and chic louis vuitton online shop.

[reagovatreply] coach00 Dnes, 09:01:

coach factory online daily news purse allow clearly tally it is advantage over various kinds of achievement costs wallets. Tho.Coach from coach factory wins the favor for durability and exquisite workmanship in making bags in the vogue field. Though the design is relatively simple.There is no doubt that they will consider increasing the confidence coach factory online outlet support for the world. This is called a smart design and product design, with high quality export coaching has a good reputation in each buyer.