Mourinho se zlobí na rozhodčího, oprávněně

Chelsea ztratila dva body a José Mourinho opět zuří na rozhodčí. Tentokrát – zdá se – oprávněně. Portugalský trenér poté pochválil soupeře za dobře odvedenou hru.

Na ten osudný centr, o kterém Mourinho často po utkání mluvil, si skvěle naběhl del Horno a parádním zakončením překonal gólmana Taylora. Jenže do hry se podle pomezního zapojil také Ricardo Carvalho, jenž v ofsajdu skutečně stál – gól neplatil.

„Vstřelili jsme branku, která nebyla z ofsajdu. Asistent zvedl praporek ještě před kontaktem a nevěděl, zda se Carvalho zapojí do hry. Podle pravidel je to jasná branka,“ zuří Mourinho. Udělejte si obrázek sami – zde.

José však jen nenadával na rozhodčí, ale také pochválil hru dnešního soupeře. „Nezasloužili jsme si vyhrát, zatímco Birmingham si bod zasloužil. Celých devadesát minut hráli velmi dobře. Musím je pochválit,“ dodal.

Branka nebyla uznána ani Damienu Duffovi, který ale už opravdu v ofsajdu stál. Podívat se můžete – zde.

Komentáře

reklama
K tomuto článku není možné vkládat komentáře.